Duyuru

Collapse
No announcement yet.

OPEL TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI OLDU BENİM İÇİN

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: OPEL TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI OLDU BENİM İÇİN

    öncelikle geçmiş olsun kardeş ben şu anda opelle mahkemeliğim 2. dava dün görüldü hakim bilirkişi raporu istedi duruşma bittiğinde karşı tarafın avukatı yanımıza geldi anlaşma zemini bulmak için yok dedim kardeş opel tr bana kan kusturdu bende söke söke alıcam paramı geriye dedim boya hatası sanki bizim suçumuzmuş gibi davranıyolar arabadan değil ama bu vurdumduymaz şahsiyetlerden gına geldi size tavsiyem tüketici mevzuatını bilen bi avukatla çalışın kolay gelsin
    İNSİGNİA 1.6 T EDİTİON ELEGANCE

    Yorum


    • #32
      Ynt: GENERAL MOTOR İLETİŞİM

      Orjinal yazı sahibi: plasticos
      arkadaşlar GM nin mail adresine ulaşmam lazım bana yardımcı olurmusunuz ?
      hangi GM, Türkiye yurtdışı ?
      Almanya Opel'in maili var; kunden.info.center@de.opel.com
      Türkçe yazsanızda cevap gelir
      InsigniaTEAM

      Yorum


      • #33
        Ynt: OPEL TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI OLDU BENİM İÇİN

        İlk önce geçmiş olsun demek istiyorum.Bu tür sorunlar tüm araçlarda olabiliyor.Sürecide çok uzun.Bende yaşadım.Sıkılmazsanız anlatmak istiyorum.2000yılında Ankara Başer Ford 'dan sıfır Focus aldım.Aracı aldıktan 3 ay sonra aracım 2 000 km de iken üst tavan kısmı ile bagaj kısmı oluk içlerinde ve kaputta boya çatlamaları oldu.Hemen servise müracaat ettim aracı kontrol ettiler ve İstanbuldan Genel md boya uzmanı istediler.Sonuç araca kuş pislemiş,temizlenmemiş ve boya zarar görmüş kullanıcı hatası yapacak bir şey yok.Bende aracı kontrol eden yüksek boya uzmanına iyide aracımın üzerine kuş pisledi temizlemedim ve boya zarar gördü ancak bu kuş aracın bagajına giripte buradaki su oluğunun içerisine nasıl pisledi? diye sorduğumda bana cevap veremedi.Sonra aracımın üst tavan ve bagaj içi oluğunu,kaputu serviste boyayalım dediler.Değer kaybı olucaktı,kabul etmedim aracı tır ile istanbula alıp orda boyayalım dediler.Onuda kabul etmedim.Talebim fabrikasyon boya hatası olan aracımın yenisiyle değiştirilmesiydi.Fakat bunuda kabul etmediler.Nedeni ise ben bunu 3 ayda tespit ettim bu sonuçlar çıkana kadar 3 ay daha geçti.Toplam aracımı 6 ay ve 4500 km kullandım ve kullanmayada devam etmemdi.Eğer bunu aracı aldığım ilk günlerde tespit edebilmiş olsaydım ve aracı hiç kullanmadan serviste km yapmadan bıraksaydım değişim olabilecekmiş.ama aracı 6 ay kullandığım ve 4500 km'de olduğu için değişim talebim kabul edilmedi.Sizinde bildiğiniz gibi bu aşamada tüketici hakem heyetine müracaat ettim.Tespitler yapıldı.Sonuçta Avukat tutup mahkemelik olduk.Bu konuda 4077 sayılı kanunun ilgili hükümleri ayıplı mal 4.madde uygulanmaktadır.Sonuçta bende de böyle oldu 4 yıl sürdü.Yargıtay dahil.Davayı kazandım.4 yıl arabayada bindim.Araca 2001 de 2000 Tl değer kaybı verdiler.Bu para 4 yıl sonra faizi mahkeme ve Avukat parasıile 7000 kusur oldu ve Ankara Başer parayı istemesede ödedi sizinle paylaşmak istedimTekrar geçmiş olsun.

        Yorum


        • #34
          Ynt: OPEL TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI OLDU BENİM İÇİN

          Orjinal yazı sahibi: whiteagle
          beğenmediğimiz vw böyle bir duruma nasıl karşılık veriyor çok merak ediyorum.. BMW, Mercedes'i sorgulamıyorum bile..
          onlarda da durum aynı farklı birşey yok. geçenlerde doğuş oto'nun Audi A6 kullanıcısına yaptığını foruma yazmıştım diye hatırlıyorum
          2009'da Insignia ile birlikte Fiesta'da yeni çıkmıştı. Fiesta'nında kronik sorunu arka çamurlukta boya dökülmesi oluyordu ve kullanıcılar Ford ile epey uğraşmışlardı.
          kısaca, al birini vur ötekine her markada çürük bayi ve servis var.
          yapılması gereken bilinçli tüketici olup bu durumları kendi lehimizde sonuçlandırabilmek.
          @plasticos, kolaylıklar dilerim umarım pozitif sonuç alırsınız
          InsigniaTEAM

          Yorum


          • #35
            Ynt: OPEL TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI OLDU BENİM İÇİN

            Orjinal yazı sahibi: Sguad
            İlk önce geçmiş olsun demek istiyorum.Bu tür sorunlar tüm araçlarda olabiliyor.Sürecide çok uzun.Bende yaşadım.Sıkılmazsanız anlatmak istiyorum.2000yılında Ankara Başer Ford 'dan sıfır Focus aldım.Aracı aldıktan 3 ay sonra aracım 2 000 km de iken üst tavan kısmı ile bagaj kısmı oluk içlerinde ve kaputta boya çatlamaları oldu.Hemen servise müracaat ettim aracı kontrol ettiler ve İstanbuldan Genel md boya uzmanı istediler.Sonuç araca kuş pislemiş,temizlenmemiş ve boya zarar görmüş kullanıcı hatası yapacak bir şey yok.Bende aracı kontrol eden yüksek boya uzmanına iyide aracımın üzerine kuş pisledi temizlemedim ve boya zarar gördü ancak bu kuş aracın bagajına giripte buradaki su oluğunun içerisine nasıl pisledi? diye sorduğumda bana cevap veremedi.Sonra aracımın üst tavan ve bagaj içi oluğunu,kaputu serviste boyayalım dediler.Değer kaybı olucaktı,kabul etmedim aracı tır ile istanbula alıp orda boyayalım dediler.Onuda kabul etmedim.Talebim fabrikasyon boya hatası olan aracımın yenisiyle değiştirilmesiydi.Fakat bunuda kabul etmediler.Nedeni ise ben bunu 3 ayda tespit ettim bu sonuçlar çıkana kadar 3 ay daha geçti.Toplam aracımı 6 ay ve 4500 km kullandım ve kullanmayada devam etmemdi.Eğer bunu aracı aldığım ilk günlerde tespit edebilmiş olsaydım ve aracı hiç kullanmadan serviste km yapmadan bıraksaydım değişim olabilecekmiş.ama aracı 6 ay kullandığım ve 4500 km'de olduğu için değişim talebim kabul edilmedi.Sizinde bildiğiniz gibi bu aşamada tüketici hakem heyetine müracaat ettim.Tespitler yapıldı.Sonuçta Avukat tutup mahkemelik olduk.Bu konuda 4077 sayılı kanunun ilgili hükümleri ayıplı mal 4.madde uygulanmaktadır.Sonuçta bende de böyle oldu 4 yıl sürdü.Yargıtay dahil.Davayı kazandım.4 yıl arabayada bindim.Araca 2001 de 2000 Tl değer kaybı verdiler.Bu para 4 yıl sonra faizi mahkeme ve Avukat parasıile 7000 kusur oldu ve Ankara Başer parayı istemesede ödedi sizinle paylaşmak istedimTekrar geçmiş olsun.
            + yıl sonra kazanılmış olsa dahi kazanmak sizden sonra ki gelecek mağdur tüketiciler için emsal karar teşkil edecektir kaybedeceğini bilen firma asla fazii kabul etmeyeceği için bu bekleme ve mahkeme süreci onlar tarafından anlaşma yoluna gidilmek üzere kısalacaktır sizi tebrik ediyorum bilinçli ve hakkını arıyan kullanıcı olmak hem size hemde sizden sonra bu durumları yaşayan mağdur kişilere örnek olacaktır...

            Yorum


            • #36
              Ynt: OPEL TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI OLDU BENİM İÇİN

              arkadaşlar ben bugün davayı açıyorum. bakalım ne olacak

              Doctor

              Yorum


              • #37
                Ynt: OPEL TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI OLDU BENİM İÇİN

                Orjinal yazı sahibi: plasticos
                arkadaşlar ben bugün davayı açıyorum. bakalım ne olacak

                Hadi hayırlısı Sonucu inşallah bizde 4 yıl sonra öğrenmeyiz


                En kısa sürede maduriyetiniz düzeltilir.



                2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                Yorum


                • #38
                  Ynt: OPEL TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI OLDU BENİM İÇİN

                  Geçmiş olsun,çok can sıkıcı durum.Fakat inanın böyle durumlar da diğer markalar da farklı davranmıyorlar.Araç değiştirme en son çare olarak görülüyor.Mahkemeden de bu yönde değişim kararı çıkması zor gözüküyor.Zararınız mutlaka karşılanır ama siz araçtan ve firmadan soğuduktan sonra neye yarar.
                  İNSİGNİA COSMO (2010 M.) / 180 HP / DVD800 /PİANO BLACK/OLİMPİK BEYAZ.

                  Yorum


                  • #39
                    Ynt: OPEL TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI OLDU BENİM İÇİN

                    inş sizin için iyi bir sonuç çıkar bol şans


                    2010 1.6 T Cosmo Beyaz + chip + ben

                    Yorum


                    • #40
                      Ynt: OPEL TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI OLDU BENİM İÇİN

                      Oncelikle geçmiş olsun.

                      Benzer bir olay 7-8 yıl once benim başıma gelmişti. Geleriden 0 aldıgımız vectra nın 2 hafta sonra gunes ışığı altında kapısında lokal boya oldugunu farkettim.Hemen aldıgımız yeri aradım ve aracı goturdum. Aynı sizde oldugu gibi durumu anladılar. Aracın geçmiş bilgisi sorgulanacak falan dediler.Ama her nasılsa hiçbirşey çıkmadı.Boya olduguna dair belge istedim. Onuda vermediler. Almanya Opel'e yazdım. Politik nedenlerden dolayı Turkiye'deki duruma karışamadıklarını, sorunu Opel Turkiye ile çözeceğimi ilettiler. Bu kadar ugrasma sonuncunda bana yeni aldıgım arabada, musteri memnuniyeti adına kapıyı komple boyamayı teklif ettiler.

                      Tuketici hakları ile konustum.Durumu 2 hafta kadar gec farkettiğimden dolayı bir sonuc cıkmaz dediler.Sonucunda aynı şekilde kaldı. Kendinizi boşa yorup boşuna stres yaratmayın. Ne yazıkki bu tarz olaylarda musteri her zaman haksız.

                      Yorum


                      • #41
                        Ynt: OPEL TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI OLDU BENİM İÇİN

                        Sguad bey sizi tebrik ediyorum sizler gibi bilinçli tüketiciler oldugu sürece bunları değiştirmek yada cezasını çekmek zorundalar benim araba ile değil ama bi samsung beyaz eşya ile ilgili bi sorunum vardı servis daha dogrusu türkiye dispiratörü değişim kesinlikle olmaz dedi senmi yamansın benmi yamanım dedim mahkemeye verdim tıpış tıpış yenisini verdiler peşini kesinlikle bırakmayın
                        Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
                        [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

                        Yorum


                        • #42
                          Ynt: OPEL TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI OLDU BENİM İÇİN

                          Arkadaşlar kesinlikle can sıkıcı bir durum. Eğer bir anlamı olacağını düşünüyorsanız arkadaşımızın bu mağduriyetinden olan rahatsızlığımızı bizde belirtelim uygun bir dille. En az 50-60 tane mail alınca bence en azından biraz daha dikkatli olabilirler. Zaten Team olmanın manası da bu değil mi. Birlik ve beraberlik. Sitemizin arkadaşımızın arkasında olduğunu bilsinler bence. Ne dersiniz?
                          NOT: Bu sadece bir doktor dayanışması değildir )))
                          Mondeo 2.0 Ecoboost 240 Bg Selective

                          Yorum


                          • #43
                            Ynt: OPEL TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI OLDU BENİM İÇİN

                            evet arkaaşlar ben dava sürecini başlattım. Fakat bu iş oldukca uzar gibi geliyor bana. Bizler toplu halde sesimizi yükseltmezsek bu iş yine böyle olur gider. Bugün benim başıma geldi. yarın bir başka kişinin başına gelebilir.

                            cem bey size ayrıca teşekkür ederim
                            Doctor

                            Yorum


                            • #44
                              Ynt: OPEL TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI OLDU BENİM İÇİN

                              mantıklı
                              2011 insignia 2,0 CDTI cosmo OPC

                              Yorum


                              • #45
                                Ynt: OPEL TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI OLDU BENİM İÇİN

                                Cem Bey'in bahsettiği şeylerin hepsine varım, bunun için nereye mail yollamamız uygun olur ?
                                2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X