Duyuru

Collapse
No announcement yet.

PROBLEMLİ SIFIR ARAÇ DEĞİŞİMİ

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • PROBLEMLİ SIFIR ARAÇ DEĞİŞİMİ

    Merhaba arkadaşlar,

    2 gün önce Opel Ataşehirden Cosmo+CGP2 araç satın aldım, bugünde teslim almaya gittim. Tam teslimat noktasına geldiğimde aracıda getiriyorlardı ve aracın motorundan garip sesler gelmeye başladı. Hemen aracı servise çektiler kaputunu açtılar, heryer ıslanmıştı. Hızlıca bir inceleme yapıldı ve ilk intiba olarak kayışının değişmesi gerektiğini söylediler. Hemen satış müdürünün yanına çıktım ve durumu anlatıp bu aracı istemediğimi belirttim. Müşteri hizmetlerini arayıp kayıt açtırmam gerektiğini belirtti. Bende hemen arayıp kaydı açtırdım, durumu anlatıp değişim talebimi belirttim. Yarın incelenip bana bilgi vereceklerini söyleyip kapattılar.

    Sizce nasıl hareket etmeliyim, aracın bedeli ödendi ruhsatı ve plakası çıktı, sigortası ve kaskosu yapıldı. Arac onarılsa bile işlem görmüş olacak, hem değer kaybı hem de sıfırlıktan çıkmış bir araç olacak. Bu şekilde birşey başına gelen olduysa çok yardımı dokunur. Şimdiden teşekkür ederim

  • #2
    Ynt: PROBLEMLİ SIFIR ARAÇ DEĞİŞİMİ

    Öncelikle welcome

    Can sıkıcı bir durum olmuş. İnşallah basit bir şeydir ama sinek küçükse de mide bulandırır.


    Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

    Yorum


    • #3
      Ynt: PROBLEMLİ SIFIR ARAÇ DEĞİŞİMİ

      Yerinizde olsam açıkcası almazdım aracı..
      Sola Sinyal Devamlı Açık!

      Yorum


      • #4
        Ynt: PROBLEMLİ SIFIR ARAÇ DEĞİŞİMİ

        Kesinlikle teslim almayin araci
        F30 Sport+

        Yorum


        • #5
          Ynt: PROBLEMLİ SIFIR ARAÇ DEĞİŞİMİ

          Teşekkür ederim, kötü bir başlangıç oldu benim için. Foruma tanışma bölümünden başlamak isterdim.

          Teslim almamak için direteceğim ama Opelin tutumu nasıl olacak bakalım. İşi yokuşa sürerlerse eğer tek yol mahkeme olur ki türkiyede bu işlerin nasıl yürüdüğü ve ne kadar sürdüğü herkesin malumu.

          Yorum


          • #6
            Ynt: PROBLEMLİ SIFIR ARAÇ DEĞİŞİMİ

            Her yer nasıl islanir önce bunu bir izah etsinler.
            Kayış kopar sa devridaim calismaz. Ve en fazla stop eder.
            Motor suyu boşalmış olabilir ki bu da kayış ile alakalı değil. Bu işin içinde başka birsey var....
            CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
            SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

            Yorum


            • #7
              Ynt: PROBLEMLİ SIFIR ARAÇ DEĞİŞİMİ

              Aracı servisten almayın.... Aldım diye imza atmayin.
              Islak ligin ve kayisin alakası ve nedeni ni söylesinler. Biz size gerekeni o zaman soylebebiliriz
              CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
              SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

              Yorum


              • #8
                Ynt: PROBLEMLİ SIFIR ARAÇ DEĞİŞİMİ

                Aracı ıslatacak iki uc şey var.
                1. Yikamacinin ahmakligi
                2. Devridaim den kaçırması. Yeni araçta olmamalı.
                3. Motor suyu.
                4. Silecek cam suyu deposu.

                İkinci neden kayış ile alakalı dır.
                CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                Yorum


                • #9
                  Ynt: PROBLEMLİ SIFIR ARAÇ DEĞİŞİMİ

                  Yarın inceleyip bana geri dönüş yaptıklarında konu dahada netleşir ama sıfır bir araçta nasıl böyle bir şey olabiliyor gerçekten hayret bir durum. Küçük veya büyük bir problem olsa da illaki bir veya birkaç parçası değişecek. Aracı bu şekilde kabul etmem için zorlayacaklardır sanırım. Umarım konu dava açma noktasına gelmez

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: PROBLEMLİ SIFIR ARAÇ DEĞİŞİMİ

                    Şimdi, Basit bir V kayışı ise asla almamazlık yapmayın. 100 TL lik parça... Buna neden olan kesinlikle rulmandır. ODa 150 TL cik. Bence durumu net öğrenin. Bir de bu işlem için aracın ne kadar kalacağını da sorun.
                    Basit işlemlerin süresi yarım günü geçmez. 2 gün filan derlerse bu işte gizli bişilerin olduğundan şüphe edebilirsiniz.
                    CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                    SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: PROBLEMLİ SIFIR ARAÇ DEĞİŞİMİ

                      welcome

                      Arac resmi olarak sizin

                      Aractaki sorunu net ogrenin zaten ciddi dikintili bir durum ise opel turkiye ile gorusup gerek islemler yapilir



                      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: PROBLEMLİ SIFIR ARAÇ DEĞİŞİMİ

                        Geçmiş olsun, forumun diğer bölümlerinde benim yaşadıklarımı okursanız, nelerle karşılaşacağınız konusunda hazırlıklı olursunuz. Ama tavsiyem, yılmayın, kabul etmeyin. Ben 3 ay sonunda ilk haftadan itibaren arızalı diye belirttiğim, ama kimseyi inandıramadığım aracı değiştirdim. Kesinlikle dik durun, banada sigortadan parça değişimi teklif edildi ama hiç kabul etmedim, sizde etmeyin. Yok öyle sıfır arabaya binlerce TL para ver, daha kullanamadan parça değiştir. Tekrar geçmiş olsun, Allah yardımcınız olsun, zor bir dönem sizi bekliyor. Opel Türkiye' ye çok ümit bağlamayın, çünkü kısa zamanda umarım yanılırım ama nasıl tek başına bırakılmış bir müşteri olduğunuzu göreceksiniz.

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: PROBLEMLİ SIFIR ARAÇ DEĞİŞİMİ

                          Trafiğe çıkmamış teslim alınmamış araç.. Bence daha kolay çözülmesi gerekir.. teslim almayın değişim talep edin.. Sorunu halletseler bile kafanızda soru işareti kalacak ve canınız sıkılacak.. mutlaka diretin değişimde..

                          1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: PROBLEMLİ SIFIR ARAÇ DEĞİŞİMİ

                            Tekrar olacak ama...Ben de "Teslim almayın"cılardanım...
                            Bu arada çok geçmiş olsun...

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: PROBLEMLİ SIFIR ARAÇ DEĞİŞİMİ

                              Çok teşekkür ederim arkadaşlar, değişim işi çok sancılı olmaz ise bende değişimden yanayım ama küçük birşey ise değişime yanaşmazlar herhalde. Hayırlısı bakalım yarın ola hayrola. Kaputun altındaki sular herhalde yıkama ile ilgili, şimdi düşününce sağ ve sol tarafta köpük görmüştüm. Belkide çıkan seste kayışın ıslanması ile ilgilidir. Motoruda niye yıkarlarki, faydası nedir yani

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X