Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İNSİGNİADA TURBO SORUNU KRONİK Mİ

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • İNSİGNİADA TURBO SORUNU KRONİK Mİ

    ARKADAŞLAR 2009 1.6T İNSİGNİA ALMAK ÜZEREYİM TURBO SORUNU KRONİK OLDUGUNU DUYDUM 20-25 BİN KİLOMETREDE ARIZALANIYORMUŞ TURBO DEĞİŞTİREN OLDUMU.
    MALİYETİ NEDİR.
    [Center]    
                           1.6 Turbo- 180 HP -Cosmo -Flexride Şase -DVD 800 -Sunroof Ve 34 CHN 85

  • #2
    Ynt: İNSİGNİADA TURBO SORUNU KRONİK Mİ

    Kronik değil

    Benim aracımda birşey olmadı

    Ama turbo hortumun çıkması söz konusu



    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

    Yorum


    • #3
      Ynt: İNSİGNİADA TURBO SORUNU KRONİK Mİ

      Ben hic turbo degisen duymadim henuz.. bazen borusu cikiyor oda takiliyor geri yerine
      F30 Sport+

      Yorum


      • #4
        Ynt: İNSİGNİADA TURBO SORUNU KRONİK Mİ

        TEŞEKKÜRLER BİLGİ İÇİN ARKADAŞLAR.
        [Center]    
                               1.6 Turbo- 180 HP -Cosmo -Flexride Şase -DVD 800 -Sunroof Ve 34 CHN 85

        Yorum


        • #5
          Ynt: İNSİGNİADA TURBO SORUNU KRONİK Mİ

          Kronik falan değildir, yanlış bilgi. 1.6 T 180 ve CDTi 160 olamk üzere iki motorunda sahibi oldum ikisinde de en ufak bir turbo sorunu yaşamadım. Şimdiki aracım yaklaşık 90.000'de şeytan kulağına kurşun en ufak bir motor sorunu yok. İnşallah da olmaz
          2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero

          Yorum


          • #6
            Ynt: İNSİGNİADA TURBO SORUNU KRONİK Mİ

            Peki araca yazılım yaptırsak turboya aşırı yüklenmiş olurmuyuz
            2012 insignia 1.4 T 140 Hp Yeni Stil Paket Fume

            Yorum


            • #7
              Ynt: İNSİGNİADA TURBO SORUNU KRONİK Mİ

              Yazılımla birlikte belli sınırların içinde kalmak veya aşırı yüklenmek tamamen sizin tercihiniz olacaktır.


              Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

              Yorum


              • #8
                Ynt: İNSİGNİADA TURBO SORUNU KRONİK Mİ

                Yazilimda turboya kolay kolay birsey olmuyor ama dorduncu piston kol tirtliyor motor yaptiriyorsunuz
                yazilimin dozacini asarsaniz bu oluyor

                Bizim araclar fabrika tarafindan dolu dolu kullanilmis 180 ise oyle kalmasini istiyor 200 - 210 yaparsaniz sari mod yukarisi kirmizi asagisi yesil gibi dusunun



                2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                Yorum


                • #9
                  Ynt: İNSİGNİADA TURBO SORUNU KRONİK Mİ

                  Zamanla radyatör kısmının yağlanması sözkonusu deniliyor. (böyle bir sorun varsa ne yapılmalı, arkadaşlar belki yönlendirirler)
                  2-3 hafta önce Turbo hortumunu değiştirdim.
                  Turboda veya bir bileşeninde sorun olduğu zaman bu araçlarla traktörle girdiğiniz yarışı kaybetme risikini oldukça yüksek.
                  İnsignia CDTİ 160ps COSMO Siyah Flexiride+Sunroof

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: İNSİGNİADA TURBO SORUNU KRONİK Mİ

                    Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş
                    Yazılımla birlikte belli sınırların içinde kalmak veya aşırı yüklenmek tamamen sizin tercihiniz olacaktır.
                    Orjinal yazı sahibi: FacomX
                    Yazilimda turboya kolay kolay birsey olmuyor ama dorduncu piston kol tirtliyor motor yaptiriyorsunuz
                    yazilimin dozacini asarsaniz bu oluyor

                    Bizim araclar fabrika tarafindan dolu dolu kullanilmis 180 ise oyle kalmasini istiyor 200 - 210 yaparsaniz sari mod yukarisi kirmizi asagisi yesil gibi dusunun
                    Cevaplar için teşekkür ederim
                    2012 insignia 1.4 T 140 Hp Yeni Stil Paket Fume

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: İNSİGNİADA TURBO SORUNU KRONİK Mİ

                      Orjinal yazı sahibi: HeIIus
                      Peki araca yazılım yaptırsak turboya aşırı yüklenmiş olurmuyuz
                      Yazılım ya da Nos ya da başka bir şery, ne yaparsanız yapın aşırıya kaçarsanız bence endişe edeceğiniz son şey turbo olur. Binen aşırı güç yükü motorun turbo dahil bir çok parçasını strese sokacağı gibi aktarma organları başta olmak üzere aracınızın kalan kısımlarında da stres yaratır. Ben Fatih Bey'in belirttiği değerlere katılıyorum. 180 için 200-210 olabilir. Ama bence %10 artışın üzerine çıkmamak lazım yani 210'u bile görmemek daha güvenli. Yani benim fikrim tabi ki bu.
                      2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: İNSİGNİADA TURBO SORUNU KRONİK Mİ

                        Orjinal yazı sahibi: Flesius
                        Orjinal yazı sahibi: HeIIus
                        Peki araca yazılım yaptırsak turboya aşırı yüklenmiş olurmuyuz
                        Yazılım ya da Nos ya da başka bir şery, ne yaparsanız yapın aşırıya kaçarsanız bence endişe edeceğiniz son şey turbo olur. Binen aşırı güç yükü motorun turbo dahil bir çok parçasını strese sokacağı gibi aktarma organları başta olmak üzere aracınızın kalan kısımlarında da stres yaratır. Ben Fatih Bey'in belirttiği değerlere katılıyorum. 180 için 200-210 olabilir. Ama bence %10 artışın üzerine çıkmamak lazım yani 210'u bile görmemek daha güvenli. Yani benim fikrim tabi ki bu.
                        Benim fikrimde 210 hp i kesinlikle geçmemek
                        Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


                        Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

                        F10 Msport

                        Yorum


                        • #13
                          Merhaba üç gün önce 2009 model insignia aldım 1.6 turbo lpg li vites değiştirirken turbosdan ses gelıyor bu ses neden olabilir...

                          Yorum


                          • #14
                            @berkun hoşğeldiniz



                            2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                            Yorum


                            • #15
                              Hoş bulduk teşekkürler

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X