Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İnsignia şehiriçi performansı

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: İnsignia şehiriçi performansı

    Orjinal yazı sahibi: Flesius
    Dizeller tork avantajı nedeniyle tabi ki rampada daha avantajlıdır. Fakat benim takıldığım nokta sadece mazelife'ın 2. vitese düşmesi değil. O düşmek değil zaten 2000 devri geçmek istememe durumu. Bilinçli ve isteyerek devir düşürmek. Bu benim esas konum değil.

    Esas konu yukarda birinin Clio 5'le çıkarken Insignia Toros gibi 2'ye düşüyor demesi???

    Ben esas bu konuyu merak ediyorum. Bunu açmak lazım, zira araç haksız yere imaj kaybına uğruyor. Insignia'm var diye söylemiyorum bunu. Passat ya da Asta ya da Golf ya da başka benzer kondüsyonda bir araç için de yazılsa açıklama rica ederdim. Çünkü yanlış anlaşılmaya ve bilmeden imaj bozmaya müsait bir durum.
    Ersin bey söylemek istediğim 2500 devir, son vites hız sabitleyicisine aldınız, clio 5 olmasıda önemli değil herhangi hız sabitleyicisi olan dizel bir clio, yan yana gidin ve yokuşa başlayın, hangisi daha önce vites düşürme ihtiyacı hissedecektir ? Zihnimde insignia kalmış, yanlışım varsa düzeltin ? İlk yazdığınız yorum da sükunetimi bozmak istemedim. Böyle her yere soru işareti, gülücük,nokta koymanız pek hoş olmuyor, üslubunuz beni rahatsız ediyor. Benim insignia toros hissiyatı veriyor dememle bu araba imaj kaybetmez merak etmeyin. Merak ettiğiniz açmamı istediğiniz bir konu olursa farklı bir dille söylerseniz sevinirim. Vites düşürme konusunda düşük devirlerde evet 2 ye kadar düşüyorum, torosla da düşerdim ( uzun zaman oldu kullanmayalı ) Toros hissiyatı demem vites düşürmedir. Konu bundan ibaret. İyi forumlar.
    2016 Mercedes cla 180 cdi amg

    Yorum


    • #32
      Ynt: İnsignia şehiriçi performansı

      Konunun sizinle ilgisi olmadığını, başka bir şeyden bahsettiğimi zaten yukarıda yazdım. Gereksiz alınganlık göstermişsiniz. Üslubumda bir hata varsa moderatörler var şikayet edin beni uyarsınlar düzelteyim. Sükunet bozacak bir durum yok. Size de iyi forumlar.
      2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero

      Yorum


      • #33
        Ynt: İnsignia şehiriçi performansı

        Orjinal yazı sahibi: Tolga Karaca
        Oğuz bey Golf 7 1.4 TSI manuel ve Insignia 1.6 SIDI otm. kullanıcısı olarak yorumlarınıza göre bence sizin yeni nesil kompakt bir araç kullanmanız gerekiyor.

        Golf ü alırken sorun çıkarma ihtimaline karşılık manuel aldık, oysaki vites değişim hızı ve performansı çalmaması çok iyi özelikleriydi, Insignia yı alırken klasik ama revize edilmiş bir sistem olduğundan gözü kapalı otomatik aldık, yakıtı ve performansı olumsuz etkiliyor ancak bu çapta bir araçta düz vites özellikle ş.içinde yorucu olabilecekti.

        Golf aslında her sınıftan pekçok olumlu özelliği bünyesinde barındıran kaliteli bir model, ancak sıklıkla uzun yola ailemle gittiğimden burda da tercih ettiğim Insignia nın yüksek hızdaki stabilite ve 250-300km yi aşan yolculuklar sonrası Golf e nazaran ciddi derecede az yorucu olması bambaşka birşey.


        İki aracı da tanıyan biri olarak sizin gibi yoğunlukla ş.içi kullanıcısı olsam şahsen Golf alırdım, veya Astra K 1.4 150Hp yi beklerdim
        İki araçtada tecrübe sahibi olmanızdan dolayı ne dediğimi çok iyi anlamış ve doğru tespitlerde bulunmuşsunuz Tolga Bey. Şehirdışında İnsignia ile Golf ve cinslerini karşılaştırmak zaten mantıksız.Benim konuyu açarken özellikle belirttiğim istanbul şehiriçinde insignianın kullanımı.Opel'in otomatiğini dizelini bilmediğim için bu tip insignia kullanan arkadaşlar performans olmasada yakıtı ve otomatik rahatlığı konusunda haklı eleştirileri olabilir.Haftaiçi golf'ü kullanma alışkanlığım yer ettiği iiçin İnsignia'ya da aynı kullanmaya kalkıyorum.Yakıt acayip oluyor.Şehiriçinde Golf ile gideceğim yere fazla yakmadığı için gaza hep basıyorum ve daha hızlı performanslı gidiyorum.Oysa İnsignianın şehiriçinde 180 bg gücünü kullanmaya korkuyorum.Ayrıca 1-2 vitesleri kısa mesafeli hızlanma ve durmada çok performanslı değil.Olmaya kalkarsa yakıt miktarı da ortada.Bu saydıklarım Güzelin kusurları. Ama ARACIMI TİPİ,DONANIMI,100+ HIZLANMASINI çok seviyorum.Satarken sevinilecek araba var Üzülecek araba var. İNSİGNİA yas tutturacak bir araç.
        "Herşeyi Senin için yarattım diyen" RABBİNE, "Herşeyden senin için vazgeçtim" diyebilmektir AŞK.

        Yorum


        • #34
          Ynt: İnsignia şehiriçi performansı

          Orjinal yazı sahibi: mazelife
          Benim insignia toros hissiyatı veriyor dememle bu araba imaj kaybetmez merak etmeyin.
          Söz konusu Insignia olunca havadaki nemden imaj kaybeder meyve veren ağaç taşlanır. Keşke aracı devirsiz ve cansız kullandığınızı ilk mesajda da belirtseydiniz. Konuyu bilmeyen Insignia'yı boş araba zanneder. Forumu da küçümsememek lazım, dışarıdan oldukça ziyaretçi alıyor ve yazdıklarımız okunuyor.
          Bu arabalar 2000 devirde ve daha altında iken motorun 1.6 turbo olmasının hiçbir anlamı yok çünkü o devirde turbo diye birşey yok. Dolayısıyla 1.500 kg'lık kütleyi 1600cc 100-110hp gücünde motora çektirmeye çalışıyorsunuz. Bu arabayı rampada 5'den 2'ye düşürmek için tarif ettiğiniz gibi hem çok düşük devirde kullanmak lazım hem de vitesi 5 saniye gibi bir zamanda düşürüp aracın daha fazla hız kaybetmesine sebep olmak lazım.
          InsigniaTEAM

          Yorum


          • #35
            Ynt: İnsignia şehiriçi performansı

            Orjinal yazı sahibi: mazelife
            Orjinal yazı sahibi: Flesius
            Dizeller tork avantajı nedeniyle tabi ki rampada daha avantajlıdır. Fakat benim takıldığım nokta sadece mazelife'ın 2. vitese düşmesi değil. O düşmek değil zaten 2000 devri geçmek istememe durumu. Bilinçli ve isteyerek devir düşürmek. Bu benim esas konum değil.

            Esas konu yukarda birinin Clio 5'le çıkarken Insignia Toros gibi 2'ye düşüyor demesi???

            Ben esas bu konuyu merak ediyorum. Bunu açmak lazım, zira araç haksız yere imaj kaybına uğruyor. Insignia'm var diye söylemiyorum bunu. Passat ya da Asta ya da Golf ya da başka benzer kondüsyonda bir araç için de yazılsa açıklama rica ederdim. Çünkü yanlış anlaşılmaya ve bilmeden imaj bozmaya müsait bir durum.
            Ersin bey söylemek istediğim 2500 devir, son vites hız sabitleyicisine aldınız, clio 5 olmasıda önemli değil herhangi hız sabitleyicisi olan dizel bir clio, yan yana gidin ve yokuşa başlayın, hangisi daha önce vites düşürme ihtiyacı hissedecektir ? Zihnimde insignia kalmış, yanlışım varsa düzeltin ? İlk yazdığınız yorum da sükunetimi bozmak istemedim. Böyle her yere soru işareti, gülücük,nokta koymanız pek hoş olmuyor, üslubunuz beni rahatsız ediyor. Benim insignia toros hissiyatı veriyor dememle bu araba imaj kaybetmez merak etmeyin. Merak ettiğiniz açmamı istediğiniz bir konu olursa farklı bir dille söylerseniz sevinirim. Vites düşürme konusunda düşük devirlerde evet 2 ye kadar düşüyorum, torosla da düşerdim ( uzun zaman oldu kullanmayalı ) Toros hissiyatı demem vites düşürmedir. Konu bundan ibaret. İyi forumlar.
            Bizim 1.6 t ler yokusta clio falan dinlemez sizin aracta sorun vardir. 6. vites olsa nolcak 2.500 devir ustu her turlu gaza bastiginizda arac yukselir. Size kalsa clio benzinli c180 ide bmw 520i yide gecer nede olsa benzinli arac bunlar yokus cikamazlar dimi. Ama durum oyle degil devir tutturan her benzinli arac yokusu affetmez. Clio 120 de tikanir hele bide 4 kisi varsa aracta siyah dumani arkadan atar demedi demeyin.
            İnsignia 1.6T Cosmo Metro Mavi DVD800

            Yorum


            • #36
              Ynt: İnsignia şehiriçi performansı

              Gereksiz bir konu ve komik bir karşılaştırma olmuş. İnsigniayı ilk aldığım zaman babam bana "opel uzun yol arabasıdır." demişti. hakikaten şehiriçi trafikte biraz yoruyor ama gerek dönüş kabiliyeti gerekse performansı açısından üstündür. Yazılanları okuyunca benim aracım insignia değil miydi diye düşündüm. Kaldı ki bizim araçları da 5 ve 6. viteste 2000 devir altı kullanıp eziyet etmeyin motora.
              34 ST 579 '09 C180 Kompresor

              BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

              Yorum


              • #37
                Ynt: İnsignia şehiriçi performansı

                Bir de sedan insignia yerine st tercih etmenizin sebebi neydi?

                Yorum


                • #38
                  Ynt: İnsignia şehiriçi performansı

                  Insignia turbo ise o Clio'yu arkasından sürükleyerek bahsettiğiniz yokuşu çıkar.

                  Yorum


                  • #39
                    Ynt: İnsignia şehiriçi performansı

                    Orjinal yazı sahibi: mazelife
                    Oğuz bey bu konuda haklı bence, sökeden kuşadasına giderken bir rampa vardır, eskiden babamın torosu vardı, orda torosla 2 nci vitese kadar düşerdik, 1.5 dci clio aldı babam, o rampayı 5.nci vites hiç düşmeden çıkıyordu, insigniada aynı toros gibi 2nci vitese kadar düşmek gerekiyor yokuşlarda, bayılıyor ( Düzlükten tam gaz gelirsek o farklı ) Teknik bilgim pek olmadığından torkun düşük, aracın ağır, lastiklerin büyük olmasından kaynaklı sanırsam bu hantallık. İstanbul içinde zaten normal bir aracın tek seferde girdiği bir yere insigniayla bir kaç kez ileri geri yapmak gerekiyor. Araç ağırlığını herzaman hissettiriyor. Golf gibi araçlar şehiriçi kullanımında gerçekten ideal. Kalkışları seri, dsg seri,tdi az yakar araba küçük. uzun yolda kıyaslamaya gerek yok tabi. Birazda neye ihtiyacınız olduğuna bağlı. Ben istanbul için şöyle bir çözüm buldum, çoğunlukla motorbisiklet kullanıyorum, seri, az yakar, zamandan tasarruf için iyi bir alternatif.
                    Güzel espri komik benzetme olmuş

                    Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
                    Şimdi F30 Modernline Sunroof

                    Yorum


                    • #40
                      Ynt: İnsignia şehiriçi performansı

                      Orjinal yazı sahibi: cagri
                      Orjinal yazı sahibi: mazelife
                      Benim insignia toros hissiyatı veriyor dememle bu araba imaj kaybetmez merak etmeyin.
                      Söz konusu Insignia olunca havadaki nemden imaj kaybeder meyve veren ağaç taşlanır. Keşke aracı devirsiz ve cansız kullandığınızı ilk mesajda da belirtseydiniz. Konuyu bilmeyen Insignia'yı boş araba zanneder. Forumu da küçümsememek lazım, dışarıdan oldukça ziyaretçi alıyor ve yazdıklarımız okunuyor.
                      Bu arabalar 2000 devirde ve daha altında iken motorun 1.6 turbo olmasının hiçbir anlamı yok çünkü o devirde turbo diye birşey yok. Dolayısıyla 1.500 kg'lık kütleyi 1600cc 100-110hp gücünde motora çektirmeye çalışıyorsunuz. Bu arabayı rampada 5'den 2'ye düşürmek için tarif ettiğiniz gibi hem çok düşük devirde kullanmak lazım hem de vitesi 5 saniye gibi bir zamanda düşürüp aracın daha fazla hız kaybetmesine sebep olmak lazım.
                      Çağrı insignia yı ankaranın meydanında kartal-şahin takaslı diye bıraktılar, bilmeyen kime sorsan insignia deyince 15 lt yakıt çıkıyor ağzından. Memnuniyetsizlikten satılık insignia diye ilanlar çıkıyor, opel bayii ne insigniayı götür adamlar kaç lira para veriyorlar sen biliyorsun vs. bunlar imajı sarsmadıda benim forum ortamında nacizane şakayla toros hissiyatı dememle araba imaj kaybedicekse, bu kadar iyi yorumlar alan ve parasını sonuna kadar hakeden d segmenti bir aracı alıcak kişi de, aradan benim vites düşürme konusunu seçip kendine dert edicekse, almasın zaten bu arabayı. Söylemek istediğimi gene anlatamadım, aslında anlanmakta istenmedi biraz. inşallah tanışırız bigün beraber deneme şansımız olur. Ilımlı yaklaşımından ötürü teşekkür ederim.

                      2016 Mercedes cla 180 cdi amg

                      Yorum


                      • #41
                        Ynt: İnsignia şehiriçi performansı

                        Bizim 1.6 t ler yokusta clio falan dinlemez sizin aracta sorun vardir. 6. vites olsa nolcak 2.500 devir ustu her turlu gaza bastiginizda arac yukselir. Size kalsa clio benzinli c180 ide bmw 520i yide gecer nede olsa benzinli arac bunlar yokus cikamazlar dimi. Ama durum oyle degil devir tutturan her benzinli arac yokusu affetmez. Clio 120 de tikanir hele bide 4 kisi varsa aracta siyah dumani arkadan atar demedi demeyin.
                        [/quote]
                        Gaza basarsanız çıkmaz dediğim satırı bana gönderirmisiniz ? Ben diyorum ki 120 sabit hızda yokuşta hangisi önce bayılır diyorum, siz gaza basarsanız yükselir diyorsunuz. Atın arkasından kırbaçla vurunca oda hızını arttırıyo, konu farklı.
                        2016 Mercedes cla 180 cdi amg

                        Yorum


                        • #42
                          Ynt: İnsignia şehiriçi performansı

                          Orjinal yazı sahibi: simplycranberry
                          Bir de sedan insignia yerine st tercih etmenizin sebebi neydi?
                          Banamı yazdınız anlamadım ama aracım sedan. Çoçuğum yok, yakışıklı konforlu, parasını hakeden araba vs
                          2016 Mercedes cla 180 cdi amg

                          Yorum


                          • #43
                            Ynt: İnsignia şehiriçi performansı

                            Orjinal yazı sahibi: ratip
                            Gereksiz bir konu ve komik bir karşılaştırma olmuş. İnsigniayı ilk aldığım zaman babam bana "opel uzun yol arabasıdır." demişti. hakikaten şehiriçi trafikte biraz yoruyor ama gerek dönüş kabiliyeti gerekse performansı açısından üstündür. Yazılanları okuyunca benim aracım insignia değil miydi diye düşündüm. Kaldı ki bizim araçları da 5 ve 6. viteste 2000 devir altı kullanıp eziyet etmeyin motora.
                            2 bin devir kullanırım çoğu zaman altına düşmem, zorlayınca daha çok eziyet ediyoruz diye biliyordum ben, araba bağırdımı dayanamıyorum değiştiriyorum ben vitesi ama 2000- 2500 devir ideal gibi. Dönüş kabiliyeti de biraz daha kısıtlı,büyük olmasından dolayı galiba, yanlışım varsa düzeltin.
                            2016 Mercedes cla 180 cdi amg

                            Yorum


                            • #44
                              Ynt: İnsignia şehiriçi performansı

                              Orjinal yazı sahibi: emrebuyukok
                              Insignia turbo ise o Clio'yu arkasından sürükleyerek bahsettiğiniz yokuşu çıkar.
                              Arkasına pulluk taksak tarlada da iş görür mü dersiniz ?
                              2016 Mercedes cla 180 cdi amg

                              Yorum


                              • #45
                                Ynt: İnsignia şehiriçi performansı

                                SIDI kullanıcısı olarak yazılanları ibretle okuyorum

                                Şimdiye kadar sadece 1 kere düşük devirde zorlayabildim ve vites düşürdüm, o da arabada 4 kişi varken İzmit'teki yeni hastanenin yokuşunda 5. vites 1700 devir, 70 km/sa ile giderken oldu. Hız sabitleyiciden çıktı ve mecburen 4'e aldım. haha


                                Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X