2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero
Bir de sedan insignia yerine st tercih etmenizin sebebi neydi?
Sanırım bu soru bana idi. Çocuklarım olduğu için bagajı olsun istedim. Ayrıca panaromik cam tavanı çok güzel. Birde kişisel fikrim sedandan daha güzel. Arkada uzun biri Kafası tavana vurmuyor.
"Herşeyi Senin için yarattım diyen" RABBİNE, "Herşeyden senin için vazgeçtim" diyebilmektir AŞK.
Gereksiz bir konu ve komik bir karşılaştırma olmuş. İnsigniayı ilk aldığım zaman babam bana "opel uzun yol arabasıdır." demişti. hakikaten şehiriçi trafikte biraz yoruyor ama gerek dönüş kabiliyeti gerekse performansı açısından üstündür. Yazılanları okuyunca benim aracım insignia değil miydi diye düşündüm. Kaldı ki bizim araçları da 5 ve 6. viteste 2000 devir altı kullanıp eziyet etmeyin motora.
Zaten babanızla aynı şeyleri düşünmüşüz. Burada paylaşmayacaksak düşüncemizi gidip BMW sitesinde mi yazalım tüm yorumlarımı okursanız Artı ve eksisini yazdım. Bu sitede yüzlerce eleştiren yorum var. 100+ hızlar için zaten sorun yok. Diğer arkadaşın yorumu pilotajla ilgili bence. 10 sene Reno 12 kullandım. 5 senede Broadway. Insignia devri ile Alıp gider. Ağırlığı dikkate almadan yorum yapmak yanlış.
"Herşeyi Senin için yarattım diyen" RABBİNE, "Herşeyden senin için vazgeçtim" diyebilmektir AŞK.
İnsignia St aracımı İstanbul şehiriçinde haftasonları kullanıyorum. Hafta içi şirket aracım golf otomatik higline modeli var. Iki araç birbirine çok zıt. Haftaiçi agresif Kalkış ve otomatik rahatlığına alışınca hafta sonu kendi aracım çok Hantal ve zevksiz geliyor. Malum şehiriçi trafiğinde ortalama Hız 35 km Geçmiyor. Yokuşlar ve trafik çok. Araç uzun olunca park problemi de cabası. Uzun yolda çok iyi ama bu araç şehiriçi kullanımı için çok tercih edilecek bir araç değil sanki. Belki dizel otomatiği daha farklı olabilir. Düşük vitesler işin Sprint booster taktım. Ama golf gibi kullanınca çok ciddi Yakıt tüketiyor aracım. Birde klima açıkken çok ciddi performans kaybı oluyor. Kullanıcının beklentisi ve yol şartlarına göre araç tercihleri farklı oluyor. Aracımın tipi ve uzun yol performansından dolayı tercih ediyor ve seviyorum. Ama tek araç olsa bu olumsuzluklardan dolayı Üzülerek başka tercihim olurdu.
sport truer kullanan biri olarak şehir içi kullanımda pratik olmak için küçük araç kullanılabilir ama ben henüz dediğiniz gibi bir sıkıntıyla karşılaşmadım insigna bu cüssesiyle düşünüldüğünde çok seri diyebilirim.
Bizim 1.6 t ler yokusta clio falan dinlemez sizin aracta sorun vardir. 6. vites olsa nolcak 2.500 devir ustu her turlu gaza bastiginizda arac yukselir. Size kalsa clio benzinli c180 ide bmw 520i yide gecer nede olsa benzinli arac bunlar yokus cikamazlar dimi. Ama durum oyle degil devir tutturan her benzinli arac yokusu affetmez. Clio 120 de tikanir hele bide 4 kisi varsa aracta siyah dumani arkadan atar demedi demeyin.
Gaza basarsanız çıkmaz dediğim satırı bana gönderirmisiniz ? Ben diyorum ki 120 sabit hızda yokuşta hangisi önce bayılır diyorum, siz gaza basarsanız yükselir diyorsunuz. Atın arkasından kırbaçla vurunca oda hızını arttırıyo, konu farklı.
[/quote]
Bu hangi vitesle yarışacağınıza bağlı.İnsignia ile 3. viteste sabitlerseniz 120 km hıza hiç bayılmaz inanın.Clio ve İnsignia'nın vites oranları farklıdır.İnsigina Clio'nun yapacağı son hızı 4. vitesle yapar... Yani demem o ki Clio ve İnsignia'yı 5.vitesle sabitleyerek yokuş performansını karşılaştıramazsınız. İnsignia'yı 5. vitesle 180 km hıza filan sabitlemeniz lazım ki bayılmasın.Ha 120 km hızda kararlı iseniz İnsignia'yı 3. viteste 120 km hıza sabitleyip öyle deneyin Clio'yu...
2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Bir de İnsignia yüksek deviri sever,bağırdı mı vites büyütüyorum demişsiniz,Clio dizeldir ve dizel araç torkunu genelde 1750-2500 devir arası veriri ve ondan sonra tork düşer.Benzinli ise farklıdır,bizimkiler 1500-5500 devir arası verir torkunu,devir çevirme fazladır benzinlide. Çok düşük devirde kullanmak da motoru bitirir yalnız aklınızda oldun.Yani İnsignia'yı yüksek devirde kullanmak daha sağlıklıdır düşük devirde kullanmaktan.Hem performans alırsınız hem de Clio ile karşılaştırmak zorunda kalmazsınız.
2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Şuan clio kullanan biri olarak gülme krizine girdim.Yahu deli misiniz siz. Bu iki arabanın adının aynı satırda yan yana gelmesi bile büyük lütuf.Yolda yan yana gelemezler çünkü. Tabi ki clio çok daha daha iyi. Çünkü en iyi araba bindiğin araba demişler
Rabbim tez zamanda inşallah ben bu aracı yakmadan bir insignia nasip eder.Çünkü bizim cihazlar araba değil, araç...
Şuan clio kullanan biri olarak gülme krizine girdim.Yahu deli misiniz siz. Bu iki arabanın adının aynı satırda yan yana gelmesi bile büyük lütuf.Yolda yan yana gelemezler çünkü. Tabi ki clio çok daha daha iyi. Çünkü en iyi araba bindiğin araba demişler
Rabbim tez zamanda inşallah ben bu aracı yakmadan bir insignia nasip eder.Çünkü bizim cihazlar araba değil, araç...
haha Helal olsun ne diyim
2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero
Konu gittikçe eğlenceli hale geliyor ben clio 4 90 bg otomatic ve 1.6t kullanıyorum şunu söylemeliyim evet clio insignia yı geçer ama ilk 40km ye kadar ondan sonra insigniayı görürmü bilmem
İnsignia her zaman söyleriz dur kalk araçı değil 50-60 km den sonra bence sınıfında hiçbir araca geçilmez
İki araca da sahip olmuş biri olarak bakkala clio ile azıcık uzamaya ise insignia ile gidilir derim. Ha bakkala insignia ile gidilmez mi? Gidilir, şekliniz olur haha haha
Bir de İnsignia yüksek deviri sever,bağırdı mı vites büyütüyorum demişsiniz,Clio dizeldir ve dizel araç torkunu genelde 1750-2500 devir arası veriri ve ondan sonra tork düşer.Benzinli ise farklıdır,bizimkiler 1500-5500 devir arası verir torkunu,devir çevirme fazladır benzinlide. Çok düşük devirde kullanmak da motoru bitirir yalnız aklınızda oldun.Yani İnsignia'yı yüksek devirde kullanmak daha sağlıklıdır düşük devirde kullanmaktan.Hem performans alırsınız hem de Clio ile karşılaştırmak zorunda kalmazsınız.
Dizel clio max. torkunu 2500 devirde veriyor ise iki araçtada hız aşağı yukarı 100 km'ye tekabül eder, yani clio 1750 nm torku 2500 devirde veriyor, insigniada max tork 5500 devirde veriyor ise insignianın 2500 devirdeki torku daha düşük olucaktır. Aradaki tekerlek ve jant büyüklüğü, araç ağırlıkları farkına bağlı olarak 2500 devirde sabit hızda yokuşa girerlerse ( gaz vermiyoruz ) insignia daha önce bayılmazmı ? Sorumun cevabı bu olabilir mi ? Clio ile karşılaştırmıyorum bu arada, buda benim ikinci insigniam. Clioyla karşılaştırma ihtiyacı duysam gider daha ucuz daha az yakan bir clio alırdım. Dizel araç desek daha doğru olucak ama ilk clio dediğim için konu clio nun üzerinden gidiyor.
Clioyu bizim eski 90 lik connect ile yokusta eziyordum resmen. Ama insignia farklidir yokuslarda gitmiyor falan demessiniz. 2.0 tdi 140 liklarida rahat gecer bence. Dizel arabanin pili 120 den sonra bitiyor. Yokus nasil olursa olsun 120 130 a sabitleyip de vites dusurdugum yokus yok. Ha arabayi dusuk devirlerde bayiltmamak adina yokuslarda 2500 devirin altinda gitmiyorum hem yakit tuketimini artiriyor hemde gereksiz zorluyor araci.
Bir de İnsignia yüksek deviri sever,bağırdı mı vites büyütüyorum demişsiniz,Clio dizeldir ve dizel araç torkunu genelde 1750-2500 devir arası veriri ve ondan sonra tork düşer.Benzinli ise farklıdır,bizimkiler 1500-5500 devir arası verir torkunu,devir çevirme fazladır benzinlide. Çok düşük devirde kullanmak da motoru bitirir yalnız aklınızda oldun.Yani İnsignia'yı yüksek devirde kullanmak daha sağlıklıdır düşük devirde kullanmaktan.Hem performans alırsınız hem de Clio ile karşılaştırmak zorunda kalmazsınız.
Dizel clio max. torkunu 2500 devirde veriyor ise iki araçtada hız aşağı yukarı 100 km'ye tekabül eder, yani clio 1750 nm torku 2500 devirde veriyor, insigniada max tork 5500 devirde veriyor ise insignianın 2500 devirdeki torku daha düşük olucaktır. Aradaki tekerlek ve jant büyüklüğü, araç ağırlıkları farkına bağlı olarak 2500 devirde sabit hızda yokuşa girerlerse ( gaz vermiyoruz ) insignia daha önce bayılmazmı ? Sorumun cevabı bu olabilir mi ? Clio ile karşılaştırmıyorum bu arada, buda benim ikinci insigniam. Clioyla karşılaştırma ihtiyacı duysam gider daha ucuz daha az yakan bir clio alırdım. Dizel araç desek daha doğru olucak ama ilk clio dediğim için konu clio nun üzerinden gidiyor.
İnsignia 1500-5500 arası 230 nm tork verir. 2500 devirde de 230 nm tork verir.Clio 2500 devirden sonra torkunu kaybeder. İnsignia 5500 devirden sonra kaybeder. 2500 devirde sabit hızda yokuşa çıkacaksanız İnsignia ile 3.viteste çıkacaksınız, 5.vitesle değil. İnsignia 3.vitesle 150 km hız yapar. 120 km hıza sabitlerseniz 3.viteste devir 3500-4000 civarı olur. Yani bayılmaz İnsignia. Demek istediğim Clio da olsa başka dizel de olsa 5.vites 120 km hıza sabitlemek yanlıştır. İnsignia 3. Vitesle 150,4.vitesle 210 km civarı yapıyor. Bizzat Audı A4 2.0 TDİ ile yarışımda yaptım. 200 km iken lpg'de geçtim. Sonra bir daha yarıştı benzine alıp 230 km ile geçtim. Yokuş filan dinlemez yani, yeterki siz uygun devir ve vites seçin...
2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Yorum