Hem eski hem yeni kasa, hem benzinli hem dizel kullanan biri olarak şunu söyleyebilirim, parasını son kuruşuna kadar hak ediyor dizel ort 7,3lt/100 km yakıt benziniyi kullananlar yazar, ayrıca dizel kesinlikle benzinliyi aratmıyor hele şehiriçi
Maşallah. Aracınız çok güzel kazasız belasız inşallah. Bence Muazzam bir değer.
1.6 sidi stil paket otomatik kullanıyorum ,yaklaşık 1 sene dolmak üzere
yakıt olarak sürekli otobanda trafiğe girmeden 130 km sabit hızla tüketimim 0,41-0,43 kuruş arası değişiyor eğer sakin kullanırsanız ciddi yakıt tüketimi düşüyor zaten yılda 9000 km yol yapıyorsanız hiç düşünmeyin derim,
bu fiyata bence alınabilicek en güzel araba insignia sidi motor alt devirde çok güzel tork hissi veriyor devirliği kullandığınız zaman motor sesi çok güzel,
benim gözümde tek kötü yanı şanzumanı çok geç vites değiştiriyor performanslı kullanımda onun dışında keyifle binebiliceğiniz bir araba.
1.6 sidi stil paket otomatik kullanıyorum ,yaklaşık 1 sene dolmak üzere
yakıt olarak sürekli otobanda trafiğe girmeden 130 km sabit hızla tüketimim 0,41-0,43 kuruş arası değişiyor eğer sakin kullanırsanız ciddi yakıt tüketimi düşüyor zaten yılda 9000 km yol yapıyorsanız hiç düşünmeyin derim,
bu fiyata bence alınabilicek en güzel araba insignia sidi motor alt devirde çok güzel tork hissi veriyor devirliği kullandığınız zaman motor sesi çok güzel,
benim gözümde tek kötü yanı şanzumanı çok geç vites değiştiriyor performanslı kullanımda onun dışında keyifle binebiliceğiniz bir araba.
2 yıldır SIDI ama manuel kullanıyorum. Sizin Golf'e en yakın olarak Jetta kullandım. Öncesinde de Megane kullanıcısıyım. Kesinlikle herhangi bir C sınıfı araçla Insignia kıyaslanamaz. Memnuniyet konusunda ise sizin beklentileriniz ve öncelikleriniz önemlidir.
Her ne kadar yeni motor alt devirde yüksek tork üretip çevik bir karakterde olsa da Insignia cüsse anlamında bir şehiriçi aracı değildir. Kullanılmaz demiyorum ama küçük ve hafif bir araca alışan kişiye eskiyi aratır. Gene de trafikte insanlar Insignia'nın yanında daha bir temkinli olduklarından ben trafikte bir sürtme yaşamadım. Uzun yolculukta ise bambaşka, yol bitmesin istersiniz.
Çok konuşulan yakıt konusu ise bende ortalama 10.3 L. Perşembe buluşmaları sağolsun Şaka bir yana dizel Megane'dan geldim diye sürüş şeklimi değiştirmedim, aynı çeviklik ve esneklikle kullanıyorum. Üstelik tahmin ettiğimden çok daha az uzun yol yaptım. Size uç noktalardaki 2 örneğimi vereyim, kullanım tarzınıza göre siz ortalamasını alırsınız: 1- Tamamen şehir içi kısa mesafe bol dur kalk ve ara sokaklar denedim, 13.1 L. 2- 90km/sa ile uzun yol denedim, 5.3 L. Düzgün koşullarda yakıt ortalamaları şehiriçi 10 litreyi uzun yolda 7 litreyi geçmemeli.
Gerçek anlamda bana göre sıkıntı yaşatan tek sorun çok büyük şaft tüneli olması. 5. yolcunun biraz küçük ebatlı bir birey olması gerekiyor Bu sorunun sebebi fabrikanın üretim maliyeti açısından tek şasi üretmesi ve önden çekişlilerin ve 4x4'lerin aynı şasiyi kullanması. Tutup diyemeyiz ki bize ayrı şasi üret şaft tüneli küçük olsun haha
Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc
3500 km nin ortalaması 9.9lt
.
Bunun %80-90 i sehir içi
.
6 km yolu soğuk motorla sabah gidip aksam dönüyorum
.
Şehir dışındaysa 6.0 ltyi görüyor. Basarsan 8.5 da görüyor.
.
Benim gözümde tek eksiği güzel bir otomatik şanzımanı olmaması. Actice select sorunsuz ama çok yavaş. Özellikle performanslı kullanımda vitesin geçişini saniye saniye sayıyorum ((:
.
Sanirim onuda bir sonraki kasada çözecekler. Chevrolet malibuda kullanilan 8 ileri şanzıman insigniayada gelecektir.
.
Sekil olarakta yeni insignia malibuya benzerse bence alınası bir araç olur.
.
İnsignia 2014 Cosmo 1.6 170hp, Marjet Sıvı Sistem LPG, Zeytin Yeşili, Otomatik, FlexRide Paketi, Çevre Görüş Paketi 2, Sunroof, BOSE Ses Sistemi, Park and Go Paketi, Isıtmalı Siena Perfore Deri Koltuklar
Yorum