Ynt: VW bunu ülkemizde de yapmış mıdır? Ya da yapsa ne olurdu?
Türkiye deki vergi sisteminden kaynaklı bir fiyat yüksekliği var. Ortalama 70 binlik bir arabanın net fiyatı 40 bin tl dir.Bu tüm markalar için geçerli. Yani 70 bin tl nin 30 bini devlete gidiyor.Oda yetmiyor birde yılda 2 defa daha vergi alınıyor. Bir diğer örnek 50 bin liralık bir arabanın net fiyatı 28 bin 22bin tl vergi. Sonuç olarak arabalar pahalı değil vergiler çok...
Ynt: VW bunu ülkemizde de yapmış mıdır? Ya da yapsa ne olurdu?
Orjinal yazı sahibi: eniskose
Türkiye deki vergi sisteminden kaynaklı bir fiyat yüksekliği var. Ortalama 70 binlik bir arabanın net fiyatı 40 bin tl dir.Bu tüm markalar için geçerli. Yani 70 bin tl nin 30 bini devlete gidiyor.Oda yetmiyor birde yılda 2 defa daha vergi alınıyor. Bir diğer örnek 50 bin liralık bir arabanın net fiyatı 28 bin 22bin tl vergi. Sonuç olarak arabalar pahalı değil vergiler çok...
muadilleri ile karşılaştırıldığında VW de arabalar da pahalı
Ynt: VW bunu ülkemizde de yapmış mıdır? Ya da yapsa ne olurdu?
Orjinal yazı sahibi: bilgecem
Orjinal yazı sahibi: Funkyair
Bundan sonra satılamayan vosvoslar Türkiye'ye
Yine de sıra bitmez...
Aynen kayınvalidenin golfü satsak iyiydi
VW yönetimi 6.5 milyar dolar teklif etmiş sistem değişikliği için ama yemez
Sırada audi ve porş 3.0 TDI lar var
Ynt: VW bunu ülkemizde de yapmış mıdır? Ya da yapsa ne olurdu?
Cidden çok sevindim, birde halkın arabasıymışta şöyle kaliteli böyle yolda bırakmaz, yok bluemotion motorlar diye diye herkese ittirdiler. Arkadaş gidiceksin bir arabaya 120 milyar para verceksin ( passat comfortline dsg) ama arabanın neredeyse her tarafı sert plastik olcak, halojen far olcak vites kutusu hala sıkıntılı olucak vs. Vs. Yani sizden 120 milyar alcaklar sınra 6 ay bekletip 50 milyarlık arabayı teslim edicekler.
Markalar dünyayı kirletmemek adına çevreci motorlar üzerinde çalışırken, bunlar üçkağıtçılık üzerine çalışmışlar. Yakalandıkları iyi oldu.
Başlığa da cevabım evet kesinlikle memleketimizde bu düzembazlık yapılmıştır. Ç
Yorum