Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İnsignia Hakkında Yardım

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • İnsignia Hakkında Yardım

    Merhaba arkadaşlar, foruma yeni katıldım, kısmet olur da alırsam ben de yakında bir İnsignia sahibi olacağım,
    Dizel focus ile insignia arasında kaldım, donanım benim için önemli. 2011 ve üzeri boş focuslar 50-60 bin lira arası şu an, bir de 1.6T insignia buldum 57.500 TL. 1.6 TDCİ focus kadar az yakmasını beklemiyorum tabi ama 1.6T insignia çok fazla yakar mı? Araç lpg'li : http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...39262221/detay
    Ortalama olarak yapacağım yol 300 ü şehir dışı olmak üzere ayda yaklaşık 1500 km. Epey araştırdım ama hep benzinli tüketimlerle ilgili paylaşımlarda bulunulmuş, benzinle başetmem zaten mümkün değil.
    Ayrıca sorun çıkaran bir araç mıdır? Sık sık sanayiye götürür mü? Şimdiden teşekkürler..

    * Konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum ancak tavsiyeyle ilgili bir kategori bulamadım.

  • #2
    Ynt: İnsignia Hakkında Yardım

    welcome

    1.6 LPG ile memnun olan da olmayan da. Genel görüş 1.6 LPG'den uzak durulması yönünde . Tecrübeli arkadaşlar ayrıntılı bilgi vereceklerdir.


    Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

    Yorum


    • #3
      Ynt: İnsignia Hakkında Yardım

      welcome



      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

      Yorum


      • #4
        Ynt: İnsignia Hakkında Yardım

        @HaniBanaDemiş, @FacomX hoşbuldum, teşekkür ederim.
        İnsignia'ya kelimenin tam anlamıyla aşığım. Hiç de binme fırsatım olmadı aslında, içine dışına her köşesine aşığım binmediğim halde.
        LPG problem çıkarıyorsa şimdilik hayal olarak kalacak benim için. Tecrübeli abiler de fikir versinler de bakalım, ne karar vereceğiz.

        Yorum


        • #5
          Ynt: İnsignia Hakkında Yardım

          Alacağınız araç madem lpgli olmak zorunda. O zaman, LPG takılmamış temiz bir araç bulup uygun kit i sizin taktırmanız. Böylece en uzun vade de en az sorunla uğraşırsınız. 47 bin km ye kadar lpg de nasıl kullanılmış nasıl yakıt almış bilemezsiniz.
          CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
          SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

          Yorum


          • #6
            Ynt: İnsignia Hakkında Yardım

            İlla 1.6 ve Cosmo olması şart değilse bütçenizin elverdiği bir 1.4 E.Elegance alın. LPG'yi sonradan taktırırsınız ve sorunsuz olur.


            Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

            Yorum


            • #7
              Ynt: İnsignia Hakkında Yardım

              welcome

              1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..

              Yorum


              • #8
                Ynt: İnsignia Hakkında Yardım

                welcome
                [URL=http://s1347.photobucket.com/user/serdarsemerci/media/Mobile%20Uploads/07%20ycj%2033/fbd6a128-67c0-4ebe-9883-c3653bb12d5c_zpsaf5994b4.jpg.html]

                Yorum


                • #9
                  Ynt: İnsignia Hakkında Yardım

                  LPG li araçtan uzak durun forumda çokça konu açıp sıkıntı yaşayan var. Ha 50 binde bir araç bulup LPG yi kendiniz taktirirsiniz orası ayrı. Ama kişisel görüşüm kendiniz de taktirmayin 3 bin liraya kit taktirip amorti etmeniz baya bir km gerektirir.
                  İnsignia 1.6T Cosmo Metro Mavi DVD800

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: İnsignia Hakkında Yardım

                    insgna44, @Serdardr hoşbuldum, teşekkür ederim.
                    Yorumlarınız için teşekkürler, forumda bu aracı lpg li olarak kullananlar varsa görüşlerini rica ediyorum.
                    Urfada çok bulunan bir araç değil, benzinli bir tane var ama 83 binde, bayağı yıpranmış gibi görünüyor fotoğraflarda, o kadar parayı verip sağında solunda yırtık sökük olan araba da alınmaz.
                    Antep, Diyarbakır, Adıyaman gibi komşu illere de bakacağım, en fazla gidebileceğim yerler buralar daha öteye gidemem, dediğiniz gibi 1.4 turbolara da bakacağım, aslında lpg li olduktan sonra cüssesine, konforuna göre biraz yakacaktır, yani 1.6T nin yakıtına da çok takılmam diye düşünüyorum, tabi lpg ile.
                    Linkteki araçta 3500 lira değerinde lpg olduğu söylenmiş, prins olabilir, araştırdığıma göre en sorunsuzu oymuş, gidip bakacağım bugün.
                    Araçtaki lpg prins marka ise de mi uzak durayım sizce? Alıp da subaplarını değişebilirim problem olmaz, 1000-1500 lira masraf yaparım gerekirse, bunları da gözönünde bulundurarak lpg ile ilgili son söyleyecekleriniz nelerdir?

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: İnsignia Hakkında Yardım

                      Benden size naçizane bir tavsiye; eğer dizel focusla insignia Arasında kaldıysanız gidin dizel focus alın, canım insigniaya LPG takıp ne kendinizi ne de güzelim arabayı üzmeyin.
                      ESKIDEN 2010 INSIGNIA1.6TURBO COSMO OLIMPIK BEYAZDI
                      ŞIMDI 2014INSIGNIA 1,6TURBO SIDI COSMO OTOMATIK STIL+PARK&GO PAKET KARBON SIYAH

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: İnsignia Hakkında Yardım

                        size rehber olması açısından paylaşıyorum.. haziran ayında 107000kmde 2009 insignia sport tourer aldım ve hemen sübaplarını çelikle değiştirip prins marka lpg taktırdım. ve geçen hafta ilk yağ değişimimi yaptım. aracım şimdi 115000kmde. 8bin km binmişim. kmde ortalama 9litlrelerde oluyor şehiriçi dışı karma. kmde nerdeyse 200kuruş farkediyor lpg. 4.viteste gerçekten rahatça 200km hızlara çıkan bir araç. ama sürekli o devirlerde kullanırsanız benzinde de sübaplar zarar görebilir. bu arada focus ile kıyaslamak bu araçlara ayıptır en hafifinden.. focusu ancak astra ile kıyaslayabilirsiniz..sürekli lüx segment araba lastiklerine bakarım yollarda denk geldikçe ve 245 45 18 lastikli arac yok gibi..hele sizin baktığınız araçtaki flexride anlatılmaz yaşanır.. forumdakilerin yazılarını almadan önce takip ettiğimde bende çok farkedememiştim aracımda flexride olmasının önemini. insanlar zamanla türkiyede lpg sektörü geliştikçe benzinli arabalara dönüş yapmaya başlayabilirler..ben 8000kmde daha arıza ışığı yada başka bir sorunsalla karşılaşmadım prins lpg ile alakalı..merak ettiğiniz bişey olursa sorunuz. ama parçası pahalı. benim spoyler kırıldı 2100tlye geliyor almanyadan.. dikkatli ve kasgolu binmek lazım..

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: İnsignia Hakkında Yardım

                          Bence dizele yonelin benzinli araba ne kadar ekonomik olsa da yakar su an 1.1 motor benzinli arac kullaniorum dizel jeep kadar yakiyor su an satip insignia alma asamasindayim 1.6 insignia icin lpg sikintili duydum bence bu arabaya gitmez 57bine cok rahat dizel otomatik bile bulabilirsin cosmo arastirirsan vergisini dert etme dizel benzin farkindan bile cikarirsin o farki

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: İnsignia Hakkında Yardım

                            Arkdslar edition paket alcam 2010model tutulan bi paketni satarken zorlanirmiyim

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: İnsignia Hakkında Yardım

                              Paranızın limitinin yettiği en iyisini alın. Sadece editionlara yetiyorsa, en düşük km li veya en az hasarlı / boyasızlarına bakın. Eğer biraz yüksek km li cosmolara yetiyorsa onlara bakın. Fakat biri 30/40, cosmolarında 70-90 bn km ise deymez. Düşük km her zaman daha avantajlıdır. Tabi AFL far konbinasyonun olmaması büyük eksiklik olurdu.
                              CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                              SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X