Öncelikle bu yazımın sabitlenmesini ve herkesin aslında hukuksal yollardan birşeyleri halledebileceğini görmeleri için yazıyorum.
Opel GM'ye direk olarak Türkçe bir yazı yazdım..Alacağım insignia teslimattan önce aklımda soru işaretleri bırakmaya başlamıştı..Çünkü opel astra ve vectra kullanıcısıydım ikiside tırlar indirilirken kaza yapılmış %15 ve diğer aracım %25 gibi oranlarda boya görmüştü..Banada satılırken söylenmemişti..
yazdığım direk yazı ;
mail adresine www.opel.de üzerinden contact us bölümünden ulaşılmıştır..
************************************************** *****************************
Resmi değiştir
Profili görüntüleKime:
Gönderme tarihi: 14 Şubat 2011 Pazartesi 20:29:13
Kime: kunden.info.center@de.opel.com
Merhabalar ;
umarı yazdığım dili anlıyorsunuzdur.İngilizcem yetersiz olduğu için size Türkçe yazı yazmak zorunda kalıyorum.
(I hope you know Turkish languange..I don't know Germany languange and I have no good english..so I have to write Turkish languange , sorry )
ingilizcem veya Almancam yok.Sitenizden de çok zor ulaştım bu maila.Ben ve çevrem opel kullanıcısıyız.3 aracımız ve aileden 7-8 kişi hep opeli tercih ettik.Arkadaşlarımda aynı şekilde opelden yana kullandılar şanslarını.
Opel gerçekten çok sağlam bir araba.Kullanılan malzemeler , kullancıya verilen güven hissi , verilen paranın hakkını sonuna kadar alabiliyoruz.Bu yüzden çok teşekkür ederiz.
Benim bu yazıyı asıl yazmamın sebebi Turkiyedeki opel bayilerinin işlerini artık iyi yapmıyor olması.Herşey ürün satılana kadar.Araçlar çoğu zaman tırlar ile taşınırken hasar görüyor , boyalı bir şekilde kullanıcılara teslim ediliyor ve araçta hiç boya yok deniyor.Yani yalan söyleniyor.İş ciddiyetsizliği her geçen gün dahada artıyor.Denetimler lütfen sıkılaşsın ve insanlar mağdur olmasın.
İnsignia aldım..aracımı 15 şubat 2011'de teslim alacağım.Ben bir Türk vatandaşı olarak Turkiyedeki hizmete değil sizin sağlamış olduğunuz güven ve hizmete dayanarak şansımı yine opelden yana kullandım.
Fakat çevremdeki herkes opeli bırakıp başka araçlara geçiyor.Bunun tek sebebi Turkiyedeki ilgisizlik , insanları enayi yerine koyma ve işlerini düzgün yapmamaktan dolayı.
Yazdığım yazıya cevap yollamak zorunda değilsiniz fakat lütfen yazdıklarımı ciddiye alınız.
My n
Turkey / Istanbul
************************************************** ************
bugün beni Almanyadan aradılar.Türkçe bilen bir beyfendi ile konuştum.Yazımın ellerine ulaştığını ve diğer şikayetlerimi sordular.
İnternet kullanıp kullanmadığımı ve forumlar üzerinde yazılan şikayetlerden de genel olarak bir konuşma yaptık.Aracımı yazımda 15 şubatta alacağımı yazmıştım.
Aracımı alıp almadığımı herhangi bir sorunumun olup olmadığını sordular.Bizim için bu tür maillar kendimizi geliştirebilmek için çok önemli dediler.Ve sık sık takip edileceğimi söylediler.
Kapattıktan bir yaarım saat sonra izmir opel GM aradı.Almanyadan kendilerini aradıklarını ve belli şikayetlerinizin olduğunu söylediler nasıl yardımcı olabiliriz dediler...Bir müddet bayi ilgizlikleri ile konuşma yaptık.
Bayi ilgisizliği ve boyalı araç sattıklarını ayrıca Almanyadan arayan kişi ilede konuştuk.
Son zamanlarda şikayetlerin belli bayilerde çok arttığını , bayilerin sıkı bir denetime girecekleri , haksızlığa uğramış müşteriler varsa haklarının bedel karşılığı ödeneceğinide dile getirdiler.
Almanya ve İzmir gm ile konuştuktan 1 saat sonra Gedizler aradı.
Üst yöneticiler tarafından bir fax çekildiğini en yakın zamanda bayiye uğrayıp bir forum doldurmam gerektiğini varsa şikayetlerinin giderilmesi için gerekli herşeyi yapabileceklerini söylediler.
************************************************** ****
ARKADAŞLAR AĞLAMAK ÜZEREYİM
opel tarafından bu kadar ilgiye dayanamadım.
Opel GM'ye direk olarak Türkçe bir yazı yazdım..Alacağım insignia teslimattan önce aklımda soru işaretleri bırakmaya başlamıştı..Çünkü opel astra ve vectra kullanıcısıydım ikiside tırlar indirilirken kaza yapılmış %15 ve diğer aracım %25 gibi oranlarda boya görmüştü..Banada satılırken söylenmemişti..
yazdığım direk yazı ;
mail adresine www.opel.de üzerinden contact us bölümünden ulaşılmıştır..
************************************************** *****************************
Resmi değiştir
Profili görüntüleKime:
Gönderme tarihi: 14 Şubat 2011 Pazartesi 20:29:13
Kime: kunden.info.center@de.opel.com
Merhabalar ;
umarı yazdığım dili anlıyorsunuzdur.İngilizcem yetersiz olduğu için size Türkçe yazı yazmak zorunda kalıyorum.
(I hope you know Turkish languange..I don't know Germany languange and I have no good english..so I have to write Turkish languange , sorry )
ingilizcem veya Almancam yok.Sitenizden de çok zor ulaştım bu maila.Ben ve çevrem opel kullanıcısıyız.3 aracımız ve aileden 7-8 kişi hep opeli tercih ettik.Arkadaşlarımda aynı şekilde opelden yana kullandılar şanslarını.
Opel gerçekten çok sağlam bir araba.Kullanılan malzemeler , kullancıya verilen güven hissi , verilen paranın hakkını sonuna kadar alabiliyoruz.Bu yüzden çok teşekkür ederiz.
Benim bu yazıyı asıl yazmamın sebebi Turkiyedeki opel bayilerinin işlerini artık iyi yapmıyor olması.Herşey ürün satılana kadar.Araçlar çoğu zaman tırlar ile taşınırken hasar görüyor , boyalı bir şekilde kullanıcılara teslim ediliyor ve araçta hiç boya yok deniyor.Yani yalan söyleniyor.İş ciddiyetsizliği her geçen gün dahada artıyor.Denetimler lütfen sıkılaşsın ve insanlar mağdur olmasın.
İnsignia aldım..aracımı 15 şubat 2011'de teslim alacağım.Ben bir Türk vatandaşı olarak Turkiyedeki hizmete değil sizin sağlamış olduğunuz güven ve hizmete dayanarak şansımı yine opelden yana kullandım.
Fakat çevremdeki herkes opeli bırakıp başka araçlara geçiyor.Bunun tek sebebi Turkiyedeki ilgisizlik , insanları enayi yerine koyma ve işlerini düzgün yapmamaktan dolayı.
Yazdığım yazıya cevap yollamak zorunda değilsiniz fakat lütfen yazdıklarımı ciddiye alınız.
My n
Turkey / Istanbul
************************************************** ************
bugün beni Almanyadan aradılar.Türkçe bilen bir beyfendi ile konuştum.Yazımın ellerine ulaştığını ve diğer şikayetlerimi sordular.
İnternet kullanıp kullanmadığımı ve forumlar üzerinde yazılan şikayetlerden de genel olarak bir konuşma yaptık.Aracımı yazımda 15 şubatta alacağımı yazmıştım.
Aracımı alıp almadığımı herhangi bir sorunumun olup olmadığını sordular.Bizim için bu tür maillar kendimizi geliştirebilmek için çok önemli dediler.Ve sık sık takip edileceğimi söylediler.
Kapattıktan bir yaarım saat sonra izmir opel GM aradı.Almanyadan kendilerini aradıklarını ve belli şikayetlerinizin olduğunu söylediler nasıl yardımcı olabiliriz dediler...Bir müddet bayi ilgizlikleri ile konuşma yaptık.
Bayi ilgisizliği ve boyalı araç sattıklarını ayrıca Almanyadan arayan kişi ilede konuştuk.
Son zamanlarda şikayetlerin belli bayilerde çok arttığını , bayilerin sıkı bir denetime girecekleri , haksızlığa uğramış müşteriler varsa haklarının bedel karşılığı ödeneceğinide dile getirdiler.
Almanya ve İzmir gm ile konuştuktan 1 saat sonra Gedizler aradı.
Üst yöneticiler tarafından bir fax çekildiğini en yakın zamanda bayiye uğrayıp bir forum doldurmam gerektiğini varsa şikayetlerinin giderilmesi için gerekli herşeyi yapabileceklerini söylediler.
************************************************** ****
ARKADAŞLAR AĞLAMAK ÜZEREYİM
![](https://www.insigniateam.com/core/images/smilies/sirit2.gif)
Yorum