herkese iyi akşamlar aracımız ilk servisle tanışmasını bugün gerçekleştirdi 270 km olan aracın lastik havaları fabrika çıkışı 40'dan 32 ye düşürüldü ve 23 tl karşılıgında nitrojen hava vuruldu turbo kesintisi testte olmadıgı için müdahale edilemedi yazılım güncellemeyle düzelir dediler ama sorun görmedikleri için gerek duyulmadı debriyaj sertligi normal imiş debriyajım sert diyenlere duyrulur ilk bakım 15000 km veya 1 yıl cam filmi sordum 2 çeşit film var dediler 500 tl ve 650 tl body kit uygulaması içinde 1200 tl fiyat verdiler ama yapılmış araç olmadıgı için nasıl duruyor göremedik.Aracın şu anda ortalama yakıt miktarı 14.8 ilk bindigimde 20 lerdeydi yavaş yavaş düşecek inşallah düşmezse duman olduk son olarak gaz verip bıraktıgınız zaman vites kolunda hafif bir oynama var oda normalmiş dedi arkadaşlar
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
ilk servis
Collapse
X
-
Ynt: ilk servis
hangi servise gıttınız, ben nitrojenı sevmoyırum aracı sertlestırıyor, araba zaten sert,lastık havaları zaten 32 olması gerekıyor, cam fılmı ıcın bıraz fıyat yuksek kalmıs, pıyasada 90 lıradan başlamakta,yakıtınız arac yenı oldugu ıcın suan cok yakmakta, kullandıkca dusecektır, vites kolundakı cok az oynama normal, hepımızde var,body kıt ıcın fıyat ıyı, bazı servısler 1500 lira ıstıyolar ama bunu tavsıye etmem, yptırbılyosn gercek opc yaptır derım ama cok malıyetlı, turbo kesıntısıde zamanla yokoluyor, ılk basta bendede vardı, sımdı unuttum bıle, cok nadır oluyor...
-
Ynt: ilk servis
Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55paylaşım için teşekkürler
bu arada nitrojen bastırmışsınız, belirqin bi değişiklik hissettinizmi frenlemede olsun yol tutuşunda olsun veya ne bileyim yol sesi, bozuk yollardaki sarsıntılarda azalma qibi vs. ... ?
INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.
Yorum
-
Ynt: ilk servis
depoyu fulledikten sonra yol bilgisayarını sıfırlayın. araç gemiden indirilirken öğrendiğim kadarıyla görevliler biraz sert kullanıyormuş hatta ben olsam bende kullanırdım, sabahtan akşama kadar gemiden boş alana araba çek, bir süre sonra sıkardı dolayısıyla ortalama yüksek oluyor.
gaz verdikçe vites kolunun oynaması normal. bizde Vectra'da da oluyordu. hatta konusu açılmışken, elinizi vitesin üstünde tutmamaya özen gösterin. vites kolunun altında çok küçük vites yolları var, genişliği 4-5 mm bildiğim kadarıyla, elin ağırlığıyla bu yollara baskı yapıldığı için zamanla deforme oluyormuş. tüm araçlar için geçerli bu.
film ücreti biraz fazla gibi geldi bana sanki, daha ucuzdu diye biliyorum. bodykite 1200 dediklerine göre OPC Line fiyatını söylemişler.InsigniaTEAM
Yorum
-
Ynt: ilk servis
Orjinal yazı sahibi: efemurattOrjinal yazı sahibi: Gökhan_55paylaşım için teşekkürler
bu arada nitrojen bastırmışsınız, belirqin bi değişiklik hissettinizmi frenlemede olsun yol tutuşunda olsun veya ne bileyim yol sesi, bozuk yollardaki sarsıntılarda azalma qibi vs. ... ?
eklemek istedigim 1-2 konu daha var ilk defa bugün otobanda tecrübe etme şansım oldu araçı düşük viteslerde devirli kullanırsanız ıslık sesini bayagı bi uzun süre duyabiliyorsunuz 5.viteste 190 altıda 235 i gördü ve bayagıda rahattı tek sıkıntı 80-90 km lerde balans ortaya çıktı titreme vardı bayagı rahatsız edecek şekilde belki ilerde düzelir yani birdahaki otoban tecrübesinde yaşarsak aynı sorunu rot balans yaptırmamız gerekebilir turbo kesintisi genellikle ilk çalıştırmadan sonra 2000-3000 devir aralarında olmaya devam ediyor en kısa zamanda servise ugramamız gerekiyor düzeltemezlerse aracı geri vermeyi düşünüyorum sırf araca navi takalım diye ekranın oradan sesler gelmeye başladı bu sorunda bütün herkeste vardı bildigim kadarı ile herkese iyi akşamlar dilerim
Yorum
-
Ynt: ilk servis
5.Viteste 190 gorduyseniz fazla yuklenmemissiniz demekki.
Normal sartlarda
4.Vites. 200-210 civari
5.Vites. 230-240 civari gorulur.
Firsat bulup 6.vites ile deneyemedim2010 Opel Insignia 1.6 T Cosmo + Hakim Gri + Flyaudio DVD/Navigasyon/Turn Push
Yorum
-
Ynt: ilk servis
Orjinal yazı sahibi: efemurattabi rica etsem tüm viteslerin ulaştıkları maksimum hızlarıyla belirtirmisin.. bende yakın zamanda ona göre bi deneme yapayım bakalım motor ne alemde... )
Yorum
Yorum