Evet arkadaslar bugun yani a once 2008 bmw 5.20 D ile yurudum..cipli miydi ya da degilmiydi bilmiyorum..isiklarda yan yana geldik..1 ve 2. Vites yarim kapi onde oluyor bizim arac..3.viteste hic sansi kalmiyor sadece aynadan izlemek zorunda kalyorm (5 boy)..resmen dalga gectim..frene basip yavaslayip tekrar gecmem falan adam kotu kotu bakti
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
1.6t vs 5.20D
Collapse
X
-
Ynt: 1.6t vs 5.20D
yaa arkadas ne arabaymış bu tokatlamadıgı araba kalmadı nerdeyse helal beeeHayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
[img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Yorum
-
Ynt: 1.6t vs 5.20D
Orjinal yazı sahibi: skydrollBen bizim araçlarda bazen 2.0 t motor olduğunu düşünüyorum.
Özellikle 3 ve 4 viteste...Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
[img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Yorum
-
Ynt: 1.6t vs 5.20D
5.20d nin verilerine bakınca 0-100 hızlanması 8.1 sn görünüyor...Hadi 2008 modeller 177 bg olduğu için bu değer 8.3 sn...Yani aslında aradaki 0,6 sn hızlanma farkıyla bizim 1.6t leri kalkışta çok rahat geçmeleri lazım ama bu gibi durumlarda plotaj çok önem kazanıyor...Bana göre bu sonuç 5.20d sürücüsünün yetersiz plotajını yada ürkek davrandığını gösteriyor. 1.6t vs 5.20d kıyaslaması için kesin bir sonuç olarak görmemek gerek.2010 1.6 T Cosmo Karbon siyah + flexiride + dvd800 navi + ergo deri ısıtma-soğutma + sunroof + 19" jant + infinity ses sistemi + OPC line
Yorum
-
Ynt: 1.6t vs 5.20D
yeni kasa için, 8.1 sn 1620 kg (ki bu ağırlık bolcana opsiyon donanım ile artacaktır ) otomatik vites bir araç için gerçekten iyi bir değer. Ben bir önceki kasa (177 lik mi oluyor bilmiyorum) ile TEM'de yürümüştüm ve rahat geçmiştim. Gerçi bende chip var ama standart bir insigniada rollde geçer diyorum.
Yorum
-
Ynt: 1.6t vs 5.20D
Orjinal yazı sahibi: emrezxyaa arkadas ne arabaymış bu tokatlamadıgı araba kalmadı nerdeyse helal beee
Orjinal yazı sahibi: Avalon5.20d nin verilerine bakınca 0-100 hızlanması 8.1 sn görünüyor...Hadi 2008 modeller 177 bg olduğu için bu değer 8.3 sn...Yani aslında aradaki 0,6 sn hızlanma farkıyla bizim 1.6t leri kalkışta çok rahat geçmeleri lazım ama bu gibi durumlarda plotaj çok önem kazanıyor...Bana göre bu sonuç 5.20d sürücüsünün yetersiz plotajını yada ürkek davrandığını gösteriyor. 1.6t vs 5.20d kıyaslaması için kesin bir sonuç olarak görmemek gerek.Hırs ile azim aynı şey değildir.
Yorum
-
Ynt: 1.6t vs 5.20D
az önce yine 2008 model bir 5.20 D ile arkadaşımın ricasıyla arkadaşının aracı ile çıktık sahile..benim arabada 2 kişi yarım depo..bmw'ninde 2 kişi yarım depodan biraz fazlaydı..4 defa kalkış yaptık..3 tanesinde ben öndeydim..1 tanesinde hatalı kalktığım için o geçti...1-2.vites sanki 5.20 d geçicekmiş gibi yürüyoruz fakat 3.vitese attığım an ara 2 boy 3 boy şeklinde açılıyor..
aracın 1.6 180 hp olduğuna inanamadı çocuk..
varsa 5.20 D'si olan deniyebiliriz..herkesin içi rahat etsin , video çekmek aklıma gelmedi ama videoda çekebiliriz..yaklaşık çeyrek depo benzin harcadım ve roll'de yaptık..hiç şansı yok.Açık ve net.
Dipnot : şöförlük ile alakası olabilir diyenler için...1.si triptronick vites , 2.si çocuğun yüklü s2000'i var.Hırs ile azim aynı şey değildir.
Yorum
-
Ynt: 1.6t vs 5.20D
Salihcimm 5,20 d hertürlü şartta cok rahat yeriz ..inanmayan varsa kontak önümde 5,20d 3,20d zorlar pilota göre passat alayını bozuk para misali harcar makina bu kardeşim 1,6T İnsignia2012 Opel Astra H CDTI 90 hp
2012 Opel Astra J sport+stil paket 1.4 140hp
Yorum
-
Ynt: 1.6t vs 5.20D
evet 5.20 D gerçekten çok rahat geçilebilecek bir araç , insignia gerek sürtünme kat sayısı gerek aktarım organları ile gerçekten çoğu arabaya taş çıkartacak düzeyde atik.Bu kadar büyük bir araçta bu kadar ufak bir motordan çıkan güce inanamıyorlar. ( ki bende zaman zaman hadi be falan diyorum )Hırs ile azim aynı şey değildir.
Yorum
Yorum