1.6 dizeller arasında motoru en sessiz ve titreşimi enaz olan diye yazıldı çizildi ama bu durum benim gibi benzinden dizele geçenlerde hayal kırıklığı yaşatıyor.
Arabamı almadan önce 2.el bi f30 3.20d denemiştim bildiğin motor direk kabinin içinde çalışıyor gibiydi,bizimkinin daha gürültülü olduğunu düsünen 3.20d kullansın ☺
2015 BEYAZ 1.6 CDTI COSMO ACTIVE SELECT+STILL PAKET
Benzin sonrası dizel tabi hayal kırıklığı yaşatabilir. Ama bu abartı olmamak kaydıyla. Gerçekten yüksek bir fark ile beraber rahatsızlık derecesinde bir durum yaşıyorsanız servise başvurmalısınız. Belki bir problem var.
Benim şuan insignia ile aklıma takılan ses den ziyade vites D konumunda ışıklarda falan beklerken çok titriyor gibi,bunuda astra j aracımda hiç yaşamamıştım, titreşimi normal diyebilirmiyiz? 1.6cdti AT kullananlar ne düsünüyor bu konuda acaba?
2015 BEYAZ 1.6 CDTI COSMO ACTIVE SELECT+STILL PAKET
Ben aracımda Michelin in 225 55 17" 4 mevsim ve 245 45 18" yazlık lastiklerini kullanıyorum, iki ebat arasında hatırı sayılır yol sesi farkı var ve denediğim 245 40 19" Gyear lastiklere sahip 1.6 dizel Insignia da yol sesi bendekilerden de çoktu, dizel motor ilk soğuk çalıştırmada varlığını belli etse de ısınınca bir dizel içim oldukça yumuşak ve geri planda kalıyor.
Sizin 20" çaplı jant/lastiklerle yol sesi almamanız için sanırım en yeni nesil lastiklerden almanız gerekiyor, bunun dışında arkadaşlarımın araçlarına yapılan yol sesi izolasyonları genelde başarılı sonuçlar veriyordu farkın fazla olması hem eski aracınızın izolasyona sahip olması hem de daha konforlu lastiklere sahip olmassından da olabilir.
Vites D de iken araç beklemede epey titriyor ancak bu durum 20.000km ye doğru oldukça azalıyor ilk başlarda rahatsız eden bu durumdan şuan neredeyse eser yok, sanırım çok yeni olan şanzıman parçaları ve yağı zamanla ideal 'kıvama' geliyorlar.
Benzinliden dizele geçmem beni böyle pimpirikli yaptı galiba. Para durumunda rahatlayınca ziebart ses yalıtımını düşünüyorum. Araç altına atılan ziftin baya faydası oluyormuş. birde çamutluk içi için bi çözüm buldum mu yeterli olur herhalde diye düşünüyorum.Aslında jantların boyutunu düşürmek lazım ama kıyamıyorum
Bende eski 1.4 den geçtim. Yol sesi aynı sanki pek bi fark yok gibi geldi bana. Fakat rüzgar sesini (yada dikiz aynalarindan geliyorda olabilir) eskisine göre daha erken almaya basliyor. Motor sesi yalıtımı eskisinden daha iyi 4000 devirden sonra gelen ses ise super adami gaza getriyor.
Bende eski 1.4 den geçtim. Yol sesi aynı sanki pek bi fark yok gibi geldi bana. Fakat rüzgar sesini (yada dikiz aynalarindan geliyorda olabilir) eskisine göre daha erken almaya basliyor. Motor sesi yalıtımı eskisinden daha iyi 4000 devirden sonra gelen ses ise super adami gaza getriyor.
Ben de 1.4T Astra dan 1.6 SIDI Insignia ya geçmiştim. Astra nında motor sesi çok güzeldi, Insignia daki SIDI motor daha sessiz ve titreşimsiz çalışıyor, sıcak motorda marş sesi muhteşem, tam gaz verince vites düşürülünce çıkan ses Honda nın Vtec sesine benziyor.
Sese gelince 19-20 lastik ebatlarının bunda etken olduğunu düşünüyorum ve standartlar seviyesinde. öyle rahatsız edici bir durum yok. ve yol da çok etken tabi. mesela istanbulda oturanlar deneyebilir 2. köprü üzerindeyken bir anda sessizliğe bürünüyor araç. yol sesi falan kalmıyor. o da sanırım esnek kimyasaldan oluşan bir malzeme ile köprü üstüne asfalt atılmış. inanılmaz sessiz seyrediyorsunuz köprü üzerinde. bende benzinden dizele geçiş yaptım ama şaşırmadım,çünkü önceden başka dizel araçlara da binmiştim, sabah ilk çalışma motor soğukluğu hariç gayet tatmin edici.
1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
Hocam o 20" jantlar continental lastiklerle hissedilir bir uğultu oluşturur.
Michelin pilot sport 4 + çamurluk içine yalıtım yaptırın bambaşka olur araç.
Yorum