saygıdeğer insigniateam üyeleri herkese hayırlı günler
dün gitmiş olduğumuz misafirlikde konu arabadan açıldı genellikle alman araçları üzerinde duruldu ve ayriyetten de opel insignia üzerinde konu tartışıldı
konuya gelecek olursam bulunduğum ortamdaki insanlar insignianın çok yaktığını, o tork değerinin bu kadar büyük ve ağır bi aracı kaldırmakda zorlandığını, opelin ilk defa böyle turbolu araç çıkarttığını ve bu turbolu araçlarında (yani insigniadan bahsediyor) sorun çıktığını turboyu bir müddet sonra yediğini, hiçbir lpg ye uyumlu olmadığını, şanzımanın genellikle masraflı ve çok sorun çıkartacağını belirttiler
ve işin komik tarafı 1.6 turbosuzların çok daha mantıklı ve ideal olduğunu savundular
sizce insanlar neden hala böyle bilgi yanlışlılarına maruz kalarak yorum yapabiliyorlar ne var bu araçda bu kadar anlamadım ben
geri kalan yorumları sizlere bırakıyorum ve düşüncelerinizi merak ediyorum
şimdiden sevgi ve saygılarımla
dün gitmiş olduğumuz misafirlikde konu arabadan açıldı genellikle alman araçları üzerinde duruldu ve ayriyetten de opel insignia üzerinde konu tartışıldı
konuya gelecek olursam bulunduğum ortamdaki insanlar insignianın çok yaktığını, o tork değerinin bu kadar büyük ve ağır bi aracı kaldırmakda zorlandığını, opelin ilk defa böyle turbolu araç çıkarttığını ve bu turbolu araçlarında (yani insigniadan bahsediyor) sorun çıktığını turboyu bir müddet sonra yediğini, hiçbir lpg ye uyumlu olmadığını, şanzımanın genellikle masraflı ve çok sorun çıkartacağını belirttiler
ve işin komik tarafı 1.6 turbosuzların çok daha mantıklı ve ideal olduğunu savundular
sizce insanlar neden hala böyle bilgi yanlışlılarına maruz kalarak yorum yapabiliyorlar ne var bu araçda bu kadar anlamadım ben
geri kalan yorumları sizlere bırakıyorum ve düşüncelerinizi merak ediyorum
şimdiden sevgi ve saygılarımla
Yorum