Duyuru

Collapse
No announcement yet.

''OPEL' E (ALMANYA) ÇAĞRI 2016 İÇİN ÖYLE BİR İNSİGNİA YAP Kİİ ''

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • ''OPEL' E (ALMANYA) ÇAĞRI 2016 İÇİN ÖYLE BİR İNSİGNİA YAP Kİİ ''

    Arkadaşlar hepimiz araçlarımızı seviyoruz hatta insignia deyince akan sular duruyor tabiri caizsse aşığız insignia ya.. Fakat hepimizin gelişen teknolojiyle beraber araçlarımızla ilgili bazı beklentilerimiz var.. Mutlaka herkesin aklında birşeyler vardır.. Diyorum ki İNSİGNİA TEAM olarak Almanya opel'e sesimizi duyuramazmıyız..
    E mail mi olur yada başka bir yol mu bilemiyorum.. Araçlarımızla ilgili şuda olsa güzel olurdu diyeceğimiz konular.. bizim araçları gören zaten dönüp bir daha bakıyor bu kez yeni kasada bakmakla kalmayıp dudağı uçuklasın.. gören söylesin zaten güzeldi bu sefer mükemmel olmuş diyecekleri bir İnsignia.. Benim aklıma gelenler

    1- Aracın ağırlığının en az 100 kg hafiflemesi.. ( Alt devirlerin daha da canlanması)

    2- Fren enerjisi geri kazanım olayı (Şartsız çalışan start stop sistemi)

    3- Var olan gücün yola daha iyi aktırılması olayı..

    4- Vites oranları.. (şanzıman)

    5- Kullanışlı bir intellink (güncelleme beklemeyen bir apps) ve tam dijital (hayalet) gösterge ekranı..

    6- Bazı opsiyon olarak sunulan seçeneklerden olmazsa olmazların Cosmo da standart sunulması vs vs..

    1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..

  • #2
    Ynt: ''OPEL' E (ALMANYA) ÇAĞRI 2016 İÇİN ÖYLE BİR İNSİGNİA YAP Kİİ ''

    Guzel beklentiler

    Diger uyelerimiz neler bekliyor




    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

    Yorum


    • #3
      Ynt: ''OPEL' E (ALMANYA) ÇAĞRI 2016 İÇİN ÖYLE BİR İNSİGNİA YAP Kİİ ''

      [quote=insgna44 ]
      Arkadaşlar hepimiz araçlarımızı seviyoruz hatta insignia deyince akan sular duruyor tabiri caizsse aşığız insignia ya.. Fakat hepimizin gelişen teknolojiyle beraber araçlarımızla ilgili bazı beklentilerimiz var.. Mutlaka herkesin aklında birşeyler vardır.. Diyorum ki İNSİGNİA TEAM olarak Almanya opel'e sesimizi duyuramazmıyız..
      E mail mi olur yada başka bir yol mu bilemiyorum.. Araçlarımızla ilgili şuda olsa güzel olurdu diyeceğimiz konular.. bizim araçları gören zaten dönüp bir daha bakıyor bu kez yeni kasada bakmakla kalmayıp dudağı uçuklasın.. gören söylesin zaten güzeldi bu sefer mükemmel olmuş diyecekleri bir İnsignia.. Benim aklıma gelenler

      1- Aracın ağırlığının en az 100 kg hafiflemesi.. ( Alt devirlerin daha da canlanması)

      2- Fren enerjisi geri kazanım olayı (Şartsız çalışan start stop sistemi)

      3- Var olan gücün yola daha iyi aktırılması olayı..

      4- Vites oranları.. (şanzıman)

      5- Kullanışlı bir intellink (güncelleme beklemeyen bir apps) ve tam dijital (hayalet) gösterge ekranı..

      6- Bazı opsiyon olarak sunulan seçeneklerden olmazsa olmazların Cosmo da standart sunulması vs vs..




      7- Tıkır tıkır işleyen bir 1.6 dizel otomatik kombinasyonu...

      Yorum


      • #4
        Ynt: ''OPEL' E (ALMANYA) ÇAĞRI 2016 İÇİN ÖYLE BİR İNSİGNİA YAP Kİİ ''

        Şu an ki ve gelecek yeni motorlar ile ilgili bir kaç bilgi paylaşayım arkadaşlar.. Mesela düşük hızlarda silindir kapanması olayı bizim araçlarda da olsa güzel olmazmıydı.

        1.6 SIDI Ecotec Turbo





        http://www.youtube.com/watch?v=4vpq8kYBTiw#ws

        - 1.6 litre buji ateşlemeli doğrudan enjeksiyonlu, Start & Stop sistemli turbo motor
        - %13 oranında daha düşük yakıt tüketimi CO2 emisyonu
        - Yüksek tork, rafine güç

        Rüsselsheim. Opel, motor yelpazesini yeniliyor. Üç tamamen yeni benzinli ve dizel motor seçenekleri, mevcut portfolyodaki çekirdek motorların yerini alıyor. Amaç ise sadece düşük tüketim ve emisyonla değil, aynı zamanda yüksek tork ve azaltılmış ses geliştirmeleriyle endüstride öncü bir rol üstlenmek.


        Tanıtılacak ilk benzinli motor ise 1598 cc hacmiyle, dört silindirli, doğrudan enjeksiyonlu ve Start & Stop sistemine sahip. Yeni SIDI (buji ateşlemeli doğrudan enjeksiyonlu) ECOTEC motor farklı modeller için farklı güç seçenekleri ile sunulacak. Bu motorun üretimi, Macaristan’daki Szentgotthardt fabrikasında 2012’nin sonlarında başlayacak.


        Pürüzsüz hızlanma, etkileyici çekiş gücü, düşük ses seviyeleri ve yakıt tüketimi ana odak noktaları oldu. Mühendisler, litre başına 187.5 Nm tork elde ederek asıl vurguyu tork değerine çekti. 300 Nm’lik en yüksek tork değerine, 1700 d/dk’dan itibaren ulaşılıyor. 200 hp’ye kadar üretilen güce ise 4700 d/dk’da ulaşılıyor. Bir önceki 1.6 benzinli turbo motora kıyasla bu yeni motor yakıt tüketimini ve CO2 emisyonlarını %13 oranında azaltıyor.


        Opel CEO’su Karl-Friedrich Stracke, “12 ay gibi kısa bir sürede üç yeni motor nesli lanse ediyoruz. Bu da bizim yeni ürünleri ne kadar hızlı bir şekilde tanıttığımızı gösteriyor,” diyor. Benzinli motorlar direktörü Thomas Johnen ise “Yeni 1.6 litre doğrudan enjeksiyonlu motorumuz tork anlamında gerçek bir dev. Güç üretimi son derece pürüzsüz ve oldukça sessiz,” diyor.

        Buji ateşlemeli doğrudan enjeksiyonlu ilk Opel motoru, Signum ve Vectra modellerinde 2003 yılında sunulan ve sonrasında Zafira’ya eklenen, 114 kW/155 HP’lik değerleriyle 2.2 lt. ECOTEC motoruydu. 2007 yılında GT modeli, Opel’in ilk doğrudan enjeksiyonlu benzinli turboşarj motorunu, 2.0 194 kW/264 HP değerleriyle sundu. Bir yıl sonra bu motor Opel’in amiral gemisi Insignia’ya 162 kW/220 HP ve 184 kW/250 HP olmak üzere iki farklı güç seçeneği ile tanıtıldı. Yeni Astra Opc ise 206 kW/280 HP’ye kadar güç üreten bu motorun en yenisinden güç alacak.

        Motor versiyonlarının özellikleri

        - 1.6 SIDI ECOTEC 203HP/300NM
        - 1.6 SIDI ECOTEC 170HP/260HP (Overboost 280NM)

        1.6 CDTI Ecotec


        http://www.youtube.com/watch?v=2FY5_OLI-Tc#ws


        Son teknoloji ürünü, dört silindirli, 1.6 lt. dizel motor ailesi
        - Sınıfının lideri, rafine, yüksek güç ve tork rakamları
        - %10 daha düşük yakıt tüketimi

        Ruesselsheim. Opel’de motor yenilikleri dört silindirli, 1.6 lt. turbo dizel motor ile devam ediyor. Küçültülmüş güç ünitelerinin ikinci ailesi, 1.6 litre SIDI ECOTEC’i takip eden 1.6 CDTI ECOTEC’ler, varolan 1.7 lt. dizellerin ve bazı daha düşük güç seviyelerine sahip 2.0 lt. dizel motorların yerine geçecek.


        Kapalı devre yanma kontrol sistemi ve alüminyum bloktan oluşan yeni 1.6 CDTI ECOTEC, Opel’in Euro 6 emisyon standartlarını karşılayan ilk dizel motoru. Farklı modeller ile sunulacak olan bu motor farklı güç seviyeleri sunacak.


        Gürültü ve sertlik azaltılması, titreşim sönümlemesi, yüksek güç ve tork rakamları ve tüketim, üretimdeki anahtar geliştirme noktaları olarak ele alındı. Örnek olarak 1.7 litrelik dizel motora kıyasla güç oranı 136 HP, tork rakamı ise 320 Newton metre iken tüketim rakamı, aynı güç değerine sahip 2.0 litrelik turbo dizellere kıyasla %10 daha düşük.


        Opel Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Thomas Sedran, konuyla ilgili şunları söyledi: “Motor portföyümüzdeki kapsamlı yenileme tüm hızıyla devam ediyor. 1.6 litrelik yeni dizel motorumuz rafine güç, performans ve çevreye bağlılık konularında yeni standartlar belirleyecek. Bu yılın sonuna kadar üç yeni benzinli ve dizel motor daha tanıtacağız.


        1.6 litrelik yeni dizel motor ve yenilikçi motor kontrol ünitesi, Turin, Rüsselsheim ve Amerika’daki global ekip tarafından tamamen kurum içi olarak üretildi. Bu yaklaşım sayesinde daha tasarım aşamasının en başında kapsamlı bir sistem optimizasyonu mümkün kılındı. 2013 baharı ile başlayacak 1.6 CDTI ECOTEC üretimi, 1.6 litrelik benzinli motorun üretildiği “esnek fabrika” olarak nitelendirilen, Macaristan’daki Szentgotthard fabrikasında yapılacak.

        Motorun Teknik Verileri:

        136HP / 3.500RPM - 320NM / 2.000RPM

        Karşılaştırma Tablosu:



        http://www.youtube.com/watch?v=lBpq3SEJ1Ts#ws

        1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..

        Yorum


        • #5
          Ynt: ''OPEL' E (ALMANYA) ÇAĞRI 2016 İÇİN ÖYLE BİR İNSİGNİA YAP Kİİ ''

          1.6 cdti = Fiat motorudur 136 hp lik olanı :P
          2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

          Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
          [center]

          Yorum


          • #6
            Ynt: ''OPEL' E (ALMANYA) ÇAĞRI 2016 İÇİN ÖYLE BİR İNSİGNİA YAP Kİİ ''

            Daha az yakmasi haha
            İc konsol ve diger plastik aksamlarin gicirdama olayinin onune gecilmesi

            Yorum


            • #7
              Ynt: ''OPEL' E (ALMANYA) ÇAĞRI 2016 İÇİN ÖYLE BİR İNSİGNİA YAP Kİİ ''

              1.6 diezel motorlari gm yeni uretti diye biliyorum



              2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

              Yorum


              • #8
                Ynt: ''OPEL' E (ALMANYA) ÇAĞRI 2016 İÇİN ÖYLE BİR İNSİGNİA YAP Kİİ ''

                Kupe caprio olsa nasıl olur bence mükemmel olur yada araba birazdaha basık olsa şoför daha yola yakın olsa 16 turbo otomatik yakıtı birazda makul olsa renk olarak şerefli beyaz olsa ya boşver insignia boylede bitane ben bu arabaya aşığım üzerine bok atsanda yakışıyor

                Yorum


                • #9
                  Ynt: ''OPEL' E (ALMANYA) ÇAĞRI 2016 İÇİN ÖYLE BİR İNSİGNİA YAP Kİİ ''

                  Ülkemizde İnsignia hak ettiği değeri görmüyor malesef o yüzden Opel ' e gerçekten bir bildirim yapılması gerek.

                  Öncelikle araçta bence ARtık Panaromik cam tavan olması gerek.

                  Şanzıman yenilenip bmw deki gibi hızlı ve ekonomiyi sağlayan bi şanzıman geliştirmeleri gerek.

                  otomatik versiyonlarda direksiyon arkasından kulakçıklarla da vites değiştirilmesi gerek.Tabi öylesine yapılmamalı tepkileri iyi olmalı.

                  Cosmo paketlerde koltuklar standart olarak deri olmalı ve ısıtma da standart olmalı, navigasyon da opsiyon olmamalı. Cosmo sonuçta bu en donanımlısı diye alınıyor.

                  Motor bence yeniden elden geçirilmeli torku arttırılmalı.Aracın şanzımanla uyumu gerek konfor gerek performance için çok iyi ayarlanmalı.

                  Koltuk dayamanın arkasındaki havalandırma kanallarının altına 220V lık priz standart olmalı.

                  ayrıca cosmo alıyorsak Egzos çıkışları ve difüzör de standart olmalı.

                  Ama tabi burada en önemli olan şanzıman yenilenmesi ve panaromik tavan bence.

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: ''OPEL' E (ALMANYA) ÇAĞRI 2016 İÇİN ÖYLE BİR İNSİGNİA YAP Kİİ ''

                    Beni tekrar insignia ya döndür
                    Gri Bmw F10 5.25 xd 2014

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: ''OPEL' E (ALMANYA) ÇAĞRI 2016 İÇİN ÖYLE BİR İNSİGNİA YAP Kİİ ''

                      İnsignia ya bi laf söylemedim bunların olması gerektiğini düşünüyorum sadece.

                      cam tavan ve şanzıman yenilenmeli başkalarına sorun kesin onlarda söylerler.Şanzıman artık teknolojiye göre yavaş kalıyor ve yakıtı etkiliyor.
                      Manuel için bişey demiyorum zaten.

                      bir de saçma sapan araçları insignia la kıyaslıyor Türk halkımız malesef ,bu yüzden böyle artık premium segmentinde sayılan bazı arabalardan(örnek volvo s60) bile kaliteli olan insignia nın hak ettiği değeri göreceğine inanıyorum.

                      Hatta yeni bir dizel motor bile olsa fena olmaz.

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: ''OPEL' E (ALMANYA) ÇAĞRI 2016 İÇİN ÖYLE BİR İNSİGNİA YAP Kİİ ''

                        Panaromik tavan, daha iyi bir otomatik şanzıman, tamamen led ön farlar, bmw benzeri hayalet gösterge, daha etkin ve sıcaklık değişimlerine duyarlı klima, daha iyi iç plastik kalitesi.. D sınıfının bir tık ötesine geçen, E sınıfı donanım ve konforu sunan premium bir araç kimliği taşıyan insignia benim hayalim.. Bizi Mercedes'e Bmw' ye gönderme Opel
                        *İmza görseliniz kurallara aykırıdır, düzenleyip tekrar yükleyiniz.

                        http://i1239.photobucket.com/albums/ff517/agyagar/bmw/61A2578A-358B-4144-BB24-07115DC89457_zpsy87xnswe.jpg

                        BMW F30 320i ed M Sport 40th Year Edition 205+ Hp

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: ''OPEL' E (ALMANYA) ÇAĞRI 2016 İÇİN ÖYLE BİR İNSİGNİA YAP Kİİ ''

                          Daha iyi bir şanzıman ve araç içindeki plastik aksamlardan gıcırtı sesi gelmesin yeter

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: ''OPEL' E (ALMANYA) ÇAĞRI 2016 İÇİN ÖYLE BİR İNSİGNİA YAP Kİİ ''

                            Hayalet gösterge standart olsa ,

                            Herkesin belirttiği üzere şanzıman oranları. Makyajlı insigniayı bilmiyorum fakat oncesi 1. vites yok gibi boşa

                            Makyajlı bilmiyorum fakat içeride daha az çıtırtılar hatta çıtırtısız bi tasarım yapılsa, birazda premium havası katılabilir. Hala %100 tatmin edemiyor.

                            Kişiye göre değişir bu da, makyajlı kasanın arkasını beğenemedim. krom çıta üzerine sağlı sollu devam eden arka stopların görünümü hoşuma gidemedi. Eski stoplar daha havalı. Yenilikse orayı baştan aşşa elleseler. Çünkü isnignia da beni etkileyen en dolu yer arka görünümü



                            CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                            SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: ''OPEL' E (ALMANYA) ÇAĞRI 2016 İÇİN ÖYLE BİR İNSİGNİA YAP Kİİ ''

                              1.6 biturbo dizel(biraz zor gerçi)
                              Güzel bir çift kavrama otomatik şanzıman
                              Full led ön far(daha önce matrix far diye ismi çıkmıştı)
                              Arka led stoplar
                              Adamakıllı telefon navigasyonuna mecbur etmeyecek internet bağlantılı bir eğlence sistemi
                              http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

                              Ellere yar oldu
                              2.0 CDTI
                              Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

                              5.25 Xdrive ///M(azot) Power

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X