Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İnsignia dan sonra yeni aracım

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • İnsignia dan sonra yeni aracım

    Herkese merhaba.Insignia maceramız 2009 yılında 1.6 atmosferik Edition elegance ile başladı sonrasında yetersiz performans sebebiyle 2010 model 1.6 turbo Edition elenince ile yola devam ettik.Araç hakkında söyleyecek şok şey var aslında tüketim hariç ne kadar konu başlığı varsa hepsinden memnundum.Sonuç olarak 2013 yılında 26000 km de aracı sattık.Sonrasında kullandığım hiçbir marka model araç beni insignia kadar memnun etmedi.Şu an kullandığım aracım seat leon fr .Konuyu açma sebebim ise c sınıfı hb araç düşünen arkadaşlara tavsiyede bulunmak.Bir kere öncelikle tüketim çünkü beni en çok o şaşırttı.Araç dizel araba gibi dikkatli kullanımlar 4.5-6.5 litre şehir içi dışı değerleri yakalamak çok kolay.Şimdiye kadar 8.7 litreden fazla da yaptıramadım tabi istenirse 20 lt bile yaktırabilirsiniz ama benim performanslı kullanımıyla bu değer.İkincisi aracın ivmelenmesi mükemmel özellikle spor modda tahminen insignia ile 140-160 a kadar önde götürür.Dış tasarım olarak bence sınıfında en iyilerinden iç olarak da fr donanımlar biraz daha iyi görünüyor.Konfor olarak ise süspansiyonlar baya sert ama sert süspansiyon lu araçlar içinde konforu en yükseklerden olabilir. Bu arada araç 17 inch Jant larla. Memnun olmadığım noktalar ise boya kalitesi ve aracın hafifliği.Yolda hafif bir taş ya da başka cisim anında boya kaldırıyor basınçlı suyla bile olduğunu düşündüğüm hasarlar var.Bir de yakıt tüketiminin bu kadar iyi olma sebebi hafif.Araç sanırım 1100-1200 kg arası dolayısı ile otobanda geçen kamyon otobüsler çok sarsıyor aracı ve bir de sert süspansiyonlar ve bozuk zemin birleşince yüksek hızlarda araba çok sallanıyor kontrolü kaybedeceksin gibi insignia da en çok sevdiğim şey ağırlık ve stabilize idi.220 ile dip fren yaptığımı hatırlıyorum hiç korkutmamıştı leon da büyük ihtimal kayar araç.C sınıfı araç düşünen arkadaşlara tavsiyemdir.
    NOT bu arada diz mesafesi ve bagaj gayet yeterli.
    İnsignia 1.6 Turbo edition elegance paket 17" jant teknik gri

  • #2
    Ynt: İnsignia dan sonra yeni aracım

    Benim de çok beğendiğim bir araç, hatta bayi 1.000-2.000 lira daha indirim yapmadığı için gıcık olup son anda almaktan vazgeçmiştim. O araçlarda sadece yol tutuş ile ilgili bir gariplik olduğu, virajlarda attığı söyleniyordu ama lastik kaynaklı olabilir lafları falan ediliyordu.
    ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

    Yorum


    • #3
      Ynt: İnsignia dan sonra yeni aracım

      Orjinal yazı sahibi: kingdragon
      Benim de çok beğendiğim bir araç, hatta bayi 1.000-2.000 lira daha indirim yapmadığı için gıcık olup son anda almaktan vazgeçmiştim. O araçlarda sadece yol tutuş ile ilgili bir gariplik olduğu, virajlarda attığı söyleniyordu ama lastik kaynaklı olabilir lafları falan ediliyordu.
      Araçta şöyle bir durum var araç o kadar sert ki bir de sanırım torsiyon çubuğunun etkisi var keskin ve ani manevralar da araç yanlama eğilimine giriyor fakat esp o kadar güzel müdahale ediyor ki korkmak yerine keyif alıyorsunuz yüksek hızlarda hiçbir sorun yaşamadım orta hızlarda da yukarıdaki gibi bir durum var.Hatta çekiş kontrolü kapatıp adalara felan sert girip ya da gaza yüklenerek girmek ayrı bir keyif oluyor. Tabi çevrede kimse olmamak koşuluyla.Bir adım üste çıkıp esp yi kapatınca daha da zevkli ama daha korkutucu spin atmamak çok zor.Ciddi kaza riski doğuruyor.
      İnsignia 1.6 Turbo edition elegance paket 17" jant teknik gri

      Yorum


      • #4
        Ynt: İnsignia dan sonra yeni aracım

        Modifiye etmek için piyasadaki en uygun araç bence, özellikle de kırmızı olacak
        ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

        Yorum

        İşleniyor...
        X