Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Büyükçekmece Opel Çetaş Gn. Md. Yrd. İlkay Kaygısız' a Teşekkürler...

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Büyükçekmece Opel Çetaş Gn. Md. Yrd. İlkay Kaygısız' a Teşekkürler...

    Arkadaşlar, merhabalar, forumda diğer konu başlıklarında Mayıs ayında aldığım Opel Corsa araç ve şanzıman kulakçık sisteminden gelen ses arızası ile ilgili ne zorluklar yaşadığımı paylaşmıştım. Şunu hepiniz çok iyi bilinki Opel Türkiye garantisi, Opel Türkiye Gn. Müdüründen tutun, Bölge müdürüne, Müşteri temsilcilerine kadar hiçkimseden hiçbir destek, yardım göremedim. Benim yaşadıklarımı, Allah düşmanıma yaşatmasın. Müşteri memnuniyeti anlayışının sıfır olduğunu arızalı araç sayesinde anladım. Ama tabiki Opel Türkiye' nin anlamadığı, müşterinin en iyi reklam aracı olduğu. Son 4 ayda yaşadıklarıma şahit olan arkadaşım 2 hafta önce İnsignia almaktan vazgeçti ve 140 bin TL vererek, W aldı... Ancak size Opel Çetaş Gn. Md. Yrd. İlkay Kaygısız' dan bahsetmek istiyorum. Olaya dair olduğu günden beri, müşteriyi yalnız bırakmayan, elinden geleni derler ya hayır çok daha fazlasını yapmaya uğraşan, inanılmaz profesyonel, inanılmaz müşteri yanlısı bir kişi. En küçük bir ego yok, müthiş bir CRM sahibi...Kendisine tüm yardımları için minnettarım. Abartısız söylüyorum, Opel Türkiye' nin başında yönetici olsun, o zaman Opel' in ülkemizdeki pazar payı müthiş bir yükseliş gösterir ve kesinlikle hepimiz çok daha kaliteli servis alırız. Herşeyin farkında olan ve müşterilerini dinleyerek sorumluluğunda olan tüm işlerin daha iyiye gitmesi için güncellemeler yapan bir kişi. Son 3-4 aydır tüm bunlara birebir şahit oldum.Bence birileri, bu beyefendiden ders almalılar. İnanın en küçük bir abartım yok, şikayet etmesinide teşekkür etmesinide bilenbir insanım ve aracımla ilgili çok ama çok sıkıntılı zamanlarda pozitif tavrını hiç kaybetmeden hep destek olan bir kişi... Bu forumda tanıdığım çok değerli arkadaşlar var ve artık maalesef özellikle İstanbul' da insanın dürüstünü bulmak çok zorlaştı. Eğer Büyükçekmece tarafına yolunuz düşerse, gidin tanışın derim... Benim söylediklerimin üstüne bir bu kadarda İlkay bey' i tanıyanlar ekleyecektir. İnsan gibi insan, adam gibi adam, yönetici gibi yönetici.Tüm olumlu ve başarılı vasıfları ile Opel Türkiyede görev yapan ve benim gibi sorun yaşayan müşterileri küçümseyen, umursamayan kişilere örnek olsun... Kendisinin bu forumdan haberi yoktu, bahsettim... Belki bu yazdıklarım bazı kişilere boş yada ilginç gelebilir ama bende 4. Sıfır km Opel aracımda sorun yaşayana kadar Opel için en büyük savunucu en büyük olumlu reklamcıydım. Umarım kimse sorun yaşamaz ama birgün aldığınız Opel marka araç 3. Günde arıza için servise gider 4 ayda 8 kere servise girer ve Opel Türkiye tarafından yalnız bırakılırsanız beni daha iyi anlarsınız. O zaman garantiye değilde iyi bir ustaya iyi bir yöneticiye ne kadar çok ihtiyaç duyulduğunu anlarsınız...

    Opel Türkiye' ye çok ama çok kırgınım, inanın aracın arızası çok sıkıntılar yaşattı, sıfır aracı kullanamadık.Beklerdimki bir kişi sorumluluk alsın ve bu işi çözüme kavuştursun,mağduriyetimi gidersin ama umurlarında olmadı. Üzüntüden uyuyamadığım geceler oldu. Sonuçta 1 lirada olsa 100 lirada olsa bir ürün alıyorsunuz, sorun yaşıyorsunuz ve tüm yapılanlar oyalama, bezdirme. Başarılı oldularmı evet oldular, bezdim. Ama ben ülkemde kalitenin, eğitimin, emeğe ve insana saygının artması için luğraşıyorum. Vurdumduymaz olmak bugün benim yaşadığım sorunları yarın sizlerden birisininde yaşama olasılığını arttırır. İmkanınız olursa Almanyada Opel fabrikasına, servisine; İngilterede Vauxhal fabrikasına, servisine gidin, ziyaretçilere nasıl davranıldığını görün. Asla biz arabayı satalım, gerisini boşverelim tutumunda değiller. Opel Corsa ile yaşadıklarım çok sıkıntılı ve üzücü iken birde sorumluların hiçbir destekte bulunmaması çok daha üzücü. Bakın Insıgnıa aracımla ilgili en küçük bir sorun yaşamadım, peki o zaman dile getirdiğim teşekkürleri üstüne alınanlar neden bugün duvar oldular anlamıyorum. Opel Bölge müdürü araçtaki arızalı sesi, müşteri psikolojik olarak duyuyor diye değerlendirmiş.Bu ne üzüntü verici bir durum farkındamısınız. Kendisini aracı beraber kullanmaya davet ettik, onunla bile ilgilenmedi ama 4 tane ustanın duyduğu sesi psikolojik olarak değerlendirmiş.İşte ben bunlara üzülüyorum. Diğer yandan bu sesi bir başkası Opelin karakteristik sesi olarak değerlendiriyor. Ve ben bu Opel çalışanına itiraz ediyorum hayır bu ses ile Opeli bağdaştıramazsın diye. Yani hem mağdurum hemde inanılmaz sevdiğim ve tüm yaşatılanlara rağmen asla vazgeçmeyeceğim Opel'i Opel Türkiye çalışanına karşı savunuyorum.

    Hepinize iyi günler...


  • #2
    Ynt: Büyükçekmece Opel Çetaş Gn. Md. Yrd. İlkay Kaygısız' a Teşekkürler...

    tmr

    Yorum


    • #3
      Ynt: Büyükçekmece Opel Çetaş Gn. Md. Yrd. İlkay Kaygısız' a Teşekkürler...

      Geçmiş olsun...Sözünü ettiğiniz arkadaşa da helal olsun..Helal süt emmiş demek ki.....

      Yorum


      • #4
        Ynt: Büyükçekmece Opel Çetaş Gn. Md. Yrd. İlkay Kaygısız' a Teşekkürler...

        Şimdi İlkay bey sıkıntınızı çözdü değil mi? Araç tamamdır yani.
        http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

        Ellere yar oldu
        2.0 CDTI
        Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

        5.25 Xdrive ///M(azot) Power

        Yorum


        • #5
          Ynt: Büyükçekmece Opel Çetaş Gn. Md. Yrd. İlkay Kaygısız' a Teşekkürler...

          Geçmiş olsun, gönül ister ki bazı şeyler yaşanmadan da sonuca ulaşılsın ama geç kalınmış da olsa çözüme kavuşması sevindirici
          InsigniaTEAM

          Yorum


          • #6
            Ynt: Büyükçekmece Opel Çetaş Gn. Md. Yrd. İlkay Kaygısız' a Teşekkürler...

            Geçmiş olsun...

            Yorum


            • #7
              Ynt: Büyükçekmece Opel Çetaş Gn. Md. Yrd. İlkay Kaygısız' a Teşekkürler...

              Arkadaşlar günaydın, sorun nasıl çözüldü izah edeyim, sizde halime gülün.Çünkü okulların açılması ve Opel Türkiye' nin hep oyalamasından dolayı başka yapcak birleyim yoktu. Elbet kanuni olarak hakkımı arasam eninde sonunda istediğimi alırdım ama bunun ne kadar uzun zaman alacağını, benim nasıl yıpranacağımı tahmin edebilirsiniz.Aracı Mayıs ayında 52-53 gibi bir fiyata almıştım, İlkay bey aracı 50 bin TL ye geri aldı.Ve maalesef 3000 TL daha ödeyerek, hiçbir komisyon yada kar etmediğini belirttiği 53 bin TL fiyatla, aynı araçtan tekrar aldım. Yani herkesten 3000 TL daha pahalıya raç almış oldum. Opel Türkiye' den tek isteğimiz bu 3000 TL' nin karşılanmasıydı ve ellerini taşın altına koysalardıki bu onlara çok daha düşük bir rakama ve en önemlisi müşteri memnuniyetine malolur ve kat kat geri dönerdi.Ancak bahsettim ya mentalite sadece satış üzerine kurulmuş, satış sonrası hepimiz yalnızız.

              Yorum


              • #8
                Ynt: Büyükçekmece Opel Çetaş Gn. Md. Yrd. İlkay Kaygısız' a Teşekkürler...

                yaşadığınız olay ve sürecin yorucu ve üzücü olduğunu tahmin ediyorum, malesefki bu tür durumlar alınan ürünlerin sorunlu yada arızalı olduğunda üretici ve servislerde yaşanabiliyor, yaşanan sıkıntıyı bende fiat'ta yaşamıştım çözüm süreci sancılı oluyor. Firmaların bu konudaki tutumları ülkemiz insanlarının davranış yapılarına göre şekillenmiştir bu süreçler çoğu üreticiler ce aynıdır, herhangibir sorunla karşılaşmamız durumda servisler deki tutumumuz sorunlarımızı nezaket ve rica ile yaptırma istediğimizden (ülke profili) bu tip davranışlarına sebep oluyor.
                1.6 SIDI

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Büyükçekmece Opel Çetaş Gn. Md. Yrd. İlkay Kaygısız' a Teşekkürler...

                  Geçmiş olsun dileğinde bulunan arkadaşlara teşekkür ediyorum.

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Büyükçekmece Opel Çetaş Gn. Md. Yrd. İlkay Kaygısız' a Teşekkürler...

                    Arkadaşlar, üstte yazdığım üzere ek ücret ödeyerek aracı değiştirmiştim, bildiğiniz üzere. Bana 3000TL' ye malolmuştu.Ancak sonrasında Opel Türkiye' den Anıl Bey' in konuya dair olması ve müşteri memnuniyetine değer veren tavrı ile 3000 TL ücret tarafıma geri ödendi. Umarım hiçbir Opel müşterisi aracıyla sorun yaşamaz ama yaşanabilecek herhangi bir olumsuluktada karşınızda sizi dinleyen, anlayan, işi yokuşa sürmeyen, çözüm bulucu bir yetkili ile muattap olursunuz.

                    Her ne kadar sorun çözülmüş olsada yaşadıklarımız yanımıza tecrübe kaldı diyelim.

                    İyi akşamlar.

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Büyükçekmece Opel Çetaş Gn. Md. Yrd. İlkay Kaygısız' a Teşekkürler...

                      Opel Turkiyeyi davranisindan dolayi sizi azminizden dolayi tebrik ediyorum



                      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Büyükçekmece Opel Çetaş Gn. Md. Yrd. İlkay Kaygısız' a Teşekkürler...

                        Fatih Bey, teşekkürler...Benim mentalitem aldığım ürün kalemde olsa arabada olsa içime sinecek. Kesinlikle önceki araçtaki arıza daha büyük sıkıntılara yol açabilirdi. Kendilerinede söyledim, imkanınız varsa bu aracı fabrikanıza aldırın ve inceleyin, arızasını giderdikten sonra 2. elde değerlendirin diye.Ben yada başka bir Opel kullanıcısı, kimsenin üzülmesini istemem. Birde ben bu tebriğinizi Opel Türkiyenin sadece belirli kişileri ile paylaşıyorum. Konu hakkında muattap olduğum her kişi bu tebriği haketmiyor. Çözüm için iyi niyetli olan var, birde işi yokuşa sürüp konuyu kapatmaya çalışanlar var.

                        Ben güvenliği ve konforu ön planda tutup parasını verdim ve aracı değiştirdim, sonrasında ilgilenen Anıl Bey sayesinde gelişme olumlu oldu ama keşke bunu ilk gün yapsalardı ve kimse üzülmese, yorulmasaydı.

                        Umarım, söyledikleri gibi olayın neden bu kadar zor süreçte geliştiğini iyi analiz ederler ve başka bir Opel sahibi sıkıntı yaşamaz.

                        Yorum

                        İşleniyor...
                        X