Debriyaj balatası ve sağ arka krom kapı kolu için General motors ve yetkili servise dava açtım arkadaşlar kullanıcı hatası diyerek debriyaj balatası ve nasıl düştüğünü bile bilmediğim kapı kolunun faturasını müşteriye çıkartan servis ve general motors la hukuki mücadelem sonuna kadar sürecek,müşteri hizmetleride başka bir alem sorununuzla ilgilenip görünen kayıt alan sizlere abuk subuk geri dönüşler yapan bir müşteri hizmetleri, arka planda olması gerekip bizlere destek olacaklar yok gibi bir sey , ne servis ne müşteri hizmetleri sıfır,heleki ufak şehirlerde tek servisin eline kaldıysanız vay halinize,30000 de araba bu sorunlardaysa 100000 lerde ne hale gelir düşünmek istemiyorum,arabanın anormal benzin tüketimi,araçtan indikten sonraki çatur çutur sesler,araç içindeki ses izalasyonunun kötülüğü,dvd 800 qaketinin olması fakat pek bir fonksiyonun olmaması dezavantajları ,bu araçta sadece kasa güzel parasının arabası değil satacam zaten iyice soğudum....
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
tüketici mahkemesine debriyaj balatası ve krom kapı kolu için yaptığım başvuru
Collapse
X
-
Ynt: tüketici mahkemesine debriyaj balatası ve krom kapı kolu için yaptığım başvuru
Orjinal yazı sahibi: babacan59arabanın anormal benzin tüketimi,araçtan indikten sonraki çatur çutur sesler,araç içindeki ses izalasyonunun kötülüğü,dvd 800 qaketinin olması fakat pek bir fonksiyonun olmaması dezavantajları ,bu araçta sadece kasa güzel parasının arabası değil satacam zaten iyice soğudum....
-
Ynt: tüketici mahkemesine debriyaj balatası ve krom kapı kolu için yaptığım başvuru
Orjinal yazı sahibi: 35OFT23Orjinal yazı sahibi: babacan59arabanın anormal benzin tüketimi,araçtan indikten sonraki çatur çutur sesler,araç içindeki ses izalasyonunun kötülüğü,dvd 800 qaketinin olması fakat pek bir fonksiyonun olmaması dezavantajları ,bu araçta sadece kasa güzel parasının arabası değil satacam zaten iyice soğudum....Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?
Yorum
-
Ynt: tüketici mahkemesine debriyaj balatası ve krom kapı kolu için yaptığım başvuru
Arkadaşlar ya ben başka arabaya biniyorum ya da siz bmw,wolkswagen,renault hepsinide kullandım her araba 90-100 km hız bandında az yakar mesele yüksek hızlarda abartılı bir yakıt tüketimi olmaması,araba 180 bg ama nerede bu beygirler anlamış değilim 220 çok zor görüyorum araçta servis bir alem müşteri hizmetleri bir alem çatur çutur seslerine gelince soğuyan metal genişliyor eyvallah peki passat dsg şanzumanda neden böyle seyler olmuyor,araca biniyoruz ama bir sorunla karşılaştığınız zaman bana hak vereceksiniz,ikinci elide ölü 52 ye veremiyoruz araç elimizde kaldı....Birlikte yaşa yalnız öl...
Yorum
-
Ynt: tüketici mahkemesine debriyaj balatası ve krom kapı kolu için yaptığım başvuru
Onur bey;
Şikayetlerinizin bir kısmında haklısınız Baskı balatanın çabuk bitmesi gibi diğer taraftan opel garanti kapsamından değiştirdiği her ürünü problemli hatalı bozuk olan parçayı geri istiyor bunun iki sebebi var birincisi oluşan hatalar hakkında arge yapmak ve bu hataların bir daha oluşmaması için çözüm üretmek için ikincisi de haksız kazancı ortadan kaldırmak için garanti kapsamında değişen parçaları geri istiyorlar.
Her neyse sonuçları bizimle de paylaşırsanız seviniriz
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum
-
Ynt: tüketici mahkemesine debriyaj balatası ve krom kapı kolu için yaptığım başvuru
Açtığım davaların sonucunu sizlerle paylaşacağim arkadaşlar arabımız gerçekten muhteşem, bir yere gittiğimiz zaman dikkatleri üzerine çekmekte ancak servis ve müşteri hizmetleri zaman zaman beni üzmekte başına gelmeyen anlamaz sizde benim karşılaştığım sorunları yasayın paraları ödeyin o zaman daha iyi anlarsınız ve nereye hangi davaları açacağınızı sorarsınız bana,Nasrettin hoca bir gün eşşekten düşer hoca halin nicedir diye sorarlar hocada bana eşşekten düşeni bulun der benimkide bu hesap işte arkadaşlar...Birlikte yaşa yalnız öl...
Yorum
-
Ynt: tüketici mahkemesine debriyaj balatası ve krom kapı kolu için yaptığım başvuru
ben hep diyorum işçilik kalitesi çok düşük özellikle iç mekanda herşeyi plastikten yapıp bırakmışlar ama öle bir görüntüsü varki hepsini unutturuyor)) benzin konusuna gelince başında almamak gerek bunu düşünüceksen çünkü dünyanın en pahalı benzinini koyuyoruz yapıcak birşey yok altında 180 bg var kardeş bu son derece normal2010 1.6T Cosmo,Teknik Gri, 19 jant,Cyclone navigasyon, JBL ses sistemi, ayna altı led,
Yorum
-
Ynt: tüketici mahkemesine debriyaj balatası ve krom kapı kolu için yaptığım başvuru
Arkadaş kusura bakma da anma patırtı koparıp ortalığı ayağa kaldırmışsın.Ewet bahsettiğin sorunlar bazı arkadaşlarda oldu kimi servisle halletti kimi de hakem heyeti ile.
Kapı kolumu üstündeki nikelaj mı düştü.Bende nikelaj düştü gidip taktırdım.Kimse bi şy demedi hemen yapıldı.
Baskı balata desen haklısın bu km de bitmesi zor.Hakkını hakem heyetinde ara netice alan çok kişi var.
Yakıt konusu ise yazılarım var istersen takip et.Bende çok anormal yakmıyor.Ş.içi 9.5 Ş.dışı 7-7.5
Dediğin çatırtılarda bu güçte bir çok arabadan gelir.
Yorum
-
Ynt: tüketici mahkemesine debriyaj balatası ve krom kapı kolu için yaptığım başvuru
Arkadaslara katılıyorum bundan once qashqaim vardı ondan oncede astram hepsinde catur catır ses gelıyordu bu cok normal.ses izalasyonuda harıka, diğer arabalarımla kıyaslarsak.Aslında arac normal yakıyor Benzın Bizim memlekette pahalı.Dunyanın en pahalı benzını bizde saolsunlar.ama aracdan sogumak nedir iyi bilirim.Hayırlısı
Yorum
-
Ynt: tüketici mahkemesine debriyaj balatası ve krom kapı kolu için yaptığım başvuru
Her marka model araçta kullanıcının canını sıkacak bütçesini aşacak servisten kaynaklanan sıkıntılar vs. bunlar çok normal kullanıcılar dünyanın parasını verip dünyanın en iyi markalarından diye tabir ettiğimiz araçları alıp biniyor gün geliyor ki görüyoruz kimi baltalarla aracı parçalatıyor kimi kurşuna dizdiriyor
Benim şahsi fikrim oluşan sorunlarda yüzdelere vurmak kullanıcı kitlesini takip etmek ve ona göre olayın üzerine düşüp çevreye lanse etmektir,
misal 100 kişilk bir kullanıcı kitlesi olsak burda 95 kişi bir ürünü iyi lanse ederken 5 kişinin kötülemesi daha sonradan bu ürüne talep gösterecek kişilerin akıllarında oluşan imajı zedeleyebilir sakın yanlış anlamayın sizin yaşadığınız sorunları bizde yaşadık bazılarını kimisinde canımız çok sıkıldı kimisinde 5 dakikada çözümlenmesine sevindik yeri geldi kendimiz çözdük en başta bunun kul yapısı olduğunu bilmek ve sorun çıkma ihtimalini göz önünde bulundurmak gerekiyor sizin düşüncelerinize standartlarınıza uymadığı takdirde aracı satışa koymanız belkide satışındadan zarar etmeniz büyük bir tecrübe olacaktır buda ilerde daha bilinçli hareket etmenize sebebiyet verecektir ki bu tarafından bakıldığı zaman buda iyi bir durum oluşturuyor,
Her zaman diyorum bu araç çok yakmıyor Opel hangi ülke pazarına gönderse bu aracı 25-30 krş yakarken bizim ülkemizde 50-60 krş yakıyor bunun sorumlusu marka - model değil ülkemizde ki anormal benzin fiyatıdır az yakan bir araç sloganı ile piyasaya çıkmadı ki bu araç beklentimiz ucuza seyahat etmek olsun yada 1.6 100 bg lik bir araç değil ki gittiği kadar yaksın fabrika verilerindede açıkca ben bunu yakarım diyor bu araç...
İnşallah en kısa zamanda sorunlarınız çözülür aracınıza güzel günlerde binersiniz yada gönlünüze göre başka bir araç bulur gönlünüzce kullanırısınız insigniateam ailesi olarak kimsenin canının sıkılması yada çözülemeyecek sorunlar yaşaması taraftarı değiliz Allah gönlünüze göre verir umarım...
Yorum
-
Ynt: tüketici mahkemesine debriyaj balatası ve krom kapı kolu için yaptığım başvuru
Debriyaj sorununu pek sık duyuyoruz. Bu konuda opel bir şeyler yapmalı. Onur arkadaşı destekliyorum.
Ses izolasyonu konusunda bence de iyi değil. Yüksek hızlarda rüzgar da alıyor. Ayrıca konsol çıtırtıları da var, ama Astra'da yok. Forumda bir arkadaş kendi halletmiş ve resimlerini paylaşmıştı.
Ama araç durduktan sonra gelen seslerin anormal bir şey olduğunu zannetmiyorum. Isınan metallerin soğuması (özellikle egzozun). Ayrıca kitapçıkta yüksek devirlerde kullandıktan hemen sonra arabayı stop etmeden önce biraz rölantide çalıştırın diyor.
Çok yakması anormal bir durum değil. 1600kg 180bg.1,6 Turbo cosmo+nav+ergo deri
Yorum
-
Ynt: tüketici mahkemesine debriyaj balatası ve krom kapı kolu için yaptığım başvuru
araç durduktan sonra gelen ses disklerden geliyor çok sert diskler .. bir malzeme fırından çıkıp çelik olduktan sonra tekrar fırına girip ön gergisi alınır buna meneviş denir bizim disklerin menevişi iyi yapılmadığından bu sesler geliyor başka marka disk taktım ses mes kalmadı
1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler
Yorum
-
Ynt: tüketici mahkemesine debriyaj balatası ve krom kapı kolu için yaptığım başvuru
Orjinal yazı sahibi: volkanaraç durduktan sonra gelen ses disklerden geliyor çok sert diskler .. bir malzeme fırından çıkıp çelik olduktan sonra tekrar fırına girip ön gergisi alınır buna meneviş denir bizim disklerin menevişi iyi yapılmadığından bu sesler geliyor başka marka disk taktım ses mes kalmadı
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum
Yorum