Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Active select vs DSG

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Active select vs DSG

    Arkadaslar merhaba, yaklasik 40 gun once manuel 1.6T insignia mi 1.6 CDTI otomatik ile degistirdim. O gunden beri Active select sanzumandan cok memnundum... Taki düne kadar!!! dun arkadasimin yeni aldigi Audi A4 2.0 tdi ile K.maras/Adana arasi gidip gelme gafletinde bulundum. Audi de kullanilan DSG inanin bizim Active select i fena döver!
    Arac resmen ivmelenirken scooter gibi araliksiz hizlanip gidiyor, araci kendim kullanmama ragmen ne vites degisimlerini hissettim ne motor sesinde bir dalgalanma. Aracta 8 ileri bir sanzuman kullanilmis. Kesinlikle hayran kaldim ve kendi aracimdaki otomatik vitesten tiksindim desem yeri var.
    Daha once Volkswagen Golf ve CC kullanmistim ama DSG Audi de ki kadar basarili degildi. Saniyorum 8 ileri versiyonu bir tik uste cikarmis basarisini. DSG nin de kendine gore arizalari ve sikintilarini oldugunu biliyorum ama Active select e gore ne derece fazla ariza yapar bilemiyorum. Dilerim birgun GM da bu kadar basarili bir sanzuman gelistirir.
    1.6 cdti Cosmo+Flexride

  • #2
    Ynt: Active select vs DSG

    o şanzıman sanırım dsg değil multitronic dir dsg'ler 7 ileri multitronicler kademesiz, vites geçişlerini o yüzden hissetmezsiniz, aracın kaç model olduğunu yazmamışsınız, ama yeni aldığı dediğiniz için sıfır diye değerlendirerek o araç 177 bg gücünde tabii ki de 1.6 cdti'dan ivmelenmesi çok daha iyi olacak, ayrıca da 2.0 motordan bahsediyorsunuz, torku da çok yüksek

    Yorum


    • #3
      Ynt: Active select vs DSG

      Motor, sanziman, güç, farkları ve kaçınılmaz Son.
      CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
      SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

      Yorum


      • #4
        Ynt: Active select vs DSG

        Aracınızı sevmeye bakın çünkü bu işin gerçekten sonu yok Insignia dan pahalı onlarca model var ve her daha iyisine binişimizde tiksinti gelirse işimiz zor
        2014 Insignia 1.6 170Hp A.Select Cosmo + Sunroof

        Yorum


        • #5
          Ynt: Active select vs DSG

          Çift kavramalar böyledir,hızlanırken verdiği kullanım zevki süper.Ancak şehir içinde ben tork konvertörlü şanzumanları daha kullanışlı buluyorum.Çift kavramalı şanzumanlar ekonomi yapmak adına yarım kavrama yaparak vites düşürmekten kaçınıyor.Çoğu zaman kendim müdahale edip vites düşürüyorum.Ancak tork konvertörlülerde böyle bir sorun yok bastığınız gibi araç yürüyor.
          Peugotun son çıkardığı tork konvertörlü şanzuman çok başarılı mesela vites geçişleri çift kavramaya yakın.Yeni gelecek insignia da böyle bir şanzumanın çift kavrama yerine kullanılmasını isterim.
          http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

          Ellere yar oldu
          2.0 CDTI
          Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

          5.25 Xdrive ///M(azot) Power

          Yorum


          • #6
            Ynt: Active select vs DSG

            Şu benim niyetlendiğim peugeot da bu şanzımandan var sanırım umut bey ?
            CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
            SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

            Yorum


            • #7
              Ynt: Active select vs DSG

              Premium olmayan araçlar içerisinde, kullandığım en kötü otomatik toyotanin mmt si, en iyi otomatik vw nin dsg si.
              İnsignia 2014 Cosmo 1.6 170hp, Marjet Sıvı Sistem LPG, Zeytin Yeşili, Otomatik, FlexRide Paketi, Çevre Görüş Paketi 2, Sunroof, BOSE Ses Sistemi, Park and Go Paketi, Isıtmalı Siena Perfore Deri Koltuklar

              Yorum


              • #8
                Ynt: Active select vs DSG

                Orjinal yazı sahibi: aSya
                Şu benim niyetlendiğim peugeot da bu şanzımandan var sanırım umut bey ?
                Hayır yeni şanzuman eat6 olarak geçiyor.İlk yeni 308 de kullanıldı,508 in makyajlı kasasında var.
                http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

                Ellere yar oldu
                2.0 CDTI
                Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

                5.25 Xdrive ///M(azot) Power

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Active select vs DSG

                  Ben Olsam Satar Aynısından Alırdım....

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Active select vs DSG

                    Okuduklarım ve karşılaştığım olaylat yüzünden DSG satın alınmaz kiralanır düşüncesindeyim.

                    Bu arada PSA'nın kullandığı yeni tam otomatik şanzıman Japon Aisin firmasının üretimi diye biliyorum.


                    Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Active select vs DSG

                      E yani o kadar da olsun elimizdekinin değerini bilelim.. 2 insignia=1 audi A4 ediyor para olarak
                      1.6 CDTİ SPORT MOHANGAY KAHVE

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Active select vs DSG

                        Orjinal yazı sahibi: Beschäler Insignia
                        Ben Olsam Satar Aynısından Alırdım....
                        +1

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: Active select vs DSG

                          7 yıldır var olan çok eskimiş bir şanzıman. Hiç bir değişikliğe de uğramadı. Benim arabamdakiyle bugün çıkanların ki aynı. Yani ben sorduğumda bana öyle bilgi verildi. Bilgi veren görevli " Çok memnun kalındığı ve sağlam olduğu için değiştirmiyorlar." dedi ama aslını isterseniz içimden "Yaw he he..." dedim geçtim. Ben başarısız bulmuyorum ama uçan kaçan bir hali de yok. Ruhsuz, bildiğin otomatik şanzuman işte. Memur mantığı, verilen işi iyi yapıyor ama ötesine berisine karışmıyor. Bu da onu başarısız yapmadığı gibi gözde de yapmaya yetmiyor. Bahsedilenler öyle değil. Belirli iddialara sahip ve bence başarılı mekanizmalar. Dolayısıyla bizim yaşlı memuru tepelemeleri normal. Bir şey çalışıyorsa kurcalanmaz mantığından ve para harcamak istememesinden olsa gerek Opel yıllardır aynı yaşlı memurla yoluna devam ediyor. Zaten beklentilerin limitli olduğu Opel'i alan bizler de bundan pek şikayet etmiyoruz.
                          Gidip vosvosa ya da Audi'ye vereceğim parayı Opel'e vermeye kalksam görün bakalım o memuru da bu AFL'yi de (ki 4800 TL verip değiştirdim geçen hafta) o aynaları da, o yol sesini de, gıırtıları da, vs. vs.'yi de Opel gözüne sokup sokup çıkarıyor muyum çıkarmıyor muyum.
                          Ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı!
                          2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: Active select vs DSG

                            Orjinal yazı sahibi: Flesius
                            7 yıldır var olan çok eskimiş bir şanzıman. Hiç bir değişikliğe de uğramadı. Benim arabamdakiyle bugün çıkanların ki aynı. Yani ben sorduğumda bana öyle bilgi verildi. Bilgi veren görevli " Çok memnun kalındığı ve sağlam olduğu için değiştirmiyorlar." dedi ama aslını isterseniz içimden "Yaw he he..." dedim geçtim. Ben başarısız bulmuyorum ama uçan kaçan bir hali de yok. Ruhsuz, bildiğin otomatik şanzuman işte. Memur mantığı, verilen işi iyi yapıyor ama ötesine berisine karışmıyor. Bu da onu başarısız yapmadığı gibi gözde de yapmaya yetmiyor. Bahsedilenler öyle değil. Belirli iddialara sahip ve bence başarılı mekanizmalar. Dolayısıyla bizim yaşlı memuru tepelemeleri normal. Bir şey çalışıyorsa kurcalanmaz mantığından ve para harcamak istememesinden olsa gerek Opel yıllardır aynı yaşlı memurla yoluna devam ediyor. Zaten beklentilerin limitli olduğu Opel'i alan bizler de bundan pek şikayet etmiyoruz.
                            Gidip vosvosa ya da Audi'ye vereceğim parayı Opel'e vermeye kalksam görün bakalım o memuru da bu AFL'yi de (ki 4800 TL verip değiştirdim geçen hafta) o aynaları da, o yol sesini de, gıırtıları da, vs. vs.'yi de Opel gözüne sokup sokup çıkarıyor muyum çıkarmıyor muyum.
                            Ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı!
                            Çok doğru, audi'yi opel fiyatına alamıyorsak olay sadece marka değeri değil sonuçta.
                            ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X