1.6 dizel insignia istedik yıllarca ,şimdi geldi yine beğenmiyonuz bu nasıl iş anlamadım
bence kağıt üstü verileri gayet iyi görünüyor.zaten ekonomi için alınacak olan bir araçtan üstün performans beklentisi içersinde olmanız garip.Sonuçta bu aracı alacak olan kişiler ekonomi ağırlıklı ,konfor ve görsellik arayışında olan müşteriler olacak ve bence gelecek olan motorda bunu karşılayacak.
Ben mi yanlış gördüm, yoksa cidden Yakıt tüketim Değeri 3,3 ve 3,5 mi yazıyordu.
Eğer öyleyse ben hiç araba falan aramam. Direk yazılırım...
2 ile çarpınca gerçek değerler ortaya çıkıyor
ikiyle çarpma işi sizin gibi hızlı şöförler için geçerli kardeşim. benim gibi kaplumbağa sürücüler için "ulan 3,3 yazmış ama zorlasam 3,2 yapabilir miyim acaba" deyip araç sürme kuralı geçerli olduğu için 4 litre civarı tuttururum uzun yolda diye düşünüyorum...
Ingiltere'de yeni Astra 1.6 cdti biturbo 160 hp 350 nm torklu motor satışa sunuldu. Yeni kasa insignia ile birlikte kısa sürede ülkemizde de bu motor satılacaktır.
Astra'da 0-96 km/h hızlanma 8 saniye, son hızda 220 km/h çıkmış emisyon 108 Co2, Euro 6 norm.
1.6 dizel sessiz olsun
varsın 136 hp olsun
otomatik versiyonu hantal olsun
varsın İnsignia olsun
100 bandını aşmayan Otomatik Cosmo ile keyifler tam olsun.
Ingiltere'de yeni Astra 1.6 cdti biturbo 160 hp 350 nm torklu motor satışa sunuldu. Yeni kasa insignia ile birlikte kısa sürede ülkemizde de bu motor satılacaktır.
Astra'da 0-96 km/h hızlanma 8 saniye, son hızda 220 km/h çıkmış emisyon 108 Co2, Euro 6 norm.
İşte böylesi daha iyi...
2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Yeni Passatta
1460 kg (dsgli) boş ağırlık,
250 tork 1500-3250 Nm Dv/Dk tork ,
120 Beygir ,
0-100 10,8 sn hızlanma ,
şehir içi 4,5 şehir dışı 3,7 karma 4,0 LT tüketim
verileri ile satılmakta.
İnsignia için
1623 kg Otomatik
320 Tork 2000 Dv/Dk tork,
136 beygir,
0-100 10,9 sn hızlanma,
şehir içşi 6,4 şehir dışı 4,0 karma 4,9 lt tüketim
verileri var.
Bu iki veri karşılaştırmasından çıkarılacak sonuç basit aslında.
Passat mahallenin uzun boylu zayıf alımlı kızı , İnsignia ise Sarışın mavi gözlü ama balık etli olanı ve etrafında olsun onunda yüzü güzel diye konuşulanı. ''bir zayıflasa .. diye başlayan cümleler İnsignia için geçerli.
En ciddi rakibi ile arasında 163 kg boş ağırlık farkı var. 2.0 motorlarda bu fark çok etki yapmaz belki ama 1.6 cc için ciddi bir kg farkı. Şöylede söylenebilir Passat tek sürücü ile yolda ilerlerken İnsignia hep 80 kg ağırlığında 2 yetişkin ile yolda.
En büyük etki tüketime yansıyor. Daha performanslı 70 tork ve 16 beygir fazlasını alabildiğin motora rağmen hem daha fazla tüketiyor hemde 0,1 saniye 0-100 hızlanmada geri kalıyorsun.
Bunun dışında kullanılmayan çift kavramada yakıt tüketimi ve hızlanmaya etki yapıyor ama bence Opel için ana sorun ağırlık. Zayıfladıkça ürün satışları tüm modellerde artacak.
Yeni astra 200 kg hafiflemiş, insignia'da da aynı reçete (hafif üretim teknikleri) uygulanacaktır. Bu sebeple insignia artık obez yakışıklı olmayacaktır.
ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT
Yeni Passatta
1460 kg (dsgli) boş ağırlık,
250 tork 1500-3250 Nm Dv/Dk tork ,
120 Beygir ,
0-100 10,8 sn hızlanma ,
şehir içi 4,5 şehir dışı 3,7 karma 4,0 LT tüketim
verileri ile satılmakta.
İnsignia için
1623 kg Otomatik
320 Tork 2000 Dv/Dk tork,
136 beygir,
0-100 10,9 sn hızlanma,
şehir içşi 6,4 şehir dışı 4,0 karma 4,9 lt tüketim
verileri var.
Bu iki veri karşılaştırmasından çıkarılacak sonuç basit aslında.
Passat mahallenin uzun boylu zayıf alımlı kızı , İnsignia ise Sarışın mavi gözlü ama balık etli olanı ve etrafında olsun onunda yüzü güzel diye konuşulanı. ''bir zayıflasa .. diye başlayan cümleler İnsignia için geçerli.
En ciddi rakibi ile arasında 163 kg boş ağırlık farkı var. 2.0 motorlarda bu fark çok etki yapmaz belki ama 1.6 cc için ciddi bir kg farkı. Şöylede söylenebilir Passat tek sürücü ile yolda ilerlerken İnsignia hep 80 kg ağırlığında 2 yetişkin ile yolda.
En büyük etki tüketime yansıyor. Daha performanslı 70 tork ve 16 beygir fazlasını alabildiğin motora rağmen hem daha fazla tüketiyor hemde 0,1 saniye 0-100 hızlanmada geri kalıyorsun.
Bunun dışında kullanılmayan çift kavramada yakıt tüketimi ve hızlanmaya etki yapıyor ama bence Opel için ana sorun ağırlık. Zayıfladıkça ürün satışları tüm modellerde artacak.
Güzel tespit,ben de onun için demiştim. İnsignia'ya bu kg iken bu motor çok olmaz. En az 200 kg azaltmaları lazım ki verimli olsun. Ya da 160 bg 350 tork motor daha iyi olur...
2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Yeni Passatta
1460 kg (dsgli) boş ağırlık,
250 tork 1500-3250 Nm Dv/Dk tork ,
120 Beygir ,
0-100 10,8 sn hızlanma ,
şehir içi 4,5 şehir dışı 3,7 karma 4,0 LT tüketim
verileri ile satılmakta.
İnsignia için
1623 kg Otomatik
320 Tork 2000 Dv/Dk tork,
136 beygir,
0-100 10,9 sn hızlanma,
şehir içşi 6,4 şehir dışı 4,0 karma 4,9 lt tüketim
verileri var.
Bu iki veri karşılaştırmasından çıkarılacak sonuç basit aslında.
Passat mahallenin uzun boylu zayıf alımlı kızı , İnsignia ise Sarışın mavi gözlü ama balık etli olanı ve etrafında olsun onunda yüzü güzel diye konuşulanı. ''bir zayıflasa .. diye başlayan cümleler İnsignia için geçerli.
En ciddi rakibi ile arasında 163 kg boş ağırlık farkı var. 2.0 motorlarda bu fark çok etki yapmaz belki ama 1.6 cc için ciddi bir kg farkı. Şöylede söylenebilir Passat tek sürücü ile yolda ilerlerken İnsignia hep 80 kg ağırlığında 2 yetişkin ile yolda.
En büyük etki tüketime yansıyor. Daha performanslı 70 tork ve 16 beygir fazlasını alabildiğin motora rağmen hem daha fazla tüketiyor hemde 0,1 saniye 0-100 hızlanmada geri kalıyorsun.
Bunun dışında kullanılmayan çift kavramada yakıt tüketimi ve hızlanmaya etki yapıyor ama bence Opel için ana sorun ağırlık. Zayıfladıkça ürün satışları tüm modellerde artacak.
Güzel tespit,ben de onun için demiştim. İnsignia'ya bu kg iken bu motor çok olmaz. En az 200 kg azaltmaları lazım ki verimli olsun. Ya da 160 bg 350 tork motor daha iyi olur...
Vag grubu genel itibari ile çelik sacdan aluminyum saca geçti . Opeldeki durumu tam bilmiyorum ama burada Alu daha hafif olması ile avantaj ama eziktir hafif vuruk gibi noktalarda da çelik saca göre işlem yapmak daha da zorlaşıyor ve tamamen parça değişimleri daha fazla ön plana çıkıyor.
Ingiltere'de yeni Astra 1.6 cdti biturbo 160 hp 350 nm torklu motor satışa sunuldu. Yeni kasa insignia ile birlikte kısa sürede ülkemizde de bu motor satılacaktır.
Astra'da 0-96 km/h hızlanma 8 saniye, son hızda 220 km/h çıkmış emisyon 108 Co2, Euro 6 norm.
Naci hocanın dikkatine...
2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Yorum