Duyuru

Collapse
No announcement yet.

1.6 turbomu 2.0 cdtı

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: 1.6 turbomu 2.0 cdtı

    Orjinal yazı sahibi: cagdas006
    1.6 t düşünmek istiyorum ama gün içinde km yapıyoruz benzin malum lpg içinde gözü karartmak lazım
    G
    Çağdaş Bey lggden korkmayın. Benim araç 0 km iken lpglenmiş. 45.000 km iken subapları değiştirdim. Motor ve silindirlerim gayet temizdi. Siz iyi bir kit ve usta bulun yeter. Subapları çelik olarak yağ değişimi ile birlikte 1200 TL verdip değistirdim. LPG ile sakin kullandıktan sonra sorun olmaz.Sevgiler...
    2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

    Yorum


    • #17
      Ynt: 1.6 turbomu 2.0 cdtı

      bütün araçlara kesin lpg yaptırdım çok inandıgım iyi bir ustam var bu zamana kadar hiç problem yaşamadım ama insignia lpg olay olunca insan çekinmiyo degil yoksa 1.6 t 180 lık alıpta basmamak olurmu her zaman degil ama insanı dürter gibi

      Yorum


      • #18
        Ynt: 1.6 turbomu 2.0 cdtı

        Merhaba,

        Her ikisini de kullandım, 2.0 Cdti'ı hala kullanıyorum. Kesin bir şekilde Cdti 160 diyebilirim. Her ne kadar Turbo 180'imin tadı damağımda kalmış da olsa sizinle aynı tereddütü yaşayıp sonunda Cdti 160'ı tercih ettim. Tercihimden çok çok memnunum. Alırken daha çok para ödedim ama en azında kontağı çevirirken her seferinde hükümete küfretmiyorum. Yani ediyorum da en azından başka konular için... Şahsi fikrimi söylüyorum bence Insignia LPG aracı değildir. LPG takılacaksa alınmamalıdır. Aracın karakterine aykırı buluyorum. Turbo 180 binerken de aynı görüşteydim hatırlayanlar olabilir DH'den. LPG kullanan arkadaşlarıma saygım tabi ki sonsuz, bu tercih meselesidir ve beni asla ilgilendirmez ama benim şahsi görüşümü de rahatça belirtebilmek isterim. 15.000 km efsanesi de tartışmaya açık bir konu olmakla beraber dayandığı sağlam matematiksel temeller vardır, bu nedenle 15.000 konusunda çok takılmayın bence.

        Özetle; ben de sizin durumunuzdaydım ve imzamda gördüğünüz gibi CDTi 160'ı tercih ettim ve size de şiddetle tavsiye ederim. Ama ben performans odaklıyım diyorsanız, ki kullanmakta olduğunuz aracınızdan okuduğum kadarıyla böyle bir derdiniz yok, ozaman Turbo 180'den şaşmayın, dizel grubu size uymaz.

        Selamlar.
        2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero

        Yorum


        • #19
          Ynt: 1.6 turbomu 2.0 cdtı

          Orjinal yazı sahibi: Flesius
          Merhaba,

          Her ikisini de kullandım, 2.0 Cdti'ı hala kullanıyorum. Kesin bir şekilde Cdti 160 diyebilirim. Her ne kadar Turbo 180'imin tadı damağımda kalmış da olsa sizinle aynı tereddütü yaşayıp sonunda Cdti 160'ı tercih ettim. Tercihimden çok çok memnunum. Alırken daha çok para ödedim ama en azında kontağı çevirirken her seferinde hükümete küfretmiyorum. Yani ediyorum da en azından başka konular için... Şahsi fikrimi söylüyorum bence Insignia LPG aracı değildir. LPG takılacaksa alınmamalıdır. Aracın karakterine aykırı buluyorum. Turbo 180 binerken de aynı görüşteydim hatırlayanlar olabilir DH'den. LPG kullanan arkadaşlarıma saygım tabi ki sonsuz, bu tercih meselesidir ve beni asla ilgilendirmez ama benim şahsi görüşümü de rahatça belirtebilmek isterim. 15.000 km efsanesi de tartışmaya açık bir konu olmakla beraber dayandığı sağlam matematiksel temeller vardır, bu nedenle 15.000 konusunda çok takılmayın bence.

          Özetle; ben de sizin durumunuzdaydım ve imzamda gördüğünüz gibi CDTi 160'ı tercih ettim ve size de şiddetle tavsiye ederim. Ama ben performans odaklıyım diyorsanız, ki kullanmakta olduğunuz aracınızdan okuduğum kadarıyla böyle bir derdiniz yok, ozaman Turbo 180'den şaşmayın, dizel grubu size uymaz.

          Selamlar.
          Çok güzel özetlemişsiniz olayı hocam hemfikirim sizinle
          Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


          Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

          F10 Msport

          Yorum


          • #20
            Ynt: 1.6 turbomu 2.0 cdtı

            Orjinal yazı sahibi: kdristnbl
            Orjinal yazı sahibi: Flesius
            Merhaba,

            Her ikisini de kullandım, 2.0 Cdti'ı hala kullanıyorum. Kesin bir şekilde Cdti 160 diyebilirim. Her ne kadar Turbo 180'imin tadı damağımda kalmış da olsa sizinle aynı tereddütü yaşayıp sonunda Cdti 160'ı tercih ettim. Tercihimden çok çok memnunum. Alırken daha çok para ödedim ama en azında kontağı çevirirken her seferinde hükümete küfretmiyorum. Yani ediyorum da en azından başka konular için... Şahsi fikrimi söylüyorum bence Insignia LPG aracı değildir. LPG takılacaksa alınmamalıdır. Aracın karakterine aykırı buluyorum. Turbo 180 binerken de aynı görüşteydim hatırlayanlar olabilir DH'den. LPG kullanan arkadaşlarıma saygım tabi ki sonsuz, bu tercih meselesidir ve beni asla ilgilendirmez ama benim şahsi görüşümü de rahatça belirtebilmek isterim. 15.000 km efsanesi de tartışmaya açık bir konu olmakla beraber dayandığı sağlam matematiksel temeller vardır, bu nedenle 15.000 konusunda çok takılmayın bence.

            Özetle; ben de sizin durumunuzdaydım ve imzamda gördüğünüz gibi CDTi 160'ı tercih ettim ve size de şiddetle tavsiye ederim. Ama ben performans odaklıyım diyorsanız, ki kullanmakta olduğunuz aracınızdan okuduğum kadarıyla böyle bir derdiniz yok, ozaman Turbo 180'den şaşmayın, dizel grubu size uymaz.

            Selamlar.
            Çok güzel özetlemişsiniz olayı hocam hemfikirim sizinle
            2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero

            Yorum


            • #21
              Ynt: 1.6 turbomu 2.0 cdtı

              Orjinal yazı sahibi: Flesius
              Orjinal yazı sahibi: kdristnbl
              Orjinal yazı sahibi: Flesius
              Merhaba,

              Her ikisini de kullandım, 2.0 Cdti'ı hala kullanıyorum. Kesin bir şekilde Cdti 160 diyebilirim. Her ne kadar Turbo 180'imin tadı damağımda kalmış da olsa sizinle aynı tereddütü yaşayıp sonunda Cdti 160'ı tercih ettim. Tercihimden çok çok memnunum. Alırken daha çok para ödedim ama en azında kontağı çevirirken her seferinde hükümete küfretmiyorum. Yani ediyorum da en azından başka konular için... Şahsi fikrimi söylüyorum bence Insignia LPG aracı değildir. LPG takılacaksa alınmamalıdır. Aracın karakterine aykırı buluyorum. Turbo 180 binerken de aynı görüşteydim hatırlayanlar olabilir DH'den. LPG kullanan arkadaşlarıma saygım tabi ki sonsuz, bu tercih meselesidir ve beni asla ilgilendirmez ama benim şahsi görüşümü de rahatça belirtebilmek isterim. 15.000 km efsanesi de tartışmaya açık bir konu olmakla beraber dayandığı sağlam matematiksel temeller vardır, bu nedenle 15.000 konusunda çok takılmayın bence.

              Özetle; ben de sizin durumunuzdaydım ve imzamda gördüğünüz gibi CDTi 160'ı tercih ettim ve size de şiddetle tavsiye ederim. Ama ben performans odaklıyım diyorsanız, ki kullanmakta olduğunuz aracınızdan okuduğum kadarıyla böyle bir derdiniz yok, ozaman Turbo 180'den şaşmayın, dizel grubu size uymaz.

              Selamlar.
              Çok güzel özetlemişsiniz olayı hocam hemfikirim sizinle
              kesinlikle agzınıza saglık çok net anlaşılır olmuş cdtı 160 1.6 t 180 aradaki 20 hp nin anormal bir şekilde fark edilecegini inanmıyorum 1.6 t kullanmadım ama 2.0 cdtı arkadaşta var biraz kullanma şansım oldu ve ocofast diye bi yazılım yaptırmış çok çok tatminkar ibrenin hızlanışı gerçekten içinize tedirginlik uyandırıyo bu söyledigim yarım saatlik bi tecrübe onun için pek bilgim yok araçta ama aklım insigniya inşallah az kaldı

              Yorum


              • #22
                Ynt: 1.6 turbomu 2.0 cdtı

                Orjinal yazı sahibi: cagdas006
                Orjinal yazı sahibi: Flesius
                Orjinal yazı sahibi: kdristnbl
                Orjinal yazı sahibi: Flesius
                Merhaba,

                Her ikisini de kullandım, 2.0 Cdti'ı hala kullanıyorum. Kesin bir şekilde Cdti 160 diyebilirim. Her ne kadar Turbo 180'imin tadı damağımda kalmış da olsa sizinle aynı tereddütü yaşayıp sonunda Cdti 160'ı tercih ettim. Tercihimden çok çok memnunum. Alırken daha çok para ödedim ama en azında kontağı çevirirken her seferinde hükümete küfretmiyorum. Yani ediyorum da en azından başka konular için... Şahsi fikrimi söylüyorum bence Insignia LPG aracı değildir. LPG takılacaksa alınmamalıdır. Aracın karakterine aykırı buluyorum. Turbo 180 binerken de aynı görüşteydim hatırlayanlar olabilir DH'den. LPG kullanan arkadaşlarıma saygım tabi ki sonsuz, bu tercih meselesidir ve beni asla ilgilendirmez ama benim şahsi görüşümü de rahatça belirtebilmek isterim. 15.000 km efsanesi de tartışmaya açık bir konu olmakla beraber dayandığı sağlam matematiksel temeller vardır, bu nedenle 15.000 konusunda çok takılmayın bence.

                Özetle; ben de sizin durumunuzdaydım ve imzamda gördüğünüz gibi CDTi 160'ı tercih ettim ve size de şiddetle tavsiye ederim. Ama ben performans odaklıyım diyorsanız, ki kullanmakta olduğunuz aracınızdan okuduğum kadarıyla böyle bir derdiniz yok, ozaman Turbo 180'den şaşmayın, dizel grubu size uymaz.

                Selamlar.
                Çok güzel özetlemişsiniz olayı hocam hemfikirim sizinle
                kesinlikle agzınıza saglık çok net anlaşılır olmuş cdtı 160 1.6 t 180 aradaki 20 hp nin anormal bir şekilde fark edilecegini inanmıyorum 1.6 t kullanmadım ama 2.0 cdtı arkadaşta var biraz kullanma şansım oldu ve ocofast diye bi yazılım yaptırmış çok çok tatminkar ibrenin hızlanışı gerçekten içinize tedirginlik uyandırıyo bu söyledigim yarım saatlik bi tecrübe onun için pek bilgim yok araçta ama aklım insigniya inşallah az kaldı
                o 20 hpin inan anormal bir şekilde fark edeceksin kullanırsan birgün
                Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


                Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

                F10 Msport

                Yorum


                • #23
                  Ynt: 1.6 turbomu 2.0 cdtı

                  Orjinal yazı sahibi: cagdas006
                  Orjinal yazı sahibi: Flesius
                  Orjinal yazı sahibi: kdristnbl
                  Orjinal yazı sahibi: Flesius
                  Merhaba,

                  Her ikisini de kullandım, 2.0 Cdti'ı hala kullanıyorum. Kesin bir şekilde Cdti 160 diyebilirim. Her ne kadar Turbo 180'imin tadı damağımda kalmış da olsa sizinle aynı tereddütü yaşayıp sonunda Cdti 160'ı tercih ettim. Tercihimden çok çok memnunum. Alırken daha çok para ödedim ama en azında kontağı çevirirken her seferinde hükümete küfretmiyorum. Yani ediyorum da en azından başka konular için... Şahsi fikrimi söylüyorum bence Insignia LPG aracı değildir. LPG takılacaksa alınmamalıdır. Aracın karakterine aykırı buluyorum. Turbo 180 binerken de aynı görüşteydim hatırlayanlar olabilir DH'den. LPG kullanan arkadaşlarıma saygım tabi ki sonsuz, bu tercih meselesidir ve beni asla ilgilendirmez ama benim şahsi görüşümü de rahatça belirtebilmek isterim. 15.000 km efsanesi de tartışmaya açık bir konu olmakla beraber dayandığı sağlam matematiksel temeller vardır, bu nedenle 15.000 konusunda çok takılmayın bence.

                  Özetle; ben de sizin durumunuzdaydım ve imzamda gördüğünüz gibi CDTi 160'ı tercih ettim ve size de şiddetle tavsiye ederim. Ama ben performans odaklıyım diyorsanız, ki kullanmakta olduğunuz aracınızdan okuduğum kadarıyla böyle bir derdiniz yok, ozaman Turbo 180'den şaşmayın, dizel grubu size uymaz.

                  Selamlar.
                  Çok güzel özetlemişsiniz olayı hocam hemfikirim sizinle
                  kesinlikle agzınıza saglık çok net anlaşılır olmuş cdtı 160 1.6 t 180 aradaki 20 hp nin anormal bir şekilde fark edilecegini inanmıyorum 1.6 t kullanmadım ama 2.0 cdtı arkadaşta var biraz kullanma şansım oldu ve ocofast diye bi yazılım yaptırmış çok çok tatminkar ibrenin hızlanışı gerçekten içinize tedirginlik uyandırıyo bu söyledigim yarım saatlik bi tecrübe onun için pek bilgim yok araçta ama aklım insigniya inşallah az kaldı
                  Her ikisini de stok olarak kullandığınızda "anormal" olmasa da hissedilir bir fark olduğunu söyleyebilirim, ama sizin de belirttiğiniz gibi korkunç bir fark yok. Her iki aracı da sahibi olarak uzun kilometreler kullandığım için bunu gönül rahatlığıyla söyleyebiliyorum. Cdti 160'ınıza ilave olarak Flex Ride'ınız da varsa sport modda stok 180'i pek de aramıyorsunuz, araç oldukça hırçın bir hal alıyor.

                  Ama hep söylüyorum Turbo 180 hep gözümde başkadır Severim, çünkü kendini gerçekten sevdirir
                  2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: 1.6 turbomu 2.0 cdtı

                    Benzin olmuş 4,75 hadi gözümüz aydın 4. insignia yolda
                    CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                    SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: 1.6 turbomu 2.0 cdtı

                      Orjinal yazı sahibi: aton1981
                      Benzin olmuş 4,75 hadi gözümüz aydın 4. insignia yolda
                      Benimkini satayım sana.
                      2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: 1.6 turbomu 2.0 cdtı

                        Orjinal yazı sahibi: tornado
                        Orjinal yazı sahibi: aton1981
                        Benzin olmuş 4,75 hadi gözümüz aydın 4. insignia yolda
                        Benimkini satayım sana.
                        cosmo isterem
                        CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                        SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: 1.6 turbomu 2.0 cdtı

                          Orjinal yazı sahibi: aton1981
                          Orjinal yazı sahibi: tornado
                          Orjinal yazı sahibi: aton1981
                          Benzin olmuş 4,75 hadi gözümüz aydın 4. insignia yolda
                          Benimkini satayım sana.

                          Edition ELegance ile idare et artık.

                          cosmo isterem
                          2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X