Duyuru

Collapse
No announcement yet.

yakıt

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • yakıt

    arkadaşlar daha önceki haftalarda konusu geçmişti yakıt tüketiminin . Bende kendimi sıktım ve 14,8 olan tüketimimi 13,2 ye kadar düşürdüm ammmaaaaa neler cektim neler ne kornalar ne selektörler yedim.Valla kim ne derse desin ,Ararbalarımız çok güzel.Motorda bi o kadar güzel,yemin ederim gazı köklememek için kurdeşen döktüm. Ne zormuş yakıt tasarrufu yapmak bu arabalarda.Tahrik unsuru çok fazla.Hakim karşısına çıksak beraat ederiz. Tahrik sayar valla

  • #2
    Ynt: yakıt

    Valla abi 13 yakacağına 14 yaksın 2.0 turbonun tadını çıkar bence
    Seat Ibiza 2014 1.4 Style Beyaz
    Seat Ibiza 2013 1.2 TSI DSG Style Kırmızı
    VW Passat 2015 1.6 TDI DSG Comfortline Harvard Mavi Sunroof Led Ön Farlar

    Yorum


    • #3
      Ynt: yakıt

      Aynen katılıyorum,bende arabayı satmaya kalkışan babamı ikna etmek için yakıt tüketimini düşürücü önlemler deniyorum kendimce şehir içinde 2. vites 26 km/h, 3. vites 40-50 km/h yer yer 4. vites 60-65 km/h hızlarda sabitleyerek kullanıyorum,anlık yakıt tüketimi göstergesi 2. vites için 7.8-9.5 lt, 3. vites için 8.6-6.8 lt ve 4. vites için 5,8-7.9 gibi aralıklarda oynuyor bahsettiğim hızlarda tabii.,ortalama yakıt tüketimim 12.7 den 9.4 lere indi kısa bir sürede..araba 1.6 180 hp bu arada...zaten çarşı içi gibi kalabalık yerlerden geçerken vites yükseltmeye çok gerek kalmıyor,cruise control üzerindeki tuşlardan da yeteri kadar hızlandırıp yavaşlatabiliyorsun sabit viteste.
      2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler

      Yorum


      • #4
        Ynt: yakıt

        Orjinal yazı sahibi: dawn1974
        arkadaşlar daha önceki haftalarda konusu geçmişti yakıt tüketiminin . Bende kendimi sıktım ve 14,8 olan tüketimimi 13,2 ye kadar düşürdüm ammmaaaaa neler cektim neler ne kornalar ne selektörler yedim.Valla kim ne derse desin ,Ararbalarımız çok güzel.Motorda bi o kadar güzel,yemin ederim gazı köklememek için kurdeşen döktüm. Ne zormuş yakıt tasarrufu yapmak bu arabalarda.Tahrik unsuru çok fazla.Hakim karşısına çıksak beraat ederiz. Tahrik sayar valla

        aracınız 2.0 turbomu?

        Yorum


        • #5
          Ynt: yakıt

          evet 2.0 220 bg

          Yorum


          • #6
            Ynt: yakıt

            Orjinal yazı sahibi: dawn1974
            evet 2.0 220 bg

            o yüzden bizim 1.6lara göre biraz fazla yakıyor, bende çok kastırdımmı 9.5 litreye kadar düşürüyorum ortalamayı, ama 220 bg yolda ne keyif verir dimi

            Yorum


            • #7
              Ynt: yakıt

              evet keyfine diyecek yok.Bir kere korkun yok .Geride kalırmıyım ,araba bayılırmı.Sol şeride geçtin mi kimse zorlamıyor.

              Yorum


              • #8
                Ynt: yakıt

                2,0 dizel yerine benzinli seçtiğinize göre , yakıtı boş verip keyfinize bakacaksınız.
                1,6 Turbo cosmo+nav+ergo deri

                Yorum


                • #9
                  Ynt: yakıt

                  onur kardeşimin 220 hp aracını sürmüştümde; 1.6 ile şahinler arasında ne fark varsa 1.6 t ile 2.0 arasında bence o derece fark var Allah sabır versin sabrınızı takdir ettim
                  F30 Sport+

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: yakıt

                    Yakıt tasarrufu konusunda herkesin kendince yöntemleri vardır elbet benimde bu konuda bi kaç fikirle yardımcı olabilrim umarım,
                    öncelikle hiç bir zaman aracımı 1. viteste hızlandırmam kalkış ve hemen arkasından iki ve mümkün olduğunca erken 3. vites
                    1. ve 2. viteslerde inanılmaz yakıt sarfiyatı var araçlarımızda bunun nedeni ağır olması ve çok erken turboyu acması,
                    Araclarımızda ki turbo 2200-2500 rpm arası turboyu devreye sokuyor bu devir araslığını çok aşmadan vites değiştirmek turboyu devreye çok sokmamak,
                    gaza aralıklarla basmadan seyir de bulunmak yani sabit gaz ivmesi,
                    aracımız yeterince rölantide bekletilmeden sürüşe başlamamak,
                    kısa süreli 1 dakika dan çok uzun olmamak şartıyla durduğumuzda arabayı stop etmemek her marşa bastığımızda borularda benzin motora direk gidiyor,
                    mevsime uygun lastik kullanmak,
                    mümkün olduğunca araç seyir halinde iken camları acmamak,
                    tek bir güvendiğiniz istasyondan ve müşterisi bol olan benzinlikten benzin almak (kalitesine önem verir)
                    aracın bakımlarını zamanında yaptırmak

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X