Aynen yazdığın gibi 1.7 lt. gösteriyor anlık araç 1.3 astra dizel ile düz yolda aynı tüketime sahip rampada ise +1 lt. artıyor astraya göre bu araç çok hoşuma gitti tek hoşuma gitmeyen benzinin pahalılığı uzun yolda ben bu araçla 1100 km üstünde yol yapmayı vaad ediyorum ortalamada 950 km tabiki rodajdan sonra
Bilgi ekranini dolmasi hos olmus
Grafikler de basarili
Sanziman bizim 1.6 T uzun gorunuyor (3000 dd 135 kmh)
5 ve 4 vites hiziniz ne oluyor 3000 dd?
Diger arkadas 1.4 T biraz gurultulu bulmus
Sizin izlenimler nedir ?
Ben ekonomi icin Bursa derim
Cok yumusak kullanimda sehir ici 7.8 lt
Sehir disina cikmaya korkuyorum
5. vitesi ölçmedim ama 4. vites 3000 devirde 100 km/h yapıyor araç zaten shift up var hemen vites atman için uyarı yapıyor yanında da kaçıncı vitese atıcağını söylüyor Gürültü olarak 1.3 dizel astradan daha sessiz ve seri ayrıca bu araç gürültülü değil kükreme yapıyor bildiğin özellikle 2500 devir üstünde ve bu benim çok hoşuma gidiyor.... Sonuç olarak sessiz , ekonomik, şık ve eğlenceli bir araç....
mercedes ve psa grubunda bu stop&startı test etmiştim, bizim araba onlara göre geç çalışıyor gibime geldi, hızlı hareket etme sırasında bir sorun oluyor mu Cem abi?
Ben wv tiguan da start stop denemiştim ona göre insigniada bir gecikme sezmedim.Aracı stop ettirdiğniz , debriaja bastığınızda çalışması güzel bence,hemen toparlayabiliyorsunuz.
Insignia NB 1.4 140 HP Edition Elegance +sunroof +dvd navi panacoto bej+bej
Ben wv tiguan da start stop denemiştim ona göre insigniada bir gecikme sezmedim.Aracı stop ettirdiğniz , debriaja bastığınızda çalışması güzel bence,hemen toparlayabiliyorsunuz.
anladım abi, vw'da test etmedim fakat mercedes ve psa grubunda marş alma sesi dahi yoktu, belki otomatik vitesin de etkisi olabilir, dızzt (ya da bunun gibi bi ses ) diye bir ses gelip araçlar çalışıyor ve freni saldığınız anda gitmeye başlıyordu, onda vitesi boşa da almanıza gerek olmuyordu...
arkadaşlar bence çok önemli bir konuyu farkettim: Bu arabanın direksiyon sistemi astralarda olan sistemle değiştirilmiş.... Buda demek oluyor ki; çok daha yumuşak direksiyon hıza göre sertleşen direksiyon ve yolun eğimine göre sağa sola bariz şekilde kaçmayan direksiyon... TEBRİKLER OPEL... HELE YAKIT BENİ HALA ŞAŞIRTIYOR...
Arkadaşlar şanzuman/kavramayla motor hacmini ne ilgisi var?Çok alakasız şeyler.
abi az da olsa motorun gücü çok etkiliyor yokuşlarda. tmm kavrama sisteminin kalitesiyle çok alakalı ama yinede motor hacminin öenmi olduğunu düşünüyorum.
çok güçlü bir motor yetrli kavrama olmadan ağır bir kasayı çekmeye çalışırsa kavramanın ömrü kısa olur.bence motor hacmi çok önemli değil.ister 1.4 ister 1.6 ister 2.0 olsun baskı balata sürtünmeyle güç aktarır ,sürtünme de bastırma gücü ,yüzey özelliği ve sürtünen yüzeylerin genişliği ile alakalı.bizim 1.6 turboların baskı balataları sanki daha hafif bir araca göre üretilmiş gibi...
kesinlikle doğru. aracın çekiş ve hızlanma süresi motorla ilgili evet, fakat burada konuşulan debriyaj arızası problemi mustafa arkadaşımızın kısaca anlattığı nedenle sorunludur.
1.6t nin ağırlığı 1200 kg olursa zayıf olan kavrama ünitesi daha az zorlanacağı için daha az sorunlu bir debriyajımız olurdu. bu araca mevcut ağırlığı ile 1000cc lik bir motor uygulansa idi kavramanın durumu şu ankinden çok farklı olmaz, hızlanma ve çekiş azalırdı. netice itibariyle kavrama sorunu motor hacminden çok aracın ağırlığı ile daha alakalıdır.
önemli not: burada konuşulan aracın çekiş sorunu değil, debriyaj arızası sorunudur.
Arkadaslar buyurun size son çektiğim videolar iyi seyirler..... Bu arada direk sayfaya video linki koyup izleme sansımız yokmu illa link mi koymalıyız?
Arkadaslar buyurun size son çektiğim videolar iyi seyirler..... Bu arada direk sayfaya video linki koyup izleme sansımız yokmu illa link mi koymalıyız?
Yorum