Tüm arkadaşlara merhaba.
Öncelikle bu konuda daha önce çok soru sorulmuştur eminim, şimdiden affınıza sığınıyorum. Aracım imzamda yazan 2012 model 1.4T Ed. Elegance + Stil paketli ve şuan 66000 km de.
Aracımı alalı 5 ay oldu ve bu süre zarfında yarısı şehiriçi, yarısı şehirdışı 6000 km yol yaptım. 6000 km nin reel (pompa hesabı) ortalaması 8.3 lt (36 krş). 12 ay toplamında 14 - 15.000 km yol yapacağım gibi duruyor. Yakıt konusu kafamı ciddi anlamda kurcalamaya başladı. Aslında yılda yaptığım km den ziyade, katettiğim her km de iki katı pahalı yakıt kullanmak canımı sıkıyor diyelim.
Çok uzatmadan meseleye geleyim. Aşağıdaki seçenekler konusunda yorum ve görüşlerinizi rica ediyorum. Siz olsanız ne yaparsınız?
1- Aracı en fazla 1 yıl daha kullanıp satmak ve dizel, az yakan focus benzeri bir araç almak. (Hiç istemiyorum çünkü İnsignia aracımı gerçekten çok seviyorum, insigniadan sonra C segment araçların tat vermeyeceğini düşünüyorum.)
2- Araca lpg takıp en az 3 yıl kullanmak ve 3 yıldan sonra Dizel İnsignia almak (66.000 km deki araca lpg takıp 3 yıl kullanmak mantıklı olur mu?, Satarken tahminen 100k km de olacak, satarken 2.elde sorun yaşatır mı?, asıl korkum 3 yıl sonunda araç elimde kalır yada zor satarım düşüncesi)
LPG taktırırsam, amaç zaten ekonomi olduğu için en uygun maliyetli fiyat/fayda oranı yüksek bir kit tercih etmek istiyorum. O nedenle aşağıdaki seçeneklerden Atiker Gold OBD II düşünebilirim, bu kitle sorun yaşarmıyım. (Sürüş tarzım genellikle 2000-2500 devir aralığıdır.) siz lpg takacak olsanız aşağıdaki kitlerden hangisini taktırırdınız? (Montajı yapacak olan bayi İstanbul Anadolu yakasında bu işi iyi yapan yerlerden bir tanesi , o nedenle Montaj ve işçilik konusunu düşünmüyorum)
Atiker Gold OBD II kit (Yağlamalı) : 1450 TL
Romano Turbo Kit: 1800 TL
Lovato OBD II Kit: 1800 TL
Landirenzo Turbo Kit (Yağlamalı) : 2800 TL
Prins VSI2 : 2800-3000 TL
Biraz uzun oldu kusura bakmayın, yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Öncelikle bu konuda daha önce çok soru sorulmuştur eminim, şimdiden affınıza sığınıyorum. Aracım imzamda yazan 2012 model 1.4T Ed. Elegance + Stil paketli ve şuan 66000 km de.
Aracımı alalı 5 ay oldu ve bu süre zarfında yarısı şehiriçi, yarısı şehirdışı 6000 km yol yaptım. 6000 km nin reel (pompa hesabı) ortalaması 8.3 lt (36 krş). 12 ay toplamında 14 - 15.000 km yol yapacağım gibi duruyor. Yakıt konusu kafamı ciddi anlamda kurcalamaya başladı. Aslında yılda yaptığım km den ziyade, katettiğim her km de iki katı pahalı yakıt kullanmak canımı sıkıyor diyelim.
Çok uzatmadan meseleye geleyim. Aşağıdaki seçenekler konusunda yorum ve görüşlerinizi rica ediyorum. Siz olsanız ne yaparsınız?
1- Aracı en fazla 1 yıl daha kullanıp satmak ve dizel, az yakan focus benzeri bir araç almak. (Hiç istemiyorum çünkü İnsignia aracımı gerçekten çok seviyorum, insigniadan sonra C segment araçların tat vermeyeceğini düşünüyorum.)
2- Araca lpg takıp en az 3 yıl kullanmak ve 3 yıldan sonra Dizel İnsignia almak (66.000 km deki araca lpg takıp 3 yıl kullanmak mantıklı olur mu?, Satarken tahminen 100k km de olacak, satarken 2.elde sorun yaşatır mı?, asıl korkum 3 yıl sonunda araç elimde kalır yada zor satarım düşüncesi)
LPG taktırırsam, amaç zaten ekonomi olduğu için en uygun maliyetli fiyat/fayda oranı yüksek bir kit tercih etmek istiyorum. O nedenle aşağıdaki seçeneklerden Atiker Gold OBD II düşünebilirim, bu kitle sorun yaşarmıyım. (Sürüş tarzım genellikle 2000-2500 devir aralığıdır.) siz lpg takacak olsanız aşağıdaki kitlerden hangisini taktırırdınız? (Montajı yapacak olan bayi İstanbul Anadolu yakasında bu işi iyi yapan yerlerden bir tanesi , o nedenle Montaj ve işçilik konusunu düşünmüyorum)
Atiker Gold OBD II kit (Yağlamalı) : 1450 TL
Romano Turbo Kit: 1800 TL
Lovato OBD II Kit: 1800 TL
Landirenzo Turbo Kit (Yağlamalı) : 2800 TL
Prins VSI2 : 2800-3000 TL
Biraz uzun oldu kusura bakmayın, yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Yorum