Sınıfında lider amaa
Passat B8 Sürüşü nasıl?
Yeni Passat ile Sardinya Adası’nın virajlı yollarında yaklaşık 100 km’lik bir yolculuk yaptım. Bu süre zarfında 1.4 TSI ACT benzinli motor ve 2.0 litre dizel modellerini deneme fırsatı yakaladım. 1.4 TSI ve düz vites bileşimi performansı ile göz dolduruyor. Her devirde istekli bir hızlanma yaşatıyor. ACT teknolojisi ihtiyaç duyulmadığında silindirlerin ikisinin supaplarını kapatıyor. Bu sayede yakıt ekonomisi sağlıyor. Ancak test parkurumuzda sıkışık trafik veya düz yol ortamları yaşamadığımız için bu sistemin avantajını çok da görmedik. 2.0 dizel versiyon ise DSG ile başarılı bir birlikteliğe sahip. Bu modelde 6 kademeli DSG kullanılırken diğer versiyonlarda 7 kademeli DSG görev yapıyor. Açıkçası 6 kademeli DSG vites geçişleri ile daha konforlu bir şanzıman. Aracın sürüş dinamikleri eskisine göre geliştirilmiş. Artık karşımızda daha iyi yol tutan bir Passat var. Bu konuda
Bu konuda Opel Insignia’ya kafa tutacağa benziyor. Yeni direksiyonun geri bildirimleri ve hissi başarılı. Konfor ise eski modelle benzer düzeyde tutulmuş. Ancak Sardinya Adası’nın asfalt kaplamasının da iyi olması bu izlenimi yaratmış olabilir. En iyisi bu konuda Türkiye’de gerçekleştireceğimiz testi beklemek. İç mekanda VW tasarımcıları yine tutucu kalmış. Eski modele teknolojik ekipmanlar eklenmiş gibi duruyor. Opsiyonel olan dijital ön gösterge çok şık görünüyor. Malzeme kalitesi ise alıştığımız Passat ayarında. Aracın fiyatlandırmasına bakacak olursak giriş modellerinin uygun fiyatlı olduğunu söyleyebiliriz. Ancak donanım arttıkça fiyatlar da ciddi anlamda artmaya başlıyor. DSG farkının ise 13 bin TL’yi bulması otomatik hayali kuranları üzecektir.
Passat B8 Sürüşü nasıl?
Yeni Passat ile Sardinya Adası’nın virajlı yollarında yaklaşık 100 km’lik bir yolculuk yaptım. Bu süre zarfında 1.4 TSI ACT benzinli motor ve 2.0 litre dizel modellerini deneme fırsatı yakaladım. 1.4 TSI ve düz vites bileşimi performansı ile göz dolduruyor. Her devirde istekli bir hızlanma yaşatıyor. ACT teknolojisi ihtiyaç duyulmadığında silindirlerin ikisinin supaplarını kapatıyor. Bu sayede yakıt ekonomisi sağlıyor. Ancak test parkurumuzda sıkışık trafik veya düz yol ortamları yaşamadığımız için bu sistemin avantajını çok da görmedik. 2.0 dizel versiyon ise DSG ile başarılı bir birlikteliğe sahip. Bu modelde 6 kademeli DSG kullanılırken diğer versiyonlarda 7 kademeli DSG görev yapıyor. Açıkçası 6 kademeli DSG vites geçişleri ile daha konforlu bir şanzıman. Aracın sürüş dinamikleri eskisine göre geliştirilmiş. Artık karşımızda daha iyi yol tutan bir Passat var. Bu konuda
Bu konuda Opel Insignia’ya kafa tutacağa benziyor. Yeni direksiyonun geri bildirimleri ve hissi başarılı. Konfor ise eski modelle benzer düzeyde tutulmuş. Ancak Sardinya Adası’nın asfalt kaplamasının da iyi olması bu izlenimi yaratmış olabilir. En iyisi bu konuda Türkiye’de gerçekleştireceğimiz testi beklemek. İç mekanda VW tasarımcıları yine tutucu kalmış. Eski modele teknolojik ekipmanlar eklenmiş gibi duruyor. Opsiyonel olan dijital ön gösterge çok şık görünüyor. Malzeme kalitesi ise alıştığımız Passat ayarında. Aracın fiyatlandırmasına bakacak olursak giriş modellerinin uygun fiyatlı olduğunu söyleyebiliriz. Ancak donanım arttıkça fiyatlar da ciddi anlamda artmaya başlıyor. DSG farkının ise 13 bin TL’yi bulması otomatik hayali kuranları üzecektir.
Yorum