Ynt: Nihayet 3 gün önce arabamı teslim aldım
Sakıncası yoksa irmscher bodykit kaça malodu öğrenebilirmiyim bende düşünüyorumda.
Orjinal yazı sahibi: kozan
Izgara dahil komple irmscher body kit'li karbon siyah 2.0 cdti 130 hp aracımı cuma akşamı saat 19:00'da teslim aldım.Forumda okuduğum yazılardan cd400 olan müzik sisteminin yetersiz kalacağı korkusu,tıkırtı diye tabir edilen seslerin ne düzeyde olacağı düşüncesi ve direksiyon yumşaklığının hakikat mi değil mi merakıyla aracıma bindim..İlk önce Kavuklar oto'ya yakın ilgi,detaylı bilgi ve müşteri odaklı anlayışlarından dolayı teşekkür ediyorum,ve Kavuklar'ı sizlere de tavsiye ederim,her konuda yardımcı oluyorlar ve hala dürüst-esnaflık yapılarını devam ettiriyorlar.Müzik sistemi gayet güzel ve yerli yerinde bir sistem,ses kalitesi iyi sayılır,şu ana kadar herhangi bir yerden gelen herhangi bir ses duymadım çok şükür,araç virajlar dahil gayet stabil ve düzgün bir yol tutuşa sahip fakat direksiyon biraz hissiz ve yumuşak kalıyor.sessiz olduğunu söyleyebiliriz ilk 200 km'e göre yakıt oranı yüksek fakat her km'de bu oran düşüyor.Ön konsol dizaynı mükemmel'e yakın,koltuklar rahat ve konforlu,motor ilk sürüş anından bir müddet sonra gayet sessiz bir şekilde çalışıyor,Body-kit sebebiyle çokça ilgi çeken bir araç ki,bulunduğum semt itibariyle çok lüks araçlar olduğu halde dikkat çekiyor ve segment'inin üzerinde bir irligi gösteriliyor,henüz daha performans'la ilgili bir merakım olmadığından ve aracımı yormak istemediğimden dolayı bu konuda yorum yapamayacağım ama yokuşlarda tork'un faydasını hissettim,vites geçişleri gayet güzel ve yerli yerinde.Bu sınıfta alman ve japon araçları hemen hemen aynı hissiyatı yaşatırlar ve tercihte motor ve performans algısı daha bir etkendir.Bu yüzden şundan daha iyi bundan daha kötü demek istemiyorum çünkü her markanın kendine has bir özelliği vardır mesela mazda şanzumanı,honda motoru v.b.İnsignia'nın ise genç yaşa hitap etmesi,kalitesi ve farklı görünümü dolduğunu söyleyebilirim.Afl ve Flexiride özelliklerine sahip deri koltuklu ve 2,5 lt motorlu bir İnsignia sahibi olsaydım belki Bmw 5 serisi ile dahi kıyas edebiliriz derdim ama 3.20 dizel bir Bmw ile kıyas edersem motor ve şanzuman hariç Bmw'den de daha iyi olduğunu da söyleyebilirim.
Bu aracı alan arkadaşlara tavsiyem;
-Boyuttan dolayı ilk bir kaç gün dikkat edin ve şansınızı fazla zorlamayın.
-Park sistemi'ne alışana kadar park noktalarında dikkatli olun.
-Büyük ebatlı lastiklerden ve ağırlıktan dolayı çukurlara dikkatli girin.
-Gaza basmadan önce elektronik sistemlerin devreye girmesini bekleyin.
-Sonrasına zamanla alışacak ve öğreneceksinizdir.
-Edition Elegance'ın hissettiğim bir eksikliği var mı;Yok!Fazlası araca daha da artılar kazandıracaktır elbette.
-Flexi-ride ve afl far(cosmo paket) sistemi için düşüncem değiştimi:Belki 180 bg ve üzeri bir dizel olsaydı kesinlikle isterdim ama şu anki aracımın performansını yeterli gördüğüm için ve bu performansa Flexi-ride şasi ve Afl gereği duymadığım için cosmo almadığıma asla pişman değilim.Eskisi gibi virajlara 220 ve üzeri giriyor olsaydım her ikisini de almak isterdim.
-4*4 bir dizel alsa mıydım?Karlı bir kış günü bir dağ yoluna girmediğim sürece bu soruya cevap vermek istemiyorum fakat normal havada ve ıslak yolda bu aracın hiç bir şekilde stabilitesini kaybedeceğini de düşünmüyorum.Ki,bu aksama,Esp dahi fazla iken Esp+ güvenlik konusunda yetecektir
-OPC serisi bir dizel çıkana kadar fikrim değişir mi?Hayır.
2.0 CDTİ 130 Hp Edition-Elegance gayet yeterli,keyifli ve güzel bir araçtır ve benim gibi az beğenen birini dahi kandırmıştır..
Bu aracı alan arkadaşlara tavsiyem;
-Boyuttan dolayı ilk bir kaç gün dikkat edin ve şansınızı fazla zorlamayın.
-Park sistemi'ne alışana kadar park noktalarında dikkatli olun.
-Büyük ebatlı lastiklerden ve ağırlıktan dolayı çukurlara dikkatli girin.
-Gaza basmadan önce elektronik sistemlerin devreye girmesini bekleyin.
-Sonrasına zamanla alışacak ve öğreneceksinizdir.
-Edition Elegance'ın hissettiğim bir eksikliği var mı;Yok!Fazlası araca daha da artılar kazandıracaktır elbette.
-Flexi-ride ve afl far(cosmo paket) sistemi için düşüncem değiştimi:Belki 180 bg ve üzeri bir dizel olsaydı kesinlikle isterdim ama şu anki aracımın performansını yeterli gördüğüm için ve bu performansa Flexi-ride şasi ve Afl gereği duymadığım için cosmo almadığıma asla pişman değilim.Eskisi gibi virajlara 220 ve üzeri giriyor olsaydım her ikisini de almak isterdim.
-4*4 bir dizel alsa mıydım?Karlı bir kış günü bir dağ yoluna girmediğim sürece bu soruya cevap vermek istemiyorum fakat normal havada ve ıslak yolda bu aracın hiç bir şekilde stabilitesini kaybedeceğini de düşünmüyorum.Ki,bu aksama,Esp dahi fazla iken Esp+ güvenlik konusunda yetecektir
-OPC serisi bir dizel çıkana kadar fikrim değişir mi?Hayır.
2.0 CDTİ 130 Hp Edition-Elegance gayet yeterli,keyifli ve güzel bir araçtır ve benim gibi az beğenen birini dahi kandırmıştır..
Yorum