Herkese hayırlı akşamlar, yaklaşık 15 gün önce aracımla ufak bir kaza yaptım, öndeki araç önüne çıkan kontroksüz servis nedeniyle durdu, ben de ani fren yaptım ama kayarak arkadan hafifçe vurdum benim arkamdaki de bana bayağı sağlamca vurdu arada kaldık kısacası, çok şükür kimseye birşey olmadı,önemli olan da bu zaten bence. Fazla uzatmayayım benim aracımda ön ve arka tampon kırıldı sol ön farın ayağı kırıldı, bi de soğutma ve turbo radyatörlerinde çok ufak ezik oldu. Tutanak felan derken aracı servise götürdüm, kaskoyu opel erdemirde eureko bünyesinde hizmet veren opel kasko adındaki bir kasko poliçesi şeklinde yaptırmıştım. Gelen eksper tamponlara değişim far ve radyatörlere tamir kararı almış ve sorunlar böylece başladı. Servis bana farın tamirinin farda buhar yapma v s. gibi sorunlar çıkaracağını ve bu da yetmezmiş gibi tamir sonrası farda gelişecek sorunlarda garantinin geçersiz olacağını söylediler. Ne yapacağımı şaşırmış bir vaziyette eurekosigorta ve opel türkiyeyi aradım ama olumsuz cevap aldım. Bunun üzerine eurekosigorta ve opeltürkiye ye aracımın 6-7 aylık bir araç olduğunu, hem oluşacak sıkıntı sonrası garanti sıkıntısından hem de OPEL KASKO diye özellikle isimlendirilen hizmetin diğer kaskolardan farkı olması gerektiğini düşündüğümden dolayı yardım ve ilgi talep ettim. Yaklaşık 3 saat sonra eurekosigortadan bana dönüş yapan yetkili OPEL KASKO kullandığınız için parçaların hepsi değişecek tamir yapılmayacak dedi ve içimi rahatlattı, özetle müşteri olarak işin peşine düşmeyince ne yazık ki kimse olması gerektiği gibi davranmıyor. Komik olan durum ise opel türkiye bana 3 gün sonra döndü ve konuyu araştırdıklarını ve eksperin kararına birşey yapamadıklarını parçaların tamir olacağını söyledi arayan bayana siz servislerinizden ne kadar bihabersiniz maşallah dedim, benim aracımın parçaları 3 gün önce sipariş edildi siz bunu bilmiyor musunuz dedim , arayan bayan ne diyeceğini şaşırdı utançla kapattı telefonu
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
UFAK BİR KAZA VE SONRASINDA KASKO ŞİRKETİ-EKSPER ÇIKMAZI
Collapse
X
-
Ynt: UFAK BİR KAZA VE SONRASINDA KASKO ŞİRKETİ-EKSPER ÇIKMAZI
Geçmiş olsun, can sıkıcı bir durum ama en azından çözüme kavuşmuş. Aracınızın değer kaymını da talep ettiniz mi? 2016'da öyle bir durum var biliyorsunuz. Yeni poliçelerde mi geçerli sadece bilmiyorum ama aracınız çok yeni, yazıktır. Bence bir de onun peşine düşün. En son çarpan siz olmadığınız için size arkadan çarpan üstlenecek tüm masrafları zaten.2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero
Yorum
-
Ynt: UFAK BİR KAZA VE SONRASINDA KASKO ŞİRKETİ-EKSPER ÇIKMAZI
Kesinlikle öyle, araç bagaj kapağındaki avuç içi kadar ezik için servise tam dört kez git gel yaptım. Önce düzeltme yapılmış bagaj kapağı ezilen kısım boyanmıştı, aldım arabayı geldim bagajı açtım ki bagaj kapağının içe dönen kısmı macunlu ve boyanmamış, gittim orada bir usta (kusura bakmayın ama gerizekalı muhtemelen) bana bagaj kapağının iç kısmını boyamadık ki satarken sıkıntı olmasın dedi ( bahsettiği boyanmamış yer 2 milim kalınlığında 10 santim uzunluğunda bir şerit. Saçmalama arkadaşım felan dedim güya halloldu geldim bagaj kapağı bakalitleri bagajı kapatıp açtım döküldü, meğerse düzgün takmamışlar başka birgün tekrar gittik taktılar sonra bagaj kapağı boyasında yine sorun pasta cila v.s
Sonunda düzeldi ama bütün işim gücüm arasında bu sorumsuz ustalar yüzünden dört kez servise git gel yapıp arabayı bıraktım. Yaşadığım sorun 5*5 cm lik bir ezik için yaşadığım rezilliğin kısa bir özetiydi. Yakın illerde düzgün servis arıyorum, Trabzon,Kayseri v.s. gibi.Eğer tavsiye eden arkadaş olursa memnun olurum. Hem gider tatil yaparım hem bakımı yaparım kafa rahat eder. Erzurum Opel Erdemir Servisi mi hele bi de kaporta işiniz mi var kesinlikle uzak durun çok samimi söylüyorum rezalettttt
Yorum
-
Ynt: UFAK BİR KAZA VE SONRASINDA KASKO ŞİRKETİ-EKSPER ÇIKMAZI
Geçmiş olsun
Son zamanlarda bütün sigorta şirketleri maliyetleri düşürmek için tamir olma ihtimali olan herşeyi tamire yönlendiriyor hal böyle olunca müşteri memnuniyeti düşüyor herşeyden önemlisi expertiz yapan kişinin kararı öncelikli
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum
-
Ynt: UFAK BİR KAZA VE SONRASINDA KASKO ŞİRKETİ-EKSPER ÇIKMAZI
Orjinal yazı sahibi: FacomXGeçmiş olsun
Son zamanlarda bütün sigorta şirketleri maliyetleri düşürmek için tamir olma ihtimali olan herşeyi tamire yönlendiriyor hal böyle olunca müşteri memnuniyeti düşüyor herşeyden önemlisi expertiz yapan kişinin kararı öncelikli
Yorum
Yorum