InsigniaTeam Opel Insignia hakkında Türkiye'nin en büyük bilgi ve tartışma platformu. Forum sayfamız 2009 yılından bu güne Opel Insignia sahipleri ve hayranlarını bir araya getirmektedir.
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Siz zaten ssh bölge müdürü ile görüşmüşsünüz sanırım. Haberleri varmış ancak böyle durumlarda araç değişimi düşünülmüyor diye söylenmiş doğru mudur? Sanırım Genel müdürle sizi görüştürmezler zaten.....
GM a telefon değil ama mail atın daha etkili olur şahsi düşüncem
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Evet ortada sorunlu bir parça var bizler tüketiciler ve kullanıcılar olarak burada hasarımızın karşılanmasını hatta ve hatta durumuna göre araç değişim talebinde bulunmamız bizim en doğal hakkımız.
Geçmişte bir iki arkadaştada böyle boyada sorun olduğu için problem yaşamıştı ama burada kusurlu olan aslında bayi gibi gözüküyor çünkü yurt dışından araçlar gelirken kapalı ambalajda gelmiyor ülkemize gelene kadar bir çok yol katediyor ve bazen bu taşıma esnasında kaportada veya boyada darbe /zedelenmeler oluyor Gm Türkiye tarafından bu araçlar bayilere ilave indirimle veriliyor ve bayilerde küçük tamiratlarla aracı normal hale getiriyorlar ve bu araçları satarken müşteriye ilave indirimi yansıtıyorlar ama bazı bayiler bunu yapmıyor ve müşterisine samimi olmak yerine biraz daha fazla kar için çaktırmadan normal bir satış yapıyor hal böyle olunca boyadaki problemi fark eden müşteri olmayınca karlı oluyorlar ama olay fark edilince çamuru direk Gm Türkiyeye atıyorlar ve iyi niyet kapsamında sizlere sunulan alternatif hediyelerle sizin yanınızda olduklarını ortaya koyuyorlar bu tür olaylar sadece Gm de olmuyor bilinen bütün araçlarda oluyor maalesef
Burda tabiki yasal sikayetlerinizi yapın ortada suçlu bir mekanizma var ise bulunsun ve gerekli ceza verilsin Gm Türkiye bu tür hileli satış yapan bayilere ciddi para cezaları yada lisans iptaline kadar gidilen bir süreci başlatıyor.
Bu arada bilgilerimizi güncellemek için aracın problemli yerinin fotografını çekip forumda paylaşırmısınız.
En kısa sürede sorununuzu çözerler.
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Bizimle irtibata geçin! Opel ile irtibata geçin veya Opel satıcısıyla temas kurun. Burada yetkili Opel bayilerini bulun. Opel iletişim Sayfası için tıklayın.
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Bu nasıl iştir ya mübarek günde adamı günaha sokuyorlar angry Ankara reisden aracımı aldığımda ön tamponda vuruk vardı,değiştirecem diye adamlarla yapmadığımız laf dalaşı kalmadıydı.
Ben baya Opelin aracını kullandım Astra G , Astra Bertone Vectra vs.
Ve şimdi samimi olarak yazacam yazdıkalrımı Bana birisi opel alınır mı diye sorduğunda Alınır derim Opel güzel araba Ama ağız tadıyla binmek istiyorsa karşımda ki ikinci soryu sorarım Tanıdığın servis var mı serviste tanıdığın adamın var mı Tanıdığın müdür şef usta servis sahibi var mı yakında yörende gercekten ilgili duyarlı opel servisi biliyormusun şayet bu soruma olumlu yanıt alırsam o zaman bende diyorum ki Opel alınır krallar gibide binilir kardeşim,yok ama tanıdığın eşin dostun yoksa opelde Opele binmek adamı kanserde edebilir opel ülkemizde bir yere gelemiyorsa bunun tek sorumlusu , sorumsuzluk ve hizmet anlayışı sıfır olan Opel servis ve yetkili bayileridir...
Çok büyük geçmiş olsun bu konuda sonuna kadar arkanızdayız...
Babam oldum olası Opel kullanır. Bursa'da oturuyorlar. Arabanın ne zaman bir servis ihtiyacı olsa 200 km yol yaparak Balıkesir'e götürüyor. Babamla dalga geçiyordum Bursa'da servis yok zaten diye... Opel alırsan görürsün diyordu. Babamın lafına gelmek üzereyim. Gülme komşuna gelir başına diye boşuna dememişler...
İlim ilim bilmektir, ilim kendin bilmektir, sen kendini bilmezsin, ya nice okumaktır
Yorum