Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Kararsızlık

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Kararsızlık

    Aracım 2011 180 bg İnsignia cosmo flexride şaseli..Hatırlayanlar olabilir aracı Eymen KUL arkadaştan almıştım..Araba tertemiz..Aracı değiştirmeyi düşünüyorum..İşte kararsızlık tam da burda ortaya çıkmakta..3 Seçenek arasında gidip gelmekteyim..
    1..Yeni kasa 170 bg sidi motor cosmo..Daha sessiz,daha güçlü 280 tork ve estetik olarak bence daha güzel...20000 km,ye kadar 74..78 bin tl arası.
    2..2012 model 160 bg dizel cosmo..Daha güçlü 350 tork...42000 km,de kazasız 76 bin tl
    3..Yeni 1.6 136 bg dizel astra sedan..Daha atak ve daha seri 320 tork..0 ile 10000 km arası 68..72 bin tl arası..
    Bu konu da fikirlerinizi,tavsiyelerinizi,deneyimlerinizi alabilirmiyim..Şimdiden TEŞEKKÜRLER..


  • #2
    Ynt: Kararsızlık

    Dizel al da ne olursa olsun bence yakıtta inanılmaz fark var benzinli araçlara göre, yokuşlarda vs arabayı traktör gibi güçlü bir şeklide çekmesi de ayrıca güzel
    ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

    Yorum


    • #3
      Ynt: Kararsızlık

      Astrayı kafadan eleyin bence, insigniadan astraya dönmeyin, seviye alçaltmış olursunuz, 2012 dizel zaten kullandığınız kasa ile aynı, tek fark dizel oluşu, o kadarda keyifli değil, ben olsam direk yeni kasaya yönlenirdim, makyajlı kada, yeni iç dizayn ve yeni özellikler, yeni motor teknolojisi, active select şanzıman, yenilik iyidir bence, hemde modelde yeni olcak...

      Yorum


      • #4
        Ynt: Kararsızlık

        Kullandigin araca binmeye devam et hocAm o saydigin 3 aractan daha atak flexride yeter
        Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


        Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

        F10 Msport

        Yorum


        • #5
          Ynt: Kararsızlık

          İkinci araç olarak yeni kasa astra sedan 1.4 turbo zaten var.Onuda kullanıyorum.Cezbeden kısmı 1.6 dizel ve tork olayı..Yeni kasa 170 insignia aklımı çok karıştırıyor..Hiç kullanmadım ama 2.0 motor 160 bg,lik dizel insignia,nın ataklık açısından 1.6 180,likten farklı olacağını düşünüyorum..

          Yorum


          • #6
            Ynt: Kararsızlık

            Bencede yeni kasa almak daha mantıklı olur sadece ataklık oda alt devirlerde bunun için dizel almaktansa yeni kasa almak daha iyi olur
            2010 1.6T Cosmo

            Yorum


            • #7
              Ynt: Kararsızlık

              Valla zevkler ve renkler tartışılmaz, bence Yeni kasa insignia tasarım olarak geriye gitmiş.
              Deseler ki sendeki İnsignia 2011 beyaz Cosmoyu alalım, yerine sıfır yeni kasa insignia verelim, üzerinede para verme, yinede istemem derim.

              İç tasarımı, aracın arka görüntüsü filan, bana çok basitleşmiş geliyor. Olmamış...

              Yorum


              • #8
                Ynt: Kararsızlık

                Kullanıcısı olarak yeni kasa SIDI manuel öneririm. Eğer otomatik vites sizin için çok önemliyse gidip bayide test edin. 180'likten sonra otomatik 170 sizi tatmin etmeyebilir. Active Select maalesef gücü törpülüyor.


                Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Kararsızlık

                  Otomatik vites bana pek uygun gelmiyor Manuelin keyfi başka...Otomatik olanını test ettim ve güç konusunda size katılıyorum

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Kararsızlık

                    1.6 170 hp lik motor 280 tork değil 260 tork..

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Kararsızlık

                      Orjinal yazı sahibi: serdar oğuz
                      1.6 170 hp lik motor 280 tork değil 260 tork..
                      Kalıcı olarak 260 ama geçici olarak 280'e çıkabiliyormuş. Yayınlanan bir güç-tork-devir grafiğinde de 280 gözüküyordu.


                      Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Kararsızlık

                        Tanıtım videosunda 280 tork deniliyordu..Test süründe yanımdaki opelin elemanıda aynı şeyi söyledi alala

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: Kararsızlık

                          Tam gazlamada overboost ile 280 olabiliyor; tam emin olmamakla beraber 3. vitesten itibaren. İlk iki viteste emisyon değerlerini tutturabilmek için biraz gücü kısılmış gibi.

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: Kararsızlık

                            Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş
                            Orjinal yazı sahibi: serdar oğuz
                            1.6 170 hp lik motor 280 tork değil 260 tork..
                            Kalıcı olarak 260 ama geçici olarak 280'e çıkabiliyormuş. Yayınlanan bir güç-tork-devir grafiğinde de 280 gözüküyordu.
                            Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş
                            Kullanıcısı olarak yeni kasa SIDI manuel öneririm. Eğer otomatik vites sizin için çok önemliyse gidip bayide test edin. 180'likten sonra otomatik 170 sizi tatmin etmeyebilir. Active Select maalesef gücü törpülüyor.
                            Yeni kasa manuellerde baskı balatanın kronik problemleri devam ediyormu.?

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: Kararsızlık

                              Orjinal yazı sahibi: mozarto
                              Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş
                              Orjinal yazı sahibi: serdar oğuz
                              1.6 170 hp lik motor 280 tork değil 260 tork..
                              Kalıcı olarak 260 ama geçici olarak 280'e çıkabiliyormuş. Yayınlanan bir güç-tork-devir grafiğinde de 280 gözüküyordu.
                              Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş
                              Kullanıcısı olarak yeni kasa SIDI manuel öneririm. Eğer otomatik vites sizin için çok önemliyse gidip bayide test edin. 180'likten sonra otomatik 170 sizi tatmin etmeyebilir. Active Select maalesef gücü törpülüyor.
                              Yeni kasa manuellerde baskı balatanın kronik problemleri devam ediyormu.?
                              Baskı balatayı bilmiyorum ama vites geçişlerindeki sorun sanırım devam ediyor. Benim başıma geldi ve vites kolu ayarı yapıldı. Şimdi nadiren de olsa vites geçişinde takılma yapıyor.


                              Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X