Arkadaşım anlattı: a3 t kullanmış. torku çok güzel diyor. asnki uçuyormuşsun gibi geliyor diyor ama km. ye bakınca çokda hızlı gitmediğini anlıyorsun demişti. kendisinde civic hatcback var. 1.8 140 beygir. bende kullandım. benim arabayı kullandı geçen gün. hayran kaldı. bir yere oturup çay içtik. dayanamayıp hadi boşver çayı. gidelim arabaya binip gezelim dedi koltularım kabardı gerçekten. iyi olduğunu tahmin ediyordum ama bu kadarını beklemiyordum dedi. benim kinin hiç şansı yokmuş dedi. ben tabi yerde değildim bunları söyleyince.
Honda forumuna da üyeyim, orada da VTI ile karşılaştırma konuları açılıyor.
standart 1.6'da Insignia'yı kabul ediyorlar ama VTI'de Insignia diyende var, Civic diyende.
Arkadasta 1.4TSI 160hp golf6 var ışıklarda insigniayı yaklaşık 2km'lik düz yolda biraz üzdük hatta bizdende 1 sn felan erken kalktı ama süren şahıs 60+ gülüyom ama sinirdenmi çekememezliktenmi sinirim bozulduğundanmı anlayamadım.bu arada golf dsg şanzımanlı ve torkunu gaza dokunur dokunmaz hissettiriyo insignialarda kalkış ilk anda biraz hantal die duydum ama ne olursa olsun geçilmemesi gerekiyoduuuuuu.opel hayranı olarak dün gece valla billa 1 saat geç uyudum yaa inşallah süren moruktan kaynaklanıyodur bu olaydan bir kaç saat sonrada chrysler 300c denk geldi onlada denedik denemez olaydık Bööw dedi uzadı hayvan rolleyes
çünkü Golf 1000-1500 devirden itibaren turbo+komp. ile başlıyor, Insignia 2500'den itibaren turbo sayesinde başlıyor.
biz 170'liğini test etmiştik, debriyajı bırakır bırakmaz ani ivmeleniyor, çok iyi ama Insignia'yı süren dediğin gibi 60+ ise karşılaştımanın adilliği tartışılır. üzülecek birşey yok bence.
Arkadasta 1.4TSI 160hp golf6 var ışıklarda insigniayı yaklaşık 2km'lik düz yolda biraz üzdük hatta bizdende 1 sn felan erken kalktı ama süren şahıs 60+ gülüyom ama sinirdenmi çekememezliktenmi sinirim bozulduğundanmı anlayamadım.bu arada golf dsg şanzımanlı ve torkunu gaza dokunur dokunmaz hissettiriyo insignialarda kalkış ilk anda biraz hantal die duydum ama ne olursa olsun geçilmemesi gerekiyoduuuuuu.opel hayranı olarak dün gece valla billa 1 saat geç uyudum yaa inşallah süren moruktan kaynaklanıyodur bu olaydan bir kaç saat sonrada chrysler 300c denk geldi onlada denedik denemez olaydık Bööw dedi uzadı hayvan rolleyes
bizden 300kg hafif ve mükemmel bir sanzımana sahip bir araba DSG . hertürlü avantaj onda twincharged var aracta nasıl insignianın gecmesini inandın onu anlamadım. sen fazla insigniayı gözünde büyütme yoksa daha gözüne uyku girmicek . aracları karsılastırırken hp sine nm sine bakma genis acılı karsılastır
aynen..
neticede bir golf o.. 160 lık exclusive oluyordu sanıyorum ve 57.000 TL den aşağıya vermezler..
donanım olarak da insignia dan zayıf olmalı diye hatırlıyorum..
bir aralar ben de düşündüm golf 6 1.4 tsi 160 dsg yi ama o para da golf'e verilmez geldi..
az daha fark ile d sınıfı cosmo + navi insignia turbo alabilecekken golf'e bir daha dönüp bakmadım bile..
insignia gemi gibi araba
tek hayıflandığım nokta ise ahhh ki ahhhh şu dsg benzeri bi şanzuman opel'de de olsa keşkeeeeee...
bu arada test sürüşü yaptığım insignia da al devirde yerlerde sürünen bir araba değildi..
ben astra sedan 115 liğimi bilirim " hızlanmam ben " karakterinde kalkış yapar ve "gitmeyeceğim ben" karakterinde de gaz yerdi..
Orjinal yazı sahibi: cagri
çünkü Golf 1000-1500 devirden itibaren turbo+komp. ile başlıyor, Insignia 2500'den itibaren turbo sayesinde başlıyor.
biz 170'liğini test etmiştik, debriyajı bırakır bırakmaz ani ivmeleniyor, çok iyi ama Insignia'yı süren dediğin gibi 60+ ise karşılaştımanın adilliği tartışılır. üzülecek birşey yok bence.
tabiki Insignia 2500 altında gitmiyor gibi bişey demek istemedim, sadece 2500 sonrasına göre daha sakin bir kalkışı var,
yoksa aracın ivmelenmesine lafım yok
ama 170'lik TSI'da hafif bir rampaydı, freni bırakıp debriyajı çekerken yokuşa doğru biraz salınıp öyle kalkıyım olmadı, direk küt diye harekete geçiyor araba artık o da 160'a indi, 160'lıklar nasıl onu bilmiyorum.
belkide 170'in kaldırılma sebebi bu torktur. çok keskin bir tork vardı araçta, uzun vadede mekaniğe zararlı görülmüş olabilir.
edit: düzeltiyorum, test ettiğimiz 140'lıktı, 170 hp olan Jetta'ydı.
işte 140 bile çok sertti, 170'i tahmin edemiyorum
tsi ları ciddi iyi motorlar yani 160 170 in farkı 170 likte turbo küçük SC büyük ,160 lıkta turbo büyük sc küçük. bide tsi lar dynoda katalogda yazılanların hep üzerinde veriyor chiplede alınan güçler ortada severim tsi ları
Yapın artık dsg f1 gibi bi şansızman arkadaş bu kadarmı beceriksiz mühendisleriniz.sundunuz millete easytronic die eften püften bi şanzıman o da alanları canından bezdirdi.1.6T 180 hp gibi elinizde canavar gibi bi motorunuz ve konfordan/güvenlikten taviz vermeyen araçlarınız var ama elinizde sunduğunuz tek şanzıman seçeneği o da manuel maad Dsg şanzımanda vites geçiş aralığı 0.8 sn olarak verilmiş ki aracın içindeyken hemen hemen hissetmiyosunuz bile..tabi bunda 160hp ninde faydası büyük ne olursa olsun opele dsg ayarında şanzıman şaart.inanıyorumki o zaman bi çok civic kullanıcısı insignia yada astraya terfi edecek.en azından benim çevremde böyle diyen 3 kişi var haha
i n s i g n i a
n
s ş
i
g k
n
i ı
a ş k ı m
Yorum