Arkadaşlar genel olarak dikkatimi çeken bir konuyu biraz irdelemek istedim. Başta bmw - mercedes dahil insignia ağırlığındaki araçları standart lastik ebad seçimlerinde daha dar ve küçük inç tercih ederken insignia ( astra da aynı şekilde ) kendi segmentlerinde en geniş ve büyük lastik kullanıyor buna bağlı olarak da en güvendiğimiz daha iyi bir yol tutuş sağlıyor diyebiliriz ancak bir 5.20 nin yada E serisinin yol tutuşunu da tartışmaya açmak son derece manasız olur düşüncesindeyim, kaldı ki 3 ve c serilerinin standart lastik ebatlarını hiç konu bile etmiyorum 205 60 16). dikkatimi çeken ise malumunuz küçük ve dar tabanların yakıttan performansa bazı etkileri mevcut, özellikle bu iki konu da ekonomik gücü ne olur ise olsun herkezin dikkat ettiği ve takip ettiği konuların başında gelir.
Şimdi merakım insignia mühendisleri neyi amaçlıyor olabilirler? taban genişliğini azaltmanın bu araca nasıl etkileri olur? kitapçığındaki zorunlu kıldığı ebatlar malum.
tekrarlamakta fayda görüyorum kastım donanım paketlerine bağlı opsiyonlu tercihler değil standart donanımlardır.
Şimdi merakım insignia mühendisleri neyi amaçlıyor olabilirler? taban genişliğini azaltmanın bu araca nasıl etkileri olur? kitapçığındaki zorunlu kıldığı ebatlar malum.
tekrarlamakta fayda görüyorum kastım donanım paketlerine bağlı opsiyonlu tercihler değil standart donanımlardır.
Yorum