Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Çift Egzoz Çıkışı-1.4 140 hp Turbo Edition Elegance

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Çift Egzoz Çıkışı-1.4 140 hp Turbo Edition Elegance

    Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY
    Orjinal yazı sahibi: canbaz
    Ağabey selam.Yazdığını görünce atladım konuya 30 hp fark egzos sisteminden olduğuna
    emin misin.partikül filtresini de iptal etsek,alttan düz boru yürütsek demek 195 bg olacak !
    Yoksa yoksa her şey yalan mı ihihi

    Partikül filtresini iptal edemeyiz bir (çünkü;kömürlü gemi bacası gibi duman atarız)
    ikincisi aynı motoru 195 hp yapan düzenek ikinci (ilave) turbo. Bu bilgileri bir araba
    muhabbeti esnasında Opel Ekcan kıdemli servis teknisyeni Cemil Bey kardeşimden
    edinmiştim. Başka şekilde ifade edersek ben kendisinin yalancısıyım ihihi
    Partikül filtresi aracın nefesini kesen bir düzenektir.sadece dizel partiküllerinin tekrar yakılarak çevreye kanserojen partiküllerinin daha az oranda salınımı için kullanılır.
    Partikül filtresi iptal edildiğinde %90 motor arıza lambası yanar eğer yakmadan iptal edip uygun bir yazılım atılırsa araç rahat bir nefes alır ve ekstra modifikasyon + hp olarak kazanç olur.
    Bu benzinli araçlardaki katalitik konvertör gibidir.Onuda iptal ettiğinizde yaklaşık 10-15 hp arttı güç alırsınız.
    Ancak en büyük sıkıntı bu filtrelerin tıkanmasıdır.Tıkandıkça araç gaz yememeye başlar hızlanma düşer resmen araçtan soğursunuz.başımıza geldiği için biliyorum kat iptali ile araç fişek gibi olmuştu.
    2015 Ford Mondeo Tit. 1.6 Tdci Tekno Pkt.Sunroof,Dynamic Led,Platin Beyaz 
    2013 clio 4 Tce 0.9 icon alev kırmızı

    Yorum


    • #17
      Ynt: Çift Egzoz Çıkışı-1.4 140 hp Turbo Edition Elegance


      Bu da bizimkisi öyleyse

      Johnson_35_F35

      Yorum


      • #18
        Ynt: Çift Egzoz Çıkışı-1.4 140 hp Turbo Edition Elegance


        Arkadaşlar, PhotoBucket ile egzoz çıkışlarının fotoğraflarını yüklemeye çalışıyorum ama "InsigniaTeam-Fotoğraf yükleme kuralları" ndaki gibi ne çözünürlük ayarı var ne de fotoğrafı upload ettikten sonra fotoğrafın altında bir menü açılıyor !!

        Bir yardımcı olun da yükleyeyim kendi aracımın fotoğraflarını.
        Johnson_35_F35

        Yorum


        • #19
          Ynt: Çift Egzoz Çıkışı-1.4 140 hp Turbo Edition Elegance



          Susturucu egzoz emisyonlarını azaltmaz veya çevreye daha az zararlı hale getirmez. Sadece içerisinde labirent tarzı bir dolanma var bildiğim kadarıyla. Böylece egzoz gazlarının yolu uzadığından çıkış sıcaklığı ve kısmen de hızı daha da düşüyor ve daha az gürültü ile çıkış oluyor. Emisyon ayarlaması yapan katalitik çeviricidir.

          Yalnız bu arada, geçtiğimiz Cumartesi çift çıkışı yaptırdıktan sonra, ancak geçen gün arabayı otobanda test edebildim. 125-140 km/h aralığında maalesef kısmen titreşim yaptırıyor. Konuyla ilgili başka bir sohbet başlığında bir arkadaş da aynısını söylemiş. Hatta İstanbul'daki ODAK OPEL de aynen bu şekilde yapıyormuş çift çıkışı. Yani o sarkık görünen kısımdan kaynakla bir boru çıkma yaparak. Bu titreşim, sağ taraftan geçen egzoz gazlarının son susturucudan geçmemesinden mi kaynaklanıyor acaba !? Yani son susturucu titreşimi kısmen emiyor olabilir. Emin değilim tabi bundan. Ya da bu titreşim o sarkık görünen kısımdan yapılan çıkmanın açısının yaklaşık 90 derece olmasından da kaynaklanıyor olabilir. Bence bunu yapan usta daha küçük açıyla sağa çıkış vermeliydi. Yani V çıkış olmalı idi.

          Ayrıca otobanda denedikten sonra anladım ki maalesef bu şekliyle içeriye rahatsız edici bir uğultu geliyor ! Sağ tarafa orijinal susturucusu şart. Bu işi iyice araştırmam lazım. Eğer sağ tarafa takılacak susturucu, o titreşimi kesecekse ve bu şekilde yapılmış olan boru konstrüksiyonunun dediğiniz gibi motor veya başka aksamlar açısından hiç bir sakıncası yoksa sağ susturucuyu taktıracağım gelecek ay. Yok, eğer sağlıklı değilse, sağ tarafı iptal ettireceğim ve sadece sağ arkada krom çıkış görünecek. Yani görüntü olacak ve sağ taraf çalışmayacak.

          Bunu haricinde, dediğiniz gibi Cosmo'daki ile aynı orijinal boru konstrüksiyonu değil ! Geçen gün arka sokaktaki Cosmo'nun(2009-2013) altına eğilip baktım. Önden arkaya gelirken arka aks hizasında ayrı bir çatal parça ile sağa ve sola ayrılıyor ve tabiki de sağ tarafta da susturucu var.

          Yorumlarınızı bekliyorum.

          İnşallah bir fotoğrafları da yükleyebilirsem, daha iyi olacak.
          Johnson_35_F35

          Yorum


          • #20
            Ynt: Çift Egzoz Çıkışı-1.4 140 hp Turbo Edition Elegance

            Photobucket arayüzü değişti, menülerden deneme yanılmayla çözebilirsiniz
            InsigniaTEAM

            Yorum


            • #21
              Ynt: Çift Egzoz Çıkışı-1.4 140 hp Turbo Edition Elegance

              Orjinal yazı sahibi: Insignia_F35AA1


              Susturucu egzoz emisyonlarını azaltmaz veya çevreye daha az zararlı hale getirmez. Sadece içerisinde labirent tarzı bir dolanma var bildiğim kadarıyla. Böylece egzoz gazlarının yolu uzadığından çıkış sıcaklığı ve kısmen de hızı daha da düşüyor ve daha az gürültü ile çıkış oluyor. Emisyon ayarlaması yapan katalitik çeviricidir.

              Yalnız bu arada, geçtiğimiz Cumartesi çift çıkışı yaptırdıktan sonra, ancak geçen gün arabayı otobanda test edebildim. 125-140 km/h aralığında maalesef kısmen titreşim yaptırıyor. Konuyla ilgili başka bir sohbet başlığında bir arkadaş da aynısını söylemiş. Hatta İstanbul'daki ODAK OPEL de aynen bu şekilde yapıyormuş çift çıkışı. Yani o sarkık görünen kısımdan kaynakla bir boru çıkma yaparak. Bu titreşim, sağ taraftan geçen egzoz gazlarının son susturucudan geçmemesinden mi kaynaklanıyor acaba !? Yani son susturucu titreşimi kısmen emiyor olabilir. Emin değilim tabi bundan. Ya da bu titreşim o sarkık görünen kısımdan yapılan çıkmanın açısının yaklaşık 90 derece olmasından da kaynaklanıyor olabilir. Bence bunu yapan usta daha küçük açıyla sağa çıkış vermeliydi. Yani V çıkış olmalı idi.

              Ayrıca otobanda denedikten sonra anladım ki maalesef bu şekliyle içeriye rahatsız edici bir uğultu geliyor ! Sağ tarafa orijinal susturucusu şart. Bu işi iyice araştırmam lazım. Eğer sağ tarafa takılacak susturucu, o titreşimi kesecekse ve bu şekilde yapılmış olan boru konstrüksiyonunun dediğiniz gibi motor veya başka aksamlar açısından hiç bir sakıncası yoksa sağ susturucuyu taktıracağım gelecek ay. Yok, eğer sağlıklı değilse, sağ tarafı iptal ettireceğim ve sadece sağ arkada krom çıkış görünecek. Yani görüntü olacak ve sağ taraf çalışmayacak.

              Bunu haricinde, dediğiniz gibi Cosmo'daki ile aynı orijinal boru konstrüksiyonu değil ! Geçen gün arka sokaktaki Cosmo'nun(2009-2013) altına eğilip baktım. Önden arkaya gelirken arka aks hizasında ayrı bir çatal parça ile sağa ve sola ayrılıyor ve tabiki de sağ tarafta da susturucu var.

              Yorumlarınızı bekliyorum.

              İnşallah bir fotoğrafları da yükleyebilirsem, daha iyi olacak.
              bendede sag tarfa susturucu takılmaştı rahasız edıcı ses vardı ve yuksek hızlarda tıterme vardı arabada.sağ tarafa susturcu taktırdım orjınalıyla bıre bır olmuştu.sağ tarafa takılacak susturucu, o titreşimi kesecek.
              ** 2012 NSIGNIA 1,4 140 BG Karbon Siyah... 2012 INSIGNIA 1,6 Cosmo Karbon Siyah... ve ** 2016 INSIGNIA 1.6 otomatik CDTİ Siyah

              Yorum


              • #22
                Ynt: Çift Egzoz Çıkışı-1.4 140 hp Turbo Edition Elegance

                Teşekkürler. Deneyelim o halde.
                Johnson_35_F35

                Yorum


                • #23
                  Ynt: Çift Egzoz Çıkışı-1.4 140 hp Turbo Edition Elegance

                  Orjinal yazı sahibi: karyurekli
                  Orjinal yazı sahibi: Insignia_F35AA1


                  Susturucu egzoz emisyonlarını azaltmaz veya çevreye daha az zararlı hale getirmez. Sadece içerisinde labirent tarzı bir dolanma var bildiğim kadarıyla. Böylece egzoz gazlarının yolu uzadığından çıkış sıcaklığı ve kısmen de hızı daha da düşüyor ve daha az gürültü ile çıkış oluyor. Emisyon ayarlaması yapan katalitik çeviricidir.

                  Yalnız bu arada, geçtiğimiz Cumartesi çift çıkışı yaptırdıktan sonra, ancak geçen gün arabayı otobanda test edebildim. 125-140 km/h aralığında maalesef kısmen titreşim yaptırıyor. Konuyla ilgili başka bir sohbet başlığında bir arkadaş da aynısını söylemiş. Hatta İstanbul'daki ODAK OPEL de aynen bu şekilde yapıyormuş çift çıkışı. Yani o sarkık görünen kısımdan kaynakla bir boru çıkma yaparak. Bu titreşim, sağ taraftan geçen egzoz gazlarının son susturucudan geçmemesinden mi kaynaklanıyor acaba !? Yani son susturucu titreşimi kısmen emiyor olabilir. Emin değilim tabi bundan. Ya da bu titreşim o sarkık görünen kısımdan yapılan çıkmanın açısının yaklaşık 90 derece olmasından da kaynaklanıyor olabilir. Bence bunu yapan usta daha küçük açıyla sağa çıkış vermeliydi. Yani V çıkış olmalı idi.

                  Ayrıca otobanda denedikten sonra anladım ki maalesef bu şekliyle içeriye rahatsız edici bir uğultu geliyor ! Sağ tarafa orijinal susturucusu şart. Bu işi iyice araştırmam lazım. Eğer sağ tarafa takılacak susturucu, o titreşimi kesecekse ve bu şekilde yapılmış olan boru konstrüksiyonunun dediğiniz gibi motor veya başka aksamlar açısından hiç bir sakıncası yoksa sağ susturucuyu taktıracağım gelecek ay. Yok, eğer sağlıklı değilse, sağ tarafı iptal ettireceğim ve sadece sağ arkada krom çıkış görünecek. Yani görüntü olacak ve sağ taraf çalışmayacak.

                  Bunu haricinde, dediğiniz gibi Cosmo'daki ile aynı orijinal boru konstrüksiyonu değil ! Geçen gün arka sokaktaki Cosmo'nun(2009-2013) altına eğilip baktım. Önden arkaya gelirken arka aks hizasında ayrı bir çatal parça ile sağa ve sola ayrılıyor ve tabiki de sağ tarafta da susturucu var.

                  Yorumlarınızı bekliyorum.

                  İnşallah bir fotoğrafları da yükleyebilirsem, daha iyi olacak.
                  bendede sag tarfa susturucu takılmaştı rahasız edıcı ses vardı ve yuksek hızlarda tıterme vardı arabada.sağ tarafa susturcu taktırdım orjınalıyla bıre bır olmuştu.sağ tarafa takılacak susturucu, o titreşimi kesecek.

                  Teşekkür ederim verdiğin bilgi için Karyurekli. İnşallah 1-2 ay içerisinde sağ susturucuyu taktıracağım. İzmir'de, Egem'deki yedek parça kısmından şase numarası ve model yılı ile orijinali için fiyat almam gerekiyor. Yedek parça kısmındaki yetkili, benim aracıma uygun sağ tarafın susturucusu olup olmadığını anlayabilmek için şase numarası istedi. Umarım uyumlu olacaktır. Sonrasında yetkili servisin vereceği fiyata bakıp orijinal ve sağlam durumda çıkma susturucu araştıracağım gerekirse.
                  Johnson_35_F35

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: Çift Egzoz Çıkışı-1.4 140 hp Turbo Edition Elegance


                    Ya, yoğun çalıştığımızdan henüz bizimkinin fotoğraflarını ayarlayamadım ama 2011-2013 Insignia 1.4 140 Turbo aracı olup ODAK OPEL'DE Cosmo'daki gibi orijinal çift egzoz çıkışını yaptıran arkadaşlar fotoğrafını atabilirler mi bu konuya rica etsem ? 2012 Edition Elegance olursa çok memnun olurum. Çünkü, bazı yıllarda kısmi konstrüktif farklılıklar yapmış galiba Alamancıklar
                    Özellikle alt kısımdaki konstrüksiyon fotoğrafı olursa çok memnun olurum. Yani, boruyu tam olarak nereden çekmişler, nasıl yapmışlar falan veya susturucu takılmış mı gibi. Tümüyle gözükecek şekilde !

                    Bu arada, ODAK Dynamics'i aradım geçen hafta Cuma ve aynı EGEM'deki gibi sağ tarafa direk boru çekerek ve kaynaklayarak yapıyorlarmış. Sonra da ucuna krom çıkışlar takılıyor. Ama tam nereden ne yapılıyor söyleyemedi görüştüğüm kişi. ODAK, 800 TL fiyat verdi susturucusuz. ODAK da sağ tarafa susturucuyu takmıyormuş. Susturucunun fiyatı ayrıymış ODAK'ta da. EGEM'le tek farkı, o alttaki siyah plastik çıtanın (difizör) Cosmo'dakisi EGEM'de takılmıyor. Sadece o eksik kaldı. Yani ODAK 800 TL'ye onu takıyor. Benimkisi EGEM'de 850 TL ye yapıldı ve COSMO çıtası hariç Neyse, ben de önümüzdeki ay orijinal sağ susturucuyu taktırırken hiç işçilik ödemeyeceğim. Sadece susturucunun parasını vereceğim. Onda da biraz indirim yaptırırım herhalde. Kaç yıldır EGEM müşterisiyiz sonuçta.

                    Bu konuya fazla kafayı taktım gibi ama 120-140 km/h aralığındaki o hafif titreşim canımı sıktı maalesef.

                    ODAK'ın Edition Elegance çift egzoz fotoğraflarınızı gönderebilirseniz çok minnettar kalırım. Teşekkürler şimdiden.
                    Johnson_35_F35

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: Çift Egzoz Çıkışı-1.4 140 hp Turbo Edition Elegance

                      Orjinal yazı sahibi: Insignia_F35AA1

                      Ya, yoğun çalıştığımızdan henüz bizimkinin fotoğraflarını ayarlayamadım ama 2011-2013 Insignia 1.4 140 Turbo aracı olup ODAK OPEL'DE Cosmo'daki gibi orijinal çift egzoz çıkışını yaptıran arkadaşlar fotoğrafını atabilirler mi bu konuya rica etsem ? 2012 Edition Elegance olursa çok memnun olurum. Çünkü, bazı yıllarda kısmi konstrüktif farklılıklar yapmış galiba Alamancıklar
                      Özellikle alt kısımdaki konstrüksiyon fotoğrafı olursa çok memnun olurum. Yani, boruyu tam olarak nereden çekmişler, nasıl yapmışlar falan veya susturucu takılmış mı gibi. Tümüyle gözükecek şekilde !

                      Bu arada, ODAK Dynamics'i aradım geçen hafta Cuma ve aynı EGEM'deki gibi sağ tarafa direk boru çekerek ve kaynaklayarak yapıyorlarmış. Sonra da ucuna krom çıkışlar takılıyor. Ama tam nereden ne yapılıyor söyleyemedi görüştüğüm kişi. ODAK, 800 TL fiyat verdi susturucusuz. ODAK da sağ tarafa susturucuyu takmıyormuş. Susturucunun fiyatı ayrıymış ODAK'ta da. EGEM'le tek farkı, o alttaki siyah plastik çıtanın (difizör) Cosmo'dakisi EGEM'de takılmıyor. Sadece o eksik kaldı. Yani ODAK 800 TL'ye onu takıyor. Benimkisi EGEM'de 850 TL ye yapıldı ve COSMO çıtası hariç Neyse, ben de önümüzdeki ay orijinal sağ susturucuyu taktırırken hiç işçilik ödemeyeceğim. Sadece susturucunun parasını vereceğim. Onda da biraz indirim yaptırırım herhalde. Kaç yıldır EGEM müşterisiyiz sonuçta.

                      Bu konuya fazla kafayı taktım gibi ama 120-140 km/h aralığındaki o hafif titreşim canımı sıktı maalesef.

                      ODAK'ın Edition Elegance çift egzoz fotoğraflarınızı gönderebilirseniz çok minnettar kalırım. Teşekkürler şimdiden.
                      Ben yaptırdım, supersprint universal egzoz ile Odak Opel'den sipariş ile irmscher body kitle birlikte.
                      Yakında resim+video olan konu açacağım, ordan takip edebilirsiniz.
                      @Murat
                      2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: Çift Egzoz Çıkışı-1.4 140 hp Turbo Edition Elegance

                        Orjinal yazı sahibi: Wolverine
                        Orjinal yazı sahibi: Insignia_F35AA1

                        Ya, yoğun çalıştığımızdan henüz bizimkinin fotoğraflarını ayarlayamadım ama 2011-2013 Insignia 1.4 140 Turbo aracı olup ODAK OPEL'DE Cosmo'daki gibi orijinal çift egzoz çıkışını yaptıran arkadaşlar fotoğrafını atabilirler mi bu konuya rica etsem ? 2012 Edition Elegance olursa çok memnun olurum. Çünkü, bazı yıllarda kısmi konstrüktif farklılıklar yapmış galiba Alamancıklar
                        Özellikle alt kısımdaki konstrüksiyon fotoğrafı olursa çok memnun olurum. Yani, boruyu tam olarak nereden çekmişler, nasıl yapmışlar falan veya susturucu takılmış mı gibi. Tümüyle gözükecek şekilde !

                        Bu arada, ODAK Dynamics'i aradım geçen hafta Cuma ve aynı EGEM'deki gibi sağ tarafa direk boru çekerek ve kaynaklayarak yapıyorlarmış. Sonra da ucuna krom çıkışlar takılıyor. Ama tam nereden ne yapılıyor söyleyemedi görüştüğüm kişi. ODAK, 800 TL fiyat verdi susturucusuz. ODAK da sağ tarafa susturucuyu takmıyormuş. Susturucunun fiyatı ayrıymış ODAK'ta da. EGEM'le tek farkı, o alttaki siyah plastik çıtanın (difizör) Cosmo'dakisi EGEM'de takılmıyor. Sadece o eksik kaldı. Yani ODAK 800 TL'ye onu takıyor. Benimkisi EGEM'de 850 TL ye yapıldı ve COSMO çıtası hariç Neyse, ben de önümüzdeki ay orijinal sağ susturucuyu taktırırken hiç işçilik ödemeyeceğim. Sadece susturucunun parasını vereceğim. Onda da biraz indirim yaptırırım herhalde. Kaç yıldır EGEM müşterisiyiz sonuçta.

                        Bu konuya fazla kafayı taktım gibi ama 120-140 km/h aralığındaki o hafif titreşim canımı sıktı maalesef.

                        ODAK'ın Edition Elegance çift egzoz fotoğraflarınızı gönderebilirseniz çok minnettar kalırım. Teşekkürler şimdiden.
                        Ben yaptırdım, supersprint universal egzoz ile Odak Opel'den sipariş ile irmscher body kitle birlikte.
                        Yakında resim+video olan konu açacağım, ordan takip edebilirsiniz.
                        Teşekkürler
                        Johnson_35_F35

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: Çift Egzoz Çıkışı-1.4 140 hp Turbo Edition Elegance

                          Yav ne oldu bu resimler..)) ben halen resim bekliyorum.. sağ tarafa susturucu takıldımı titreşim kesildimi bu egzos olayına girsekmi bende yaptırmayı düşünüyorum...

                          1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: Çift Egzoz Çıkışı-1.4 140 hp Turbo Edition Elegance

                            Bence girmeyin

                            Johnson_35_F35

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: Çift Egzoz Çıkışı-1.4 140 hp Turbo Edition Elegance

                              Çünkü sıkıntılı..
                              Johnson_35_F35

                              Yorum


                              • #30
                                Ynt: Çift Egzoz Çıkışı-1.4 140 hp Turbo Edition Elegance

                                Bununla ilgili kısa bir yazı daha paylaşacağım.
                                Johnson_35_F35

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X