Arkadaşlar merhaba herkese konuyu yanlış yere mi açtım bilmiyorum
Bu son zamanlarda yaşadığım bir problemi aktarmak istiyorum sizlere.Biraz uzun kusura bakmayın
Malumunuz opel insignia marka bir aracım var. Navigasyon taktırmaya karar verdim yaklaşık 2 ay kadar önce. Piyasa araştırması yaparken piyasada çeşitli markaları inceledim.Fiyatlar 800 tl ile 5000 tl arasında oldukça farklılık gösteriyor.Bende biraz ekonomik olsun düşüncesiyle Navitech marka cihazı almaya karar verdim.Hepsiburada üzerinden 894 tl ye cihazı satın aldım.Sonra navitech firmasını arayarak yetkili servislerini öğrendim.Ankara'da bir kaç yer söyledikten sonra Yenimahalle de melodi kardeşler firmasını tavsiye ettiler.İşlerinin ehli insanlarmış! Navitech'e göre. Montaj için ayrıca 200 tl ücret ödemem gerektiğini de belirttiler.
Aslında montajını kendim de yapabilirdim ancak firma bana, yetkili servis dışında yaptığınızda cihazda arıza olması durumunda değişim ve iade alamadıklarını söylediler! (Ne alakaysa! Cihaz bozuksa bozuktur yani,iilaki servisin mi takması gerekiyor) Her neyse mecbur kabul ettik. Gelen cihazın montajını yaptırmak için gittik Firmaya.Küçük bir yer zaten. Montajı yapacak olan "usta" geldi hemen aracı sökmeye başladı.Ama elinde tornavida ve plastık parçalarla bildiğiniz acımasızca işe girdi.Hızlı hızlı ve düzensiz iş yaptığını görünce hemen uyardım.Başında bekliyorum aracın ki sağını solunu çizmesin kırmasın diye.Defalarca uyarmama rağmen ön göğüste birkaç yeri çizmiş! Cihazı takarken, cihazın monitör kısmınıda çizik çizik etti. Yahu nasıl iş yapıyorsun kardeşim dikkat et biraz bak şurayı çizdin falan dedikten sonra da "abi zaten vardı oralar" demesin mi! Ya sabır! Daha sonra kül tablası üstünde ki parçanın tırnaklarını kırmış takarken.Ben bir ara lavaboya gittim, geldim farkettim.Hemen söyledim.Yine aynı tavır "ben kırmadım". Yahu ben eminim sağlamdı orası diyorum yok almıyor üzerine.Neredeyse birbirimize girecektik.O parçanın fiyatı da 200 tl civarında ki Türkiyede de kolay bulunmuyor.Öyle yemin ediyor ki ben şüphe ettim bir ara acaba kırık olabilir mi diye düşünün artık!
Neyse cihazı taktı bitirdi.Açtık özellikleri deniyoruz baktım aux girişi çalışmıyor.Dedim çalışmıyor aux, o zaman sizinki bozuktur deyince söktürüp eski halinde ki aux'un çalıştığını gösterdim neyse ki.Cihazı söktük paketledik, rapor yazdı gönderdik hepsiburada'ya. Hepsiburada değişim yapmıyor bu tür şeylerde, direk iade alıyor.Parayı iade ettiler. Sonra tekrar sipariş verdik mecburen.Artık montaj parasını verdik ya bir defa dedik mecbur götürcez aynı yere.Götürdüm yeni gelen cihazı taktırmak için tabi daha dikkatli yapıyor artık açıp sökme işlerini.Neyse taktık cihazı bu sefer açılmadı hiç! Hayda dedik bu da mı arızalı. Mecbur söktük tekrar.Aradım navitech'i söyledim.O kadar ilgisiz bir firma ki sizin söylediklerinizi dikkate bile almıyorlar inanın.Bayağı tartıştım iade edeceğim falan diye, gönderin bize değiştirelim kusura bakmayın ilk defa oluyor böyle şeyler falan dedi.Dedim bu kadar rezillik yaşadık bari sonu gelsin neyse değiştirin dedim. Gönderdim tekrar cihazı.Birde diyor ki aux kısmı çalışmayabilir bunu göze alın.Nasıl çalışmaz diyorum, cihazın tanıtımında uyumlu yazıyor.Öyle ama bazı araçların kablo sistemi farklılık gösteriyormuş! Kardeşim o zaman bunu belirt! Çünkü bu tüketiciyi aldatmaya girer! Neyse epey atıştık navitech yetkilisi ile telefonda, Ben de o kadar sıkıntı çekmişim uğraşmışım dedim neyse şansımıza çalışmazsa çalışmasın bluetoot'la dinleriz müzkleri matığı ile tamam dedim.Tabi firma yetkilisi çalışabilir de diyor.İyi dedim gönderin.
3 gün sonra aradılar.Efendim cihazı size gönderirsek kargo ücreti ödersiniz,onun için montajı yaptığımız yere göndercez.Yahu ben size gönderdim zaten bir kargo kaç para 20 tl tutar tutmaz ayıp değil mi bana gönderin desem de nafile.Peki dedim gönderdiler firmaya.Tabi 6 güne anca geldi cihaz.Gidip ben aldım üstelik kargo firmasından.
"yeni cihazı" açtım bir de ne göreyim.Benim daha önce para iadesi aldığım cihaz.Monitör kısmı çiziklerle dolu, klıpsleri hasarlı, . Benim ilk gönderdiğim kutu bile aynı! ilk gönderdiğim arızalı cihazı epey incelemiştim resimlerini çekmişmtim hatta.Hemen tanıyınca aradım hepsiburada yı.Söyledim, adamlar şaşırdı. Nasıl olur dedi.İade alınan cihazı firma size gönderemez, o cihazlar fabrikaya gider normalde dedi.Dedim düşünün artık, ben almasam farklı biri alsa demek ki benim iade ettiğim cihazı sıfır diye onlara da gönderecekler!
iade işlemlerini başlattık cumartesi gönderdim hepsiburada'ya cihazı.Bir daha navitech'ten cihaz almak mı tövbe tabi. He sonuçta para iadesi yapsalar da , 500 tl den fazla zararım oldu.
200 tl montaja verdim
aracın iç aksamında tahribat var en az 200 tl
bu süreçte yaktığım benzin, harcadığım zaman ve sinirlerimin yıpranması da cabası tabi!
Bu zararı navitech firmasına söyledim . cevap şu; biz bir şey yapamayız! Montajı yapan yer zaten Allahlık yani, ya mahkemelik olacaksın yada kavga edeceksin o derece bir yer!
Şimdi tüketici olarak ne yapabiliriz bilmiyorum.Uğradığım zarar için hakem heyetine gitsem nasıl ispat edeceğim verilen zararı.Uğraşsan bir dert uğraşmasan bir dert işte
Bu son zamanlarda yaşadığım bir problemi aktarmak istiyorum sizlere.Biraz uzun kusura bakmayın
Malumunuz opel insignia marka bir aracım var. Navigasyon taktırmaya karar verdim yaklaşık 2 ay kadar önce. Piyasa araştırması yaparken piyasada çeşitli markaları inceledim.Fiyatlar 800 tl ile 5000 tl arasında oldukça farklılık gösteriyor.Bende biraz ekonomik olsun düşüncesiyle Navitech marka cihazı almaya karar verdim.Hepsiburada üzerinden 894 tl ye cihazı satın aldım.Sonra navitech firmasını arayarak yetkili servislerini öğrendim.Ankara'da bir kaç yer söyledikten sonra Yenimahalle de melodi kardeşler firmasını tavsiye ettiler.İşlerinin ehli insanlarmış! Navitech'e göre. Montaj için ayrıca 200 tl ücret ödemem gerektiğini de belirttiler.
Aslında montajını kendim de yapabilirdim ancak firma bana, yetkili servis dışında yaptığınızda cihazda arıza olması durumunda değişim ve iade alamadıklarını söylediler! (Ne alakaysa! Cihaz bozuksa bozuktur yani,iilaki servisin mi takması gerekiyor) Her neyse mecbur kabul ettik. Gelen cihazın montajını yaptırmak için gittik Firmaya.Küçük bir yer zaten. Montajı yapacak olan "usta" geldi hemen aracı sökmeye başladı.Ama elinde tornavida ve plastık parçalarla bildiğiniz acımasızca işe girdi.Hızlı hızlı ve düzensiz iş yaptığını görünce hemen uyardım.Başında bekliyorum aracın ki sağını solunu çizmesin kırmasın diye.Defalarca uyarmama rağmen ön göğüste birkaç yeri çizmiş! Cihazı takarken, cihazın monitör kısmınıda çizik çizik etti. Yahu nasıl iş yapıyorsun kardeşim dikkat et biraz bak şurayı çizdin falan dedikten sonra da "abi zaten vardı oralar" demesin mi! Ya sabır! Daha sonra kül tablası üstünde ki parçanın tırnaklarını kırmış takarken.Ben bir ara lavaboya gittim, geldim farkettim.Hemen söyledim.Yine aynı tavır "ben kırmadım". Yahu ben eminim sağlamdı orası diyorum yok almıyor üzerine.Neredeyse birbirimize girecektik.O parçanın fiyatı da 200 tl civarında ki Türkiyede de kolay bulunmuyor.Öyle yemin ediyor ki ben şüphe ettim bir ara acaba kırık olabilir mi diye düşünün artık!
Neyse cihazı taktı bitirdi.Açtık özellikleri deniyoruz baktım aux girişi çalışmıyor.Dedim çalışmıyor aux, o zaman sizinki bozuktur deyince söktürüp eski halinde ki aux'un çalıştığını gösterdim neyse ki.Cihazı söktük paketledik, rapor yazdı gönderdik hepsiburada'ya. Hepsiburada değişim yapmıyor bu tür şeylerde, direk iade alıyor.Parayı iade ettiler. Sonra tekrar sipariş verdik mecburen.Artık montaj parasını verdik ya bir defa dedik mecbur götürcez aynı yere.Götürdüm yeni gelen cihazı taktırmak için tabi daha dikkatli yapıyor artık açıp sökme işlerini.Neyse taktık cihazı bu sefer açılmadı hiç! Hayda dedik bu da mı arızalı. Mecbur söktük tekrar.Aradım navitech'i söyledim.O kadar ilgisiz bir firma ki sizin söylediklerinizi dikkate bile almıyorlar inanın.Bayağı tartıştım iade edeceğim falan diye, gönderin bize değiştirelim kusura bakmayın ilk defa oluyor böyle şeyler falan dedi.Dedim bu kadar rezillik yaşadık bari sonu gelsin neyse değiştirin dedim. Gönderdim tekrar cihazı.Birde diyor ki aux kısmı çalışmayabilir bunu göze alın.Nasıl çalışmaz diyorum, cihazın tanıtımında uyumlu yazıyor.Öyle ama bazı araçların kablo sistemi farklılık gösteriyormuş! Kardeşim o zaman bunu belirt! Çünkü bu tüketiciyi aldatmaya girer! Neyse epey atıştık navitech yetkilisi ile telefonda, Ben de o kadar sıkıntı çekmişim uğraşmışım dedim neyse şansımıza çalışmazsa çalışmasın bluetoot'la dinleriz müzkleri matığı ile tamam dedim.Tabi firma yetkilisi çalışabilir de diyor.İyi dedim gönderin.
3 gün sonra aradılar.Efendim cihazı size gönderirsek kargo ücreti ödersiniz,onun için montajı yaptığımız yere göndercez.Yahu ben size gönderdim zaten bir kargo kaç para 20 tl tutar tutmaz ayıp değil mi bana gönderin desem de nafile.Peki dedim gönderdiler firmaya.Tabi 6 güne anca geldi cihaz.Gidip ben aldım üstelik kargo firmasından.
"yeni cihazı" açtım bir de ne göreyim.Benim daha önce para iadesi aldığım cihaz.Monitör kısmı çiziklerle dolu, klıpsleri hasarlı, . Benim ilk gönderdiğim kutu bile aynı! ilk gönderdiğim arızalı cihazı epey incelemiştim resimlerini çekmişmtim hatta.Hemen tanıyınca aradım hepsiburada yı.Söyledim, adamlar şaşırdı. Nasıl olur dedi.İade alınan cihazı firma size gönderemez, o cihazlar fabrikaya gider normalde dedi.Dedim düşünün artık, ben almasam farklı biri alsa demek ki benim iade ettiğim cihazı sıfır diye onlara da gönderecekler!
iade işlemlerini başlattık cumartesi gönderdim hepsiburada'ya cihazı.Bir daha navitech'ten cihaz almak mı tövbe tabi. He sonuçta para iadesi yapsalar da , 500 tl den fazla zararım oldu.
200 tl montaja verdim
aracın iç aksamında tahribat var en az 200 tl
bu süreçte yaktığım benzin, harcadığım zaman ve sinirlerimin yıpranması da cabası tabi!
Bu zararı navitech firmasına söyledim . cevap şu; biz bir şey yapamayız! Montajı yapan yer zaten Allahlık yani, ya mahkemelik olacaksın yada kavga edeceksin o derece bir yer!
Şimdi tüketici olarak ne yapabiliriz bilmiyorum.Uğradığım zarar için hakem heyetine gitsem nasıl ispat edeceğim verilen zararı.Uğraşsan bir dert uğraşmasan bir dert işte
Yorum