Kronik falan değildir, yanlış bilgi. 1.6 T 180 ve CDTi 160 olamk üzere iki motorunda sahibi oldum ikisinde de en ufak bir turbo sorunu yaşamadım. Şimdiki aracım yaklaşık 90.000'de şeytan kulağına kurşun en ufak bir motor sorunu yok. İnşallah da olmaz
2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero
Yazılımla birlikte belli sınırların içinde kalmak veya aşırı yüklenmek tamamen sizin tercihiniz olacaktır.
Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc
Yazilimda turboya kolay kolay birsey olmuyor ama dorduncu piston kol tirtliyor motor yaptiriyorsunuz
yazilimin dozacini asarsaniz bu oluyor
Bizim araclar fabrika tarafindan dolu dolu kullanilmis 180 ise oyle kalmasini istiyor 200 - 210 yaparsaniz sari mod yukarisi kirmizi asagisi yesil gibi dusunun
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Zamanla radyatör kısmının yağlanması sözkonusu deniliyor. (böyle bir sorun varsa ne yapılmalı, arkadaşlar belki yönlendirirler)
2-3 hafta önce Turbo hortumunu değiştirdim.
Turboda veya bir bileşeninde sorun olduğu zaman bu araçlarla traktörle girdiğiniz yarışı kaybetme risikini oldukça yüksek.
Yazılımla birlikte belli sınırların içinde kalmak veya aşırı yüklenmek tamamen sizin tercihiniz olacaktır.
Orjinal yazı sahibi: FacomX
Yazilimda turboya kolay kolay birsey olmuyor ama dorduncu piston kol tirtliyor motor yaptiriyorsunuz
yazilimin dozacini asarsaniz bu oluyor
Bizim araclar fabrika tarafindan dolu dolu kullanilmis 180 ise oyle kalmasini istiyor 200 - 210 yaparsaniz sari mod yukarisi kirmizi asagisi yesil gibi dusunun
Peki araca yazılım yaptırsak turboya aşırı yüklenmiş olurmuyuz
Yazılım ya da Nos ya da başka bir şery, ne yaparsanız yapın aşırıya kaçarsanız bence endişe edeceğiniz son şey turbo olur. Binen aşırı güç yükü motorun turbo dahil bir çok parçasını strese sokacağı gibi aktarma organları başta olmak üzere aracınızın kalan kısımlarında da stres yaratır. Ben Fatih Bey'in belirttiği değerlere katılıyorum. 180 için 200-210 olabilir. Ama bence %10 artışın üzerine çıkmamak lazım yani 210'u bile görmemek daha güvenli. Yani benim fikrim tabi ki bu.
2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero
Peki araca yazılım yaptırsak turboya aşırı yüklenmiş olurmuyuz
Yazılım ya da Nos ya da başka bir şery, ne yaparsanız yapın aşırıya kaçarsanız bence endişe edeceğiniz son şey turbo olur. Binen aşırı güç yükü motorun turbo dahil bir çok parçasını strese sokacağı gibi aktarma organları başta olmak üzere aracınızın kalan kısımlarında da stres yaratır. Ben Fatih Bey'in belirttiği değerlere katılıyorum. 180 için 200-210 olabilir. Ama bence %10 artışın üzerine çıkmamak lazım yani 210'u bile görmemek daha güvenli. Yani benim fikrim tabi ki bu.
Benim fikrimde 210 hp i kesinlikle geçmemek
Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)
Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool
Yorum