Duyuru

Collapse
No announcement yet.

diREKSİYON HAFİFLİYOR TURBO DEVREYE GİrİNCE... NEDEN?

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: diREKSİYON HAFİFLİYOR TURBO DEVREYE GİrİNCE... NEDEN?

    Orjinal yazı sahibi: FacomX
    Hocam Turbo hep devrede sadece 2400 devirden sonra kendini belli ediyor sizin Turboyu açma ve kapama şansınız yok

    nasıl yok Fatih abi benim araçda var turboyu on off dügmesi senin araç boş ozaman ... ihihi ihihi
    2012 Opel Astra H CDTI 90 hp
    2012 Opel Astra  J sport+stil paket 1.4 140hp

    Yorum


    • #17
      Ynt: diREKSİYON HAFİFLİYOR TURBO DEVREYE GİrİNCE... NEDEN?

      Orjinal yazı sahibi: Hasan_apg09
      Orjinal yazı sahibi: FacomX
      Hocam Turbo hep devrede sadece 2400 devirden sonra kendini belli ediyor sizin Turboyu açma ve kapama şansınız yok
      Fatih abimin araç boş ya vana koymamışlar Hasancım


      abi vanası yokmuydu turbonun, ben öle hatırlıyorum sanki
      2012 Opel Astra H CDTI 90 hp
      2012 Opel Astra  J sport+stil paket 1.4 140hp

      Yorum


      • #18
        Ynt: diREKSİYON HAFİFLİYOR TURBO DEVREYE GİrİNCE... NEDEN?

        bende kalkışlarda sorun yok misal uzun yolda sabitlemisim 140 km ye tabelada yazıyor 3km yokuş hiç ellemiyorum yokuşun yarısına gelmeden sabitleyici atıyor bende mecburen 4. Vites yapıyorum Mesela öludeniz e giden arkadaslar bilir aracımla o yokuşdan 2. 3. Fazlasını kaldırmıyor 3 bile zorlanıyor
        Yeni i30 style 1.6 crdi beyaz

        Yorum


        • #19
          Ynt: diREKSİYON HAFİFLİYOR TURBO DEVREYE GİrİNCE... NEDEN?

          Bence bir sorun var 140 km 6 viteste yaklaşık 3000 devir ve yukarısıdır diye düşünüyor devir gerçekten çok düşüyorsa veya yolda aşırı sarsıntı yapacak tümsek varsa sistem otomatik devre dışı kalır enteresan geldi bana ben boludan ankaraya giderken 6 vites 120 kitledim ve 2-3 km bir rampayı sorunsuz bir şekilde çıkmıştım tam tersi dik bir rampadan inerken 120 kilitli iken 160 ları gördüm ve hala cruize de idi



          2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

          Yorum


          • #20
            Ynt: diREKSİYON HAFİFLİYOR TURBO DEVREYE GİrİNCE... NEDEN?

            genelde uzun yol yapıyorum aracımla bundan önce focus tdci vardı yokuşları hız sabitleyici ile çok rahat çıkardı 140 km ile sorun benim araçtamı bilmem ama serviste bu şikayetlerimi söyledim uzman şöför verdiler yanıma beraber biraz aracı zorladık herşey normal dediler
            Yeni i30 style 1.6 crdi beyaz

            Yorum


            • #21
              Ynt: diREKSİYON HAFİFLİYOR TURBO DEVREYE GİrİNCE... NEDEN?

              dizelin torku var abi ikisinin yokuş çıkışını karşılaştırmak yanlış olur
              InsigniaTEAM

              Yorum


              • #22
                Ynt: diREKSİYON HAFİFLİYOR TURBO DEVREYE GİrİNCE... NEDEN?

                Orjinal yazı sahibi: FacomX
                Bence bir sorun var 140 km 6 viteste yaklaşık 3000 devir ve yukarısıdır diye düşünüyor devir gerçekten çok düşüyorsa veya yolda aşırı sarsıntı yapacak tümsek varsa sistem otomatik devre dışı kalır enteresan geldi bana ben boludan ankaraya giderken 6 vites 120 kitledim ve 2-3 km bir rampayı sorunsuz bir şekilde çıkmıştım tam tersi dik bir rampadan inerken 120 kilitli iken 160 ları gördüm ve hala cruize de idi
                Senin motorda kaçak var yokuş aşağıya 160 çıkması normal değil.. kompresör yapması ve en fazla 5 km surat farketmesi lazım
                2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

                Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
                [center]

                Yorum


                • #23
                  Ynt: diREKSİYON HAFİFLİYOR TURBO DEVREYE GİrİNCE... NEDEN?

                  Yavaş Gitmeye alışık değil abisi



                  2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: diREKSİYON HAFİFLİYOR TURBO DEVREYE GİrİNCE... NEDEN?

                    Arkadaşlar cruse açıkken sadece kompresyon yapıyor araç. Eğer vitesiniz yüksekse mesela 6 ve dik bir rampa iniyorsanız o zaman araç epey bi hızlanabiliyor bu gayet normal. ama aynı yokuşu inerken 4. viteste cruse açıksa oazamn 130 geçmediğini göreceksiniz.
                    Mondeo 2.0 Ecoboost 240 Bg Selective

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: diREKSİYON HAFİFLİYOR TURBO DEVREYE GİrİNCE... NEDEN?

                      Orjinal yazı sahibi: drdilmen
                      Arkadaşlar cruse açıkken sadece kompresyon yapıyor araç. Eğer vitesiniz yüksekse mesela 6 ve dik bir rampa iniyorsanız o zaman araç epey bi hızlanabiliyor bu gayet normal. ama aynı yokuşu inerken 4. viteste cruse açıksa oazamn 130 geçmediğini göreceksiniz.

                      +1

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: diREKSİYON HAFİFLİYOR TURBO DEVREYE GİrİNCE... NEDEN?

                        fırenleme mı yapıyor
                        2011 insignia 2,0 CDTI cosmo OPC

                        Yorum

                        İşleniyor...
                        X