Duyuru

Collapse
No announcement yet.

EKONOMİK KULLANIM ÖNERİLERİ

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: EKONOMİK KULLANIM ÖNERİLERİ

    Orjinal yazı sahibi: KrM
    Marşa basıldığı an turbo devreye girer.Bu turbo olayı çok abartılıyor roketleme falan değil bu sonuçta.En küçük dizel motorda olan bi şey.Daha çok yakıtla alakalıdır.Yane bizim araçta turbo var diye güçlü değildir.
    Şuan 1.6t lernden turboları soksunler araç 115 hp kalır

    Yorum


    • #17
      Ynt: EKONOMİK KULLANIM ÖNERİLERİ

      Ben o zımbırtı devreye girdiğinde keyif alıyorum
      Gördüğüm kadarıyla çoğu kişide devre girmemesi için neredeyse söktürecek.. :P

      Yorum


      • #18
        Ynt: EKONOMİK KULLANIM ÖNERİLERİ

        Turbo, motorun içine daha fazla miktarda hava sokulmasını sağlar, aynı hacimde, ancak daha fazla miktarda, daha yoğun. Ancak eğer bu daha fazla havaya aynı miktar benzin basarsanız verim veya güç elde edemezsiniz, daha fazla da benzin basmanız gerekir motora. Ancak bu çizgisel şekilde artan bir miktar değildir, bu yüzden turbo sayesinde verimi, ekonomiyi ve gücü optimum şekilde elde edebilirsiniz. Atmosferikte aynı gücü yakalamak için çok daha fazla benzin harcamanız gerekir.

        Ayrıca turbo yüksek rakımlarda düşük atmosfer basıncından kaynaklanan güç düşmesini de minimuma indirmiş olur. Yüksek rakımlarda atmosfer basıncı neredeyse yarı yarıya düşer.

        Turbo 1.6T'de, ekstradan kabaca 1 bar, yani 15 PSI daha hava basmış olur motora.
        '11 Insignia 1.6 Turbo Cosmo RoadRover Nav
        '15 BMW 118i LCI

        Yorum


        • #19
          Ynt: EKONOMİK KULLANIM ÖNERİLERİ

          Orjinal yazı sahibi: Yakup
          Ben o zımbırtı devreye girdiğinde keyif alıyorum
          Gördüğüm kadarıyla çoğu kişide devre girmemesi için neredeyse söktürecek.. :P
          ben de cok keyif alıyorum ))

          Yorum

          İşleniyor...
          X