Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Cam Buhar Çözücü yardım

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Cam Buhar Çözücü yardım

    Orjinal yazı sahibi: HASAN_APG09
    yakıt ekonomısı ıcın... hemde klıma motoru zorluyo ve gucunu azaltıyo...
    Ben klimanın ekonomisine inanmayanlardanım böyle bir araca biniyorsak klimayı da Auto ya alacağız performansı düşürüyor falan diyenler var ama bence o da çok önemli değil ve normal kullanıcı hissetmez drag yapmadıkça auto da olması lazım elektronik klimalar motora en az yüklenmeyle bu işi optimum şekilde yapmak için tasarlsnmıştır eski manuel klimalarda ise beyin olmadığı için bu optimizasyonu yapamıyorlardı siz keyfinizden ödün vermeyin basın Auto ya devam edin.



    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

    Yorum


    • #17
      Ynt: Cam Buhar Çözücü yardım

      auto tusuna nedense hıc ısınamadım, dıger araclarımdada kullandım ama nedense hepsı fanı yuksekte calıstırıyodu, yanı hep 4-5 ayarında kuvvetlı hava ufluyo, en son yazın auto tusuna bastım sıcaklıgı lo sevıyesıne getırmıstım, hep 5.sevıyede calıstı, aracın ıcerısı buz gıbı olmustu, nezaman dusucek dıye bekledım fanın hızını ama dusmedı, bende manuel olarak devreye sokmak zorunda kaldım, auto ya bıraksam donduracaktı benı)

      Yorum


      • #18
        Ynt: Cam Buhar Çözücü yardım

        Orjinal yazı sahibi: HASAN_APG09
        auto tusuna nedense hıc ısınamadım, dıger araclarımdada kullandım ama nedense hepsı fanı yuksekte calıstırıyodu, yanı hep 4-5 ayarında kuvvetlı hava ufluyo, en son yazın auto tusuna bastım sıcaklıgı lo sevıyesıne getırmıstım, hep 5.sevıyede calıstı, aracın ıcerısı buz gıbı olmustu, nezaman dusucek dıye bekledım fanın hızını ama dusmedı, bende manuel olarak devreye sokmak zorunda kaldım, auto ya bıraksam donduracaktı benı)
        Hocam sen yanlış kullanıyorsun

        Yapman gereken istediğin sıcaklık değerini ayarla sonra auto ya bas fanı yükseltir düşürür ve istediğin dereceye getirir Lo yaparsan hiç bir zaman durmaz ve dediğin gibi dondurur Lo yu çok çabuk soğukluğu hissetmek istersen yaparsın aksi halde gerek yok standartlar 22 derecedir.



        2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

        Yorum


        • #19
          Ynt: Cam Buhar Çözücü yardım

          Yapacak pek bir şey yok. Bu bir fiziksel olay. Buğu olmaması için , camlar soğuksa (camlar çift cam olmadıkça şu anki teknoloji ile camlarımız kışın mecburen soğuk olacak.) içerideki nemin düşük olmasını sağlamak lazım (içerideki nemin artmasının tek sebebi arabadaki insanların nefes ve teri dolayısıyla oluşan buhar). bu nemi almanın yolu ise ya havalandırmayı çok açacan, ki bazen o da yetmez, ya camları açacan , ya da klimayı.
          1,6 Turbo cosmo+nav+ergo deri

          Yorum


          • #20
            Ynt: Cam Buhar Çözücü yardım

            klima açıkken yokuş çıkarken ve araç bir de yüklüyse bariz arac zorlanıyor
            Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

            Yorum


            • #21
              Ynt: Cam Buhar Çözücü yardım

              peki ya kışında hı sevıyesıne almamakmı gerekıyo, bu seferde pişirir sanırım, soguk havalarda 22 derece yeterlı kalmaz, 22 zaten ne sıcak ne soguk ortada bı sıcaklık

              Yorum


              • #22
                Ynt: Cam Buhar Çözücü yardım

                Dediğin gibi dik rampa da ve yüklü ise ve 1 viteste isen etkiler ama hareket halinde birşey etkilemiyor ben yüklü arabayla 230 larda klima açıkken A6 lara ders veriyorum



                2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                Yorum


                • #23
                  Ynt: Cam Buhar Çözücü yardım

                  bizimki psikolojik ozaman )

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: Cam Buhar Çözücü yardım

                    Orjinal yazı sahibi: HASAN_APG09
                    peki ya kışında hı sevıyesıne almamakmı gerekıyo, bu seferde pişirir sanırım, soguk havalarda 22 derece yeterlı kalmaz, 22 zaten ne sıcak ne soguk ortada bı sıcaklık
                    yaz için 20-22

                    Kış için 25-27

                    Ama ben kış performansını sevmiyorum hatta bununla ilgili Opel Türkiye ye şikayet açtımıştım geçen sene bu senede açacağım



                    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: Cam Buhar Çözücü yardım

                      auto tuşunun etkili olması için illa Fatih abinin yazdığı değerlere getirmeniz gerekmiyor. Auto'nun özelliği mesela dışarısı 25 derece, sizde klimayı 18'e ayarlarsanız başlarda hızlı çalışır, aracın iç sıcaklığı 18'e yaklaştıkça hız düşer, eşitlendiği zamanda sıcaklığı sabit tutmak için yavaş çalışır.
                      ama LO yada HI olarak ayarlarsanız sürekli max. hızda çalışır durmaz.

                      ön cam rezistans işi de değişik birşeymiş ama çokta önemli değil, önceki sayfada bahsettiğimiz tuş da iş görüyor ve çabuk açıyor zaten. rezistansa göre 5-10 sn geç açması çok farketmez.
                      InsigniaTEAM

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: Cam Buhar Çözücü yardım

                        Cam buğu engelleyici kullanabilirsiniz.Mesela,http://www.koctas.com.tr/U/Carpex-Ca...-ml/3917?R=248
                        http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

                        Ellere yar oldu
                        2.0 CDTI
                        Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

                        5.25 Xdrive ///M(azot) Power

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: Cam Buhar Çözücü yardım

                          Orjinal yazı sahibi: HASAN_APG09
                          peki ya kışında hı sevıyesıne almamakmı gerekıyo, bu seferde pişirir sanırım, soguk havalarda 22 derece yeterlı kalmaz, 22 zaten ne sıcak ne soguk ortada bı sıcaklık
                          içerisinin kaç derece olmasını istiyorsan ona ayarla autoya bas keyfine bak. en iyi şekilde ayarlıyor. bu arada yanlış bir düşünce var insanların kafasında. klima açıkken yani içeride klimanın ışığı yanarken her zaman kompresör devrede demek değildir. ortamın soğutma ihtiyacına göre kompresör devreye girer veya çıkar. yani klimanın yakıt tüketimini artırması tamamen dış ortam ve iç ortam arasındaki sıcaklık farkına bağlıdır.
                          ESKIDEN 2010 INSIGNIA1.6TURBO COSMO OLIMPIK BEYAZDI
                          ŞIMDI 2014INSIGNIA 1,6TURBO SIDI COSMO OTOMATIK STIL+PARK&GO PAKET KARBON SIYAH

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: Cam Buhar Çözücü yardım

                            ArkadaşLar verdiğiniz biLqiLer için teşekkür ediyorum ama bunLArı ben zaten biLior ve uyguLuyorum sorunum su : araca ıLk bındıqımde on kısımda buharlasma oluyor buqu gıderıcıyı acıyorum hemen buharlasma qıdıyor fakat aradan 3 5 dk qecmeden seyır halınde butun camlar buhar oluyor sanıyorum bu bızım aracta mevcut dıqer araclarıda kullandım bole bısı olmadı ve aracı stop ettıkden sora on kısımdakı havalandırma kanallarından buhar cıkıyor ve arac durunca on cam tamamen buhar olmus oluyor ...

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X