Arkadaşlar teşekkür ederim. Allah nasip ederse önce tadını çıkartayım aracın, sonra direksiyona el atarım.. Ama bir yıl zor dayandım. Siz siz olun aracınızı satmayın
Valla ben satışa çıkarmak zorunda kalıyorum
Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant Şimdi F30 Modernline Sunroof
Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc
Bugun aracıma kavuştum. Kısaca artışarı be karşılaştığım bir sorunu paylaşmak istiyorum.
Ben 2015 1.6 cdti astramı sattım.bu aracla 22.000km yol yaptım. Her turlu hava koşulunda bu aravı kullandım diyebilirim. Kısaca şu soruyla başlamak isterim. İnsigniamın daha agır bir araç olduğunu biliyoruz. nasıl olur da astrayla aynı motora sahip olmasına ragmen daha fazla torku be beygiri hissedebildim. Nasıl oldu da ankara istanbul atası aracı agresif ve 130km hızda kullanmama ragmen otomatik arac 5.5 lt ortalama tuketim ile beylikduzune geldi yogun iş çıkışı trafiğine senk gelmeme ragmen. Şoktayım. Ben hamtal bir aracla karşılaşacagımı dusunuyordum açıkcası. Alakası yok.
170 bh cosmo insigniama gore cok daha verimli bir motor ve vitea gecişleri çok daha pürüzsüz.
Bir siğer önemli husus da bu flexi neymiş be arkadaşlar. Ne guZel bir ozellikmiş.
Bu aracın en başarılı yanı kesinlikle adaptif cruise control.mıthiş bir performans arzusu içinde. Lakin bugun karşılaştığım sorun da burada başlıyor.
Arac adaptif cc de iken durmaya yakın ani hızlanmada, veya tam tersi, ani hıLanırken birden fren yapıp vites dusurdugunde surekli bir dişli gacırtı aurtme sesi geliyor. Manıel araçlarda vites tam geçme ya. Şanzıman dişlilerinden işte oyle bir ses. Ancak ses otomatik şanzımandan segil de sol ön taraftan geliyor.
Araç ankara opis genel mudurun aracı. Expertizde meknik bir sorun yoktu. Bu norml bir ses midir?
Hem ilk gun izlenimi paylaşmak hem de bu sorunu aktarmak istedim.
Yorum