İlk olarak sundan bahsediyim senede maksimum 15.000 km yapan bir insanim.Bunun yuzde 80 i s.ici yuzde 20 si s.disi olarak dusunebiliriz.Yer ankara genelde okula git gel de kullanicam okul gidis gelis toplam 15 km ve gundelik islerimde.ve evim biraz yokusta toplamda 2.5 km yuzde 60-70 lik bi rampa cikiyorum.ayrica sunu da belirtmek isterim cok hiz duskunude degilim 160 bnm icin kafi bir hizdir guvenlik babinda...
Sorularima gelecek olursak;
1)bu sartlar altinda 1.4 t mu daha mantikli yoksa 1.6 t mu ?
2)1.4 t kasayi kaldirmada yeterli mi ? Ozellikle bahsettigim rampa olayinda...
3)benzinde yakit durumu olarak hangisi daha az yakar ?
4)en can alici soru lpg de 1.4 t 1.6 t ya gore daha randimanli deniyor bu teori ne kadar dogru ?
Simdiden cok degerli cevaplariniz icin tsk edrm...
Sorularima gelecek olursak;
1)bu sartlar altinda 1.4 t mu daha mantikli yoksa 1.6 t mu ?
2)1.4 t kasayi kaldirmada yeterli mi ? Ozellikle bahsettigim rampa olayinda...
3)benzinde yakit durumu olarak hangisi daha az yakar ?
4)en can alici soru lpg de 1.4 t 1.6 t ya gore daha randimanli deniyor bu teori ne kadar dogru ?
Simdiden cok degerli cevaplariniz icin tsk edrm...
Yorum