Bu gün vw den aradılar. 2010 passatımı niçin sattığımı, hangi aracı aldığımı,tekrar vw markalı bir araç alıp almayacağımı sordular.vw nin başarısı sadece reklamlarla olmuyor.Müşteri memnuniyeti böyle olsa gerek.
müşteri memnuniyeti Opel de de var aracı sattıktan sonra ilgilenmeleri güzel bi olay..
bu arada, aracınızı sattıktan sonra da arayıp niçin satıldığını sormaları garip.. ilk defa duyuyorum bayinin müşteriyi arayıp aracını neden sattığını sorduğunu alala
Kimse kolay kolay 1 yaşındaki passatını satmıyordurda ondan. adamlar şaşırdılar heralde,.
Orjinal yazı sahibi: efemuratt
bu arada, aracınızı sattıktan sonra da arayıp niçin satıldığını sormaları garip.. ilk defa duyuyorum bayinin müşteriyi arayıp aracını neden sattığını sorduğunu alala
zamanında benimde passatım olmuştu, 0 km almıştım 2006 yılında, gerçektende vw nin gerek müşteri hizmetleri, gerek teslimat, teslimat öncesi araç bilgisi, teslimattan sonra sorun varmı diye aramaları, kısaca genel olarak herşeyle çok daha ilgililer, vw de "vw satış sonrası" diye bi sistem var, ve bu sisteme oldukça fazla önem gösteriyolar, diğer markalarında örnek alması gerekli bence....
BEN İNSİGNİA COSMO+SUNROOF+DVD800 NAVİGOSYUNLU ARACIMI ALMADAN ONCE VW YENİ KASSAT PASSAT 1,6 TDİ BLUEMOTİON ARACA İSİM YAZDIRMIŞTIM....DONANIM OLARAK SADE BİR DONANIM TEK.....BENI ÇEKEN YANI DİZEL OLUŞUYDU Ş.İÇİ 5,2/100 KM Ş.DIŞI 3,8 ORTALAMA 4,2 GİBİYDİ.....BENI SALLADILAR 2-3 AY BEKLETTİLER TESLİMAT İÇİN SÜRE GELİNCE 1 AY DAHA SALLADILAR....BENIM ESKİ ARACIM VECTRA2004 İDİ BENDE SİNİRLENDİM....İNSİGNİAYI ALDIM....İNŞ.PİŞMAN OLMAM.(YAKIT YÖNÜNDEN )
Passatın değerlerine göre galiba pişman olursunuz 1.6tdi yakıtı resmen kokluyo ama insignia'daki sürüş zevkini passat 1.6tdi de bulamazsınız o da bi gerçek
Yorum