Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insignia Değiştirme Kararsızlığı

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Insignia Değiştirme Kararsızlığı

    Herkese selamlar.

    Arkadaşlar 1.6 turbo edition elegance insigniam var. Arabamı gerçekten çok seviyorum, brc lpg var üzerinde ama mümkün mertebe lpg'siz kullanıyorum. Eğer yol uzunsa ve sakin gideceksem lpg'ye alıp hızı sabitliyorum. Bu benim ilk insignia'm normalde değiştirmeyi düşünmezdim ama km'si 200.000 i geçti. Daha 10bin km önce yağ soğutucusu patladığı için değiştirdik, turbodan ıslık sesi gelmeye başladı yani araç artık yavaş yavaş korkutuyor, bir şekilde elden çıkarıp tabi ki yine insignia almak istiyorum.

    Aslında Gürses Opel'de yaşanan rezillikten sonra opel alınmaz desem de aracıma her oturduğumda bu sözlerimi yutuyorum. f30 kasa 320D bazen aklımı çeliyor ama sürekli uzun yol yaptığım için çok denk geldiğim bir araba malum kullananlarda hırçın oluyor, dizelin tork aralığı dar olduğu için 120 ye kadar biraz önde gidiyorlar daha sonra insignia performans üstünlüğünü gözle görünür şekilde sağlıyor yani ben bmw alırsam da yolda bir insignia görürsem çok fazla şekilde aklım kalacak.

    Dedim ki madem kopamıyorum gidip bakayım ve dün gidip makyajlı kasanın test sürüşünü yaptım ama içime sinmedi. Sürdüğüm araç cosmoydu, flexridelı idi tamam bunlar harika ama normalde standart olan özellikleri azaltmışlar ayrıca benim için sıfır almama kararını aldıran en net cümle satıcının kurduğu "artık benzinli turbo motorda cosmo paket yok" demesi oldu. Bir de neden güç düştü diyorum bu motor daha iyi diyor. Yahu diyorum yakıtta çok fark yok, e gücü daha düşük tam olarak tatmin edici bir cevap veremedi.

    Ben döndüm dolaştım bizim kasanın 2012(2013de kasa değiştiği için) model cosmo paket, sunrooflu ve flexride paketli olanını alayım dedim. Bu kararım doğru mu? Sizce yeni kasaya mı geçmeliyim ya da hiç aracı değiştirmemeli miyim?

    İki kasayı da kullanan arkadaşlar daha iyi cevaplar ama yeni kasada sağ taraftan görüş kısalmış gibi geldi bana, ayrıca otomatiğin geçişleri ortalama bir dsg gibi geldi oysaki tam otomatik diye satılıyor. Birde orta konsolda düğme karmaşasına alışmışız ortası bomboş geldi. Tek beğendiğim özellik android telefonumun ekranını doğruca ekran paylaşımı ile araç ekranına aktarabilmek oldu.

    Bir de flexride'ı olmayan araç flexrida olan arabanın hangi modunda oluyor? Yani bizim araçlarımız (flexride olmayan araçlar) flexride'a göre sürekli sport modda mı? Ya da standart modda mı? Flexride'ın yol tutuşu bundan daha da mı iyi yoksa bu sert sürüşü şehir içinde rahatlatmak için mi var flexride?

    Bu arada forumda bir arkadaşın yeni üyeler neden foroğtaf atmıyor başlıklı konusunu görüp bu yaz boyu aracımla gezerken fotoğraflar çektim işten daha yeni vakit bulabiliyorum, derlemesi bitip ayıkladıktan sonra hepsini yükleyeceğim.

  • #2
    Ynt: Insignia Değiştirme Kararsızlığı

    Flexride olmayan aracın da yol tutuşu iyi ama flexride olunca çok iyi oluyor, yol tutuşu konusunda etkiliyor bunu kullandığınızda hissediyorsunuz şöyle diyelim sert sürüşü şehir içinde değil de genellikle rahatlatmak için ve bence olmazsa olmaz donanımlardan birisi araç ihtiyaç durumuna göre kendini sport veye tour moduna alabiliyor buda hoş bir özellik

    Yorum


    • #3
      Ynt: Insignia Değiştirme Kararsızlığı

      Yeni motor lpgye daha uyumlu ve torku daha iyi bizimiklerden.Ayrıca benim servisim de yeni motorun daha sağlam,sorunsuz olduğunu söyledi.
      2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

      Yorum


      • #4
        Ynt: Insignia Değiştirme Kararsızlığı

        Yani daha az sorun çıkartma potansiyeli için güçten vaz mı geçmişler? Yeni motorun torku daha yüksek gözüküyor ama anladığım kadarıyla bizim araçlar kadar uzun süre yüksek tork veremiyor.

        Yorum


        • #5
          Ynt: Insignia Değiştirme Kararsızlığı

          iki aracıda kullanan biri olarak makyajlı insigniayı öneririm.Çok daha iyi ses yalıtımı olduğunu ve yoldaki çukurları çok daha az hissettirdiğini görüyorum.Araç daha güçsüz değil, torku arttırılmış,bana daha da atak geldi.Daha az yaktığı kesin. Cosmolardaki hayalet ekran da içerideki en büyük yenilik.

          Yorum


          • #6
            Ynt: Insignia Değiştirme Kararsızlığı

            Tartışmasız eski kasa insignia daha ciğerli.. Arada görünen 10 beygir olsada daha çok fark gösteriyo.. Benim fikrim aracınızı satın bi müddet idareten bi araç alın dizel düşük rakama.. 17 insigniayı bekleyin.. Olaki yeni çıkan insignia bize hitap etmezse performans açısından ki tek malumumuz performans , sanıyorum ki insignia kullanıcıları azalır gibime geliyor.. Hakkınızda hayırlısı olsun

            Yorum


            • #7
              Ynt: Insignia Değiştirme Kararsızlığı

              Yeni kasanın beygir gücü düşük gibi görünse de tork gücü bir miktar bizimkinden daha iyi. Test ederken hissettiğin güç kaybı ise otomatik vitesten kaynaklanıyor, manuel şanzımanlı yeni kasa bulabilirsen farkı hissedersin. Manuel düz vites olanları var ama piyasada 2.el satılanlarının sayısı fazla değil, büyük çoğunluk hep otomatik şanzıman. Bulman biraz zaman alabilir. Dönüş çapı düşürülmüş olabilir. Birde benimde eleştirim bu yönde, klimadaki sıcaklık ayar düğmelerinin dokunmatik oluşundan dolayı eleştiri amasına sebep oluyor algılamanın biraz geç olmasından dolayı. Ama düğmelerin toplanıp sadeleşmesi orta ünitenin çok iyi bence, bunu astra k'da daha da güzel hale getirmişler.

              Yorum


              • #8
                Ynt: Insignia Değiştirme Kararsızlığı

                Manuel SIDI kullanıcısı olarak 1-2 kelime de ben edeyim. Efsane bir motordur. Tadı kesinlikle manuel vitesle çıkıyor. Tamamen alt devirde çok tork üretmek için tasarlanmış. Bu sebeple iki arkadaşın dediği de doğru. Birincisi motor alt devirleri sevdiği için güç üretmek için devamlı üst devirde kullanmıyorsunuz, yani bu sebeple daha az yakıyor ve uzun ömürlü olacağı söyleniyor. İkincisi de üst devirde eski motora göre daha erken azalmaya başlayan tork hele bir de overboost devreden çıkmışsa motor cansızlaşmaya başlıyor, yani evet üst devirde daha az ciğerli. Buna karşılık ise turbo dizel gibi hemen patlayan bir güç var ayağınızın altında.

                Kararsızlık konusunda ise benim tercihim gene makyajlı kasa olurdu. 2013-14 model düz vites 1.6 SIDI uygun fiyata bulunur diye düşünüyorum. Öncelik Cosmo'da. Edition Elegance ise mutlaka stil paketli olmalı. Bari Cosmo'ya yaklaşsın.


                Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Insignia Değiştirme Kararsızlığı

                  Eski kasa en dolu araca uygun fiyata alabilirsiniz, km si düşük olan araç olursa daha iyi, ben yeni kasa en dolu araç almak yerine bu aracımı aldım çok memnunum. Her türlü yolda ve hava koşulunda. hiho
                  OPEL İNSİGNİA 2.0 TURBO 220HP 4X4 COSMO+AFL FAR+FLEX RIDE+20İNÇ OPC JANT+SANROOF+REACARO KOLTUK(ISITMA-SOĞUTMA)+NAVİMEX ANDROİD MULTİMEDYA + ÖN ARKA KAMERA GÜVENLİK SİSTEMİ (ANDROİD)

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Insignia Değiştirme Kararsızlığı

                    Açıkcası biraz çılgınlık olacak ama eski kasa 2.0T ler aşırı hoşuma gitti. Hem gücü aşırı yüksek hem flexride, sunroof, koltuk ısıtma vs standart. Ancak yakıt ne kadar fark eder merak ediyorum, ben 1.6 ile 10 litre falan yakıyorum.

                    Insigniadan başka araç aklıma bile getirmiyorum artık çünkü bu sektör öyle bir hale gelmiş ki adam f30 320 'yi paket paket yapmış, elektrikli koltuk varsa hız sabitleyici yok o varsa bu yok 120 milyarlık araba alıp bu özelliklerin olmaması, konfordan ödün vermek gerçekten komik.

                    2017 insignianın internetteki görüntüleri bana astranın iri halini anımsattı.

                    Şimdi şöyle bir gerçek var ki eski insignia ile makyajlı insignia yan yana geldiğinde eskisi ağır duruyor, yenisi daha toy bir araç gibi focusdan büyük mondeo'dan küçük diyorumtabi bu görüşler tamamen benim kişisel görüşüm başkası için dünyanın en güzel tasarımı olabilir bir de eskiden edition da bile olan özellikleri artık paket satmak için opel'de kaldırmış. Adama benim aracım edition elektronik el freni var diyorum artık yok diyor editionlarda bu ve benzer şeyler görünce aklıma gelen şey paket satmaya çalışmak oldu.

                    Bilemiyorum çok kararsızım, insignia ama hangi insignia. Aslında eidition aracımı bile çok seviyorum ama artık sorunlara gebe bir araç ve oturduğum yer itibari ile pek anlayan usta bulmak zor.

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Insignia Değiştirme Kararsızlığı

                      Orjinal yazı sahibi: akguldeniz
                      Açıkcası biraz çılgınlık olacak ama eski kasa 2.0T ler aşırı hoşuma gitti. Hem gücü aşırı yüksek hem flexride, sunroof, koltuk ısıtma vs standart. Ancak yakıt ne kadar fark eder merak ediyorum, ben 1.6 ile 10 litre falan yakıyorum.

                      Insigniadan başka araç aklıma bile getirmiyorum artık çünkü bu sektör öyle bir hale gelmiş ki adam f30 320 'yi paket paket yapmış, elektrikli koltuk varsa hız sabitleyici yok o varsa bu yok 120 milyarlık araba alıp bu özelliklerin olmaması, konfordan ödün vermek gerçekten komik.

                      2017 insignianın internetteki görüntüleri bana astranın iri halini anımsattı.

                      Şimdi şöyle bir gerçek var ki eski insignia ile makyajlı insignia yan yana geldiğinde eskisi ağır duruyor, yenisi daha toy bir araç gibi focusdan büyük mondeo'dan küçük diyorumtabi bu görüşler tamamen benim kişisel görüşüm başkası için dünyanın en güzel tasarımı olabilir bir de eskiden edition da bile olan özellikleri artık paket satmak için opel'de kaldırmış. Adama benim aracım edition elektronik el freni var diyorum artık yok diyor editionlarda bu ve benzer şeyler görünce aklıma gelen şey paket satmaya çalışmak oldu.

                      Bilemiyorum çok kararsızım, insignia ama hangi insignia. Aslında eidition aracımı bile çok seviyorum ama artık sorunlara gebe bir araç ve oturduğum yer itibari ile pek anlayan usta bulmak zor.
                      , 2.0t için ben bir ara çok düşündüm taşındım taşındım düşündüm ama yemedi. Kendi aracında fabrika verilerine bak normal yaktığına oranla aynısını 2.0t içinde yap yaklaşık birşey bulursun 220bg de şehiriçi fabrika verileri 13-14lt uzun yolda 6-7lt

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Insignia Değiştirme Kararsızlığı

                        Bence de eaki insignia daha oturaklı duruyor. Mıhtemelen tampon tasarımından kaynaklı. Araç özelliklerini kısma yüm markalarda mevcut. Önceden ahşap süs olan c segmenti araçların özelliklerini şimdi d segmentinde bile bulamıyoruz. Bence 2000-2010 arası 3-5 -c-e-s class da donanım ve güç olarak seçenekler arasına alınabilinir.

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: Insignia Değiştirme Kararsızlığı

                          Eşime de bir araç alacağız onu doğal olarak daha ekonomik ve ufak bir şey düşünüyoruz zira kendisi insignia gibi araçları zaptetmekte epey zorlanıyor bu yüzden şehir içi kullanımlarda onu tercih ederim ama uzun yol vs de (ki mevcut aracımı da neredeyse sadece uzun yolda kullandım) konforlu aracı tercih etmeyi düşünüyoruz çünkü bebek ve ufak araba kabus gibi bir şey oluyor bilenler bilir.

                          1.6 Turbo 2012 model sunroof + flexride bir araç bulursam kaçırmayı düşünmüyorum ama bu sürede 2.0 lara ad epey bakacağım. 2.0'ın bir diğer kötü yanı da 2010 dan yenisi yok piyasada 2010 model araç da 4 yıl sonra 10 yaşında gelecek ve kimse 10 yaşında bir araca o kadar para verm<ek istemeyecek satmayı düşündüğünüzde.

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X