Ynt: ben 115 bg sandigim arabam meger 180t mis servis sagolsun )
Orjinal yazı sahibi: cankaan_x
Neden hiç iyi çıkmazda kötü çıkar ki 2010 Aracım.
Aslında en kesin sonucu My Opel'e üye olarak almak mümkün. Üye olduktan sonra araç özellikleri bölümünden bakmak en doğrusu. Bendeki aşağıdaki gibi, başka bir başlık da açılmış gerçi zaten bu konuda sanırım:
Model Insignia
Renk TECHNICAL GREYM2
Motor ENG-4 CYL 20L DIESEL TURBO HO
Vites TRANS-AUTO 6-SPEED AF40-6
İç Döşeme LEATHER SIENA PERFORATED-BLACK
Güvenlik
AIRBAG DRIVER PASS.&ROOF FF&RR, RESTRAINT HEAD FRT SEAT UP/D, SWITCH FLEXRIDE MODE SYSTEM, VEHICLE STABILIZING SYSTEM (ESP)
Konfor
AUTOMATIC CLIMATE CONTROL, BI-XENON CURVE LIGHTING, CRUISE CONTROL, FAN SEAT DRIVER, HEATED FRONT SEAT , PARKING ASSISTANT SENSOR, SUNROOF
Paket
LAMP PACKAGE INTERIOR DELUXE, MIRROR LIGHT SENSITIVE
Multimedya
COLOR INFO DISPLAY, INFO DISPLAY , RADIO NAV DVD-ROM CAF USB RSA, RECEPTACLE USB, SPEAKER SYSTEM
2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero
Neden hiç iyi çıkmazda kötü çıkar ki 2010 Aracım.
Aslında en kesin sonucu My Opel'e üye olarak almak mümkün. Üye olduktan sonra araç özellikleri bölümünden bakmak en doğrusu. Bendeki aşağıdaki gibi, başka bir başlık da açılmış gerçi zaten bu konuda sanırım:
Model Insignia
Renk TECHNICAL GREYM2
Motor ENG-4 CYL 20L DIESEL TURBO HO
Vites TRANS-AUTO 6-SPEED AF40-6
İç Döşeme LEATHER SIENA PERFORATED-BLACK
Güvenlik
AIRBAG DRIVER PASS.&ROOF FF&RR, RESTRAINT HEAD FRT SEAT UP/D, SWITCH FLEXRIDE MODE SYSTEM, VEHICLE STABILIZING SYSTEM (ESP)
Konfor
AUTOMATIC CLIMATE CONTROL, BI-XENON CURVE LIGHTING, CRUISE CONTROL, FAN SEAT DRIVER, HEATED FRONT SEAT , PARKING ASSISTANT SENSOR, SUNROOF
Paket
LAMP PACKAGE INTERIOR DELUXE, MIRROR LIGHT SENSITIVE
Multimedya
COLOR INFO DISPLAY, INFO DISPLAY , RADIO NAV DVD-ROM CAF USB RSA, RECEPTACLE USB, SPEAKER SYSTEM
Model
Insignia
Renk
TECHNICAL GREYM2
Motor
ENG-4 CYL 1.6L MFI DOHC TUR
Vites
TRANS-MAN 6-SPEED M32-6 WR
İç Döşeme
TRIM CLOTH AVENUE - BLACK
Güvenlik
AIRBAG DRIVER PASS.&ROOF FF&RR, RESTRAINT HEAD FRT SEAT UP/D, VEHICLE STABILIZING SYSTEM (ESP)
Konfor
ADVANCED PARKING AID, AUTOMATIC CLIMATE CONTROL, BI-XENON CURVE LIGHTING, CRUISE CONTROL
Paket
LAMP PACKAGE INTERIOR DELUXE, MIRROR LIGHT SENSITIVE
Multimedya
COLOR INFO DISPLAY, INFO DISPLAY , RADIO NAV DVD-ROM CAF USB RSA, RECEPTACLE USB, SPEAKER SYSTEM
İnsignia >> 2010 >> 1.6 T Cosmo >> Teknik Gri Vw CC >> 2013 >> 1.4 TSİ BMT >> Beyaz
Ynt: ben 115 bg sandigim arabam meger 180t mis servis sagolsun )
arkadaşlar cuma günü telefona aradılar.
servis : aracın performansı tam istedigimiz gibi turbo artık devreye giriyor. yanlız yüksek devirlere cıktıgı zaman turbo geri bırakma yapmıyor.
ben : tamam aracın performansı tam istedigimiz gibiyse alalım.
servis : yanlız şimdi alırsanız ileriki zamanda size 3 ay 6 ay sonra motorda zararlar verebilir.
ben : onun için ne yapmamız gerekiyor.
servis : aracın tüpünü söküp stok haliyle makinaya baglayıp sorunu neyden kaynaklandıgını ögrenmemiz gerekiyor. bu da yaklaşık 1 haftamızı alabilir.
ben : ben buğün aracımı gelip alayım araç bana lazım. performansı tamam dediniz. diger işlemide 1 ay sonra bırakırım gerekeni yaparsınız.
servis : tamam gelin alın.
ben : performans istedigim gibi değilmi . üstüne basarak sordum.
neyse servise gittim aracım gelmiş. ön tampondaki araç cekme girişinin kapagı yok nerde bu diyorum cevap yok. neyse araçı denemek istiyorum. tamam dediler yanıma usta diye birisini oturttular. yola cıktık. 1 e attım aracın motoru sıcAktı gelmeden önce çalıştırmışlar galiba. aracı deneyeyim dedim. düz yola geçtim 1 de sıkıstırdım 40 tan sonra araba yıgıldı. 2 ye attım 70 ten sonra yıgıldı 3 e attım 100 dedi yıgıldı. hemen u dönüşü yaptım servise girdim. bana performansı tamam diyen elemanın yanına gittim. anahtarı uzattım al bakalım performansı tamam dedigin aracı kullan ondan sonra performansı tamam de dedim. e işte ben usta değilim işinizi takip ediyorum. ustayı cagır kardeş dedim . cagırdı aynısını ustaya söyledim. kendinden emin aldı anahtarı geçti direksiyona yanına oturdum. 1 -2-3 dedi baktım u dönüşü hemen servise geri döndük. ne oldu usta dedim e işte kemde kümde dedim ben bilmem bana ne hakla performansı tam dediniz. ee kalması lazım araştırmalar sürüyor. arkadaş ben bilmem paramla rezilmi edeceksiniz beni dedim.şimdi aradım ne durumda herhangi bir gelişme varmı diye . yok dedi daha herhangii bir işlem yapılmadı yapılınca ben sizi arayacagım dedi kapattım telefonu.
ARKADAŞLAR SERVİS YÜZÜNDEN ARACI SATILIGA CIKARDIM. !!!
Ynt: ben 115 bg sandigim arabam meger 180t mis servis sagolsun )
Geçmiş olsun. Bence bastırın, adam gibi yapsınlar ondan sonra satılığa çıkartın. Bu şekilde satmanız zor.
Buarada aracın şanzıman oranlarını araştırın. Yanı bazen yığılma dediğiniz noktada araç son hızına gelmiş olabilir. Kabaca normalde; 1. vites 50-55, 2. vites 80-90-95, 3. vites 150-160, 4. vites 195-205 arası hızlar almalısınız. 3. vites de araç 100 de asla yığılma yapmamalı. Buarada, turbo bırakmama durmu nedir? Resmen fransız kaldım.
Ynt: ben 115 bg sandigim arabam meger 180t mis servis sagolsun )
Türkiye'deki klasik sıkıntı, ustalar işinin kıymetini bilmiyor.Bu durumu ben anlamıyorum,bunların işine saygısı yok.Maddi durumları iyimi dersen o da yok.Bizde o kadar isteyerek aldığımız arabalarımızdan soğuyoruz.
2014 BMW 5.20I M +comfort+premium 2011 otomatik opel astra 1.4 cosmo sunroof 2013 Chevrolet Captiva LTZ
Yorum