Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Baskı

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Baskı

    İyi akşamlar
    Son zamanlarda aracın debriyaj ı yukaıida kavramaya başladı bugünde araba 1. Vitese geçmedi 2 ye alip 1 e taktim o zaman geçti acaba baskı mı bitiyo? Bide son zamanlarda debriyaj dan ses gelmeye başladı gıcırdıyo. Baskı bittiyse ne kadara mal olur acaba?
    2011 1.6 180 HP T. Beyaz,Siyah Tavan,Cam filmi,19 İnç jant,Navigasyon,Ledli sinyal lambası,Ayna alt ledi,Krom kapı kolu,Kapı altı logo.

    http://i.hizliresim.com/LpNkQb.jpg

  • #2
    Ynt: Baskı

    Orjinal yazı sahibi: HkmdR
    İyi akşamlar
    Son zamanlarda aracın debriyaj ı yukaıida kavramaya başladı bugünde araba 1. Vitese geçmedi 2 ye alip 1 e taktim o zaman geçti acaba baskı mı bitiyo? Bide son zamanlarda debriyaj dan ses gelmeye başladı gıcırdıyo. Baskı bittiyse ne kadara mal olur acaba?
    Aynen,büyük ihtimal baskı balatan bitiyor.

    http://www.opelgm.com/Opel-Insignia-...S,PR-3240.html

    2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

    Yorum


    • #3
      Ynt: Baskı

      Debriyaj gıcırtısı pedal altındaki yaydır büyük ihtimalle.
      Ancak vitese geçmeme durumu nadiren bende de oluyor.
      Baskı balata problemi.
      Çok nadir oluyorsa idare et derim.
      Yoksa baskı balata değiştirmek lazım.
      Insignia 1.6T Cosmo + Navi Paket - Metro Mavi 2011
      Astra J 1.4 T Enjoy Active - Olimpik Beyaz 2013

      Yorum


      • #4
        Ynt: Baskı

        Vites zor geçmesi sadece tek başına baskı değildir. ÖZelliğini yitirmiş şanzıman yağıda buna etkendir.

        Total, sae ep 75w90 tavsiye olunur. Baskı balata değiştirecekseniz, muhakkak debriaj rulmanınıda yenileyin. İmkan varsa, aynı işçilik ile volan da yenilenebilir.
        CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
        SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

        Yorum


        • #5
          Ynt: Baskı

          Benimde baskı balatam 1. vites ile geri vites geçişlerinde sıkıntı yaratıyordu. Daha doğrusu geri vitese zor geçiyordu. İftar davetine yetişeyim derken yarı yolda balatayı sıyırdık... sonrası kaskodan çekici çağır vs.. Tavsiyem hemen değiştir. Bilye, balata, yağ ve işçilik dahil ortalama 850-900 TL mal oluyor. Ben azıcık pazarlık yaptım işçilikte sağ olsun ustam 870'e patladı. Hiç durma hemen değiştir, benim gibi, gecenin bir vakti uğraşırsın sonra.

          Yorum

          İşleniyor...
          X