aracımı alalı altı gün oldu şimdi değerlendirme zamanı ,öncelikle eski aracım astra j 1.6 t ile karşılaştıracağım ,biliyorum aynı sınıf değiller ama 5 sene kullandığım araçla arasındaki farkları anlatmam daha doğru olur benim açımdan.İnsignia öncelikle konfor ve sessizlik olarak astradan çok daha iyi ki astrada 17 jant vardı insigniamda 19 jant ve 40 yanak var buna rağmen çukur ve kasislerden daha yumuşak geçiyor,koltuklar astaramda olduğu gibi vücudu sarıyor ve viraj alırken sizi daha güvende hissettiriyor birde şoför ve yolcu koltuğunda baldır desteği ve öne arkaya hareket eden kafalıklar varki insana evdeki rahat tv koltuklarını aratmıyor ,sessizlik konusuna gelince astram yanımdan araç geçtiğinde veya çok yüksek sesle yanında konuşulduğunda sesi içeri alıyordu ama insigniada bu durum yok sessiz ve rahat bir seyehat garantili ,motor sesi ilk startta az bir tıkırtı olarak var ama 5 dk içinde o ses gidiyor ve yerine turbonun tatlı tübülans tınısı kalıyor,yol tutuşu olarak en az her virajda 40 km lik fark var yani her viraja +40 km hızla gire biliyorum astraya göre.motor karşılatırmam biraz adaletsiz olacak biri benzinli diğeri dizel ,astrada güç 2200 dd da aniden patlayarak geliyordu ve araç kafa atarak ileri atlıyordu ,insigniamda ise güç herdaim ayğımın altında yani gaza basınca öyle delirerek giden bir araç yok bir lokomotif gibi sürekli devam eden lineer bir güç çıkışı var ve arkadan sürekli itiliyormuşsunuz gibi hissetmenizi sağlıyor,en büyük çekincem olan ara hızlanmada ise araç hiç tereddüt etmeden daha büyük bir tork vermek için en yüksek torku vereceği vites ve devir bandına geçip hızlanıyor.gelelim yakıt tüketimine 6 günde 350 km ye yakın yol yaptım bunun 250 km si uzun yol ki 120-140 km bandında bir hızla alındı geri kalan 100 km ise şehir içi ki ne şehir içi 4 km lik bir parkur İstanbulun ara sokaklarındaki sıkışık trafik gibi 18-20 km hız ve dik yokuş çıkışı olan bir güzergah ,işte tüm bu destinasyonun ortalama tüketimi 8,4 lt sadece şehir içi tüketimi 9,2 lt ,bazılarınıza çok gelebilir ama şöyle bir örnek vereyim astramla aynı şartlarda ilk senemde 17 lt gibi bir ortalamam vardı ,tahminim ilk bakımdan sonra bu değer şehir içi aynı güzergahta 8 lt yi geçmez.şimdi aracın kötü yönlerini anlatayım ilk olarak yakıt lokurtusu evet arkadaşlar malesef araçta dalga kıran yok ve yakıt tankı lokurtusu çekiyorsunuz ,ben bu durumu ilk bakımda hallettirmeye çalışacağım,ikinci olarak araçla beraber gelen goodyear eagle f1 asymmetric 2 lastikleri yol tutuşu olarak iyi konforlu ama çok sesli çalışıyor yani araç içinde sürekli bir uğultu var yani lastik sesini çok veriyor,evet işin özü bu fiyata bu sınıf alına bilecek en iyi araç.
şimdi astra ile insignia farkına değinmişken sizin astra 18 jant olabilir babam da cosmo artı flexride ve bende 2014 astra 1.6 cdti sport paket var.yumuşaklık konusuna gelince astra 1.6 dizel ile daha yumuşak amartisörlere geçti ve 1.6 170 lik insignia ya göre bariz daha yumuşak belki insigniada da öyle bir olabilir kullanmadım ama deneyeceğim.izolasyon konusuna gelirsek insignia da sadece lastik sesi aldığı için uğultu oluyı sadece bu konuda sizle aynı fikirdeyim viraj konusuna gelirsek 40 km hızlık bir fark çok fazla en fazla 10 bilemredin 20 km fark oluşur o da spor modda diğer türlü astra j fiyat performans olarak nence en ideal araçtır astra k yı kullandım şahsen j yi verip k almayı düşünmem
2014 astra 1.6 cdti sport+still (ateş kırmızı) 2014 insignia 1.6 sidi at flexride park go sunroof
O yakıt deposu sesleri deneme otosunda benim de çok dikkatimi çekti, 1.6 180'likte öyle sesler duymadım mı acaba, yoksa ne zamandır depoyu doldurmadım ses onda da var ben mi unuttum acaba?
ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT
Bir de benim kullandığım araçta inanılmaz bir işçilik hatası vardı oha dedim, hemen koşup kendi arabamı kontrol ettim, neyse ki benimkinde öyle bir hata yok. Göğüsün kapılarla birleştiği noktalarda şoför tarafına parmak giriyor, diğer taraf tam sıfıra sıfırdı. Göğüsü bayağı bir hatalı monte etmişlerdi.
ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT
aracımı alalı altı gün oldu şimdi değerlendirme zamanı ,öncelikle eski aracım astra j 1.6 t ile karşılaştıracağım ,biliyorum aynı sınıf değiller ama 5 sene kullandığım araçla arasındaki farkları anlatmam daha doğru olur benim açımdan.İnsignia öncelikle konfor ve sessizlik olarak astradan çok daha iyi ki astrada 17 jant vardı insigniamda 19 jant ve 40 yanak var buna rağmen çukur ve kasislerden daha yumuşak geçiyor,koltuklar astaramda olduğu gibi vücudu sarıyor ve viraj alırken sizi daha güvende hissettiriyor birde şoför ve yolcu koltuğunda baldır desteği ve öne arkaya hareket eden kafalıklar varki insana evdeki rahat tv koltuklarını aratmıyor ,sessizlik konusuna gelince astram yanımdan araç geçtiğinde veya çok yüksek sesle yanında konuşulduğunda sesi içeri alıyordu ama insigniada bu durum yok sessiz ve rahat bir seyehat garantili ,motor sesi ilk startta az bir tıkırtı olarak var ama 5 dk içinde o ses gidiyor ve yerine turbonun tatlı tübülans tınısı kalıyor,yol tutuşu olarak en az her virajda 40 km lik fark var yani her viraja +40 km hızla gire biliyorum astraya göre.motor karşılatırmam biraz adaletsiz olacak biri benzinli diğeri dizel ,astrada güç 2200 dd da aniden patlayarak geliyordu ve araç kafa atarak ileri atlıyordu ,insigniamda ise güç herdaim ayğımın altında yani gaza basınca öyle delirerek giden bir araç yok bir lokomotif gibi sürekli devam eden lineer bir güç çıkışı var ve arkadan sürekli itiliyormuşsunuz gibi hissetmenizi sağlıyor,en büyük çekincem olan ara hızlanmada ise araç hiç tereddüt etmeden daha büyük bir tork vermek için en yüksek torku vereceği vites ve devir bandına geçip hızlanıyor.gelelim yakıt tüketimine 6 günde 350 km ye yakın yol yaptım bunun 250 km si uzun yol ki 120-140 km bandında bir hızla alındı geri kalan 100 km ise şehir içi ki ne şehir içi 4 km lik bir parkur İstanbulun ara sokaklarındaki sıkışık trafik gibi 18-20 km hız ve dik yokuş çıkışı olan bir güzergah ,işte tüm bu destinasyonun ortalama tüketimi 8,4 lt sadece şehir içi tüketimi 9,2 lt ,bazılarınıza çok gelebilir ama şöyle bir örnek vereyim astramla aynı şartlarda ilk senemde 17 lt gibi bir ortalamam vardı ,tahminim ilk bakımdan sonra bu değer şehir içi aynı güzergahta 8 lt yi geçmez.şimdi aracın kötü yönlerini anlatayım ilk olarak yakıt lokurtusu evet arkadaşlar malesef araçta dalga kıran yok ve yakıt tankı lokurtusu çekiyorsunuz ,ben bu durumu ilk bakımda hallettirmeye çalışacağım,ikinci olarak araçla beraber gelen goodyear eagle f1 asymmetric 2 lastikleri yol tutuşu olarak iyi konforlu ama çok sesli çalışıyor yani araç içinde sürekli bir uğultu var yani lastik sesini çok veriyor,evet işin özü bu fiyata bu sınıf alına bilecek en iyi araç.
şimdi astra ile insignia farkına değinmişken sizin astra 18 jant olabilir babam da cosmo artı flexride ve bende 2014 astra 1.6 cdti sport paket var.yumuşaklık konusuna gelince astra 1.6 dizel ile daha yumuşak amartisörlere geçti ve 1.6 170 lik insignia ya göre bariz daha yumuşak belki insigniada da öyle bir olabilir kullanmadım ama deneyeceğim.izolasyon konusuna gelirsek insignia da sadece lastik sesi aldığı için uğultu oluyı sadece bu konuda sizle aynı fikirdeyim viraj konusuna gelirsek 40 km hızlık bir fark çok fazla en fazla 10 bilemredin 20 km fark oluşur o da spor modda diğer türlü astra j fiyat performans olarak nence en ideal araçtır astra k yı kullandım şahsen j yi verip k almayı düşünmem
aracım 17 jant 1.6 180 hp lik olandı 2010 model di,viraj olayını 5 senelik astra j deneyimime dayanarak yazdım
Orjinal yazı sahibi: kingdragon
Bir de benim kullandığım araçta inanılmaz bir işçilik hatası vardı oha dedim, hemen koşup kendi arabamı kontrol ettim, neyse ki benimkinde öyle bir hata yok. Göğüsün kapılarla birleştiği noktalarda şoför tarafına parmak giriyor, diğer taraf tam sıfıra sıfırdı. Göğüsü bayağı bir hatalı monte etmişlerdi.
Bir de benim kullandığım araçta inanılmaz bir işçilik hatası vardı oha dedim, hemen koşup kendi arabamı kontrol ettim, neyse ki benimkinde öyle bir hata yok. Göğüsün kapılarla birleştiği noktalarda şoför tarafına parmak giriyor, diğer taraf tam sıfıra sıfırdı. Göğüsü bayağı bir hatalı monte etmişlerdi.
Neredeyse aynısı malesef bende de var
Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc
Yorum