Ynt: Insignia Sahipleri Ne İşle Meşgulsünüz ve Eğitim Durumunuz Nedir?
ANKARADAN ZAFER KBB DOKTOR...
180 COSMO ,BEYAZ.. 245/45/19 SPOR JANT VE DUNLOP SPORTMAXX 98 Y LASTİKLER.. OPC SPOİLER.. EIBACH PRO KİT YAY SİSTEMİ (3 CM ) ,SİYAH RENKLİ CAMLAR..K&N AÇIK HAVA FİLTRESİ VE İNTAKE KİT
Ynt: Insignia Sahipleri Ne İşle Meşgulsünüz ve Eğitim Durumunuz Nedir?
Orjinal yazı sahibi: cagri
daha önce bahsettiğim konuyu açıyım artık
Hedef Kitle
30'lu ila 40'lı yaş ortalarındaki erkek alıcılar
Yeni Opel Insignia'nın başlıca hedef kitlesi; özgür düşünceli, yenilikçi ve yüksek başarıları hedefleyen bireyler.
İletişim çalışmalarının, 30 ila 45 yaş arasındaki gruba yoğunlaşması planlanıyor. Bu gruba dahil olanlar; genellikle şehirli, çoğunlukla evli ve çocuklu aile babaları.
Insignia diğer markaların orta segmentteki otomobillerini kullanan sürücülerin yanı sıra; Vectra, Signum veya Omega kullanmakta olan Opel müşterilerini de hedefliyor. Bu hedef grup içerisinde, VW Passat veya Ford Mondeo sürücüleri, Insignia'nın daha çekici ve yenilikçi bir araç olmasına dayanarak marka değişimi yapma konusunda en büyük potansiyeli taşıyan sürücüler.
Bu sürücüler, hırslı ve kendilerini kariyerlerinde veya mesleklerinde başarılı olmaya adamış, finansal başarı hedefleyen kişiler. Güvenli, açık fikirli, yeni deneyimlere açık, iyimser bir hayat görüşüne sahipler.Ayrıca yeni teknolojiler ve yeniliklerle yakından ilgileniyorlar. Onlar; stil ve kaliteye kuvvetli bir eğilim duyan, aktif ve sportmen bir yaşam biçimini benimsemiş otomobil heveslileri. Otomobilleri, adeta hayat tarzlarının bir ifadesi.
Bu grubu iki alt gruba da ayırabiliriz:
Yenilikçi Modern Kesim
Tavır ve Davranışlar
- Hayatın keyfini sonuna kadar çıkarırlar, sosyal ilişkilere önem verirler.
- Genellikle beyaz yakalı veya serbest meslek sahibidirler yada IT, modern hizmet endüstrileri gibi alanlarda görev yaparlar.
- Yeni deneyimlere açıktırlar, bireyselleştirilmiş tüketimden yanadırlar, düşük bir marka bağlılığı sergilerler.
- Genç, uyumlu, hırslı ve hevesli tüketicilerdir.
- Medya kullanımı: Yoğun internet kullanıcısı, seyrek TV izleyicisi.
- Bilgisayarlar, mobil teknoloji, spor ekipmanları ve giyimle yakından ilgilidirler.
Sosyal Tırmanıcı
Tavır ve Davranışlar
- İşinde başarılı
- Sahip olduklarını göstermekten hoşlanan, genç, uyumlu ve hevesli tüketicilerdir.
- Büyük markalar ve lüks tüketim, gündelik hayatlarının bir parçasıdır.
- "Zengin ve başarılı" kesimin bir parçası olmak isterler.
- Medya kullanımı: Yoğun internet kullanıcısı, ortalama TV/radyo takipçisi.
- Tercih ettikleri program türleri: Gece talk-şovları, komedi, aksiyon, bilim kurgu...
- Otomobil, bilgisayar, mobil teknoloji, ev geliştirme sistemleri, spor ekipmanları ve giyimle yakından ilgilenirler.
- Spor: Dış mekan aktiviteleri yaparlar, pahalı sporlara eğilim gösterirler: Golf, tenis, kış sporları...
Opel, Insignia'nın alıcı kitlesini ağırlıklı olarak böyle düşünmüş
Spor Haricinde Tam beni anlatıyor ama ben 21 Yaşımdayım ve İnsigniam Yok
Sonuna Kadar Vectra , Sonuna Kadar 125 HP , Sonuna Kadar LPG Power hiho
Ynt: Insignia Sahipleri Ne İşle Meşgulsünüz ve Eğitim Durumunuz Nedir?
Bu konuyu atlamışım cevap verdiğimi sanıyordum.
Anadolu teknik lisesi-makina bölümü mezunuyum. İstanbul-Avcılarda Perde,Ev tekstili,İthal duvar kağıtları ve dekorasyon sektörlerinde faaliyet gösteren bir firmanın sahibiyim.
Yorum