Insignia'nın benim için en cazip yanı tasarımı oldu. Heykel mezunu, grafikle uğraşan biri olarak tasarıma, şekle şemale önem veririm. Onun dışında fiyatının üstünde bir araba olması. 1.6 hacimden, vergi avantajıyla 180 beygir, 235nm tork sunması. Alman markası olması. Süper spor arabaları bir kenara koyarsak, en iyi arabaları tartışmasız Almanlar yapıyor.
araç alırken dış görünüş, kokpitin tasarımı ekonomik olması ..vb gibi özelliklerin yanı sıra arabanın anahtarı çok önemli benim için. takıntı gibi bişey.
ilk reklamları seyrettiğimde tüylerim diken diken olmuştu. ŞEKLİ çok etkiledi. sonra MOTOR 1.6 ve 180 bg olması. birde virajlara istediğim süratle giriyor olmam ... ihihi ihihi ihihi
İlk etapta önem sırasına göre görsellik,performans,konfor,güvenlik,yakıt tüketimi ve marka.
Son ve asıl karar kriteri olarak,araç fiyatının kalite ve özelliklerine göre cazip olup olmadığı.
2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler
insignia almamdaki kriterler dış görünüşü ve koltuğa oturunca uçak kokpitinde olma hissi 180 beygirde üstüne kaymak oldu ve tabi bir çok konfor özelliği.
aracımı almadan kriterlerim dizel olacak otomatik olacak demiştim aklımda hep 3.20d ve a4 vardı ama fiyat uçuk olunca bom boş araçlarda vazgeçtim nedense insignia gidip inceledim ve hasta oldum bizim aracımız gerçekten uzun yıllar tasarım değişmeden satışları devam eder bence bugün jetta 60 bin lira isterlerken bizim d sınıfı aracımız 55 bin tl cazibesi çok fazla
Bir kere araba dediğin karakterli olacak , boş boş bakan arabalara tahammül edemiyorum Ruhunda sportiflik ve agresiflik taşıyacak...Sonrasında performans ikinci vazgeçilmezim...Aracın yeni teknolojiler içeriyor olması , bir mühendis olarak bana cazip gelen diğer bir konu.
2010 1.6 T Cosmo Karbon siyah + flexiride + dvd800 navi + ergo deri ısıtma-soğutma + sunroof + 19" jant + infinity ses sistemi + OPC line
Yorum