Arkadaşlar, merhabalar, forumda diğer konu başlıklarında Mayıs ayında aldığım Opel Corsa araç ve şanzıman kulakçık sisteminden gelen ses arızası ile ilgili ne zorluklar yaşadığımı paylaşmıştım. Şunu hepiniz çok iyi bilinki Opel Türkiye garantisi, Opel Türkiye Gn. Müdüründen tutun, Bölge müdürüne, Müşteri temsilcilerine kadar hiçkimseden hiçbir destek, yardım göremedim. Benim yaşadıklarımı, Allah düşmanıma yaşatmasın. Müşteri memnuniyeti anlayışının sıfır olduğunu arızalı araç sayesinde anladım. Ama tabiki Opel Türkiye' nin anlamadığı, müşterinin en iyi reklam aracı olduğu. Son 4 ayda yaşadıklarıma şahit olan arkadaşım 2 hafta önce İnsignia almaktan vazgeçti ve 140 bin TL vererek, W aldı... Ancak size Opel Çetaş Gn. Md. Yrd. İlkay Kaygısız' dan bahsetmek istiyorum. Olaya dair olduğu günden beri, müşteriyi yalnız bırakmayan, elinden geleni derler ya hayır çok daha fazlasını yapmaya uğraşan, inanılmaz profesyonel, inanılmaz müşteri yanlısı bir kişi. En küçük bir ego yok, müthiş bir CRM sahibi...Kendisine tüm yardımları için minnettarım. Abartısız söylüyorum, Opel Türkiye' nin başında yönetici olsun, o zaman Opel' in ülkemizdeki pazar payı müthiş bir yükseliş gösterir ve kesinlikle hepimiz çok daha kaliteli servis alırız. Herşeyin farkında olan ve müşterilerini dinleyerek sorumluluğunda olan tüm işlerin daha iyiye gitmesi için güncellemeler yapan bir kişi. Son 3-4 aydır tüm bunlara birebir şahit oldum.Bence birileri, bu beyefendiden ders almalılar. İnanın en küçük bir abartım yok, şikayet etmesinide teşekkür etmesinide bilenbir insanım ve aracımla ilgili çok ama çok sıkıntılı zamanlarda pozitif tavrını hiç kaybetmeden hep destek olan bir kişi... Bu forumda tanıdığım çok değerli arkadaşlar var ve artık maalesef özellikle İstanbul' da insanın dürüstünü bulmak çok zorlaştı. Eğer Büyükçekmece tarafına yolunuz düşerse, gidin tanışın derim... Benim söylediklerimin üstüne bir bu kadarda İlkay bey' i tanıyanlar ekleyecektir. İnsan gibi insan, adam gibi adam, yönetici gibi yönetici.Tüm olumlu ve başarılı vasıfları ile Opel Türkiyede görev yapan ve benim gibi sorun yaşayan müşterileri küçümseyen, umursamayan kişilere örnek olsun... Kendisinin bu forumdan haberi yoktu, bahsettim... Belki bu yazdıklarım bazı kişilere boş yada ilginç gelebilir ama bende 4. Sıfır km Opel aracımda sorun yaşayana kadar Opel için en büyük savunucu en büyük olumlu reklamcıydım. Umarım kimse sorun yaşamaz ama birgün aldığınız Opel marka araç 3. Günde arıza için servise gider 4 ayda 8 kere servise girer ve Opel Türkiye tarafından yalnız bırakılırsanız beni daha iyi anlarsınız. O zaman garantiye değilde iyi bir ustaya iyi bir yöneticiye ne kadar çok ihtiyaç duyulduğunu anlarsınız...
Opel Türkiye' ye çok ama çok kırgınım, inanın aracın arızası çok sıkıntılar yaşattı, sıfır aracı kullanamadık.Beklerdimki bir kişi sorumluluk alsın ve bu işi çözüme kavuştursun,mağduriyetimi gidersin ama umurlarında olmadı. Üzüntüden uyuyamadığım geceler oldu. Sonuçta 1 lirada olsa 100 lirada olsa bir ürün alıyorsunuz, sorun yaşıyorsunuz ve tüm yapılanlar oyalama, bezdirme. Başarılı oldularmı evet oldular, bezdim. Ama ben ülkemde kalitenin, eğitimin, emeğe ve insana saygının artması için luğraşıyorum. Vurdumduymaz olmak bugün benim yaşadığım sorunları yarın sizlerden birisininde yaşama olasılığını arttırır. İmkanınız olursa Almanyada Opel fabrikasına, servisine; İngilterede Vauxhal fabrikasına, servisine gidin, ziyaretçilere nasıl davranıldığını görün. Asla biz arabayı satalım, gerisini boşverelim tutumunda değiller. Opel Corsa ile yaşadıklarım çok sıkıntılı ve üzücü iken birde sorumluların hiçbir destekte bulunmaması çok daha üzücü. Bakın Insıgnıa aracımla ilgili en küçük bir sorun yaşamadım, peki o zaman dile getirdiğim teşekkürleri üstüne alınanlar neden bugün duvar oldular anlamıyorum. Opel Bölge müdürü araçtaki arızalı sesi, müşteri psikolojik olarak duyuyor diye değerlendirmiş.Bu ne üzüntü verici bir durum farkındamısınız. Kendisini aracı beraber kullanmaya davet ettik, onunla bile ilgilenmedi ama 4 tane ustanın duyduğu sesi psikolojik olarak değerlendirmiş.İşte ben bunlara üzülüyorum. Diğer yandan bu sesi bir başkası Opelin karakteristik sesi olarak değerlendiriyor. Ve ben bu Opel çalışanına itiraz ediyorum hayır bu ses ile Opeli bağdaştıramazsın diye. Yani hem mağdurum hemde inanılmaz sevdiğim ve tüm yaşatılanlara rağmen asla vazgeçmeyeceğim Opel'i Opel Türkiye çalışanına karşı savunuyorum.
Hepinize iyi günler...
Opel Türkiye' ye çok ama çok kırgınım, inanın aracın arızası çok sıkıntılar yaşattı, sıfır aracı kullanamadık.Beklerdimki bir kişi sorumluluk alsın ve bu işi çözüme kavuştursun,mağduriyetimi gidersin ama umurlarında olmadı. Üzüntüden uyuyamadığım geceler oldu. Sonuçta 1 lirada olsa 100 lirada olsa bir ürün alıyorsunuz, sorun yaşıyorsunuz ve tüm yapılanlar oyalama, bezdirme. Başarılı oldularmı evet oldular, bezdim. Ama ben ülkemde kalitenin, eğitimin, emeğe ve insana saygının artması için luğraşıyorum. Vurdumduymaz olmak bugün benim yaşadığım sorunları yarın sizlerden birisininde yaşama olasılığını arttırır. İmkanınız olursa Almanyada Opel fabrikasına, servisine; İngilterede Vauxhal fabrikasına, servisine gidin, ziyaretçilere nasıl davranıldığını görün. Asla biz arabayı satalım, gerisini boşverelim tutumunda değiller. Opel Corsa ile yaşadıklarım çok sıkıntılı ve üzücü iken birde sorumluların hiçbir destekte bulunmaması çok daha üzücü. Bakın Insıgnıa aracımla ilgili en küçük bir sorun yaşamadım, peki o zaman dile getirdiğim teşekkürleri üstüne alınanlar neden bugün duvar oldular anlamıyorum. Opel Bölge müdürü araçtaki arızalı sesi, müşteri psikolojik olarak duyuyor diye değerlendirmiş.Bu ne üzüntü verici bir durum farkındamısınız. Kendisini aracı beraber kullanmaya davet ettik, onunla bile ilgilenmedi ama 4 tane ustanın duyduğu sesi psikolojik olarak değerlendirmiş.İşte ben bunlara üzülüyorum. Diğer yandan bu sesi bir başkası Opelin karakteristik sesi olarak değerlendiriyor. Ve ben bu Opel çalışanına itiraz ediyorum hayır bu ses ile Opeli bağdaştıramazsın diye. Yani hem mağdurum hemde inanılmaz sevdiğim ve tüm yaşatılanlara rağmen asla vazgeçmeyeceğim Opel'i Opel Türkiye çalışanına karşı savunuyorum.
Hepinize iyi günler...
Yorum