Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Mertk GP DynoSheet!

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Mertk GP DynoSheet!

    cok guzel ıns ulasırlar o hp lere . 350 cıddı bır rakam . motorun ıcıne gırılcek kol pıston enjector ecu belkı egzantrık buyuk turbo komple eksoz yuksek stage lı debrıaj vs vs vs vs uzar gıder heee nolur ulasılır o hp lere fakat ne kadar saglıklı ve omurlu olur o onemlı bence kastırmadan benm hedefım 250hp dır bana yeten o guctur ben o guce ulasmak ıcın arastırcaz okucaz ogrencez takıcaz cıkarcaz ugrascaz bunun zevkı burda tabı bunların sonucunu dynoda ıstedıgımız rakamlarıda gorunce emegımızın karsılıgını alıcaz allahımın ıznıyle. bıde 350 hp yapmak onemlı degıl o beygırı yere ıletebılcekmıyız o onemlı bence benm 20hp den fazla whp kaybım var aktarma organlarımı kuvventlendırmem gerektıgı soluyor araba mesela

    Yorum


    • #17
      Ynt: Mertk GP DynoSheet!

      ya mert bizim arabalar 180 hp iken kalkışta yolda durmuyor 250 olunca ne olcak? : bence sen bunu sat flex şase al ona yap yolda da düzgün git
      F30 Sport+

      Yorum


      • #18
        Ynt: Mertk GP DynoSheet!

        sarsın sarsın ıyıdır ıyı flex sıstem onlemez sarmayı bugun 2de bastım TC ısyan ettı naparsan yap dedı bana ben kalkıs yapmayı sevmem hep tırsıyorum kırcam bıyerlerını dıye en ıyısı rollıng kafa rahat bare. kayserı taraflarında dgru duzgun olcum yapan dyno yokmu acaba

        Yorum


        • #19
          Ynt: Mertk GP DynoSheet!

          Orjinal yazı sahibi: mertk
          cok guzel ıns ulasırlar o hp lere . 350 cıddı bır rakam . motorun ıcıne gırılcek kol pıston enjector ecu belkı egzantrık buyuk turbo komple eksoz yuksek stage lı debrıaj vs vs vs vs uzar gıder heee nolur ulasılır o hp lere fakat ne kadar saglıklı ve omurlu olur o onemlı bence kastırmadan benm hedefım 250hp dır bana yeten o guctur ben o guce ulasmak ıcın arastırcaz okucaz ogrencez takıcaz cıkarcaz ugrascaz bunun zevkı burda tabı bunların sonucunu dynoda ıstedıgımız rakamlarıda gorunce emegımızın karsılıgını alıcaz allahımın ıznıyle. bıde 350 hp yapmak onemlı degıl o beygırı yere ıletebılcekmıyız o onemlı bence benm 20hp den fazla whp kaybım var aktarma organlarımı kuvventlendırmem gerektıgı soluyor araba mesela
          inşallah istedikleri gibi olur. 350 beygiri yere iletmek tabi ki zor, ama 1de 2de patinaja düşersin, 3te 4te yürür gider, bir sürü örneği var bu durumun.
          bana kalırsa 250ye ulaşmak için senin yapman gereken işler: downpipe'ı yenileyip sığıyorsa 76lık yapman, orta susturucu kullanmadan downpipe'ın sonundan son susturuculara kadar 76lık ara borular yapman, son susturucuları da girişleri 76lık turbo performans eksozları ile değiştirmen (misal: hks hi-power, imprezalardakilerden). çift çıkış yerine tek çıkış yapmak biraz daha faydalı olabilir ama çift çıkışın görüntüsünden feragat etmen gerekir. mevcut hava filtresini kutu içi ya da açık performans filtresi ile değiştirmen. boost seviyeni 1-2 psi artırman ve son olarak da bu setup'a uygun bir yazılım yapman.
          herkesin isteği farklıdır, benim kafamda bu bahsettiğim düşünce var. herkesin Allah gönlüne göre versin.

          Yorum


          • #20
            Ynt: Mertk GP DynoSheet!

            Merhabalar..

            Dyno sonucu fazla iyimser geldi bana.. Standart bi aracın 200 hp vermesi malesefki biraz fazla sizinde gordugunuz gibi. Torkta aynı sekilde yuksek cıkmıs. Bu tarz (inertia) dynolarda turbo aracların ölçümünde düzgün bir ölçüm yapmak malesef mümkün değil. Turbo araçlarda ölçüm yüktipi olan dynolarda yapılmalıdır.

            350 hp yapma gibi bir projemiz mevcut fakat bunun için bekledigimiz durumların en basında aracın orjinal beynine erişebilmek var. 350 hp yi yakalamak için piston piston kolu intercooler ve turbo buyutmek yeterli olacaktır.. ufak tefek diger pparcalarda olacaktır tabiki ama genel parcalar bunlar gerekli olan.. Aracın orjinal beynini programlamak için cihazlar geliştirildiginde, bizde yavas yavas baslarız gibi gorunuyor projeye.. Sadece chip tuningle de o motordan 220 hp ve 350 nm civarı bir guc alınabilir. GTc 1.6 turbodan aynen bu sekilde guc alıyoruz cunku. İşletim sistemi farklılıkları olacaktır tabiki ama net sonucu insallah yakın zamanda yapar sonucunu gorururz

            Saygılar

            Yorum


            • #21
              Ynt: Mertk GP DynoSheet!

              slm, şu an için insignianın beynine ulaşılamıyor ve chip tuning yapılamıyor öyle mi?

              Yorum


              • #22
                Ynt: Mertk GP DynoSheet!

                ulaşılır ama sonuç iyi olmaz sanırım, güncelleme yaparken yazılımı bozup aracı serviste yatıranlar oldu.

                @BoostER, hoşgeldin abi
                InsigniaTEAM

                Yorum


                • #23
                  Ynt: Mertk GP DynoSheet!

                  220 den sonra kolların yamulma gibi durumları varmıs yabancı forumlarda dolasan bir arkadasım solemisti bana suanda aftermarket çesitte yok araçlarımıza A16let yazdığımda bisi bulamamıstım çözümü nedir ne yapabilirz

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: Mertk GP DynoSheet!

                    Orjinal yazı sahibi: AhmetG
                    slm, şu an için insignianın beynine ulaşılamıyor ve chip tuning yapılamıyor öyle mi?
                    Evet malesef bununla ilgili bir cihaz geliştirilmedi biz tunerlar için. Zaman içerisinde bir güncelleme yapılır ve listemize eklenir bu araçlarda.

                    Orjinal yazı sahibi: mertk
                    220 den sonra kolların yamulma gibi durumları varmıs yabancı forumlarda dolasan bir arkadasım solemisti bana suanda aftermarket çesitte yok araçlarımıza A16let yazdığımda bisi bulamamıstım çözümü nedir ne yapabilirz
                    A16LET için piston kolu cok problem değil. gerekirse özel olarak yaptırırız sıkıntı olmaz ama şu an için beynine ulaşamadığımızdan ne yapsak gereken ayarları yapamayacagımızdan beklememiz gerekiyor. Kısa zaman sonra beyinlerine erişebilirz diye tahmin ediyorum..

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: Mertk GP DynoSheet!

                      turbo arabalara chip tuning uygularken turbo basıncı yazılımla açılabiliyor mu yoksa mekanik olarak westgate'e müdahalede mi bulunmak gerekiyor basınç açmak için?

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: Mertk GP DynoSheet!

                        vay, muhabbet gerçekten hoş. hele şu 350 nm tork işi beni mest etti. bu kadar torku sadece chip ile alabilmek mümkün mü?

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: Mertk GP DynoSheet!

                          2.0T çok saçma geliyor şimdi bana
                          Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: Mertk GP DynoSheet!

                            Orjinal yazı sahibi: insigniaT
                            2.0T çok saçma geliyor şimdi bana
                            neden saçma gelsin ki? 2.0 chiplenince ne değerlere ulaşır tahmin et bence
                            InsigniaTEAM

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: Mertk GP DynoSheet!

                              2.0T olmadan da 220 hp olmak mümkün o açıdan
                              Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

                              Yorum


                              • #30
                                Ynt: Mertk GP DynoSheet!

                                Bizim için ilave güce gerek yok ki zaten piyasada rakip bulmada zorlanıyoruz bide böyle güçlendirirsek hiç rakip kalmaz haha



                                2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X