arkadaşlar hepinize merhaba;
19 aylık insignia maceramı bugün itibariyle bitirmiş oldum. İçimde hiç olmadığı kadar bir burukluk var. Aracımı oyuncağını bekleyen bi çocuk gibi beklemiştim tam 19 gün. Getiren gemilerin rotalarını takip edip aracın çift eksoz olup olmadığını tartışıyorduk. zaman çok çabuk geçiyor. neyse aracımı değiştirmemin sebeplerini aşağıda sıralayacağım.
1- Maalesef ön konsoldoki çıtırtı ve tıkırtılar hiç bir şekilde kesilmedi.
2- Yağmurlu havalarda aracımın arka kapıları arasına su doluyordu ve kapı açılınca ayağımızı ıslatıyordu. Defalarca servise başvursamda her seferinde kapı kanalları kapalı normal bir durum yanıtını aldım.
3- Kapı açma kollarındaki nikelajlar soyulmaya başlandı.
4- Ön çamurluk boyası yavaş yavaş soyulmaya başladı ve rutuşlandı.
Bunların hepsinden öte iki gün öncesinde aracımı 30.000 km bakımı için servise götürdüm. sağlam olarak teslim ettiğim arabam arızalı olarak geri verildi.
Arabayla seyir halindeyken vites değiştiremiyorum. arabayı durdurup stop ettikten sonra bir müddet bekledikten sonra düzeliyor. Sonra tekrarlıyor. Aynen servise geri götürdüm kullanıcı hatası dediler. inanılır gibi değil. O anda kararımı verdim ve dün itibari ile aracımı takasa vererek kendi aracımdan daha düşük donanımlı Audi A4 1.8 TFSI 160 Ps bir araç aldım. İnşallah aynı sorunları yaşamam.
19 aylık insignia maceramı bugün itibariyle bitirmiş oldum. İçimde hiç olmadığı kadar bir burukluk var. Aracımı oyuncağını bekleyen bi çocuk gibi beklemiştim tam 19 gün. Getiren gemilerin rotalarını takip edip aracın çift eksoz olup olmadığını tartışıyorduk. zaman çok çabuk geçiyor. neyse aracımı değiştirmemin sebeplerini aşağıda sıralayacağım.
1- Maalesef ön konsoldoki çıtırtı ve tıkırtılar hiç bir şekilde kesilmedi.
2- Yağmurlu havalarda aracımın arka kapıları arasına su doluyordu ve kapı açılınca ayağımızı ıslatıyordu. Defalarca servise başvursamda her seferinde kapı kanalları kapalı normal bir durum yanıtını aldım.
3- Kapı açma kollarındaki nikelajlar soyulmaya başlandı.
4- Ön çamurluk boyası yavaş yavaş soyulmaya başladı ve rutuşlandı.
Bunların hepsinden öte iki gün öncesinde aracımı 30.000 km bakımı için servise götürdüm. sağlam olarak teslim ettiğim arabam arızalı olarak geri verildi.
Arabayla seyir halindeyken vites değiştiremiyorum. arabayı durdurup stop ettikten sonra bir müddet bekledikten sonra düzeliyor. Sonra tekrarlıyor. Aynen servise geri götürdüm kullanıcı hatası dediler. inanılır gibi değil. O anda kararımı verdim ve dün itibari ile aracımı takasa vererek kendi aracımdan daha düşük donanımlı Audi A4 1.8 TFSI 160 Ps bir araç aldım. İnşallah aynı sorunları yaşamam.
Yorum