Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insigna almayi dusunuyorm 2.0 cdti

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Insigna almayi dusunuyorm 2.0 cdti

    Arabanın garantisi bittikten sonra yetkili servisin kapısına basmazsan,
    onu dinleyip ihtiyaçlarını karşılamazsan, yağını, suyunu altı ayda bir
    bile kontrol etmezsen dizel/benzinli bütün motorlarda sıkıntı yaşanabilir.

    Yorum


    • #17
      Ynt: Insigna almayi dusunuyorm 2.0 cdti

      Isı bilir sen yetkili den de iyi bakim yaparız Necmettin abi
      CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
      SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

      Yorum


      • #18
        Ynt: Insigna almayi dusunuyorm 2.0 cdti

        Orjinal yazı sahibi: kdristnbl
        Orjinal yazı sahibi: Uğur K
        Özelde periyodik bakım + 4 balata 500 vermiştim. Kronik bir sorunu yok. Yakıt için 130 hp olanlar 160'a göre 1-1,5 lt az yakıyor. Bakım aralığı 15.000 km. Her 60 binde bir ağır bakım var. Triger bakımı diyebiliriz.

        Umut abiye katılıyorum, forumu var, bir sürü kullanıcısı var. Halen daha güncelliği koruyan, dikkat çeken bir araç.
        Bunu kim söyledi ? 130 luk 160lıktan daha az yakıyor diye?
        Forumdaki yorumlardan, karşılaştığım 160'lık kullanıcıları ile kıyaslama yaptığımda 160'lığın 1 litre kadar fazla yaktığına şahit oldum.

        Yorum


        • #19
          Ynt: Insigna almayi dusunuyorm 2.0 cdti

          Orjinal yazı sahibi: Uğur K
          Orjinal yazı sahibi: kdristnbl
          Orjinal yazı sahibi: Uğur K
          Özelde periyodik bakım + 4 balata 500 vermiştim. Kronik bir sorunu yok. Yakıt için 130 hp olanlar 160'a göre 1-1,5 lt az yakıyor. Bakım aralığı 15.000 km. Her 60 binde bir ağır bakım var. Triger bakımı diyebiliriz.

          Umut abiye katılıyorum, forumu var, bir sürü kullanıcısı var. Halen daha güncelliği koruyan, dikkat çeken bir araç.
          Bunu kim söyledi ? 130 luk 160lıktan daha az yakıyor diye?
          Forumdaki yorumlardan, karşılaştığım 160'lık kullanıcıları ile kıyaslama yaptığımda 160'lığın 1 litre kadar fazla yaktığına şahit oldum.
          O tam tersi aslında 130luk daha fazla yakıyor söylediğin gibi 1 litre civarı istanbulda test edildi o
          Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


          Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

          F10 Msport

          Yorum


          • #20
            Ynt: Insigna almayi dusunuyorm 2.0 cdti

            Orjinal yazı sahibi: kdristnbl
            Orjinal yazı sahibi: Uğur K
            Orjinal yazı sahibi: kdristnbl
            Orjinal yazı sahibi: Uğur K
            Özelde periyodik bakım + 4 balata 500 vermiştim. Kronik bir sorunu yok. Yakıt için 130 hp olanlar 160'a göre 1-1,5 lt az yakıyor. Bakım aralığı 15.000 km. Her 60 binde bir ağır bakım var. Triger bakımı diyebiliriz.

            Umut abiye katılıyorum, forumu var, bir sürü kullanıcısı var. Halen daha güncelliği koruyan, dikkat çeken bir araç.
            Bunu kim söyledi ? 130 luk 160lıktan daha az yakıyor diye?
            Forumdaki yorumlardan, karşılaştığım 160'lık kullanıcıları ile kıyaslama yaptığımda 160'lığın 1 litre kadar fazla yaktığına şahit oldum.
            O tam tersi aslında 130luk daha fazla yakıyor söylediğin gibi 1 litre civarı istanbulda test edildi o
            Mantıken de öyle olması gerekiyor fakat benim gördüklerim bu şekildeydi abi. Aynı yol koşulları aynı sürücü ile daha net sonuç alınabilir tabi.

            Yorum


            • #21
              Ynt: Insigna almayi dusunuyorm 2.0 cdti

              Orjinal yazı sahibi: aSya
              Isı bilir sen yetkili den de iyi bakim yaparız Necmettin abi
              Son otuz beş yılda kaç tane arabam oldu saymadım, hiçbirini sanayiye götürmedim.
              Elimden çıkartana kadar , her türlü iş ve işlemi yetkili servislerde yaptırdım. Bu yüzden,
              servis geçmişi belli olmayan, mazisi karanlık bir arabaya yirmi beş kuruş verip almam

              Yorum


              • #22
                Ynt: Insigna almayi dusunuyorm 2.0 cdti

                Hayda dizellerde kronik sorun var ise 1.6t lerde ise lpg takilinca subap erimesi var diyorlar eee o zman insignia dogru bi secim degil o zaman

                Yorum


                • #23
                  Ynt: Insigna almayi dusunuyorm 2.0 cdti

                  Orjinal yazı sahibi: Piskopos
                  Hayda dizellerde kronik sorun var ise 1.6t lerde ise lpg takilinca subap erimesi var diyorlar eee o zman insignia dogru bi secim degil o zaman
                  Katılıyorum kesnlikle uzak durun
                  Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


                  Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

                  F10 Msport

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: Insigna almayi dusunuyorm 2.0 cdti

                    Arkadaşlar bir konuya dikkatinizi çekmek isterim araçlardaki arızalar kronik sorundan ziyade sürüş tarzı ve bakım alışkanlıkları ile doğru orantılıdır. çok basit bir örnek verelim, 70bin km fren balatası kullanan kişinin aracında çıkma ihtimali olan arızalar ile 30bin. de değişmek zorunda kalan kişinin aracında çıkma ihtimali olan arıza lar farklılık gösterir. malum insignia yı tercih eden profil çok sakin otobobil sürücüleri olduğunu zannetmiyorum. Bu doğrultuda düşünür isek muadillerinden daha dayanıklı denilebilir sanıyorum...

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: Insigna almayi dusunuyorm 2.0 cdti

                      Konuya bende yardımcı olmak babında yorum yapma gereği duydum.2011 2.0dizel cosmo 4x4 sahibiyim aracımı 56 bin km de opel odak ta expertiz yaptırarak ikinci el aldım.öncelikle bu kasa dizellerde yağ pompası genetik arıza nasılmı ilk bakımda kendi ustamda hatrı sayılır bir yağ kullandım 2-3 bin kö yapmadan sultanbeyli otobanda tahmini 160 km hızla giderken aracım yağ arıza sı verip motoru durdurmam gerektiği konusunda ikaz yaptı akabinde direk kenara çekip ki bu işlemi saniyeler içerisinde yaptım çekiciyle en yakın s.beyli sanayiye ordanda direk kendi ustama esenyurt evren sanayiye getirdim motoru söktük tabi komple içi dahil karşımıza çıkan tam bir fiyasko blok dahil herşey paramparca yağ pompası sıkışıp kalmış araçta yağlama yapamadığı için malum sonuç ankara bursa istanbul üçgeninde parça araya araya sora sora bu arızanın genetik olduğunu bütün çıkmacılar dahil herkesin ortak bir şekilde bu arızayı ağız birliği yapmış gibi konuştuğunu gördüm.sonuç itibarıyle sıfır sandık motor almaya karar verdim yalnız yeni tip motorlarda yağ pompasının geliştirilmiş olduğunu artık start stop tipi yağ pompa sisteminin olduğunu yurt dışı forumlardan öğrendim o şekildede yaklaşık yirmibinliraya start stop tipi yeni bir sandık motor aldım.farkettimki benim motordaki yağ pompası sistemiyle aldığım arasında görünüm olarak bile dağlar var.
                      Yakıt olaraksa aracım dört çeker olduğundanmıdır nedir yakıtım hiç on litresen aşağı düşmedi sadece uzun yolda sabit doksanla gidince 6.2 görüyor.

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: Insigna almayi dusunuyorm 2.0 cdti

                        Orjinal yazı sahibi: yuysal

                        ...

                        Yakıt olaraksa aracım dört çeker olduğundanmıdır nedir yakıtım hiç on litresen aşağı düşmedi sadece uzun yolda sabit doksanla gidince 6.2 görüyor.
                        Geçmiş olsun. Pahalı bir işlemle halletmişsiniz. Bu saatten sonra satmak sanırım tamamen zarar olacak. En güzeli binmeye devam etmek. Yalnız alıntıladığım yere kafam takıldı, tüketim fazlaymış. Ben benzinli arabamla sabit 90 ile bir kere gidebildim sabrederek ve 5.3 yaktım. Sıkıntı olan bu hızla gidilmemesi. Gerçek koşullarda 110 ve 120 sabit ile ne yakıyorsunuz peki?


                        Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: Insigna almayi dusunuyorm 2.0 cdti

                          Söylemiş olduğunuz hızlarda 8 den aşağı düşmüyo hatta yol bilgisayarını sıfırladığım zaman direk 8.0dan başlıyo teker teker artarak yukarı çıkıyo şehir içinde bi depoyla 550-600 km anca ypıyo birde kışlık lastiklerim bir miktar düşürdü ortalama 50 km fazla yapmaya başladım.

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: Insigna almayi dusunuyorm 2.0 cdti

                            Orjinal yazı sahibi: yuysal
                            Konuya bende yardımcı olmak babında yorum yapma gereği duydum.2011 2.0dizel cosmo 4x4 sahibiyim aracımı 56 bin km de opel odak ta expertiz yaptırarak ikinci el aldım.öncelikle bu kasa dizellerde yağ pompası genetik arıza nasılmı ilk bakımda kendi ustamda hatrı sayılır bir yağ kullandım 2-3 bin kö yapmadan sultanbeyli otobanda tahmini 160 km hızla giderken aracım yağ arıza sı verip motoru durdurmam gerektiği konusunda ikaz yaptı akabinde direk kenara çekip ki bu işlemi saniyeler içerisinde yaptım çekiciyle en yakın s.beyli sanayiye ordanda direk kendi ustama esenyurt evren sanayiye getirdim motoru söktük tabi komple içi dahil karşımıza çıkan tam bir fiyasko blok dahil herşey paramparca yağ pompası sıkışıp kalmış araçta yağlama yapamadığı için malum sonuç ankara bursa istanbul üçgeninde parça araya araya sora sora bu arızanın genetik olduğunu bütün çıkmacılar dahil herkesin ortak bir şekilde bu arızayı ağız birliği yapmış gibi konuştuğunu gördüm.sonuç itibarıyle sıfır sandık motor almaya karar verdim yalnız yeni tip motorlarda yağ pompasının geliştirilmiş olduğunu artık start stop tipi yağ pompa sisteminin olduğunu yurt dışı forumlardan öğrendim o şekildede yaklaşık yirmibinliraya start stop tipi yeni bir sandık motor aldım.farkettimki benim motordaki yağ pompası sistemiyle aldığım arasında görünüm olarak bile dağlar var.
                            Yakıt olaraksa aracım dört çeker olduğundanmıdır nedir yakıtım hiç on litresen aşağı düşmedi sadece uzun yolda sabit doksanla gidince 6.2 görüyor.
                            Selam benim aracim facelift start stop bu anlattiginiz kronik sorun ozaman bende yok deil mi ? :-) Bu arada cok büyük gecmis olsun . Aslinda bu tip bir olayi kesinlikle opel karsilamali .

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: Insigna almayi dusunuyorm 2.0 cdti

                              Acaba bu yağ pompası olayı belirli koddaki veya seri numarasındaki motorlarda mı oldu ? Bu bilinirse tüm 2.0cdti motorlar zan altında kalmaz ve alana yol gösterir.
                              http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

                              Ellere yar oldu
                              2.0 CDTI
                              Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

                              5.25 Xdrive ///M(azot) Power

                              Yorum


                              • #30
                                Ynt: Insigna almayi dusunuyorm 2.0 cdti

                                Aldığım yeni motordaki yağ pompası baya bi farklıydı zaten günçlendirilmiş olduğunu okumuştum forumlarda muhtemelen start stoplar ın hepsi öyle yalnız dikkatimi çeken şu oldu yağ pompasının içindeki yağı pompalayan enjektör oylebir sıkıştıki yuvasında çekiçle defalarca vurmamıza rağmen sıkıştığı yerden çıkmadı bu unitenin arızalanmasının sebebi yüksek ihtimal motor yağının kalın gelmesi diye düşünüyorum motoru ikitelliden aldım aldığım firma 36 adet ithal etmiş ve yaklaşık iki ayda hepsini satmış üstelik 6-7 adetini yetkili servisler almış.bunu söylemekdeki maksat aynı sıkıntı epey araçta nüksetmiş o yüzden genetik arıza yönünde bildirim sağlanıyor.ama bu sıkıntı genetiklikten ziyade dediğim gibi kullanılan yağla alakalıda olabilir bu süreçte bunu gördüm yağın kalınlığı pompa enjektörünü yuvaya girip çıkarken sıkıştırıp arızalandırabilir.buda gözden kaçmamalı

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X