Duyuru

Collapse
No announcement yet.

C KASA VECTRA HAKKINDA MERAK EDİLENLER ?

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: C KASA VECTRA HAKKINDA MERAK EDİLENLER ?

    Orjinal yazı sahibi: Letsgolf
    1300 kg Vectra C den sonra İnsignia ya 1500 kg olması için ne konulmuş olabilir?
    Evet katılıyorum size. Tüm opel kullanıcıların da tek sıkıntısı bu sanırım. Bir çok marka ağırlık azaltırken, opel ağırlığı artıyor. Bu da haliyle yakıt tüketimine yansıyor. Opel umarım yakın zamanda DSG şanzumandan ziyade, ZF tarzı bir şanzumanla birlikte, ağırlığı da 100 kg azaltırsa, işte o zaman 3 büyüklerle rekabet edebilir diye düşünüyorum.

    Yorum


    • #17
      Ynt: C KASA VECTRA HAKKINDA MERAK EDİLENLER ?

      Orjinal yazı sahibi: murat121
      2003 yılında çıkmasına rağmen temiz bir vectra sokaktan geçsin çoğu insan dönüp bakar. Oysa 2003 model focus geçsin kimse tenezzül edip bakmaz bile. Gerçekten yüzü eskimeyen bir araç temiz bakıldığı zamanda gerek dış görüntü gerek iç tasarım yeni çıkan araçları aratmıyor. Tek şaşırdığım nokta aracın sert olması yorumlarda yumuşacak diye okudum diye hatırlıyorum sizin lastiklerden olabilir mi acaba. Özellikle elagance olanlara tam uzun yol aracı deniyordu.
      Orjinal yazı sahibi: murat121
      2003 yılında çıkmasına rağmen temiz bir vectra sokaktan geçsin çoğu insan dönüp bakar. Oysa 2003 model focus geçsin kimse tenezzül edip bakmaz bile. Gerçekten yüzü eskimeyen bir araç temiz bakıldığı zamanda gerek dış görüntü gerek iç tasarım yeni çıkan araçları aratmıyor. Tek şaşırdığım nokta aracın sert olması yorumlarda yumuşacak diye okudum diye hatırlıyorum sizin lastiklerden olabilir mi acaba. Özellikle elagance olanlara tam uzun yol aracı deniyordu.
      Focusu geçtim, kendi sınıfı olan 2003-2005 model mondeo ve laguna araçlar bile dikkat çekmiyor. Keza; Opelin en sevdiğim yanı şu: Öncelikle opel gözü kara bir marka. Yani çıkardığı yeni bir kasanın, bir önce ki kasayla hiçbir benzerliği olmuyor. Dikkat ederseniz A,B,C kasa opeller birbirinden çok farklı ki, insignia zaten ayrı bir baş yapıt. Ve insigniadan sonra üretilecek olan modeli hayal edemiyorum bile. Ama diğer markalar böyle değil. Örneğin; passat 2005'ten beri aynı kasayı makyajlayıp tüketicilere yeni kasa diye yutturuyor.
      Opel markasının beğendiğim bir diğer yanı ise; Full donanımlı araç üretip, uygun fiyattan pazara sürmesidir.
      Bu arada aracın lastik konusuna değinmişsiniz. Tabiki şöyle izah edeyim:
      Vectra'lar fabrikadan pırelli P7 marka lastiklerle çıktı. Vectra'nın o yıllar pırelli P7 marka lastik tercih etmesini, maliyetinin daha ucuz olmasına bağlıyorum. Keza; Pırelli P7 marka lastikler sert hamurlu lastiklerdir. Belki daha dayanıklı ve yol tutuşu daha iyi olabilir ama sonuçta vectra sert bir araba. Bu sebeple ben daha yumuşak hamurlu Michelin marka lastik tercih ettim. Böylece arabanın kasis ve çukurlarda ki o sert havasını birazda olsa törpülemiş oldum.

      Yorum


      • #18
        Ynt: C KASA VECTRA HAKKINDA MERAK EDİLENLER ?

        Orjinal yazı sahibi: ŞEKEROĞLU
        Orjinal yazı sahibi: Letsgolf
        1300 kg Vectra C den sonra İnsignia ya 1500 kg olması için ne konulmuş olabilir?
        sağlamlık
        Sağlamlık olduğunu zannetmiyorum Aksine ağırlık birçok konuda dezavantajdır bana göre. Aslında bu konu yıllardır tartışma konusu. Spor araba üreticileri bile güvenliğin yanısıra ağırlık konusunda ikiye ayrılmış durumdalar. Örneğin; Porsche, Ferrari gibi markaların mühendisleri araçların hafif olmasını mantıklı bulurken, Nissan GTR-R35 mühendisleri ise bir arabanın ağır olmasını mantıklı buluyorlar. Zaten ürettikleri bu GTR-R35, 911 ve 458'den çok daha ağırdır. Ve ben Porsche ve Ferrari mühendisleri mantığından yanayım.
        Ayrıca; 750 kg bir araçla, 2 ton'luk bir aracın çarpışma testlerindeki tablo, ağırlığın sağlamlık konusunda tek geçerli kural olmadığını kanıtlar nitelikte.
        Video linki: https://www.youtube.com/watch?v=v708z67ALww



        Yorum


        • #19
          Ynt: C KASA VECTRA HAKKINDA MERAK EDİLENLER ?

          Merhaba arkadaşlar.

          Biz de 8,5 yıl Vectra C 1.6 100 hp kullanıp sattığımız için konuya yorum yapmadan edemedim.

          Biz, 2004 Ocak ayında model yılı 2004 olanı sıfır olarak İzmir'de kapanan Opaz Otomotiv'den almıştık ve Elegance yani dolusu idi. Arabanın periyodik bakımları, alındığı günden itibaren her yıl yetkili serviste yapıldı.
          8,5 yaşında 2012 yılı 27 Temmuz'unda sattık. Alan arkadaş çok memnun kaldı. Sıfırı 2004 senesinde anahtar teslim, eğer kampanya da yoksa yaklaşık 50000 TL idi. İkinci elde 26.500 TL'ye sattık. Sattığımızda 175000 km'de idi. Ve ister inanın ister inanmayın sattığımız günü araba daha fabrikadan yeni çıkmış gibiydi. İç ortamı olsun, döşemeleri olsun, dışı olsun, kaportası falan çok diriydi ve tertemizdi. Zaten en ufak bir kazası bile yoktu çok şükür ki. O arabayı aldığımızda, işte lüks otomobil böyle olur demiştik. Çok konforluydu. Süspansiyonları sizin burada dediğinizin aksine oldukça yumuşak karakteristikteydi. Onun haricinde gerek dış hacmi, gerek iç hacmi ve gerekse de bağaj hacmiyle 5 serisi BMW'leri aratmayacak cinstendir. Ondan önce de 2003 Aralık ayında, yani yaklaşık bir ay öncesinde Vectra B 2.0 CD 136 bg satmıştık. O da çok temizdi. Ondan da çok memnunduk. E36 150 hp'lik 320i'nin kendini yırtıp da geçemediği makine yani. Hastaydım o arabaya da ve yola çok iyi yapışır Vectra B 'ler de.

          Vectra C 'deki ufak tefek kronik kilma ayar ve multimedya elektronik sorunları ile ilgili olarak söyleyeceğim, bizimkisinde Vectra B'deki gibi radyo ses ayar düğmesi bir süre sonra bozulabiliyor. Ama hem Vectra B'de hem de Vectra C'de direksiyondan + - olduğu için o hiç sorun dseğil zaten. Bizim sattığımızda araçta da klima fanı ayar düğmesi 5-6 yaşındayken bozulmuştu. Ama o konuda suçlu olan babamdır çünkü birkaç defa o butana abanırken yakaladım ve uyardım bozacaksın diye. Yine de bozmayı başardı sonunda. Elektronik cihazlar mekanik aksamlar gibi dayanıklı değil doğal olarak. Hor kullanırsanız bozuluyor hemen.

          Onun haricindeyse, hız sabitleme demişsiniz. Hız sabitleyiciyi kontrol eden elektronik donanım veya bilgisayardaki yazılım, hangisiydi tam hatırlamıyorum, aldığımızın 3. yılında arıza yaptı ve Cruise kontrolü bir süre kullanamadık. Binde bir veya on binde bir her marka araçta olabilir bu tip aksaklıklar. Sonra serviste yaptırdık ama parçanın sıfırı oldukça pahalı diye babam ucuza kaçtı ve yetkili servisle anlaşarak sözümona sağlam durumda çıkma parça taktırdı. Ondan sonra Cruise kontrol düğmesi dikiş tutmadı. Yani tek basışta devreye almak pek mümkün olmuyordu, biraz uğraştırıyordu. Belki de orijinalini taktırsa hiç olmayacaktı. Ya da dediğiniz gibi belli bir süre sonra spreyle temizlemek gerekiyordur !? Taktırdığımız çıkma parçayla ilgisi yoktu yine de belki !?

          Yani anlayacağınız, araç bizi hemen hemen hiç üzmedi ufak tefek yukarıda bahsettiğim sorunlar haricinde. Ve 175000 km'ye rağmen hiç üzmedi ki ben şahsen oldukça yumuşak ve sakin kullanırım ancak babam ise sakin ama biraz daha az acır arabaya çukurlarda tümseklerde falan. Zaten ağırlıklı o kullanmıştı sattığımız Vectra C'yi. Uzun lafın kısası biz arabadan oldukça memnun kalmıştık.

          Şu an 2012 140 hp Turbo Insignia Edition Elegance'ın dolusuna sahibiz ve çok memnunuz. Araç oldukça sportif tasarlanmış. Süspansiyonlar oldukça sert karakteristikte ama yine çok bozuk olan satıhta bile öyle ahım şahım üzmüyor ona rağmen. Dedilerine göre yeni kasa Audi A3'ler falan aşırı sertmiş. Yani ondan yumuşak anladığım kadarıyla ki bendeki 18 inç jant ve alçaltılmış spor şaseyle geldi fabrikadan. Ona rağmen bunu söylüyorum. Yani Vectra C'ye sert diyen arkadaşlar neye göre bunu söylemişler anlayamadım pek. Bununla birlikte otomobil tasarımı bir konseptle başladığına göre Vectra C'nin Vetra A gibi daha konfor odaklı olduğunu Insignia'nın ise Vectra B gibi daha çok performans ve iyi yol hakimiyeti odaklı olduğunu görüyoruz. Dış ve iç tasarımları iyi incelerseniz eğer, Vectra C Vectra A'nın gelişmişidir. Insignia ise Vectra B'nin gelişmiş halidir. Tabi Vectra C'nin de Insignia'nın da kendi özgünlükleri var herhalukarda. Örneğin Vectra C'de yan aynalar dikdörgen kesimdir, Vectra A'da da öyledir. Insignia'da ve Vectra B'de ise üçgen kesimidir. Yani daha fazla aerodinamik ve performans odaklılık söz konusu. Bunun gibi bir çok örnek verebilirim bu karşılaştırma ile ilgili olarak.

          Sonuç olarak Vectra C 1.6 100hp atmosferiği, almak isteyen arkadaşlara temizini ve düşük kilometrelisini bulurlarsa eğer kesinlikle tavsiye ederim. Memnun kalırsınız. Bizim yakıt tüketimimiz, babamın bana göre kısmen daha sert kullanmasına rağmen şehir içi 7,5-8 lt'yi geçmiyordu. Şehirler arası ise en fazla 5,5 lt'dir. Yine de LPG taktıracaksanız, zaten kendinden sıkıntılı olan Atiker'i tavsiye etmem. Ecotec motorlarda Prince markayı tercih ediyorlar daha çok.

          Bunlar bildiklerim, tecrübelerim ve görüşlerimdir.

          Saygılarımla.
          Johnson_35_F35

          Yorum


          • #20
            Ynt: C KASA VECTRA HAKKINDA MERAK EDİLENLER ?

            Orjinal yazı sahibi: Insignia_F35AA1
            Merhaba arkadaşlar.

            Biz de 8,5 yıl Vectra C 1.6 100 hp kullanıp sattığımız için konuya yorum yapmadan edemedim.

            Biz, 2004 Ocak ayında model yılı 2004 olanı sıfır olarak İzmir'de kapanan Opaz Otomotiv'den almıştık ve Elegance yani dolusu idi. Arabanın periyodik bakımları, alındığı günden itibaren her yıl yetkili serviste yapıldı.
            8,5 yaşında 2012 yılı 27 Temmuz'unda sattık. Alan arkadaş çok memnun kaldı. Sıfırı 2004 senesinde anahtar teslim, eğer kampanya da yoksa yaklaşık 50000 TL idi. İkinci elde 26.500 TL'ye sattık. Sattığımızda 175000 km'de idi. Ve ister inanın ister inanmayın sattığımız günü araba daha fabrikadan yeni çıkmış gibiydi. İç ortamı olsun, döşemeleri olsun, dışı olsun, kaportası falan çok diriydi ve tertemizdi. Zaten en ufak bir kazası bile yoktu çok şükür ki. O arabayı aldığımızda, işte lüks otomobil böyle olur demiştik. Çok konforluydu. Süspansiyonları sizin burada dediğinizin aksine oldukça yumuşak karakteristikteydi. Onun haricinde gerek dış hacmi, gerek iç hacmi ve gerekse de bağaj hacmiyle 5 serisi BMW'leri aratmayacak cinstendir. Ondan önce de 2003 Aralık ayında, yani yaklaşık bir ay öncesinde Vectra B 2.0 CD 136 bg satmıştık. O da çok temizdi. Ondan da çok memnunduk. E36 150 hp'lik 320i'nin kendini yırtıp da geçemediği makine yani. Hastaydım o arabaya da ve yola çok iyi yapışır Vectra B 'ler de.

            Vectra C 'deki ufak tefek kronik kilma ayar ve multimedya elektronik sorunları ile ilgili olarak söyleyeceğim, bizimkisinde Vectra B'deki gibi radyo ses ayar düğmesi bir süre sonra bozulabiliyor. Ama hem Vectra B'de hem de Vectra C'de direksiyondan + - olduğu için o hiç sorun dseğil zaten. Bizim sattığımızda araçta da klima fanı ayar düğmesi 5-6 yaşındayken bozulmuştu. Ama o konuda suçlu olan babamdır çünkü birkaç defa o butana abanırken yakaladım ve uyardım bozacaksın diye. Yine de bozmayı başardı sonunda. Elektronik cihazlar mekanik aksamlar gibi dayanıklı değil doğal olarak. Hor kullanırsanız bozuluyor hemen.

            Onun haricindeyse, hız sabitleme demişsiniz. Hız sabitleyiciyi kontrol eden elektronik donanım veya bilgisayardaki yazılım, hangisiydi tam hatırlamıyorum, aldığımızın 3. yılında arıza yaptı ve Cruise kontrolü bir süre kullanamadık. Binde bir veya on binde bir her marka araçta olabilir bu tip aksaklıklar. Sonra serviste yaptırdık ama parçanın sıfırı oldukça pahalı diye babam ucuza kaçtı ve yetkili servisle anlaşarak sözümona sağlam durumda çıkma parça taktırdı. Ondan sonra Cruise kontrol düğmesi dikiş tutmadı. Yani tek basışta devreye almak pek mümkün olmuyordu, biraz uğraştırıyordu. Belki de orijinalini taktırsa hiç olmayacaktı. Ya da dediğiniz gibi belli bir süre sonra spreyle temizlemek gerekiyordur !? Taktırdığımız çıkma parçayla ilgisi yoktu yine de belki !?

            Yani anlayacağınız, araç bizi hemen hemen hiç üzmedi ufak tefek yukarıda bahsettiğim sorunlar haricinde. Ve 175000 km'ye rağmen hiç üzmedi ki ben şahsen oldukça yumuşak ve sakin kullanırım ancak babam ise sakin ama biraz daha az acır arabaya çukurlarda tümseklerde falan. Zaten ağırlıklı o kullanmıştı sattığımız Vectra C'yi. Uzun lafın kısası biz arabadan oldukça memnun kalmıştık.

            Şu an 2012 140 hp Turbo Insignia Edition Elegance'ın dolusuna sahibiz ve çok memnunuz. Araç oldukça sportif tasarlanmış. Süspansiyonlar oldukça sert karakteristikte ama yine çok bozuk olan satıhta bile öyle ahım şahım üzmüyor ona rağmen. Dedilerine göre yeni kasa Audi A3'ler falan aşırı sertmiş. Yani ondan yumuşak anladığım kadarıyla ki bendeki 18 inç jant ve alçaltılmış spor şaseyle geldi fabrikadan. Ona rağmen bunu söylüyorum. Yani Vectra C'ye sert diyen arkadaşlar neye göre bunu söylemişler anlayamadım pek. Bununla birlikte otomobil tasarımı bir konseptle başladığına göre Vectra C'nin Vetra A gibi daha konfor odaklı olduğunu Insignia'nın ise Vectra B gibi daha çok performans ve iyi yol hakimiyeti odaklı olduğunu görüyoruz. Dış ve iç tasarımları iyi incelerseniz eğer, Vectra C Vectra A'nın gelişmişidir. Insignia ise Vectra B'nin gelişmiş halidir. Tabi Vectra C'nin de Insignia'nın da kendi özgünlükleri var herhalukarda. Örneğin Vectra C'de yan aynalar dikdörgen kesimdir, Vectra A'da da öyledir. Insignia'da ve Vectra B'de ise üçgen kesimidir. Yani daha fazla aerodinamik ve performans odaklılık söz konusu. Bunun gibi bir çok örnek verebilirim bu karşılaştırma ile ilgili olarak.

            Sonuç olarak Vectra C 1.6 100hp atmosferiği, almak isteyen arkadaşlara temizini ve düşük kilometrelisini bulurlarsa eğer kesinlikle tavsiye ederim. Memnun kalırsınız. Bizim yakıt tüketimimiz, babamın bana göre kısmen daha sert kullanmasına rağmen şehir içi 7,5-8 lt'yi geçmiyordu. Şehirler arası ise en fazla 5,5 lt'dir. Yine de LPG taktıracaksanız, zaten kendinden sıkıntılı olan Atiker'i tavsiye etmem. Ecotec motorlarda Prince markayı tercih ediyorlar daha çok.

            Bunlar bildiklerim, tecrübelerim ve görüşlerimdir.

            Saygılarımla.
            ''Vectra C'nin Vetra A gibi daha konfor odaklı olduğunu Insignia'nın ise Vectra B gibi daha çok performans ve iyi yol hakimiyeti odaklı olduğunu görüyoruz. Dış ve iç tasarımları iyi incelerseniz eğer, Vectra C Vectra A'nın gelişmişidir. Insignia ise Vectra B'nin gelişmiş halidir. Tabi Vectra C'nin de Insignia'nın da kendi özgünlükleri var herhalukarda. Örneğin Vectra C'de yan aynalar dikdörgen kesimdir, Vectra A'da da öyledir. Insignia'da ve Vectra B'de ise üçgen kesimidir. Yani daha fazla aerodinamik ve performans odaklılık söz konusu. Bunun gibi bir çok örnek verebilirim bu karşılaştırma ile ilgili olarak.''
            dediğiniz gibi biraz daha örnek verebilirmisiniz

            Yorum


            • #21
              Ynt: C KASA VECTRA HAKKINDA MERAK EDİLENLER ?

              Orjinal yazı sahibi: edizen
              Orjinal yazı sahibi: ŞEKEROĞLU
              Orjinal yazı sahibi: Letsgolf
              1300 kg Vectra C den sonra İnsignia ya 1500 kg olması için ne konulmuş olabilir?
              sağlamlık
              Sağlamlık olduğunu zannetmiyorum Aksine ağırlık birçok konuda dezavantajdır bana göre. Aslında bu konu yıllardır tartışma konusu. Spor araba üreticileri bile güvenliğin yanısıra ağırlık konusunda ikiye ayrılmış durumdalar. Örneğin; Porsche, Ferrari gibi markaların mühendisleri araçların hafif olmasını mantıklı bulurken, Nissan GTR-R35 mühendisleri ise bir arabanın ağır olmasını mantıklı buluyorlar. Zaten ürettikleri bu GTR-R35, 911 ve 458'den çok daha ağırdır. Ve ben Porsche ve Ferrari mühendisleri mantığından yanayım.
              Ayrıca; 750 kg bir araçla, 2 ton'luk bir aracın çarpışma testlerindeki tablo, ağırlığın sağlamlık konusunda tek geçerli kural olmadığını kanıtlar nitelikte.
              Video linki: https://www.youtube.com/watch?v=v708z67ALww



              her iki görüşde bana mantıklı geldi

              Yorum


              • #22
                Ynt: C KASA VECTRA HAKKINDA MERAK EDİLENLER ?

                ..

                Yorum


                • #23
                  Ynt: C KASA VECTRA HAKKINDA MERAK EDİLENLER ?

                  Orjinal yazı sahibi: Insignia_F35AA1
                  Merhaba arkadaşlar.

                  Biz de 8,5 yıl Vectra C 1.6 100 hp kullanıp sattığımız için konuya yorum yapmadan edemedim.

                  Biz, 2004 Ocak ayında model yılı 2004 olanı sıfır olarak İzmir'de kapanan Opaz Otomotiv'den almıştık ve Elegance yani dolusu idi. Arabanın periyodik bakımları, alındığı günden itibaren her yıl yetkili serviste yapıldı.
                  8,5 yaşında 2012 yılı 27 Temmuz'unda sattık. Alan arkadaş çok memnun kaldı. Sıfırı 2004 senesinde anahtar teslim, eğer kampanya da yoksa yaklaşık 50000 TL idi. İkinci elde 26.500 TL'ye sattık. Sattığımızda 175000 km'de idi. Ve ister inanın ister inanmayın sattığımız günü araba daha fabrikadan yeni çıkmış gibiydi. İç ortamı olsun, döşemeleri olsun, dışı olsun, kaportası falan çok diriydi ve tertemizdi. Zaten en ufak bir kazası bile yoktu çok şükür ki. O arabayı aldığımızda, işte lüks otomobil böyle olur demiştik. Çok konforluydu. Süspansiyonları sizin burada dediğinizin aksine oldukça yumuşak karakteristikteydi. Onun haricinde gerek dış hacmi, gerek iç hacmi ve gerekse de bağaj hacmiyle 5 serisi BMW'leri aratmayacak cinstendir. Ondan önce de 2003 Aralık ayında, yani yaklaşık bir ay öncesinde Vectra B 2.0 CD 136 bg satmıştık. O da çok temizdi. Ondan da çok memnunduk. E36 150 hp'lik 320i'nin kendini yırtıp da geçemediği makine yani. Hastaydım o arabaya da ve yola çok iyi yapışır Vectra B 'ler de.

                  Vectra C 'deki ufak tefek kronik kilma ayar ve multimedya elektronik sorunları ile ilgili olarak söyleyeceğim, bizimkisinde Vectra B'deki gibi radyo ses ayar düğmesi bir süre sonra bozulabiliyor. Ama hem Vectra B'de hem de Vectra C'de direksiyondan + - olduğu için o hiç sorun dseğil zaten. Bizim sattığımızda araçta da klima fanı ayar düğmesi 5-6 yaşındayken bozulmuştu. Ama o konuda suçlu olan babamdır çünkü birkaç defa o butana abanırken yakaladım ve uyardım bozacaksın diye. Yine de bozmayı başardı sonunda. Elektronik cihazlar mekanik aksamlar gibi dayanıklı değil doğal olarak. Hor kullanırsanız bozuluyor hemen.

                  Onun haricindeyse, hız sabitleme demişsiniz. Hız sabitleyiciyi kontrol eden elektronik donanım veya bilgisayardaki yazılım, hangisiydi tam hatırlamıyorum, aldığımızın 3. yılında arıza yaptı ve Cruise kontrolü bir süre kullanamadık. Binde bir veya on binde bir her marka araçta olabilir bu tip aksaklıklar. Sonra serviste yaptırdık ama parçanın sıfırı oldukça pahalı diye babam ucuza kaçtı ve yetkili servisle anlaşarak sözümona sağlam durumda çıkma parça taktırdı. Ondan sonra Cruise kontrol düğmesi dikiş tutmadı. Yani tek basışta devreye almak pek mümkün olmuyordu, biraz uğraştırıyordu. Belki de orijinalini taktırsa hiç olmayacaktı. Ya da dediğiniz gibi belli bir süre sonra spreyle temizlemek gerekiyordur !? Taktırdığımız çıkma parçayla ilgisi yoktu yine de belki !?

                  Yani anlayacağınız, araç bizi hemen hemen hiç üzmedi ufak tefek yukarıda bahsettiğim sorunlar haricinde. Ve 175000 km'ye rağmen hiç üzmedi ki ben şahsen oldukça yumuşak ve sakin kullanırım ancak babam ise sakin ama biraz daha az acır arabaya çukurlarda tümseklerde falan. Zaten ağırlıklı o kullanmıştı sattığımız Vectra C'yi. Uzun lafın kısası biz arabadan oldukça memnun kalmıştık.

                  Şu an 2012 140 hp Turbo Insignia Edition Elegance'ın dolusuna sahibiz ve çok memnunuz. Araç oldukça sportif tasarlanmış. Süspansiyonlar oldukça sert karakteristikte ama yine çok bozuk olan satıhta bile öyle ahım şahım üzmüyor ona rağmen. Dedilerine göre yeni kasa Audi A3'ler falan aşırı sertmiş. Yani ondan yumuşak anladığım kadarıyla ki bendeki 18 inç jant ve alçaltılmış spor şaseyle geldi fabrikadan. Ona rağmen bunu söylüyorum. Yani Vectra C'ye sert diyen arkadaşlar neye göre bunu söylemişler anlayamadım pek. Bununla birlikte otomobil tasarımı bir konseptle başladığına göre Vectra C'nin Vetra A gibi daha konfor odaklı olduğunu Insignia'nın ise Vectra B gibi daha çok performans ve iyi yol hakimiyeti odaklı olduğunu görüyoruz. Dış ve iç tasarımları iyi incelerseniz eğer, Vectra C Vectra A'nın gelişmişidir. Insignia ise Vectra B'nin gelişmiş halidir. Tabi Vectra C'nin de Insignia'nın da kendi özgünlükleri var herhalukarda. Örneğin Vectra C'de yan aynalar dikdörgen kesimdir, Vectra A'da da öyledir. Insignia'da ve Vectra B'de ise üçgen kesimidir. Yani daha fazla aerodinamik ve performans odaklılık söz konusu. Bunun gibi bir çok örnek verebilirim bu karşılaştırma ile ilgili olarak.

                  Sonuç olarak Vectra C 1.6 100hp atmosferiği, almak isteyen arkadaşlara temizini ve düşük kilometrelisini bulurlarsa eğer kesinlikle tavsiye ederim. Memnun kalırsınız. Bizim yakıt tüketimimiz, babamın bana göre kısmen daha sert kullanmasına rağmen şehir içi 7,5-8 lt'yi geçmiyordu. Şehirler arası ise en fazla 5,5 lt'dir. Yine de LPG taktıracaksanız, zaten kendinden sıkıntılı olan Atiker'i tavsiye etmem. Ecotec motorlarda Prince markayı tercih ediyorlar daha çok.

                  Bunlar bildiklerim, tecrübelerim ve görüşlerimdir.

                  Saygılarımla.
                  Merhaba sayın Cansın Işık bey;
                  Yazınızın tamamını okudum ve bu yazıyı bana muhalet olmak adına yazdığınız konusunda kanaat getirdim. Bakınız; Hiç kimse yoğurdum ekşi demez, arabasının eksi yönlerinden çoğu zaman bahsetmez. Ama burası halka açık bir platformsa eğer, o halde araçlarımızın (-) ve (+) yönlerini tarafsız bir şekilde eleştirmek daha doğru olur diye düşünüyorum. Kaldı ki ben halen Vectra kullanıcısıyım ve insanları burada doğru bilgilendirmek insanlık görevimdir. Aksi halde muhalefet olmak adına yalan-yanlış bilgilerle yorum yaparak 40 yıllık vectrayı farklı bir ruh haline sokarak anlatmak kişiyi gülünç duruma düşürür. Şimdi yazdığınız iletiyi madde madde ele alalım..

                  1) Öncelikle B kasa vectraların yol tutuşu hiçbir şekilde iyi değildir. 90'lı yılların teknolojisinde ne gibi bir şasi, ne gibi bir elektronik sistem vardı ki, bu araç yola yapışıyordu?! Aksine B kasalar savrulmaya çok meyillidir. Keza; E36 kasa BMW'nin, 136'lık B kasa VECTRA'yı geçemediğini söylemişsiniz. Bu söylediğinize emin olun arabalardan anlayan 10 yaşında ki çocuklar bile itimat etmez. Siz sanırım ara sokaklarda en fazla 2. vitese kadar drag yapıyordunuz anlaşılan eğer durum böyleyse haklısınız. Neticede vectra ön çekiş olduğundan avantajlı bi araba. Aksi taktirde E36 3.20 düz yolda 3. vitesten sonra yarıp geçer vectrayı, ve bir daha da göremezsiniz o arabayı. Neticede uzun yolda hacim konuşur, teknoloji konuşur ve en önemlisi 6-SİLİNDİR KONUŞUR. Keza; Günümüzde atmosferik motorların yerini Turbo motorlar aldı ve mertlik bozuldu orası ayrı konu tabii.

                  2) Klima fanı ayar düğmesinin bozulmasında babanızı suçlu tutmayın Çünkü bu parça 2003-2004 Vectralarda kronik problemlidir. Hor kullanılmayla bir alakası yok. Diğer marka araç sahipleri klima düğmesini çok nazik kullandıkları için mi bozulmuyor?!

                  3) Evet yine söylüyorum. Tüm opel modellerinde olduğu gibi, vectra C'de çok sert bir arabadır. Uzun yol ve düzgün asfaltta fazlasıyla rahat ve konforlu bir araba olmakla birlikte, kasisli, çukurlu ve mıcırlı yollarda oldukça rahatsız bir arabadır. Yahu bu arabayı sadece siz yada ben kullanmadım. Tüm Türkiye kullandı bu arabayı. Herkes bu arabanın bozuk zeminlerde sert olduğundan ve kışın kasislerden geçerken alt takımlardan gıcırtı sesi geldiğini biliyorlar zaten. Ve bu gıcırtı sesinin de viraj denge lastiklerinden geldiği de bir gerçek zaten ! Bu arabanın kronik problemli bu parçalarını yetkili servislerde kabul ediyor zaten. Yani eski köye yeni adet getirmek neyin nesidir aklım almıyor doğrusu

                  4) Yukarıda A,B,C ve İnsignia modellerinin kasa olarak hiçbir şekilde birbirlerine benzemediğini söylemiştim. Ve siz buna da muhalet olurcasına bir cevap verip A ile C'nin, B ile İnsignia'nın birbirine benzediğini söylemişsiniz. Bakınız; A ile C kasanın köşeli hatlara sahip olup, B ile İnsignia'nın da yuvarlak hatlara sahip olması bu araçların birbirine benzediğini göstermez. Yan aynalarının birbirine benzemesi ise; aerodimanik açıdan bir bütün oluşturması için tasarlanır. Köşeli hatlara sahip bir arabaya oval bir yan ayna takarsanız, yahut yuvarlak hatlara sahip bir arabaya köşeli bir ayna takarsanız o araba neye benzer? Hani bir laf vardır, gerçi dilim varmıyor o lafa.. Ben söyleyim siz anlayın. At ile kelebek esprisi

                  5) A kasa ile C kasanın performanstan ziyade, konfor arabası olduğunu söylemişsiniz. Kusura bakmayın da, en çokta buna güldüm zaten. Neden mi? Çünkü sizin, A kasada 156 hp'lik Vectra GT'den ve 2.0 TURBO 170 hp'lik vectra C'den ve yine 3.2 211 hp'lik Vectra C GTS'den haberiniz yok anlaşılan. Ben sanıyordum ki bunlar performans arabasıydı. Meğerse konfor arabasıymış.

                  Saygılarımla.

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: C KASA VECTRA HAKKINDA MERAK EDİLENLER ?

                    Orjinal yazı sahibi: edizen
                    Orjinal yazı sahibi: Insignia_F35AA1
                    Merhaba arkadaşlar.

                    Biz de 8,5 yıl Vectra C 1.6 100 hp kullanıp sattığımız için konuya yorum yapmadan edemedim.

                    Biz, 2004 Ocak ayında model yılı 2004 olanı sıfır olarak İzmir'de kapanan Opaz Otomotiv'den almıştık ve Elegance yani dolusu idi. Arabanın periyodik bakımları, alındığı günden itibaren her yıl yetkili serviste yapıldı.
                    8,5 yaşında 2012 yılı 27 Temmuz'unda sattık. Alan arkadaş çok memnun kaldı. Sıfırı 2004 senesinde anahtar teslim, eğer kampanya da yoksa yaklaşık 50000 TL idi. İkinci elde 26.500 TL'ye sattık. Sattığımızda 175000 km'de idi. Ve ister inanın ister inanmayın sattığımız günü araba daha fabrikadan yeni çıkmış gibiydi. İç ortamı olsun, döşemeleri olsun, dışı olsun, kaportası falan çok diriydi ve tertemizdi. Zaten en ufak bir kazası bile yoktu çok şükür ki. O arabayı aldığımızda, işte lüks otomobil böyle olur demiştik. Çok konforluydu. Süspansiyonları sizin burada dediğinizin aksine oldukça yumuşak karakteristikteydi. Onun haricinde gerek dış hacmi, gerek iç hacmi ve gerekse de bağaj hacmiyle 5 serisi BMW'leri aratmayacak cinstendir. Ondan önce de 2003 Aralık ayında, yani yaklaşık bir ay öncesinde Vectra B 2.0 CD 136 bg satmıştık. O da çok temizdi. Ondan da çok memnunduk. E36 150 hp'lik 320i'nin kendini yırtıp da geçemediği makine yani. Hastaydım o arabaya da ve yola çok iyi yapışır Vectra B 'ler de.

                    Vectra C 'deki ufak tefek kronik kilma ayar ve multimedya elektronik sorunları ile ilgili olarak söyleyeceğim, bizimkisinde Vectra B'deki gibi radyo ses ayar düğmesi bir süre sonra bozulabiliyor. Ama hem Vectra B'de hem de Vectra C'de direksiyondan + - olduğu için o hiç sorun dseğil zaten. Bizim sattığımızda araçta da klima fanı ayar düğmesi 5-6 yaşındayken bozulmuştu. Ama o konuda suçlu olan babamdır çünkü birkaç defa o butana abanırken yakaladım ve uyardım bozacaksın diye. Yine de bozmayı başardı sonunda. Elektronik cihazlar mekanik aksamlar gibi dayanıklı değil doğal olarak. Hor kullanırsanız bozuluyor hemen.

                    Onun haricindeyse, hız sabitleme demişsiniz. Hız sabitleyiciyi kontrol eden elektronik donanım veya bilgisayardaki yazılım, hangisiydi tam hatırlamıyorum, aldığımızın 3. yılında arıza yaptı ve Cruise kontrolü bir süre kullanamadık. Binde bir veya on binde bir her marka araçta olabilir bu tip aksaklıklar. Sonra serviste yaptırdık ama parçanın sıfırı oldukça pahalı diye babam ucuza kaçtı ve yetkili servisle anlaşarak sözümona sağlam durumda çıkma parça taktırdı. Ondan sonra Cruise kontrol düğmesi dikiş tutmadı. Yani tek basışta devreye almak pek mümkün olmuyordu, biraz uğraştırıyordu. Belki de orijinalini taktırsa hiç olmayacaktı. Ya da dediğiniz gibi belli bir süre sonra spreyle temizlemek gerekiyordur !? Taktırdığımız çıkma parçayla ilgisi yoktu yine de belki !?

                    Yani anlayacağınız, araç bizi hemen hemen hiç üzmedi ufak tefek yukarıda bahsettiğim sorunlar haricinde. Ve 175000 km'ye rağmen hiç üzmedi ki ben şahsen oldukça yumuşak ve sakin kullanırım ancak babam ise sakin ama biraz daha az acır arabaya çukurlarda tümseklerde falan. Zaten ağırlıklı o kullanmıştı sattığımız Vectra C'yi. Uzun lafın kısası biz arabadan oldukça memnun kalmıştık.

                    Şu an 2012 140 hp Turbo Insignia Edition Elegance'ın dolusuna sahibiz ve çok memnunuz. Araç oldukça sportif tasarlanmış. Süspansiyonlar oldukça sert karakteristikte ama yine çok bozuk olan satıhta bile öyle ahım şahım üzmüyor ona rağmen. Dedilerine göre yeni kasa Audi A3'ler falan aşırı sertmiş. Yani ondan yumuşak anladığım kadarıyla ki bendeki 18 inç jant ve alçaltılmış spor şaseyle geldi fabrikadan. Ona rağmen bunu söylüyorum. Yani Vectra C'ye sert diyen arkadaşlar neye göre bunu söylemişler anlayamadım pek. Bununla birlikte otomobil tasarımı bir konseptle başladığına göre Vectra C'nin Vetra A gibi daha konfor odaklı olduğunu Insignia'nın ise Vectra B gibi daha çok performans ve iyi yol hakimiyeti odaklı olduğunu görüyoruz. Dış ve iç tasarımları iyi incelerseniz eğer, Vectra C Vectra A'nın gelişmişidir. Insignia ise Vectra B'nin gelişmiş halidir. Tabi Vectra C'nin de Insignia'nın da kendi özgünlükleri var herhalukarda. Örneğin Vectra C'de yan aynalar dikdörgen kesimdir, Vectra A'da da öyledir. Insignia'da ve Vectra B'de ise üçgen kesimidir. Yani daha fazla aerodinamik ve performans odaklılık söz konusu. Bunun gibi bir çok örnek verebilirim bu karşılaştırma ile ilgili olarak.

                    Sonuç olarak Vectra C 1.6 100hp atmosferiği, almak isteyen arkadaşlara temizini ve düşük kilometrelisini bulurlarsa eğer kesinlikle tavsiye ederim. Memnun kalırsınız. Bizim yakıt tüketimimiz, babamın bana göre kısmen daha sert kullanmasına rağmen şehir içi 7,5-8 lt'yi geçmiyordu. Şehirler arası ise en fazla 5,5 lt'dir. Yine de LPG taktıracaksanız, zaten kendinden sıkıntılı olan Atiker'i tavsiye etmem. Ecotec motorlarda Prince markayı tercih ediyorlar daha çok.

                    Bunlar bildiklerim, tecrübelerim ve görüşlerimdir.

                    Saygılarımla.
                    Merhaba sayın Cansın Işık bey;
                    Yazınızın tamamını okudum ve bu yazıyı bana muhalet olmak adına yazdığınız konusunda kanaat getirdim. Bakınız; Hiç kimse yoğurdum ekşi demez, arabasının eksi yönlerinden çoğu zaman bahsetmez. Ama burası halka açık bir platformsa eğer, o halde araçlarımızın (-) ve (+) yönlerini tarafsız bir şekilde eleştirmek daha doğru olur diye düşünüyorum. Kaldı ki ben halen Vectra kullanıcısıyım ve insanları burada doğru bilgilendirmek insanlık görevimdir. Aksi halde muhalefet olmak adına yalan-yanlış bilgilerle yorum yaparak 40 yıllık vectrayı farklı bir ruh haline sokarak anlatmak kişiyi gülünç duruma düşürür. Şimdi yazdığınız iletiyi madde madde ele alalım..

                    1) Öncelikle B kasa vectraların yol tutuşu hiçbir şekilde iyi değildir. 90'lı yılların teknolojisinde ne gibi bir şasi, ne gibi bir elektronik sistem vardı ki, bu araç yola yapışıyordu?! Aksine B kasalar savrulmaya çok meyillidir. Keza; E36 kasa BMW'nin, 136'lık B kasa VECTRA'yı geçemediğini söylemişsiniz. Bu söylediğinize emin olun arabalardan anlayan 10 yaşında ki çocuklar bile itimat etmez. Siz sanırım ara sokaklarda en fazla 2. vitese kadar drag yapıyordunuz anlaşılan eğer durum böyleyse haklısınız. Neticede vectra ön çekiş olduğundan avantajlı bi araba. Aksi taktirde E36 3.20 düz yolda 3. vitesten sonra yarıp geçer vectrayı, ve bir daha da göremezsiniz o arabayı. Neticede uzun yolda hacim konuşur, teknoloji konuşur ve en önemlisi 6-SİLİNDİR KONUŞUR. Keza; Günümüzde atmosferik motorların yerini Turbo motorlar aldı ve mertlik bozuldu orası ayrı konu tabii.

                    2) Klima fanı ayar düğmesinin bozulmasında babanızı suçlu tutmayın Çünkü bu parça 2003-2004 Vectralarda kronik problemlidir. Hor kullanılmayla bir alakası yok. Diğer marka araç sahipleri klima düğmesini çok nazik kullandıkları için mi bozulmuyor?!

                    3) Evet yine söylüyorum. Tüm opel modellerinde olduğu gibi, vectra C'de çok sert bir arabadır. Uzun yol ve düzgün asfaltta fazlasıyla rahat ve konforlu bir araba olmakla birlikte, kasisli, çukurlu ve mıcırlı yollarda oldukça rahatsız bir arabadır. Yahu bu arabayı sadece siz yada ben kullanmadım. Tüm Türkiye kullandı bu arabayı. Herkes bu arabanın bozuk zeminlerde sert olduğundan ve kışın kasislerden geçerken alt takımlardan gıcırtı sesi geldiğini biliyorlar zaten. Ve bu gıcırtı sesinin de viraj denge lastiklerinden geldiği de bir gerçek zaten ! Bu arabanın kronik problemli bu parçalarını yetkili servislerde kabul ediyor zaten. Yani eski köye yeni adet getirmek neyin nesidir aklım almıyor doğrusu

                    4) Yukarıda A,B,C ve İnsignia modellerinin kasa olarak hiçbir şekilde birbirlerine benzemediğini söylemiştim. Ve siz buna da muhalet olurcasına bir cevap verip A ile C'nin, B ile İnsignia'nın birbirine benzediğini söylemişsiniz. Bakınız; A ile C kasanın köşeli hatlara sahip olup, B ile İnsignia'nın da yuvarlak hatlara sahip olması bu araçların birbirine benzediğini göstermez. Yan aynalarının birbirine benzemesi ise; aerodimanik açıdan bir bütün oluşturması için tasarlanır. Köşeli hatlara sahip bir arabaya oval bir yan ayna takarsanız, yahut yuvarlak hatlara sahip bir arabaya köşeli bir ayna takarsanız o araba neye benzer? Hani bir laf vardır, gerçi dilim varmıyor o lafa.. Ben söyleyim siz anlayın. At ile kelebek esprisi

                    5) A kasa ile C kasanın performanstan ziyade, konfor arabası olduğunu söylemişsiniz. Kusura bakmayın da, en çokta buna güldüm zaten. Neden mi? Çünkü sizin, A kasada 156 hp'lik Vectra GT'den ve 2.0 TURBO 170 hp'lik vectra C'den ve yine 3.2 211 hp'lik Vectra C GTS'den haberiniz yok anlaşılan. Ben sanıyordum ki bunlar performans arabasıydı. Meğerse konfor arabasıymış.

                    Saygılarımla.
                    Hep karşı Tarafın söylediğinden nem kapıyorsunuz ama siz muhatap aldığınız kişinin bilgisine görüşüne lakayıt cevap vermeyi hak Görüyorsunuz. C kasayı sevmeniz çok fazla bilgi sahibi olmanız eleştirilerinizi seviyesizliştirmeye sebep değil. Dedikleriniz doğrudur veya değildir. Çağrı uyardı ama hala Israr ediyorsunuz.
                    "Herşeyi Senin için yarattım diyen" RABBİNE, "Herşeyden senin için vazgeçtim" diyebilmektir AŞK.

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: C KASA VECTRA HAKKINDA MERAK EDİLENLER ?

                      Orjinal yazı sahibi: edizen
                      Merhaba sayın Cansın Işık bey;
                      Yazınızın tamamını okudum ve bu yazıyı bana muhalet olmak adına yazdığınız konusunda kanaat getirdim. Bakınız; Hiç kimse yoğurdum ekşi demez, arabasının eksi yönlerinden çoğu zaman bahsetmez. Ama burası halka açık bir platformsa eğer, o halde araçlarımızın (-) ve (+) yönlerini tarafsız bir şekilde eleştirmek daha doğru olur diye düşünüyorum. Kaldı ki ben halen Vectra kullanıcısıyım ve insanları burada doğru bilgilendirmek insanlık görevimdir. Aksi halde muhalefet olmak adına yalan-yanlış bilgilerle yorum yaparak 40 yıllık vectrayı farklı bir ruh haline sokarak anlatmak kişiyi gülünç duruma düşürür. Şimdi yazdığınız iletiyi madde madde ele alalım..

                      1) Öncelikle B kasa vectraların yol tutuşu hiçbir şekilde iyi değildir. 90'lı yılların teknolojisinde ne gibi bir şasi, ne gibi bir elektronik sistem vardı ki, bu araç yola yapışıyordu?! Aksine B kasalar savrulmaya çok meyillidir. Keza; E36 kasa BMW'nin, 136'lık B kasa VECTRA'yı geçemediğini söylemişsiniz. Bu söylediğinize emin olun arabalardan anlayan 10 yaşında ki çocuklar bile itimat etmez. Siz sanırım ara sokaklarda en fazla 2. vitese kadar drag yapıyordunuz anlaşılan eğer durum böyleyse haklısınız. Neticede vectra ön çekiş olduğundan avantajlı bi araba. Aksi taktirde E36 3.20 düz yolda 3. vitesten sonra yarıp geçer vectrayı, ve bir daha da göremezsiniz o arabayı. Neticede uzun yolda hacim konuşur, teknoloji konuşur ve en önemlisi 6-SİLİNDİR KONUŞUR. Keza; Günümüzde atmosferik motorların yerini Turbo motorlar aldı ve mertlik bozuldu orası ayrı konu tabii.

                      2) Klima fanı ayar düğmesinin bozulmasında babanızı suçlu tutmayın Çünkü bu parça 2003-2004 Vectralarda kronik problemlidir. Hor kullanılmayla bir alakası yok. Diğer marka araç sahipleri klima düğmesini çok nazik kullandıkları için mi bozulmuyor?!

                      3) Evet yine söylüyorum. Tüm opel modellerinde olduğu gibi, vectra C'de çok sert bir arabadır. Uzun yol ve düzgün asfaltta fazlasıyla rahat ve konforlu bir araba olmakla birlikte, kasisli, çukurlu ve mıcırlı yollarda oldukça rahatsız bir arabadır. Yahu bu arabayı sadece siz yada ben kullanmadım. Tüm Türkiye kullandı bu arabayı. Herkes bu arabanın bozuk zeminlerde sert olduğundan ve kışın kasislerden geçerken alt takımlardan gıcırtı sesi geldiğini biliyorlar zaten. Ve bu gıcırtı sesinin de viraj denge lastiklerinden geldiği de bir gerçek zaten ! Bu arabanın kronik problemli bu parçalarını yetkili servislerde kabul ediyor zaten. Yani eski köye yeni adet getirmek neyin nesidir aklım almıyor doğrusu

                      4) Yukarıda A,B,C ve İnsignia modellerinin kasa olarak hiçbir şekilde birbirlerine benzemediğini söylemiştim. Ve siz buna da muhalet olurcasına bir cevap verip A ile C'nin, B ile İnsignia'nın birbirine benzediğini söylemişsiniz. Bakınız; A ile C kasanın köşeli hatlara sahip olup, B ile İnsignia'nın da yuvarlak hatlara sahip olması bu araçların birbirine benzediğini göstermez. Yan aynalarının birbirine benzemesi ise; aerodimanik açıdan bir bütün oluşturması için tasarlanır. Köşeli hatlara sahip bir arabaya oval bir yan ayna takarsanız, yahut yuvarlak hatlara sahip bir arabaya köşeli bir ayna takarsanız o araba neye benzer? Hani bir laf vardır, gerçi dilim varmıyor o lafa.. Ben söyleyim siz anlayın. At ile kelebek esprisi

                      5) A kasa ile C kasanın performanstan ziyade, konfor arabası olduğunu söylemişsiniz. Kusura bakmayın da, en çokta buna güldüm zaten. Neden mi? Çünkü sizin, A kasada 156 hp'lik Vectra GT'den ve 2.0 TURBO 170 hp'lik vectra C'den ve yine 3.2 211 hp'lik Vectra C GTS'den haberiniz yok anlaşılan. Ben sanıyordum ki bunlar performans arabasıydı. Meğerse konfor arabasıymış.

                      Saygılarımla.
                      Abicim Allah'ınızı severseniz işiniz gücünüz mü yok ya bizde 2006 Vectra'yı 3 yıl kullandık, ilk mesajda yazdıklarınızla karşılaştıracaklarım vardı ama Allah'tan şaşıp yanılıp ben de birşey yazmamışım
                      Size tek diyeceğim;
                      VECTRA C BİR NUMARA, HELE 1.6 100HP İSE DÜNYANIN EN İYİ, EN SAĞLAM, EN KALİTELİ, EN MANTIKLI, EN EN ARABASI obaa obaa pray pray VECTRA C pray pray

                      hasss
                      InsigniaTEAM

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: C KASA VECTRA HAKKINDA MERAK EDİLENLER ?

                        Sayın oğuz bey;
                        ben dürüstlükten ve net konuşmaktan yanayım. Karşımda ki kişi imalı bir şekilde laf söylerse, ben de dökmeden, kırmadan, incitmeden gerekli cevabı veririm. Şimdi size net sorular yöneltip, net cevaplar istiyorum.

                        1- Siz bugüne kadar 1.6 atmosferik motorlu 5 ileri ( bakın 6 ileri demedim)! vectra C kasaya Türkiyede turbo ünite uygulayan 1 kişi gördünüz mü? Üstelik turbolayıp, bir de LPG takılacakmış!

                        2- Siz bugüne kadar 1.6 atmosferik motorlu 115 hp'lik İnsigniayı sonradan tubolayan 1 kişi gördünüz mü? Ve yine turbolanıp LPG takılacakmış. Kaldı ki bir çok üye burada bas bas bağırıyor : İnsiginaya lpg uygulamanın hiçbir mantığı yok diye!

                        3- Yukarıda vectra C kasanın (+) ve (-) lerinden bahsettim. Hem de büyük bir samimiyetle. Şimdi soruyorum size; Bu aracın tüm özelliklerini büyük bir samimyetle masaya yatırmak, ve devamında bu söylediklermin asılsız olduğunu beyan edercesine açıklama yapan bir insan karşısında nasıl bir ruh hali içinde olmam gerekirdi? Kaldı ki; hiç kimseye, hakaret etmedim, yalan konuşmadım, iftira atmadım, rencide etmedim. Ve her cümlemin sonunda saygılar sevgiler şeklinde konuştum. Hangi cümlemden rahatsız oldunuz?

                        Evet. Size madde madde somut olarak sorular yönelttim. Sizden isteğim, sizde aynı şekilde somut örnekler vererek, somut bir şekilde cevap vermenizi ümid ediyorum. Aksi taktirde şu şuna bunu dedi, bu buna bunu dedi şekilnide bir sonuca varamayız. Bir konuda sonuçlardan önce sebepler önemlidir. Evet madde madde SOMUT cevaplar vermenizi rica ediyorum sizden?

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: C KASA VECTRA HAKKINDA MERAK EDİLENLER ?

                          Sayın çağrı bey size gelince;
                          Size bu konuyla ilgili msj gönderdim. Ama tenezzül edip bir cevap dahi yazmadınız. Oysa ki reel de ne siz beni tanırsınız, ne de ben sizi tanırım. Kaldı ki; satılık bölümünde insigna ile ilgili ilanda açmıştım. Keza; Hem yeni insignia sahibi olmak, otomobille ilgili 10 yaşımdan beri öğrendiklerimle ve bunca zaman ki deneyimlerimle hem buradaki insanlara katkıda bulunmak, hem de bu siteden faydalanmaktı amacım. Ama şu mesajınızdan sonra gerek kalmadı buna.
                          Yazdığınız ileti;
                          VECTRA C BİR NUMARA, HELE 1.6 100HP İSE DÜNYANIN EN İYİ, EN SAĞLAM, EN KALİTELİ, EN MANTIKLI, EN EN ARABASI.
                          Yahu arkadaşım ben böyle birşey yazdım mı yukarıda?? Bu yazdığını yaşına veriyorum.
                          Diğer üyelerin affına sığınıyorum. Ben bu yaklaşımı haketmedim. Hele de site yöneticisinden. Ben yokken de bu site vardı, ben yokken de bu site devam eder. Saygı duyarım. Üyeliğimi iptal ederseniz sevinirim. Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum. Hoşçakalın.

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: C KASA VECTRA HAKKINDA MERAK EDİLENLER ?

                            size cevap verdiğim tarih ve saat fotoşok, ip var hatta

                            Yazık, Allah yardımcısı olsun

                            InsigniaTEAM

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: C KASA VECTRA HAKKINDA MERAK EDİLENLER ?

                              Orjinal yazı sahibi: edizen
                              Sayın oğuz bey;
                              ben dürüstlükten ve net konuşmaktan yanayım. Karşımda ki kişi imalı bir şekilde laf söylerse, ben de dökmeden, kırmadan, incitmeden gerekli cevabı veririm. Şimdi size net sorular yöneltip, net cevaplar istiyorum.

                              1- Siz bugüne kadar 1.6 atmosferik motorlu 5 ileri ( bakın 6 ileri demedim)! vectra C kasaya Türkiyede turbo ünite uygulayan 1 kişi gördünüz mü? Üstelik turbolayıp, bir de LPG takılacakmış! GÖRMEDIM DUYMADIM

                              2- Siz bugüne kadar 1.6 atmosferik motorlu 115 hp'lik İnsigniayı sonradan tubolayan 1 kişi gördünüz mü? Ve yine turbolanıp LPG takılacakmış. Kaldı ki bir çok üye burada bas bas bağırıyor : İnsiginaya lpg uygulamanın hiçbir mantığı yok diye! BU FORUMDa SORANLAR OLDU. ZORUNUZA GIDECEK BIR HUSUS DEĞIL

                              3- Yukarıda vectra C kasanın (+) ve (-) lerinden bahsettim. Hem de büyük bir samimiyetle. Şimdi soruyorum size; Bu aracın tüm özelliklerini büyük bir samimyetle masaya yatırmak, ve devamında bu söylediklermin asılsız olduğunu beyan edercesine açıklama yapan bir insan karşısında nasıl bir ruh hali içinde olmam gerekirdi? Kaldı ki; hiç kimseye, hakaret etmedim, yalan konuşmadım, iftira atmadım, rencide etmedim. Ve her cümlemin sonunda saygılar sevgiler şeklinde konuştum. Hangi cümlemden rahatsız oldunuz?Bu söylediğinize emin olun arabalardan anlayan 10 yaşında ki çocuklar bile itimat etmez. Siz sanırım ara sokaklarda en fazla 2. vitese kadar drag yapıyordunuz anlaşılan Bu söylediğinize emin olun arabalardan anlayan "10 yaşında ki çocuklar bile itimat etmez. Siz sanırım ara sokaklarda en fazla 2. vitese kadar drag yapıyordunuz anlaşılan " bu cümleyi size kullansalar ne yapardınız kimbilir

                              Evet. Size madde madde somut olarak sorular yönelttim. Sizden isteğim, sizde aynı şekilde somut örnekler vererek, somut bir şekilde cevap vermenizi ümid ediyorum. Aksi taktirde şu şuna bunu dedi, bu buna bunu dedi şekilnide bir sonuca varamayız. Bir konuda sonuçlardan önce sebepler önemlidir. Evet madde madde SOMUT cevaplar vermenizi rica ediyorum sizden?üyelikten çıkmışsınız ama cevabı beklemişsinizdir diye nezaketen MADDe MADDE cevap verdim. Umarım yazdıklarınızı okuyup yanlışınızı anlarsınız. Burada karşınızda 15 Yaşında ergen bir çocukla yazışmıyorsunuz. Lakin size yine Üsluplu cevap verdi beyefendi.
                              "Herşeyi Senin için yarattım diyen" RABBİNE, "Herşeyden senin için vazgeçtim" diyebilmektir AŞK.

                              Yorum


                              • #30
                                Ynt: C KASA VECTRA HAKKINDA MERAK EDİLENLER ?

                                Orjinal yazı sahibi: ŞEKEROĞLU
                                Orjinal yazı sahibi: Insignia_F35AA1
                                Merhaba arkadaşlar.

                                Biz de 8,5 yıl Vectra C 1.6 100 hp kullanıp sattığımız için konuya yorum yapmadan edemedim.

                                Biz, 2004 Ocak ayında model yılı 2004 olanı sıfır olarak İzmir'de kapanan Opaz Otomotiv'den almıştık ve Elegance yani dolusu idi. Arabanın periyodik bakımları, alındığı günden itibaren her yıl yetkili serviste yapıldı.
                                8,5 yaşında 2012 yılı 27 Temmuz'unda sattık. Alan arkadaş çok memnun kaldı. Sıfırı 2004 senesinde anahtar teslim, eğer kampanya da yoksa yaklaşık 50000 TL idi. İkinci elde 26.500 TL'ye sattık. Sattığımızda 175000 km'de idi. Ve ister inanın ister inanmayın sattığımız günü araba daha fabrikadan yeni çıkmış gibiydi. İç ortamı olsun, döşemeleri olsun, dışı olsun, kaportası falan çok diriydi ve tertemizdi. Zaten en ufak bir kazası bile yoktu çok şükür ki. O arabayı aldığımızda, işte lüks otomobil böyle olur demiştik. Çok konforluydu. Süspansiyonları sizin burada dediğinizin aksine oldukça yumuşak karakteristikteydi. Onun haricinde gerek dış hacmi, gerek iç hacmi ve gerekse de bağaj hacmiyle 5 serisi BMW'leri aratmayacak cinstendir. Ondan önce de 2003 Aralık ayında, yani yaklaşık bir ay öncesinde Vectra B 2.0 CD 136 bg satmıştık. O da çok temizdi. Ondan da çok memnunduk. E36 150 hp'lik 320i'nin kendini yırtıp da geçemediği makine yani. Hastaydım o arabaya da ve yola çok iyi yapışır Vectra B 'ler de.

                                Vectra C 'deki ufak tefek kronik kilma ayar ve multimedya elektronik sorunları ile ilgili olarak söyleyeceğim, bizimkisinde Vectra B'deki gibi radyo ses ayar düğmesi bir süre sonra bozulabiliyor. Ama hem Vectra B'de hem de Vectra C'de direksiyondan + - olduğu için o hiç sorun dseğil zaten. Bizim sattığımızda araçta da klima fanı ayar düğmesi 5-6 yaşındayken bozulmuştu. Ama o konuda suçlu olan babamdır çünkü birkaç defa o butana abanırken yakaladım ve uyardım bozacaksın diye. Yine de bozmayı başardı sonunda. Elektronik cihazlar mekanik aksamlar gibi dayanıklı değil doğal olarak. Hor kullanırsanız bozuluyor hemen.

                                Onun haricindeyse, hız sabitleme demişsiniz. Hız sabitleyiciyi kontrol eden elektronik donanım veya bilgisayardaki yazılım, hangisiydi tam hatırlamıyorum, aldığımızın 3. yılında arıza yaptı ve Cruise kontrolü bir süre kullanamadık. Binde bir veya on binde bir her marka araçta olabilir bu tip aksaklıklar. Sonra serviste yaptırdık ama parçanın sıfırı oldukça pahalı diye babam ucuza kaçtı ve yetkili servisle anlaşarak sözümona sağlam durumda çıkma parça taktırdı. Ondan sonra Cruise kontrol düğmesi dikiş tutmadı. Yani tek basışta devreye almak pek mümkün olmuyordu, biraz uğraştırıyordu. Belki de orijinalini taktırsa hiç olmayacaktı. Ya da dediğiniz gibi belli bir süre sonra spreyle temizlemek gerekiyordur !? Taktırdığımız çıkma parçayla ilgisi yoktu yine de belki !?

                                Yani anlayacağınız, araç bizi hemen hemen hiç üzmedi ufak tefek yukarıda bahsettiğim sorunlar haricinde. Ve 175000 km'ye rağmen hiç üzmedi ki ben şahsen oldukça yumuşak ve sakin kullanırım ancak babam ise sakin ama biraz daha az acır arabaya çukurlarda tümseklerde falan. Zaten ağırlıklı o kullanmıştı sattığımız Vectra C'yi. Uzun lafın kısası biz arabadan oldukça memnun kalmıştık.

                                Şu an 2012 140 hp Turbo Insignia Edition Elegance'ın dolusuna sahibiz ve çok memnunuz. Araç oldukça sportif tasarlanmış. Süspansiyonlar oldukça sert karakteristikte ama yine çok bozuk olan satıhta bile öyle ahım şahım üzmüyor ona rağmen. Dedilerine göre yeni kasa Audi A3'ler falan aşırı sertmiş. Yani ondan yumuşak anladığım kadarıyla ki bendeki 18 inç jant ve alçaltılmış spor şaseyle geldi fabrikadan. Ona rağmen bunu söylüyorum. Yani Vectra C'ye sert diyen arkadaşlar neye göre bunu söylemişler anlayamadım pek. Bununla birlikte otomobil tasarımı bir konseptle başladığına göre Vectra C'nin Vetra A gibi daha konfor odaklı olduğunu Insignia'nın ise Vectra B gibi daha çok performans ve iyi yol hakimiyeti odaklı olduğunu görüyoruz. Dış ve iç tasarımları iyi incelerseniz eğer, Vectra C Vectra A'nın gelişmişidir. Insignia ise Vectra B'nin gelişmiş halidir. Tabi Vectra C'nin de Insignia'nın da kendi özgünlükleri var herhalukarda. Örneğin Vectra C'de yan aynalar dikdörgen kesimdir, Vectra A'da da öyledir. Insignia'da ve Vectra B'de ise üçgen kesimidir. Yani daha fazla aerodinamik ve performans odaklılık söz konusu. Bunun gibi bir çok örnek verebilirim bu karşılaştırma ile ilgili olarak.

                                Sonuç olarak Vectra C 1.6 100hp atmosferiği, almak isteyen arkadaşlara temizini ve düşük kilometrelisini bulurlarsa eğer kesinlikle tavsiye ederim. Memnun kalırsınız. Bizim yakıt tüketimimiz, babamın bana göre kısmen daha sert kullanmasına rağmen şehir içi 7,5-8 lt'yi geçmiyordu. Şehirler arası ise en fazla 5,5 lt'dir. Yine de LPG taktıracaksanız, zaten kendinden sıkıntılı olan Atiker'i tavsiye etmem. Ecotec motorlarda Prince markayı tercih ediyorlar daha çok.

                                Bunlar bildiklerim, tecrübelerim ve görüşlerimdir.

                                Saygılarımla.
                                ''Vectra C'nin Vetra A gibi daha konfor odaklı olduğunu Insignia'nın ise Vectra B gibi daha çok performans ve iyi yol hakimiyeti odaklı olduğunu görüyoruz. Dış ve iç tasarımları iyi incelerseniz eğer, Vectra C Vectra A'nın gelişmişidir. Insignia ise Vectra B'nin gelişmiş halidir. Tabi Vectra C'nin de Insignia'nın da kendi özgünlükleri var herhalukarda. Örneğin Vectra C'de yan aynalar dikdörgen kesimdir, Vectra A'da da öyledir. Insignia'da ve Vectra B'de ise üçgen kesimidir. Yani daha fazla aerodinamik ve performans odaklılık söz konusu. Bunun gibi bir çok örnek verebilirim bu karşılaştırma ile ilgili olarak.''
                                dediğiniz gibi biraz daha örnek verebilirmisiniz
                                Zaten, kasaların tasarımına biraz dikkatli bakarsanız Vectra C daha çok A'ya, Insignia ise Vectra B ye daha çok benziyor. Insignia'nın ön görünümü Vectra B'yi andırıyor. Ancak Insignia'nın arka far grubu daha çok Omega B'ye benziyor gibi. Yani istisnaları da var gördüğüm kadarıyla. Onun haricinde Vectra A iç ve dış hacim olarak dönemin geniş arabalarından ve Vectra C de öyle. Dediğim gibi, 5 serisi BMW'leri aratmayacak cinsten. Vectra C'nin bagajı oldukça geniş mesela. Bununla birlikte ben Vectra C'nin o büyüklüğünü, iriliğini Insignia'da bulamadım. İç hacim görece daha dar Vectra C'ye göre. Aynı şekilde Vectra B'de de Vecra A'ya göre daha dardır mesela. Bagaj hacmi olarak da Insignia Vectra C'ninkinden kısmen dar.
                                Ha, tabi Insignia'nın dış hacmi yine de Vectra C kadar var. Hatta boy olarak daha uzun galiba.

                                Bunların haricinde, Vectra C için kaba duruyor denmiş. Bence hiç ilgisi bile yok. O dönemde sokakta insanların dönüp tekrar tekrar baktığı bir arabaydı ve hala da öyle. Özellikle Elegance çok şık duruyor. Hala da sokakta yürürken yanımdan temiz bir Vectra C Elegance geçse dönüp tekrar bakıyorum. Hatta, şu an bizdeki Insignia'nın yerine Vectra C'nin 2.0T 'sunu almayı çok istemiştim. Çok güzel makina.

                                Saygılarımla.
                                Johnson_35_F35

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X